Ik zie het probleem niet. Ik maak m'n studie heel goedkoop en goed onderhoudenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Van jullie was ik niet zeker (al had ik mijn vermoedens), maar DAMN!Ik zie een verontrustend patroon
![]()
Als Giechel_Ho ook bij zijn ouders blijkt te wonen, dan stort mijn wereld echt in![]()
Het is "Tell me more" gewordenquote:
Niet waarquote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Svensational het volgende:
Ik woon ook bij m'n ouders, Zhenar.
Klootzakquote:
Wel waar. Eerst woonde ik wel alleen, maar daar is niet veel meer van over.quote:
Tijdens een studie is het gewoon lekker makkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!![]()
Bupa, Dizer, MissBliss (soort van), Erik en jij ook al![]()
Ik snap het niet![]()
Er is ook niet echt een probleem natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ik maak m'n studie heel goedkoop en goed onderhoudenaf, hoef niet in zo'n smerig studentenhol, kan hier zo'n beetje alles doen wat ik wil... nouja, na m'n studie werken en dan wat zoeken. Als ik nou 28 was, oke, maar op je 21e kan dat nog best hoor
. Al neemt de drang naar een eigen plek wel toe hoor, dat is zo.
Nee hoor. Want daardoor besefte ik dat mijn eerste ingeving inderdaad de beste wasquote:Op donderdag 13 september 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klootzak! We hebben dus voor niks al die suggesties gegeven
.
Terug naar je oudersquote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel waar. Eerst woonde ik wel alleen, maar daar is niet veel meer van over..
[afbeelding]
Nou ja, er zaten ook wel heel veel voordelen aan hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terug naar je ouders![]()
Was dat niet kut?![]()
Ga je nou naar Antwerpen of Leuven?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef Paltos het volgende:
Ik ga wel het huis uit, Z.!
Ik ben wel van plan om volgend jaar een huisje te kopen. Gelukkig kan ik al heerlijk koken, en op de werkvloer vinden ze me echt geen kneus. Alleen maar verstandig. En ach 24 jaar… moet kunnen toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een probleem natuurlijk. Beide opties hebben duidelijke voordelen. Ik vind de voordelen van zelfstandigheid alleen veel groter dan die van geldbesparing. Je kunt bijvoorbeeld niet ontkennen dat "wonen bij je ouders" invloed heeft op je sociale leven. Natuurlijk verschilt die invloed per ouder, maar invloed is er wel degelijk. Bovendien vind ik het "jezelf moeten onderhouden" een belangrijke leerschool. Ik had een collega die zijn hele studie bij zijn ouders had gewoond en zijn carrière dus ook vanuit het ouderlijk huis begon. Moet 'ie natuurlijk zelf weten, maar op de werkvloer ben je dan (helaas) echt een kneus. En toen 'ie dan eindelijk op zichzelf ging wonen, had hij echt de meest sneue huishoudelijke problemen. Kon amper koken, werd overrompeld door allerlei belastingen en voelde zich opeens heel eenzaam omdat 'ie niet gewend was alleen te zijn.
Studententijd is gewoon de ideale tijd om op jezelf te gaan wonen, omdat je alle ruimte hebt om dat soort dingen te ontdekken en onder de knie te krijgen. Als je eenmaal werkt heb je die vrijheid niet meer. Dat zuigt. En daarom snap ik niet dat er zoveel nog bij hun ouders wonen... en helemaal niet dat zoveel dat wel prima vinden (ik bedoelt dus niet direct de Fir3fly's en de Bupa's).
Goh, de studie is ongeveer evenwaardig.. De Leuvenaren vinden die van hun natuurlijk het beste en omgekeerd. Maar in Antwerpen hebben wij een appartementje dus dan hoef ik geen kamer te zoeken en betalen! Maar ik woon in Brasschaat en veel van mijn vrienden van het middelbaar gaan gewoon nog overhuis als ze in Antwerpen studeren, terwijl ze ook op kamers gaan in Leuven.. Wat Leuven nog aantrekkelijk maakt zijn het grotere aantal studenten, maar Antwerpen blijft natuurlijk een wereldstad.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je nou naar Antwerpen of Leuven?
Niet durven?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!![]()
Bupa, Dizer, MissBliss (soort van), Erik en jij ook al![]()
Ik snap het niet![]()
Over 2 en een halve maand gaan jullie toch uit elkaarquote:Op donderdag 13 september 2007 13:19 schreef rena het volgende:
Wat nog wel 3 jaar of langer duurt denk ik![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 september 2007 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over 2 en een halve maand gaan jullie toch uit elkaar
Jullie zijn dan ook de enige twee die al bijna bejaard zijn, dus zó gek is dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef babette21 het volgende:
Thuis blijven wonen is voor kneuzen
zijnZhenar
en ik dan echt de enige hier die de boel een beetje voor elkaar hebben!??
Oh dat dacht ikquote:
Dat hoopte je hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |