Doe eens aardig mensen!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat 'slettebak' niet ontkent.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen hoe iedereen hier moet doenquote:
Maar je hebt nu toch een relatie las ik of niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Strakke opmerking. Ach ja... student... veel uitgaan. Veel vriendjes gehad.... geen zin in vaste relatie. Vind het wel best zo....
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat mag alleen de upperclass.
En wat voor iemandquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Iemand herkent me [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch een relatie las ik of niet?.
En waar in Rhoon woon je ergens, in het oude stuk zeker??
Nope geen relatie. Misschien dacht je dat omdat ik zei: we hebben nu een huis gevonden in Rockanje.quote:Zal ik thuis even opzoeken, zit nu op school. (1 dag in de week)
Maar heet dus Kelly en ik woon in Rhoon. Een 1 of ander klein kutdorpje in de buurt van Rotjeknor Ben 24 jaar en kijk dus ook Idols, Popstars, X Factor en ook SYWBP (is wle minder). Ik kom graag voor mijn mening uit, en kan best fel reageren.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die dat gefabriceerde levensverhaal van Dark1 gelooft graag hand opsteken![]()
Waarom zou ik liegenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die dat gefabriceerde levensverhaal van Dark1 gelooft graag hand opsteken![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
But where's the fun in that?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Doe gewoon als ik, negeer Dark1.
Een betere kloon zou me ook tot beter inspireren.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]. Beter zorg je eens voor een kwalitatief hoogstaande rel Zhenar, in plaats van koppig kloongeroep
. Je kan beter
.
Ik lees alle reacties van de rest wel.quote:
Och wat een slecht, onZhenariaans kutexcuus weer.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een betere kloon zou me ook tot beter inspireren.
Deze doet dat niet![]()
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of nietquote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Wacht je ook al op de nieuwe FQR?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef PeRi het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je 1/2 jaar kunt meelezen en niet kan weten hoe een forum werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |