Het blijft vreemd, je eigen woorden steeds zien verschijnen door een ander "geschreven"quote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Curchulain het volgende:
Zoals ook in de vorige delen,............... daarnaast de volgende Track ID-Contest organiseren.
Niet te hard hopen. Ik heb heel hard m'n best gedaan om iedereen teleur te stellen. Omdat je nooit iedereen kan geven wat 'ie wél wil.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:54 schreef Laevid het volgende:
[..]
Het blijft vreemd, je eigen woorden steeds zien verschijnen door een ander "geschreven"![]()
Maar ik ben aan de download.......hopelijk is't wat![]()
Je stelt me idd teleurquote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Niet te hard hopen. Ik heb heel hard m'n best gedaan om iedereen teleur te stellen. Omdat je nooit iedereen kan geven wat 'ie wél wil.
Haha....tja.......daar heb je volgens mij wel gelijk in. Weet er ongeveer evenveel als bij die van Tokamak, alleen is het deze keer een erg afwisselende contest met stijlen die me wel iets zeggen, alleen de nummers niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Niet te hard hopen. Ik heb heel hard m'n best gedaan om iedereen teleur te stellen. Omdat je nooit iedereen kan geven wat 'ie wél wil.
Nee niet echt. En dat geeft juist iedereen evenveel kansquote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef donroyco het volgende:
Ik download de contest nu, issie te doen?
Wat mij betreft niet, vind het toch altijd leuk om te kijken hoever je kennis en geheugen je brengt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:55 schreef Curchulain het volgende:
De eerste 30 uur zonder inzending, en met zelfs slechts twee mensen die reageren??? Is deze reeks dood ofzo?
Geløl. Met zo'n instelling kom je nooit hogerop. Ik ben benieuwd of de winnaar überhaupt wel boven de 10 punten uit gaat komen, hoewel ik eigenlijk 18 punten als baseline zou mogen stellen op basis van de status van de platen (klassieker of opzoeker).quote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef donroyco het volgende:
Mijn inzending wordt hopeloos, dus begin ik er maar niet aan
Ik herken gewoon maar 1 nummer, en daarvan weet ik ook nog niet eens de remixquote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Geløl. Met zo'n instelling kom je nooit hogerop. Ik ben benieuwd of de winnaar überhaupt wel boven de 10 punten uit gaat komen, hoewel ik eigenlijk 18 punten als baseline zou mogen stellen op basis van de status van de platen (klassieker of opzoeker).
Mag ik jou eraan herinneren dat jij ook een "conservative player" bent. In de laatste drie edities (waaronder de toch vrij makkelijke retro-editie) deed jij ook niet mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Geløl. Met zo'n instelling kom je nooit hogerop.
Toen heb ik alles ingestuurd wat ik wist. Min of meer. En dat waren ook geen puzzelcontests hoewel ik daar nog weinig mee had kunnen winnen gezien mijn beschikbare tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:02 schreef Trancelocator het volgende:
Ook maar even downloaden.
[..]
Mag ik jou eraan herinneren dat jij ook een "conservative player" bent. In de laatste drie edities (waaronder de toch vrij makkelijke retro-editie) deed jij ook niet mee.![]()
1 2 | Sink 2pt |
Je hebt twee puntjes teveel geteld voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:42 schreef Curchulain het volgende:
Eerste tussenstand...
[ code verwijderd ]
Van beide heren was de gehele inzending correct:
Tokamak: 10, 17, 21, 25 wat ingevuld was, was dus juist
Sink: 3 juist
En dus nog volop kansen, ook voor MissLuna, om Sink van de tweede plaats te stoten.
Oeh was ik toch nog een beetje te positief. Pas ik in de volgende tussenstand aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Je hebt twee puntjes teveel geteld voor mij
1 2 3 4 5 | Tokamak 8pt Sequencial 6pt MissLuna 4pt Sink 2pt |
1 2 3 4 5 | Tokamak 8pt Sequencial 6pt MissLuna 4pt Sink 2pt |
1 2 3 4 5 | Tokamak 8pt Sequencial 6pt Sink 5,5pt MissLuna 4pt |
1 2 3 4 5 | Captain_Redbeard 9pt Tokamak 8pt Sequencial & MissLuna 6pt Sink 5,5pt |
Alleen als TL nog iets instuurt. Anders zie ik het sowieso somber in wat betreft verdere updates.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog tweede ook. Zal wel snel veranderen.
1 2 3 4 | Captain_Redbeard & Sink 9pt Tokamak 8pt Sequencial & MissLuna 6pt |
Cheers.quote:Op maandag 24 september 2007 03:19 schreef Curchulain het volgende:
Okee, 24 uur uitstel, aangezien ik om 10 uur ben begonnen met zuipen (maandag is hier een feestdag). Shit wat heb ik backspace in dit bericht veel moeten gebruiken...Sink heeft nog wat ingestuurd maar ik vertrouw momenteel mijn eigen beoordelingsvermogen niet. Gezien mijn fout die ik broodnuchter beging met Tokamaks score is dat niet geheel [lapse in vocabulary].
buiten de verwachting, onverklaarbaar of whatever...
1 2 3 4 | Captain_Redbeard & Sink 9pt Tokamak 8pt Sequencial & MissLuna 6pt |
Nou, aangezien ik als enige Cirrus - Boomerang wist te benoemen, ben ik tevreden met m'n 6 puntenquote:Op maandag 24 september 2007 23:22 schreef Curchulain het volgende:
aanschouw de lijst en bedenk wat je allemaal toch wel had moeten kunnen raden.
Dat laatste was iets waar ik pas na het starten van de contest achter kwamquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:02 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik als enige Cirrus - Boomerang wist te benoemen, ben ik tevreden met m'n 6 puntenBehalve de platen van Wildchild en Jaydee zegt de rest me namelijk helemaal niks...
...waar ik me ook niet voor schaam als 'n plaat alleen maar in Japan is uitgebracht![]()
Thievery Corporation, David Morales, BT, Télépopmusik? Dat waren toch niet de moeilijkste platen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:01 schreef Laevid het volgende:
Tja wat zullen we zeggen. Jaydee had ik misschien een keer geraden (een classic die ik nooit geweldig heb gevonden en daardoor ook altijd vergeet hoettie gaat en andersom). Adam F was voor mij een inkopper, nou ja de remix misschien niet. Maar dat album waar het origineel op staat is voor mij één van de beste albums die ik ken, Karma is helaas het op 1 na minste nummer. Wildchild het origineel was natuurlijk een inkopper. En verder Squarepusher leerde ik kennen van een vorige contest ooit van volgens mij Timbob. Ten slotte had ik ook nog dj dano al meteen neergezet toen ik track 29 hoorde, maar daar was ik nooit verder mee gekomen. Dus een punt of 8 had er in gezeten, maar meer niet.
David Morales en BT ken ik, maar deze platen niet. Al ken ik Morales voornamelijk vanwege de vele remixes die hij gemaakt heeft, en ik ben er over 't algemeen geen fan van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef Curchulain het volgende:
Thievery Corporation, David Morales, BT, Télépopmusik? Dat waren toch niet de moeilijkste platen.
Thievery Corporation: Heb ik een aantal nummers van (meer het nieuwere werk, had ze ook al eens in een contest gestopt met Warning Shots), heb ze ook al eens live gezien. Maar dit nummer kende ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Thievery Corporation, David Morales, BT, Télépopmusik? Dat waren toch niet de moeilijkste platen.
squote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Van het weekend zet ik de nieuwe contest online
Toch jammer van die vierde cheerleader...quote:
't Waren er vijf, maar eentje is strontverkouwe en een ander is zwanger van deze gozer ->quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Curchulain het volgende:
Toch jammer van die vierde cheerleader...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
't Waren er vijf, maar eentje is strontverkouwe en een ander is zwanger van deze gozer ->![]()
het gaat weer nergens over
Je hebt het niet van mij...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef Curchulain het volgende:
Met een vork???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Je hebt het niet van mij...
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |