Ik niet in het allerminst!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:27 schreef Dark1 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie mij gemist![]()
Oh wacht... dat betekent...quote:
FOK!en op het werk, FOK!en op school. Het kan overal!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Dark1 het volgende:
Werken jullie of zitten jullie nog op school?
Ik zie jullie ook heel de dag door op het forum..... vandaar dat ik het me afvraag. Zit nu op me werk. Over een kwartier pas de volgende klant....
Echt? Nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar even serieus, we zijn allemaal werkloos hier in ShowChat.
Uitkeringen FTW!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef PeRi het volgende:
Werken is voor het plebs.
Behalve als het zwart is. Lekker de belastingbetaler afzetten, fuck yeah!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef PeRi het volgende:
Werken is voor het plebs.
Aan de wetenschap of aan alle meneren die langskomen?quote:
Ik 'studeer'quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Dark1 het volgende:
Werken jullie of zitten jullie nog op school?
Ik zie jullie ook heel de dag door op het forum..... vandaar dat ik het me afvraag. Zit nu op me werk. Over een kwartier pas de volgende klant....
Economie 4e jaar aan de Erasmus. Nu 2 dagen, vanaf november alweer 4 geloof ikquote:
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Dark1 het volgende:
Zolang ik nog studeer blijf ik nog lekker bij mams wonen.
Op welke tune?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Zhenar het volgende:
Jee, we hebben een vet tof lied geschreven!![]()
En nu ben ik bezig met het duet, maar volgens mij ben ik wat te ambitieus ten aanzien van meerstemmigheid en door elkaar heen zingen enzo [afbeelding]
PS: ja, nieuwe trui, so what motherfucker?! [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef BVO het volgende:
Ik ook nog hoor, Zhenar.
Van jullie was ik niet zeker (al had ik mijn vermoedens), maar DAMN!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook nog hoor, Zhenar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |