Ik snapte 'm niet eens, maar vond het zo lullig dat niemand reageerdequote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijn slechtste grap van deze maand was![]()
Jawel juistquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je hoeft 'm niet uit te leggen, hoor.
Wat lief!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet eens, maar vond het zo lullig dat niemand reageerde [afbeelding].
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!quote:Vliegende Hollander rest van seizoen dicht
Uitgegeven: 13 september 2007 15:03
Laatst gewijzigd: 13 september 2007 15:21
KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.
Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.
Herstellen
De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.
Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.
Winterseizoen
Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''
De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.
Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.
Imagoschade
De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.
Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
Nee, daar zijn anderen voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zit![]()
shit heb van mijn airmiles een kaartje gekocht voor volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Verkopen aan een kleuter in ruil voor een blowjobquote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Dark1 het volgende:
[..]
shit heb van mijn airmiles een kaartje gekocht voor volgende week zaterdag.
Ik zou speciaal voor de vliegende hollander naar de efteling gaan. Maar nu wil ik niet meer! Alleen airmiles geeft geen punten terug![]()
jij kopen mijn kaartjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkopen aan een kleuter in ruil voor een blowjob![]()
Oh wacht, je bent een meisje. Ach, daar is ook wel iets op te bedenken![]()
Dan kun je toch gewoon een keer al je antwoorden opnemen en dat de volgende keer (eventueel in begrijpelijke verhaalvorm) als tape afspelen? Terwijl je zelf verder werkt natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n cliënt met geheugenverlies (nou ja, soort-van) en ik word echt serieus élke dag rond 16.00 uur gebeld met dezelfde vragen en hetzelfde gezeik, wat ik 20 min. moet aanhoren. echt, hier is niet genoeg ibruprofen voor....
mja dat gaat ze dan wel weer doorhebben (het is natuurlijk niet létterlijk hetzelfde verhaal, er is ook wel steeds weer een andere aanleiding)... nou ja, in de ZEN-stand dan maar, met mijn mantra "nog 5 weken" in het achterhoofdquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Zhenar het volgende:
Dan kun je toch gewoon een keer al je antwoorden opnemen en dat de volgende keer (eventueel in begrijpelijke verhaalvorm) als tape afspelen? Terwijl je zelf verder werkt natuurlijk![]()
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat gaat ze dan wel weer doorhebben (het is natuurlijk niet létterlijk hetzelfde verhaal, er is ook wel steeds weer een andere aanleiding)... nou ja, in de ZEN-stand dan maar, met mijn mantra "nog 5 weken" in het achterhoofd
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n cliënt met geheugenverlies (nou ja, soort-van) en ik word echt serieus élke dag rond 16.00 uur gebeld met dezelfde vragen en hetzelfde gezeik, wat ik 20 min. moet aanhoren. echt, hier is niet genoeg ibruprofen voor....
dát soort dingen onthoudt ze dus wel (wie haar onrecht hebben aangedaan enzo - zou fijn zijn als ze dát juist eens vergat), het gaat meer om dossiergegevens (namen, data en andere suffe feitjes). Ze raakt ook altijd alles kwijt, dus één keer het hele verhaal op papier zetten werkt ook niet (geloof me, da's allemaal al geprobeerd).quote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef Dark1 het volgende:
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Grootse rivaliteit met de paparazziperen, hoorde ik laatst!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.
dat zijn wel concurrenten ja, maar met de naderendequote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Grootse rivaliteit met de paparazziperen, hoorde ik laatst!
Wat ben je nieuwsgierig, Canisfirequote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Is "Sorry" een kloon van Xcuzme? Ik had me haar wat...tja...intelligenter en serieuzer voorgesteld.quote:
Dat klopt, tevens vind ik het erg leuk om te weten. Kan een erg interessant gesprek zijn/wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ben je nieuwsgierig, Canisfire
Ik woon in een straal van 200 meter van mijn ouders èn opa en omaquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
Als Giechel_Ho ook bij zijn ouders blijkt te wonen, dan stort mijn wereld echt in![]()
Je reageert op Canisfire, Canisfire?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:54 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Dat klopt, tevens vind ik het erg leuk om te weten. Kan een erg interessant gesprek zijn/worden![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat zijn echt de ergsten.![]()
Serieus, wil je niet weten hoe het is om helemaal zelfstandig te zijn?! De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat. Helemaal sneu als manlief dan jaren later met een jong chickie aan de haal gaat... Weet je wat die vrouwen dan doen? Die gaan weer bij hun moeder wonen![]()
Kunnen gewoon niet voor zichzelf zorgen
Sneu vind ik dat
![]()
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je reageert op Canisfire, Canisfire?
Boeiuuuuuhquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.
Sorryquote:Op donderdag 13 september 2007 16:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is "Sorry" een kloon van Xcuzme? Ik had me haar wat...tja...intelligenter en serieuzer voorgesteld.
Wat een perfecte verspelling van energiequote:Op donderdag 13 september 2007 17:09 schreef Dark1 het volgende:
Ik ga jullie missen!
verspelling?! Is dat, dat ik een woord roep en dat jij ergens aan de overkant staat en dan dat woord gaat spellen?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een perfecte verspelling van energie.
Wtf is er met mijn humor gebeurd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
verspelling?! Is dat, dat ik een woord roep en dat jij ergens aan de overkant staat en dan dat woord gaat spellen?![]()
Je typefout doet afbreuk aan je verder perfecte diss.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een perfecte verspelling van energie.
ik moet toegeven, 't kwetst mij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
Wtf is er met mijn humor gebeurd?![]()
Ik herken mijzelf niet meer!![]()
Misschien is het weer tijd voor zo'n ge-wel-dig-e naamsverandering?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet toegeven, 't kwetst mij ook
Zhenar is kapot!!
En de helpdesk is gesloten!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet toegeven, 't kwetst mij ook
Zhenar is kapot!!
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien is het weer tijd voor zo'n ge-wel-dig-e naamsverandering?
Dizer weet wel hoe het moet! Misschien mag je ZappBrannigan wel van 'm lenen
Waar is Dizzle de laatste tijd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer
Aan het gymmenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar is Dizzle de laatste tijd?![]()
Dat was een toffe username, jaquote:
Wie niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond Gezondaar geslaagder
Sinds wanneer luister jij naar iedereen?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
Oh wacht... iedereen [afbeelding]
Sinds iedereen werd geleid door mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar iedereen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Sommige boeren kunnen wél spellen hoor.
Daar zijn we nog veel te jong voor joh.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb morgen 'n reünie, waar ik erg veel zin in heb, maar ook 'n beetje tegenop kijk ivm het entree-maken. kennen jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |