Maar wat moet ik dan? Doen alsof ik geloof dat het een echte user is?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Och wat een slecht, onZhenariaans kutexcuus weer.
Nou ja, dit is in ieder geval goede voorpret voor als straks het echte forum losgaatquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of niet![]()
Ik hoop zelfs dat ze geen kloon is, want dan is ze nog amusanter als user![]()
Het wordt erg amusant danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of niet![]()
Ik hoop zelfs dat ze geen kloon is, want dan is ze nog amusanter als user![]()
Stel he... stel dat ik geloof dat je geen kloon bent... Dat zou betekenen dat ik moet geloven dat je dom bent. Want anders is jouw gebrek aan kennis van het forum niet te verklaren, gezien de lange periode dat je al lurkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.
Ik wist alleen even niet wat Zhenar bedoelde met kloon. EN TVP weet ik eigenlijk nog steeds niet. Ik las alleen de belangrijke dingen... dus hoe iemand over iemand anders dacht. Snap je?
En ik dacht.. laat ik me eens registreren..... ik wist dat ik de meeste over me heen zou krijgen. maar lekker boeiend![]()
Ik wacht de meet af. Kijken als er iemand een dubbelrol gaat spelen.quote:
Nu zie ik een beeld voor me van een kerel die het hele jaar op zijn lip moet bijten om zijn psycho uitroepen binnen te houden... en die dan met een enorme erectie kwijlt over het toetsenbord wanneer het nieuwe IDO-forum klaar is en hij zijn eerste post kan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongetwijfeld. Ik heb zin in IDO, dan kan ik tenminste mijn gestoorde, gefrustreerde zelf weer eens de vrije loop laten gaan. Nog meer dan anders dus
.
Ik ben niet dom. Het enige wta ik niet wist was van die TVP en Kloon.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stel he... stel dat ik geloof dat je geen kloon bent... Dat zou betekenen dat ik moet geloven dat je dom bent. Want anders is jouw gebrek aan kennis van het forum niet te verklaren, gezien de lange periode dat je al lurkt.
Overigens niets mis met dom zijn hoor. De helft van Nederland is dom. Zou wel verfrissend zijn als iemand daar eens gewoon voor uitkwam![]()
Het is alsof je naast me zit!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu zie ik een beeld voor me van een kerel die het hele jaar op zijn lip moet bijten om zijn psycho uitroepen binnen te houden... en die dan met een enorme erectie kwijlt over het toetsenbord wanneer het nieuwe IDO-forum klaar is en hij zijn eerste post kan doen.![]()
![]()
Als je meeleest heb je al snel door wat wordt bedoeld met "kloon" of "TVP"quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.
Ik wist alleen even niet wat Zhenar bedoelde met kloon. EN TVP weet ik eigenlijk nog steeds niet. Ik las alleen de belangrijke dingen... dus hoe iemand over iemand anders dacht. Snap je?
En ik dacht.. laat ik me eens registreren..... ik wist dat ik de meeste over me heen zou krijgen. maar lekker boeiend![]()
En Dizer doet Uni, het zegt allemaal gen ene flikkerquote:Op woensdag 12 september 2007 17:09 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom. Het enige wta ik niet wist was van die TVP en Kloon.
Voor de rest doe ik post HBO![]()
Jaquote:
dat is waar. Maar ik vind dat ik het helemaal niet zo slecht doe.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En Dizer doet Uni, het zegt allemaal gen ene flikker
Beter dan mij inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef Dark1 het volgende:
[..]
dat is waar. Maar ik vind dat ik het helemaal niet zo slecht doe.![]()
"Sexy-en-gewaagd revealing" of "kijk-mijn-emoties revealing"?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef PeRi het volgende:
Iedereen leest over mijn revealing posts heen.
op mijn werk? Nee geloof niet dat ze dat toestaan. En op school heb ik ook geen webcam.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Beter dan mij inderdaad
He heb je een webcam?
Wat kan mij het schelen hoe jij er van buiten uitziet? Ik wil je gewoon leren kennen. En tijdens het typen kijk ik graag naar degene waar ik mee chatquote:Op woensdag 12 september 2007 17:17 schreef Dark1 het volgende:
[..]
op mijn werk? Nee geloof niet dat ze dat toestaan. En op school heb ik ook geen webcam.
Hoezo? Wil je weten hoe ik eruit zie?
Ow moet nu ehct gaan... Doeg allemaal... leuk om met jullie gesproken te hebben!Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |