Kutwijfquote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon. Dat heb ik je gisteren uitgelegd.
Ik ken die hele Charmed_Angel niet. Ja van het forum (meelezen vorig jaar). Maar ook S_S, Sven, Zhenar, Babette (die vond ik ik zwaar tof!) nou Peri dan en die Firefly, Chansadres en C_D Dat waren wel de mensen die het meeste reageerde...
Babette wat minder... maar haar herken ik nog omdat ik haar zwaarvond
![]()
Iemand herkent mequote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik ken die hele Charmed_Angel niet. Ja van het forum (meelezen vorig jaar). Maar ook S_S, Sven, Zhenar, Babette (die vond ik ik zwaar tof!) nou Peri dan en die Firefly, Chansadres en C_D Dat waren wel de mensen die het meeste reageerde...
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kutwijf. Tenminste, als ik iets om je zou geven [afbeelding].
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Jij had ook altijd van die leuke opmerkingen vorig jaar. Ja jij was samen met Babette echt tof! Ow en Lynx666 ofzo… die maakte ook altijd droge opmerkingen
Don't worry, no way dat die slettebak zal ontluiken van verlepte klote puber tot fier tofheidsicoon, zoals jij dat deedquote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kutwijf. Tenminste, als ik iets om je zou geven
.
Ik zal de toffe OP voor een andere keer bewaren, goed?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Met zo'n TT had ik toch een toffere OP verwacht eigenlijk![]()
Maar ik waardeer de aandacht hoor, Erik![]()
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef PeRi het volgende:
Erik O=.
OKquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal de toffe OP voor een andere keer bewaren, goed?
Puberquote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Don't worry, no way dat die slettebak zal ontluiken van verlepte klote puber tot fier tofheidsicoon, zoals jij dat deed![]()
![]()
Wat fijn dat je dat 'slettebak' niet ontkentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |