Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
Het refrein bevat o.a. dit:
All night long.. baby (we're going?) all night long..
Oud, klassiek, rocknummer, met een compleet andere tekst...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
The Free - All right now?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Bobby Darin - Beyond the seaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb net even op de reclame sites gekeken, maar kwam het niet tegen.
Ik ben opzoek naar het liedje wat voorkomt in de reclame van "Bioschock".
Een spel van windows/x-box?
Klinkt een beetje jaren 60 achtig.
Iemand enig idee?
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een nummer die je weleens in clubs hoorde..
een man zingt:
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
Samim - Heaterquote:Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee of ik dit hier zomaar kan/ mag vragen Hier kan ik het dus wel gewoon vragen, maar ik ben op zoek naar een titel/ artiest van een bepaald nummer.
Het valt volgens mij onder "Dance" en heeft best een lange intro.
De "sample" die je na de intro hoort is een deuntje wat klinkt als een soort harmonica, best nerveus klinkt ie, maar vind 'm erg grappig, vandaar.
Hij is nog wel es op de radio, dus niet al te oud.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
BVD
Dribbel
je bent geweldig donroyco, super..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)
Geen dankquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
je bent geweldig donroyco, super..
![]()
Misschien helpt een mailtje sturen welquote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil heel graag de titel van het liedje/tune weten dat op het einde van de reclame draaide over de film van 9/11
quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
Zou best kunnen weet ik niet meer precies. Het is in ieder geval een beetje een house/dance achtige track..quote:Op maandag 10 september 2007 21:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ooo ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt... Bedoel je nou dat een "negerstem" ook telkens afrika erdoorheen zegt?
Leftfield - Afrika Shox? Wordt wel maar 1 keer 'Africa' doorheen geroepen maar het is een dance-nummer.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:00 schreef Robzilla het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen weet ik niet meer precies. Het is in ieder geval een beetje een house/dance achtige track..
Joshua Kadison - Jessiequote:Op woensdag 12 september 2007 17:21 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek het nummer Jessie paints a picture van John Denver
Maar het staat niet eens op de Wikipedia van John Denver
Heb ik de foute artiest dan te pakken of...?
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef Fallen het volgende:
Paul Rodgers...
Ja! Fallen & Gambolputty, jullie hebben beide gelijk aangezien Paul Rodgers deel uitmaakte van The Free en 'All right now' inderdaad het nummer is wat ik zocht. ik zal volgende keer beter proberen te luisteren (long =/ now)quote:Op woensdag 12 september 2007 08:03 schreef Gambolputty het volgende:
The Free - All right now?
zoooo dat is even n partij onduidelijk zeg.. discover..remember me to un...en dan kapt ie. Ik kan er verder niks op vinden helaas.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:01 schreef Milkmannetje het volgende:
Hoihoi,
ik zoek een jazzy nummertje waar ik slechts 10 seconden van heb:
http://www.bertlog.com/wie_is_dit.wav
Wie weet wie dit is? En wie kan vertellen wat ze zingt? Want google vindt erg weining op mijn bevindingen.
Bedankt!
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:21 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek het nummer Jessie paints a picture van John Denver
Maar het staat niet eens op de Wikipedia van John Denver
Heb ik de foute artiest dan te pakken of...?
Dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?
..en het nummer heet ook nog eens gewoon "Jessie"quote:Op donderdag 13 september 2007 07:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jemig, al die lyrics-sites nemen de boel klakkeloos van elkaar over:
john denver jessie paints a picture lyrics![]()
Is inderdaad van Joshua Kadison
1e is kut, 2e doet het niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef InProduction het volgende:
Hoi, ik heb dit nummer al een paar keer gehoord in reclames op Slam FM! Jammer genoeg heb ik alleen het laatste deel kunnen opnemen maar misschien herkend iemand het.
http://www.reactormedia.nl/upload/opname.wav
edit:
nog wat nieuws kunnen opnemen
http://www.reactormedia.nl/upload/opname2.wav
Er zijn er zoveelquote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef The6thgate het volgende:
ok ik zoek een remix van blur - song 2. een dance nummer en er staat me van bij dat de gitaren ook wat sneller waren. hopelijk weet iemand welke ik bedoel
http://www.discogs.com/search?type=all&q=blur+song+2+remix&btn=Searchquote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef The6thgate het volgende:
ok ik zoek een remix van blur - song 2. een dance nummer en er staat me van bij dat de gitaren ook wat sneller waren. hopelijk weet iemand welke ik bedoel
enige die er op lijkt is een set van ene leroy thornhill ofzo, maar daar is verder niks van te vinden. volgens mij hoorde ik t nummer iig nog niet zo lang geleden een paar keer in de kroegquote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef n0r het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Kijk eens of hij hier tussen staat
http://www.youtube.com/results?search_query=blur+song+2+remix
klinkt als doctor whoquote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Captain.Mmore het volgende:
Kent iemand de muziek die hier op de achtergrond afgespeeld wordt: http://uncutvideo.aol.nl/videos/86a15f5c47f950c7d78f30f5b426fbda
Vanaf de 17e seconde hoor je het deuntje 't best.
deze misschien:quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Fallen het volgende:
Nou, euh... nieuwe ronde, nieuwe kansen...:
Ik zoek eigenlijk de titel / clip van een nummer, het enige dat ik een beetje kan omschrijven is de videoclip.
Een tropisch eiland waar het geweldig stormt, onweer, bliksem, dames in bikini met dreads en tattoo's, mannen in hawaii-shirts met tattoo's, de regen komt met bakken uit de hemel en volgens mij lijkt de muziek enigszins op de muziek uit dit clipje... http://nl.youtube.com/watch?v=uxApYClZrzA
iemand enig idee? avb.
faith no more - falling to pieces?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zoek een indie rock-achtig nummer waarvan ik de tekst niet duidelijk kan verstaan, volgens een vriendin zit er de zin 'happy to pieces' in en dat wordt dan zo gezongen 'hap-py to pieceeeeees!' () & misschien ook 'all I want is to be happy to pieces' of in ieder geval iets met 'I .. happy to pieces'. Maar pin me niet vast op 'happy to pieces'.
![]()
Hoorde het gister in de Effenaar en kan het niet vinden.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
faith no more - falling to pieces?
bedankt hequote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef debby1973 het volgende:
SRS-Engineering - donderdag 13 september 2007 @ 18:38
Ik zoek het nummer van '' het leven is mooi het is weer vrijdag je fietst het weekend in '' enz
"Het is weer vrijdag" door: Marcel de Groot
misschien Velvet Revolver - Fall To Piecesquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zoek een indie rock-achtig nummer waarvan ik de tekst niet duidelijk kan verstaan, volgens een vriendin zit er de zin 'happy to pieces' in en dat wordt dan zo gezongen 'hap-py to pieceeeeees!' () & misschien ook 'all I want is to be happy to pieces' of in ieder geval iets met 'I .. happy to pieces'. Maar pin me niet vast op 'happy to pieces'.
![]()
Hoorde het gister in de Effenaar en kan het niet vinden.![]()
Ook niet. Laat dat rock maar weg, het is toch meer vrolijke indie.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef debby1973 het volgende:
[..]
misschien Velvet Revolver - Fall To Pieces
Razorlight - fall to pieces? vrolijke indie denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ook niet. Laat dat rock maar weg, het is toch meer vrolijke indie.
Ook al niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:55 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Razorlight - fall to pieces? vrolijke indie denk ik
Is er niet, zelf een topic aanmaken is de beste optie...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat topic met ik zoek muziek zoals?
Ik meende toch echt dat er zo'n topic wasquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is er niet, zelf een topic aanmaken is de beste optie...
Kunnen het ook peaches zijn?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef SnowCockroach het volgende:
Ook al niet.Het is: indie, snel, vrolijk, en waarschijnlijk met happy to pieces.
Ik heb er wel eens eentje gezien, een jaar of drie geleden. Liep niet echt als reeks.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik meende toch echt dat er zo'n topic was.
Yep, da's Christopher Walkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Roa het volgende:
Welk nummer was net op TMF? Beetje kut, clip klaar, geen artiest of nummer?! Snapte er niets van. Kende het nummer wel vaag, misschien van een reclame o.i.d.?
Anyhoe, in de clip is een man die verdomd veel op Christopher Walken lijkt (of hem misschien wel is) een beetje door een leeg hotel aan het springen en dansen en aan het eind ook vliegen.
Iemand? Lekker nr namelijk!
[edit]Never mind, google is my friend:
Weapon of Choice van Fatboy Slim
http://www.youtube.com/watch?v=iZLidy7pIQ8
En volgens mij is het hem echt...?! Christopher Walken dus
[/edit]
Sander van Doorn - Back By Any Demandquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef Th0maszz het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer wat je tegenwoordig vaak hoort op Slam FM Het begint met een stukje (best oud nummer) en dan krijg je een dik house nummer. ik heb dat oude stukje hier onder geupload, dus klik op die link dan kom je bij dat nummer. Als je het weer hartstikke bedankten reageer graag
De Link:
http://media.putfile.com/Dit-nummer
The Dandy Warhols met "Godless".quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Modus het volgende:
Het nummer dat bij de 2e scene gedraaid wordt, vanaf 45 sec. Wie zijn dat?.
http://www.youtube.com/watch?v=WugPsh2PU10
Die band heet "All missing pieces", het liedje is (denk ik) "I want you to know".quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef assie het volgende:
Hoorde van de week al een paar keer een nummer op 3FM van paar jonge "rockertje" uit, volgens mij, Den Haag. Beetje summiere beschrijving maar wordt best vaak gedraaid dus misschien kennen jullie het....
monrose - hot summerquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer met (ik denk) de zin erin; let's get physical...
Is een vrouw die t zingt, en is een soort dance nummer..
Bvd
Is het ook al niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen het ook peaches zijn?
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dubquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef Bonus_B het volgende:
Hallo weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik heb er wel een kort fragmentje van linkje
Of Van Halen- Ain't talkin' 'bout lovequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dub
kijk eens op pagina 2 bij de commentsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
Bacardi - The Muddle (Mojito Song)quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoekenquote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam + artiest van dit liedje, het is in nogal slechte kwaliteit opgenomen want de instellingen stonden verkeerd... en ik zou dus graag een wat normalere versie willen downloaden...
Volgens mij wordt er in de vocal telkens "america" gezegd wat volgens mij ook (een deel van) de titel was maar daar kan ik niks op vinden.
Heb er niet veel aanquote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoeken)
http://nl.youtube.com/watch?v=1n8uYzyF0Nkquote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef kvd het volgende:
okee...eindelijk heb ik er ook eens eentje
k zoek een nummertje van Charly Lownoise and Mental Theo, kan me alleen een gedeelte van de clip herinneren
2 ontzettend lieve kindjes die door een bos rennen (misschien ook iets met ridders) en iets met een lieve vrouw (of vrouwen) die de kindjes uiteindelijk in de armen sluiten....kindjes hebben volgens mij zwart/rode kleding aan met petjes achterstevoren op hun hoofd
heb zelf geyoutubed (is dit al een nieuw werkwoord?!?) maar kan het zelf niet vinden.....wie oh wie?
you´re welcome.quote:
Believer - Dies Irae (Day of Wrath)quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
EDIT: Het is een gothic-metal nummer met een hoge vrouwenstem.
Ik zoek de titel van het nummer dat bij de film CKY2K wordt gedraaid vlak na het slopen van de huurauto(ongeveer de 18e minuut). Thanks avast.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Binnetie het volgende:
Gisteravond weer wezen stappen en ik ben opzoek naar de volgende nummers:
- Everlasting love (een dance versie is het). De versies die ik al had gevonden waren niet echt dance. Er zat een goede beat achter. Welke DJ heeft dit gemixed?
- een nummer waarvan ik niet veel weet. Het is van een nl-talige band en je hoord een man heel droog zingen: "ik wil niet dat je aan mijn vriendinnetje zit, ik wil niet dat je aan mijn sikje zit. Het is echt een apres ski nummer.
Op google heb ik gezocht maar ik kom niet de juiste resultaten tegen.
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
nummer 1, rui da silva - touch me?quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef NX het volgende:
ik zat vrijdag avond naar Radio538 te luisteren en programma was van DJ Tiesto Clublife, er kwamen een aantal nummers voor die ik kende maar de namen niet meer wist
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer van eental jaren geleden, kom er niet zo op.
(kun je afluisteren met Media Player Classic of met BSPlayer/KMPlayer/VLC Player/etc.)
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van:
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Ik hoop dat iemand er op komt
Dankjewel, ik ga het eens proberen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
Nee, dat is hem niet. Wel mooie clip overigens van Coldplay, kan hem me nog wel herrinneren van een paar jaar geleden!quote:Op zondag 16 september 2007 16:19 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.
Snelle reactiequote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
nummer 1, rui da silva - touch me?
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.htmlquote:Op zondag 16 september 2007 17:59 schreef SuperRogier het volgende:
Tuup tuup tuup *korte pauze* tuup tuup tuup *volgende lager* tuup tup*
DusBeetje King Samir achtig en Partysquad crazyfunkystyle maar dat zijn ze niet.. iemand een idee?
quote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.html
deze?![]()
![]()
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker niet, je hoort hem ook geregeld in disco's. Hij wordt ook als tune bij tmf "wakker worden" gebruikt.
In ieder geval in een hele andere richtig qua muziekstijl, maar toch bedankt voor de moeite
Held, inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)
zou ik ook wel willen weten jaquote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef zwareshag het volgende:
Welk nummer hoor je in deze clip helemaal op het einde (rond 2:15)?
monrose - hot summerquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef DJqbl5 het volgende:
zomerhit zoek ik, iets van:
it's gonna be a hot hot summer, a hot hot summer.
was net op tmf, in een filmpje van tmf
Juistquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef bartrid het volgende:
Blue boy - remember me?
http://www.youtube.com/watch?v=VGK_61omGYs
De band is ontstaan, ergens in rural USA, ten tijde van de burgeroorlog. Eigenlijk een one-hit wonder wier naam in de vergetelheid geraakt is nadat de broers Jack, William, Billy en Jack bij Gettysburg aan het oefenen waren voor een kanonsloop.quote:Op zondag 16 september 2007 22:26 schreef Maddo het volgende:
Een bekend lied dat Jochem myer hier in de eerste minuut speelt op zijn viool (als ie op komt lopen)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5850768819866963718&q=yeehaa&total=
306&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Ik heb het ook wel eens in een moderne versie gehoord met gitaar en drums, maar ik heb
de naam/band nooit meegekregen![]()
Bedankt, maar heb je mss nog meer info? Als ik zoek op Jack, William, Billy en Jack kom ik niet zo heel ver denk ikquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De band is ontstaan, ergens in rural USA, ten tijde van de burgeroorlog. Eigenlijk een one-hit wonder wier naam in de vergetelheid geraakt is nadat de broers Jack, William, Billy en Jack bij Gettysburg aan het oefenen waren voor een kanonsloop.
Tragisch, eigenlijk.
Dank je, dat is hem.....wat leuk om het weer eens te zien....vooral die kindjes, wat een snoepjesquote:Op zondag 16 september 2007 09:08 schreef debby1973 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=1n8uYzyF0Nk
Dat is 'Meisje met de prei'.quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JayTaph het volgende:
Een heel raar stukje zang.. Klinkt pools/tjechisch/russisch maar ik geloof dat dit nummer ook in een of ander dance nummer is gebruikt?
http://www.perihelion.nl/kadakadaka.mp3
quote:Op zondag 16 september 2007 09:50 schreef Svyatagor het volgende:
Ik was gisteren in de Melkweg, en na het concert van Rooney draaiden ze een heel lekker nummer, combinatie van rock en dance. Wel een dikke beat, en in het refrein iets van ' (they) love to pull you down' of zoiets..
Iemand een idee?
Loituma - Leva's Polkaquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JayTaph het volgende:
Een heel raar stukje zang.. Klinkt pools/tjechisch/russisch maar ik geloof dat dit nummer ook in een of ander dance nummer is gebruikt?
http://www.perihelion.nl/kadakadaka.mp3
ik denk dat je de themesong van de film sowfever zoekt...quote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Nilith het volgende:
ik zoek dus:
''het is dus zo'n soort ''après ski'' nummer, maar dan meer de techno/trance kant uit. en ze zingt iets van ''snooowfever'' etc...en dan komt zon ''beat'' jwt. maar hoe heet dit nummer? heb het zeker 5keer bij snowworld gehoord maar kan het niet vinden -,-''
uit een andere post gekopieerd ff. iemand?
Schopje, hier een clipje om het makkelijker te maken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef zwareshag het volgende:
Welk nummer hoor je in deze clip helemaal op het einde (rond 2:15)?
Summerlove - Rememberquote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Smeej het volgende:
ik zoek dus een nummer en kan er niet opkomen...
hoorde het zaterdag weeres in de discotheek ging helemaal uit me dak!
tis al wel redelijk oud
hummamamamamaamamieejeeee
humamamaammammooooo
In a while Maybe, you'll remember Where we met On the Bach Where you showed me the way
ofzowiets
in-grid - tu es foutuquote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef williamvdhoorn het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer met een soort accordeon geluid, een heel vrolijk deuntje. Je hoorde dit gisteravond (16 sept) bij De Smaakpolitie, bij het onderdeel studentenhuizen, volgens mij het tweede studentenhuis. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!
quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam + artiest van dit liedje, het is in nogal slechte kwaliteit opgenomen want de instellingen stonden verkeerd... en ik zou dus graag een wat normalere versie willen downloaden...
Volgens mij wordt er in de vocal telkens "america" gezegd wat volgens mij ook (een deel van) de titel was maar daar kan ik niks op vinden.
Laat maar! Heb m net toevallig gevonden!!quote:Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een remix van samim - heater. Het is echt een hele gave remix en je hoort er zo'n vrouw doorheen zingen.. Tis volgens mij ook gmixt met een ander liedje/deuntje.
Ik hoorde m in de kroeg laatst... iemand die toevallig weet welke ik bedoel???
Nee, erg goed was het al niet, maar deze versie is nog erger.quote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef MouzurX het volgende:
Nou dat orgineel is niet om aan te horen ..![]()
Bedankt! Het is Heater!quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
in-grid - tu es foutu![]()
samim - heater (original mix)![]()
graag gedaan. je bent nummertje hoeveel ondertussen in dit topic?quote:
Ik vind hem wel leuk, wel jammer dat ik de verkeerde "input" (ofzo) heb geselecteerd toen, waardoor de muziek zo raar klinkt...quote:Op maandag 17 september 2007 18:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, erg goed was het al niet, maar deze versie is nog erger.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
graag gedaan. je bent nummertje hoeveel ondertussen in dit topic?![]()
Hebben jullie echt geen idee?quote:Op zondag 16 september 2007 19:09 schreef DonkereKip het volgende:
Goedenavond, ik zoek de naam van dit nummer: mms://www.drome.nl/d11 (ik weet niet hoe ik het klikbaar moet maken) of klik op http://www2.drome.nl/d11/Drome11.xvid.avi : het nummer begint op 1:48, aan het einde staat nummers die zijn gebruikt alleen heb ze al nagekenen en op gezocht maar niet de juiste gevonden, kan iemand mij helpen? bvd!!!
Alle gebruikte nummers staan aan het einde van het filmpje...quote:Op maandag 17 september 2007 19:09 schreef DonkereKip het volgende:
Hebben jullie echt geen idee?Het nummer is zo tof!!
![]()
![]()
het nummer begint op 1:48, aan het einde staat nummers die zijn gebruikt alleen heb ze al nagekenen en op gezocht maar niet de juiste gevonden, kan iemand mij helpen? bvd!!!quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alle gebruikte nummers staan aan het einde van het filmpje...
![]()
geen idee, maar wat heeft adriaan een rare neus in die clip?quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef DarkManta het volgende:
In het begin van het clipje hoor je de achtergrond muziek. Wie is de componist hier van?
http://www.youtube.com/watch?v=5gFy3Fe8XvY&mode=related&search=
Geen idee van wie, maar het klinkt lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 23:14 schreef r_kluft het volgende:
Ik zoek dus de naam van het nummer wat ze onder deze clip hebben gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=p_ueOhSDj9E
dj micro - inside of mequote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Geen idee van wie, maar het klinkt lekker![]()
Ik schaar me bij de nieuwsgierigen
Het is Noisia - Lekker.quote:Op maandag 17 september 2007 19:09 schreef Shrien het volgende:
Ik zoek een dance nummer met de tekst "Lekkerlekkerlekkerlekkerlekker"
Hier is het nummer te vinden op ongeveer 1/4e van het filmpje, nadat ze in de auto gestapt zijn.
Mike Oldfield, denk ik.quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef DarkManta het volgende:
In het begin van het clipje hoor je de achtergrond muziek. Wie is de componist hier van?
Da's idd Mike Oldfield, het nummer heet Tubular Bellsquote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef DarkManta het volgende:
Iemand al toevallig wat kunnen vinden?quote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef dj_ko het volgende:
HELP HELP HELP
Ik zoek een soort apresski/jumpstyle -achtige remix van het nummer:
Charles Aznavour - She
Weet iemand toevallig een artiest/DJ die hier ooit een remix van heeft gemaakt?
Nu vraag je je af waarom wil je een verkrachte versie van dit nummer?
Nou het wordt gebruikt in een stukje voor op een bruiloft dus vandaar.
Alvast bedankt voor de info!
Rob Ronalds heeft een nummer gebaseerd op She van Aznavour genaamd (heel origineel) " Zij "quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Iemand al toevallig wat kunnen vinden?
en daar istie dan: Samim-Heaterquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze bij slamfm het nummer met die trekharmonica noemenLeuk en vrolijk nummer maar weet de titel niet meer en artiest
Dan ben ik bang dat ik de volgend ben. ff downloadenquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
graag gedaan. je bent nummertje hoeveel ondertussen in dit topic?![]()
Ok dan ben ik idd de volgendequote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
en daar istie dan: Samim-Heater
Iemand die dit trance nummer kent? Het is best bekend.quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef NX het volgende:
ik zat vrijdag avond naar Radio538 te luisteren en programma was van DJ Tiesto Clublife, er kwamen een aantal nummers voor die ik kende maar de namen niet meer wist
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer van eental jaren geleden, kom er niet zo op.
(kun je afluisteren met Media Player Classic of met BSPlayer/KMPlayer/VLC Player/etc.)
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van:
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me, Forsaken me...
Toevallig Paul Young - Love Of A Common People?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef corsomaniak het volgende:
Ik hoorde van de week een liedje op veronica en ik zou graag willen weten de titel en de artiest
enigste aanwijziging
het refrein eindigt op "and she can"
Niet op het einde het tubular bells gedeelte maar helemaal in het begin van het clipje.quote:
Nee op 00:00 is een heel ander nummer en dat nummer zoek ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's idd Mike Oldfield, het nummer heet Tubular Bells
Bedankt!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef corsomaniak het volgende:
Ik hoorde van de week een liedje op veronica en ik zou graag willen weten de titel en de artiest
enigste aanwijziging
het refrein eindigt op "and she can"
Heb hem gevonden, maar het is eigenlijk nog steeds hetzelfde tempo als in het engels.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Rob Ronalds heeft een nummer gebaseerd op She van Aznavour genaamd (heel origineel) " Zij "
Kan het nummer alleen niet vinden, dus weet ook niet onder welke categorie muziek het valt, maar hij heeft al een aantal apres-ski nummers op z'n naam staan dus het zou kunnen.
kon je op wachtenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
en daar istie dan: Samim-Heater
First State feat. Anita Kelsey - Falling?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef Houniet het volgende:
hm ik moet ook een nummer hebben. het nummer komt voor in de radio538 reclame van Tiesto. een vrouwelijke stem zingt: "im fallen under your spell"
iets in die richting [afbeelding] iemand een idee
Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Mequote:Op donderdag 20 september 2007 13:27 schreef jnsnrbrt het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet dat in de laatste seconden van dit fragment wordt gespeeld?
http://radioveronica.nl/assets/Image/MP3/K/kww_gijp_200907.mp3
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:33 schreef n0r het volgende:
[..]
Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
http://www.youtube.com/watch?v=zqqXMXpyAkE
The Good Men - Give It Upquote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef Bunker het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90 volgens mij.
Btje drum en base achtig en ze schreeuwen dan een paar keer :
give it up
give it up
give it up
BURN!!
ofzoiets.
anyway... iemand enig idee?
Sean Kingston - Beautiful Girl?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef Verstreujem het volgende:
Gisteravond in de kroeg gehoord: een nummer van (volgens mij) Nelly met dezelfde instrumental als die van Ben E. King - Stand By Me
Iemand enig idee?
Sean Kingston - Beautiful Girlsquote:Op donderdag 20 september 2007 17:12 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Sean Kingston - Beautiful Girl?
Bedanktquote:Op donderdag 20 september 2007 17:12 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Sean Kingston - Beautiful Girl?
geen idee, maar WTF dat filmpje hahahah!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef VlaDje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=WOPW5DqtF-8
Hoe heet dat nummer menschen
en dat deuntjequote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
geen idee, maar WTF dat filmpje hahahah!
balkanhouse, ik wens je veel succesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef VlaDje het volgende:
Bum - Kanikulyquote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef VlaDje het volgende:
En in het engels: http://www.youtube.com/watch?v=LtiJIjXH8l8quote:
is dat een apart genre met ellmaal van deze vrolijke liedjes?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
balkanhouse, ik wens je veel succes
nee is een term die ik nu net verzin. heb wel vaker van dit soort spul in Oost Europa gehoordquote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
is dat een apart genre met ellmaal van deze vrolijke liedjes?
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik zoek geen specifiek nummer ofzo, maar ik ben een beetje inspiratieloos qua muziek (ik wil iets nieuws!)
Weet iemand nog leuke alternatieve/rock/metal bands? Of is dat een beetje te breed
Nouja, als iemand nog een hele goeie band weet, waarvan je denkt die MOET je kennen, kom maar op
quote:i]Waar is dit topic niet voor bedoeld?[/i]Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Nummers die je geluisterd MOET hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nouja, als iemand nog een hele goeie band weet, waarvan je denkt die MOET je kennen, kom maar op
Martijn ten Velden - I wish you wouldquote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef GreenI het volgende:
Wil eerst even zeggen, dat ik dit een geweldig forum vind, en van plan mn steentje bij te dragen als iemamnd anders iets zoekt.
ik heb een uitgebreide muziek coll, ook met recente nummers, maar kan dit toch echt niet vinden, vooral omdat ik niet weet wie het zingt of wat de titel is, en in welke week het precies uitkwam.
het is een redelijk recent nummer, ik denk deze maand, kan ook augustus zijn geweest, van een chick die meer lijkt te praten dan echt zingen, refrein is iets van:
lalalala stay with you/me, lalalala lay with you/me.
op de plaats van "lalalala" hoort denk ik iets van "wish u/i could" maar dat weet ik niet zeker, ik heb niet zo lang geleden nog op de radio gehoord, maar dus niet zangeres of titiel meegekregen.
heb al een tijd lopen zoeken, het is zeker niet googoodolls, used of john legend.
zou mn vriendin erg blij maken als iemand mij kan helpen.
alvast thanx
geweldige plaatquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Martijn ten Velden - I wish you would
* met de vocals van Luciana Caporaso, die vorig jaar die grote hit van Bodyrox - Yeah Yeah inzongquote:
Iemand???quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
EDIT: Het is een gothic-metal nummer met een hoge vrouwenstem.
Ik zoek de titel van het nummer dat bij de film CKY2K wordt gedraaid vlak na het slopen van de huurauto(ongeveer de 18e minuut). Thanks avast.
heerlijke plaat iddquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Martijn ten Velden - I wish you would
dat is hem bedanktquote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
First State feat. Anita Kelsey - Falling?
Geen dankquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:35 schreef GreenI het volgende:
holy ...!!!
jullie zijn echt goed, ik wist dat het iets was met i wish en you, toch raar dat ik niets vond.
hartstikke bedankt...
hier ga ik iemand blij mee maken en daar word ik zelf ook blij van
Peter Gelderblom - Waiting 4 ?, denk dat je die bedoeltquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef thettes het volgende:
Hoe heet die recente remix van By The Way van RHCP? Was veel te horen op Mallorca van het jaar. Nog een kenmerk; de "echte" By The Way is veel leuker
Niemand..?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een feest/apres ski versie van Beatles - Let It Be. Weet iemand hoe dit nummer heet..?
First State feat. Anita Kelsey - Falling ??quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef NX het volgende:
Help, ik zoek nog steeds een nummer en nu is er nieuwe trance nummer bijgekomen!![]()
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van (is ook een trance nummer, niet echt nieuw):
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Alvast bedankt![]()
Nummer 1: Cerf,Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef NX het volgende:
Help, ik zoek nog steeds een nummer en nu is er nieuwe trance nummer bijgekomen!![]()
Toen ik het hoorde vanmiddag, heb ik het snel effe opgenomen met me telefoon
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer en volgens mij nieuw, kom er niet zo op.
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van (is ook een trance nummer, niet echt nieuw):
Alvast bedankt![]()
Volgens mij is dat em, ik ga em eens opzoeken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
First State feat. Anita Kelsey - Falling ??
Yes, dat is em, Light The Skies! Super!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nummer 1: Cerf,Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)
Rotterdam Terror Corps - God is a Gabberquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yIPChOmEoVw&mode=related&search=
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. Vanaf 0.50min is het goed te horen. Let trouwens niet op de beelden. Behoorlijk sneu filmpje hehe
iig God is a Gabberquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Rotterdam Terror Corps - God is a Gabber
ondertussen heb je hem al gedownload en sta je nu maximaal te hakkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, zo'n gevoel had ik dus al. Vreemde keuze dus. Sowieso een triest filmpje
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef Clone_Gsus het volgende:
hoi!
Ik zoek een nummer, erg vrolijk deuntje.. Het is een beeetje ala samin heater, maar nog vrolijker dan dat! Geen vocalen..
Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen..!
Thanks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:40 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://hypem.com/track/350446
beetje kort en lomp haha! ik was moe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef djjumbo het volgende:
het nummer uit de reclame van Q-music win een reis naar de ruimte
Ik DENK dat je Peter Gunn bedoelt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Raul Midón.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zoek een blinde gitarist uit new mexico, hij was laatst bij evert staat op. Hij speelt heel rustige muziek met een aparte stijl van spelen.
Iemand enig idee waar ik het nu over heb?
Nope, die bedoel ik helaas niet! toch bedankt..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dus Rotterdam Terror Corps - God is a Gabber
wil je hem nu als Ajacied nog steeds zo graag hebben![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek een nr wat je op vrijdagavond nogal eens hoort bij Dance Departement. Soort accordeon speelt erin, en gister hoorde ik dat ie iets heette van 'Samin - Header', alleen ik kan daar niks van vinden. Iemand een idee?
Dank!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:40 schreef -Menn0- het volgende:
Suede - Beautiful Ones
http://nl.youtube.com/watch?v=8Z8TBF05RoE
http://www.youtube.com/watch?v=2_Nsi05HkXw ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:27 schreef wayn het volgende:
Een r&b nummer oid.. met de tekst ''it's murder.... murder she'' ofzo... tis een blij nummertje...
Offtopique:quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef bartrid het volgende:
Samim - heater. Je bent pas nummer 455868094 in dit topic die daarom vraagt.
Het is werkelijk een baggerplaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:37 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Offtopique:
Na die titel bij iedere scroll hier tegengekomen te zijn, heb ik 'm maar es beluisterd. Persoonlijke mening: wat een baggerplaat!Maar goed, daar schijnen minstens 455868094 mensen anders over te denken
![]()
..en verder maar weer
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Zit net op BearShare, hij is gewoon volop te krijgen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 00:57 schreef rooie60 het volgende:
Ik zoek de muziek van de serie MEDIUM,ik las op het forum dat het van siouxsie&the banshees is: something wicked this way comes.
Kan het niet vinden op bearshare,limeware,kazaa,krijg steeds troep van harry pitter????
Kan iemand mij aan dat nummer helpen?
"Jouw hand" ?quote:Op zondag 23 september 2007 14:00 schreef bravo het volgende:
Ik hoorde afgelopen vrijdag het concert van guus meeuwis. Daar zat in nummer in ( iets met handen ) maar de maatsoort veranderede, van een 6-kwartsmaat naar een 3 kwartsmaat in het refrein...
iemand enig idee?
en nee, het is niet het nummer ' neem mijn hand '
Ja maar speel het maar eens af! is andere muziekquote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zit net op BearShare, hij is gewoon volop te krijgen hoor![]()
Stuur een mailtje naar SlamFM?quote:Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef kaatjekemper het volgende:
hoe heet de beukplaat van week 37(vorige week dus) van 2007???????
zoek er al een poosje naar,maar kan m niet vinden
Have you ever seen the rain? van CCR ??quote:Op zondag 23 september 2007 17:47 schreef Exterminator het volgende:
Gisteren was er '70, '80, '90 jaren muziek in onze stamkroeg.
Idd, dat is 'mquote:Op zondag 23 september 2007 17:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Have you ever seen the rain? van CCR ??
Monrose - Hot summerquote:Op zondag 23 september 2007 18:23 schreef Forumpi het volgende:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action.
(Volgens mij is het gewoon de dance smash ofzo, maar ik heb hem desalniettemin kunnen vinden. )![]()
Hmmm. Toch niet helemaal wat ik zoek. Heb zo'n beetje alle mixes van deze nummers op iTunes geluisterd, maar zijn toch niet de nummers die ik bedoel... thanks anywayquote:Op zondag 23 september 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Monrose - Hot summer
Debonair Samir/King Amir - Samir's Theme
ik denk deze...quote:Op zondag 23 september 2007 21:30 schreef nymphalidae het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.
Iemand een idee? Alvast bedankt!![]()
Hehe, close... Maar niet helemaal wat ik bedoel ^^quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik denk deze...
http://nl.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk
weet het wel zeker..![]()
Sean Kingston - Beatiful Girlsquote:Op zondag 23 september 2007 23:02 schreef -Menn0- het volgende:
Laat maar...
Thanks!quote:
Je mag hier je beklag doen:quote:Op zondag 23 september 2007 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!
Door Beautiful Girls en stand by me in google te gooien kwam er ook Sean Kingston uit![]()
Ik hoor de volgende nummers:quote:Op zondag 23 september 2007 23:52 schreef Forburgah het volgende:
Iemand enig idee welk nummer hier op de achtergrond word gebruikt (vanaf 1.00 )
http://server3.radio-log.(...)_Bitch_hoer_slet.mp3
toen ik het las dacht ik aan Maroon 5 met She Will Be Loved... die is alleen lang geen 5 jaar oudquote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
ik denk deze...
http://nl.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk
weet het wel zeker..![]()
Vangelis - Conquest of paradisequote:Op maandag 24 september 2007 10:22 schreef Arek het volgende:
Weet iemand hoe dit nr heet?
http://www.youtube.com/watch?v=PdjSGaaDCJE&mode=related&search=
Hartelijk dank alvast
Zijn ook de The Kooks vermoed ik, de Zweedse The Kooks wel te verstaan, nummer heet 'Too much of nothing'quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Mikevin het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer ik net bij Try before you die hoorde, ik herkende het nummer wel maar kan niet meer op de naam/artiest komen.
Dit stukje songtext ving ik op:
"I just killed my tv and i feel so free, yehe"
en dan nog iets erachter van: "No more .... commercials..."
Het deed mij een beetje aan The Kooks denken maar ik kan op google echt niet vinden welk nummer het is, en dat is vrij zeldzaam.![]()
Nee, die bedoel ik niet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:52 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik DENK dat je Peter Gunn bedoelt.
http://www.dailymotion.co(...)-and-palmer_creation
Let niet op het filmpje, maar ik kon geen opname vinden van de echte band, behalve covers. Voordat het nummer 'echt' begint is er al enige tijd verstreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |