OMG, dat zijn echt de ergsten.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:18 schreef rena het volgende:
Ik wil niet uit huisHooguit als het is om te gaan samenwonen met m'n lief
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook de enige twee die al bijna bejaard zijn, dus zó gek is dat niet.
O god, ik ben ook echt 100% serieus hequote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat zijn echt de ergsten.![]()
Serieus, wil je niet weten hoe het is om helemaal zelfstandig te zijn?! De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat. Helemaal sneu als manlief dan jaren later met een jong chickie aan de haal gaat... Weet je wat die vrouwen dan doen? Die gaan weer bij hun moeder wonen![]()
Kunnen gewoon niet voor zichzelf zorgen
Sneu vind ik dat
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef rena het volgende:
[..]
O god, ik ben ook echt 100% serieus he?
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zitquote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef babette21 het volgende:
oh en dark1, voor een hbo'er is je spelling echt betreurenswaardig
Dat denken we niet, dat verwachten we.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zit![]()
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat.
Ik hoop niet dat je stiekem "niet mogen" bedoeltquote:
beetje jammer dat een spellingscontrole geen grammatica checkt he...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zitEn volgens mij heb ik maar 1 spelfout gemaakt
Heb mijn lange tekst nog even door de spellingscontrole gehaald
Mijn vader! Die kan niet koken, niet wassen, niet huishouden, helemaal niks eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!![]()
Hey, ze woont in Rhoon he...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
je bent toch geen boer?!?
straattaal mag toch wel?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat een spellingscontrole geen grammatica checkt he...
om je vast wat op weg te helpen: het is mijn moeder en niet me moeder
je bent toch geen boer?!?
Dat verklaartquote:
Dat zeker ook?quote:Ik ben financieel adviseur, belasting geen probleem. Ik doe de administratie van mijn moeder, omdat ze daar geen tijd voor heb.
heeft... hebquote:Op donderdag 13 september 2007 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verklaart
[..]
Dat zeker ook?
Maar woonplaats is geen excuus. In Brabant staan mensen ook niet bekend om hun spelling en ik kan het ook. (Soms dan
)
Ewa, no spang, banga!quote:
Precies! Toen mijn ouders uit elkaar gingen en wij bij mijn paps bleven moest hij niet ineens voor 2 kuikens leren zorgen, maar ook voor zichzelf. Da's toch triestquote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader! Die kan niet koken, niet wassen, niet huishouden, helemaal niks eigenlijk.
nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Dark1 het volgende:
straattaal mag toch wel?
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!![]()
en Sven's bejaarden-argument is idd zo van tafel te vegen, ik ging ook op m'n 20ste voor de vrijheid
Dat zijn mijn oudersquote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.![]()
Het allerergste is dus eigenlijk een stel waarvan beide partners direct uit het nest komen. Van die angstige lui die zich volledig aan elkaar vastklampen –O-
Ik ging op m'n zeventiende in Leeuwarden wonenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet wel eens dat jij nog zo'n jonkie bent![]()
Maar ik was op mijn achttiende ook al het huis uit, dus je “argument” gaat niet echt op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |