squote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Van het weekend zet ik de nieuwe contest online
Toch jammer van die vierde cheerleader...quote:
't Waren er vijf, maar eentje is strontverkouwe en een ander is zwanger van deze gozer ->quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Curchulain het volgende:
Toch jammer van die vierde cheerleader...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
't Waren er vijf, maar eentje is strontverkouwe en een ander is zwanger van deze gozer ->![]()
het gaat weer nergens over
Je hebt het niet van mij...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef Curchulain het volgende:
Met een vork???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Je hebt het niet van mij...
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |