quote:
sterrensletquote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Dizer het volgende:
Woei.. ik heb Martijn Krabbé in mijn hives.
Ik was bezig... ik zit voor het eerst deze week weer op hyvesquote:Op woensdag 12 september 2007 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sterrenslet
maar mij terugkrabbelen, ho maar![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Kon je niet iets beters verzinnen
.
Jongen tochquote:Martijn Krabbe is wel mijn favoriete BNN'er hoor!
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Jolingquote:
Hij is een goede presentator, maar om 'm nou zo te aanbiddenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Joling.
... waarbij Martijn meteen al je aandacht krijgt...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:57 schreef Dizer het volgende:
Ik was bezig... ik zit voor het eerst deze week weer op hyves.
De grappen van Martijn Krabbé van genialiteit betichten is vrij... apart.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Joling.
Geen nood, P. is hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand, maak het hier interessant. NU!
Ik heb weleens geprobeerd mezelf te pijpen...ben ik nu een homofiel?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand, maak het hier interessant. NU!
Je lurkte eerder in mijn fotoboek. Waarom?quote:
Is het gelukt?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd mezelf te pijpen...ben ik nu een homofiel?
"Ik heb geprobeerd om zwanger te worden, maar het is niet gelukt. Ben ik nu zwanger?"quote:
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lurkte eerder in mijn fotoboek. Waarom?
Hihiquote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb geprobeerd om zwanger te worden, maar het is niet gelukt. Ben ik nu zwanger?"
Dus daar.
Dat is niet eens de bedoeling, ik weet het duidelijk gewoon niet. Alsof 'quote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alsof zo'n post de nieuwe Erik uit zijn tent lokt![]()
Lul niet viespeukquote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat is niet eens de bedoeling, ik weet het duidelijk gewoon niet. Alsof '' gebruiken iets voor mij is.
Met je vieze dada-avatar die ik gemaakt heb.![]()
Ik zou (Er)ik niet zijn als ik niet wat fases en buien had.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hihi
Assertieve Erik
Je weblog is nog wel erg "gevoelig" hoor. Doe er wat aan zou ik zeggen.
Ieuw...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (Er)ik niet zijn als ik niet wat fases en buien had.
Ja toggg, nie dannn.quote:
Dat is gewoon mijn medicatiequote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt duidelijk je buien en fasen ook nog.
Als ik die niet slik, ben ik heel stabielquote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn medicatie
Ik vind van wel. Dus is het zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat me niet over domme kloontjes, Bupatih.
Waar blijft je "sorry" kloon?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dus is het zo.
XcUZ_Me is geen kloon.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Waar blijft je "sorry" kloon?
Weet je wel hoeveel caloriën daar inzittenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De witte! Van Bakker Bart!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. En het kan me niks schelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel caloriën daar inzitten?
Ach, zolang het niet Chris Crocker-achtige taferelen aan gaat nemen valt het wel mee, toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt duidelijk je buien en fasen ook nog.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Lul niet viespeukDeze heb ik van bol.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |