ben je jaloers ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.![]()
Het allerergste is dus eigenlijk een stel waarvan beide partners direct uit het nest komen. Van die angstige lui die zich volledig aan elkaar vastklampen –O-
Nu haal je verschillende talen door elkaarquote:
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze sitequote:Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu haal je verschillende talen door elkaar.
Ewa is mocro, no spang is suri, banga ken ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze site.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze site.
whaha ik wilde op Zhenars verhaal reageren met: "en dan krijgen ze kinderen en weten ze niet wat ze daarmee moeten en ben ik weer de lul...." en toen zag ik jouw verhaal. En dus zeg ik maar niksquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zijn mijn ouders! Elkaars eerste liefdes, en ook laatste. Mijn moeder is getrouwd toen ze 21 was, direct uit het ouderlijk huis samen gaan wonen met mijn vader (die overigens wel een korte tijd alleen heeft gewoond
.
*zoekt danssmileyquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
whaha ik wilde op Zhenars verhaal reageren met: "en dan krijgen ze kinderen en weten ze niet wat ze daarmee moeten en ben ik weer de lul...." en toen zag ik jouw verhaal. En dus zeg ik maar niks
Canisfire in the house!!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:00 schreef Dark1 het volgende:
dat is dan jammer voor jou. Ik doe waar in zin in heb![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Canisfire in the house!!!!
of wacht even, had Orginial geen ik-hang-de-vrouw-uit-fetish?!
Whateverquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ging op m'n zeventiende in Leeuwarden wonen.
De hele wereld draait toch om mijquote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Whatever![]()
! Wat zit je alles op jezelf te betrekken, kneus. Ik heb het vanaf het begin al nadrukkelijk niet over jou, aangezien jij al (tijdelijk
) het huis uit bent geweest!
![]()
Whiny bitch![]()
Wat een Canisfirige reactie!quote:
kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Van alle plekken waar ik mijn koekje kan laten vallen, laat ik 'm precies in mijn koffie vallen.
Maar wat heb je in hemelsnaam in je koffie te zoeken dan?! En hoe pas je in dat kopje?!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Van alle plekken waar ik mijn koekje kan laten vallen, laat ik 'm precies in mijn koffie vallen.
Toffe keus!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Paltos het volgende:
Het wordt Antwerpen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Svensational het volgende:
Ik zou toch voor Leuven kiezen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat heb je in hemelsnaam in je koffie te zoeken dan?! En hoe pas je in dat kopje?!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Svensational het volgende:
Ik zou toch voor Leuven kiezen.
Perfecte keusquote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Paltos het volgende:
Het wordt Antwerpen.
Ik denk dat het mijn slechtste grap van deze maand wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |