Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
Het refrein bevat o.a. dit:
All night long.. baby (we're going?) all night long..
Oud, klassiek, rocknummer, met een compleet andere tekst...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
The Free - All right now?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Bobby Darin - Beyond the seaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb net even op de reclame sites gekeken, maar kwam het niet tegen.
Ik ben opzoek naar het liedje wat voorkomt in de reclame van "Bioschock".
Een spel van windows/x-box?
Klinkt een beetje jaren 60 achtig.
Iemand enig idee?
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een nummer die je weleens in clubs hoorde..
een man zingt:
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
Samim - Heaterquote:Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee of ik dit hier zomaar kan/ mag vragen Hier kan ik het dus wel gewoon vragen, maar ik ben op zoek naar een titel/ artiest van een bepaald nummer.
Het valt volgens mij onder "Dance" en heeft best een lange intro.
De "sample" die je na de intro hoort is een deuntje wat klinkt als een soort harmonica, best nerveus klinkt ie, maar vind 'm erg grappig, vandaar.
Hij is nog wel es op de radio, dus niet al te oud.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
BVD
Dribbel
je bent geweldig donroyco, super..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)
Geen dankquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
je bent geweldig donroyco, super..
![]()
Misschien helpt een mailtje sturen welquote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil heel graag de titel van het liedje/tune weten dat op het einde van de reclame draaide over de film van 9/11
quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
Zou best kunnen weet ik niet meer precies. Het is in ieder geval een beetje een house/dance achtige track..quote:Op maandag 10 september 2007 21:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ooo ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt... Bedoel je nou dat een "negerstem" ook telkens afrika erdoorheen zegt?
Leftfield - Afrika Shox? Wordt wel maar 1 keer 'Africa' doorheen geroepen maar het is een dance-nummer.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:00 schreef Robzilla het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen weet ik niet meer precies. Het is in ieder geval een beetje een house/dance achtige track..
Joshua Kadison - Jessiequote:Op woensdag 12 september 2007 17:21 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek het nummer Jessie paints a picture van John Denver
Maar het staat niet eens op de Wikipedia van John Denver
Heb ik de foute artiest dan te pakken of...?
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef Fallen het volgende:
Paul Rodgers...
Ja! Fallen & Gambolputty, jullie hebben beide gelijk aangezien Paul Rodgers deel uitmaakte van The Free en 'All right now' inderdaad het nummer is wat ik zocht. ik zal volgende keer beter proberen te luisteren (long =/ now)quote:Op woensdag 12 september 2007 08:03 schreef Gambolputty het volgende:
The Free - All right now?
zoooo dat is even n partij onduidelijk zeg.. discover..remember me to un...en dan kapt ie. Ik kan er verder niks op vinden helaas.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:01 schreef Milkmannetje het volgende:
Hoihoi,
ik zoek een jazzy nummertje waar ik slechts 10 seconden van heb:
http://www.bertlog.com/wie_is_dit.wav
Wie weet wie dit is? En wie kan vertellen wat ze zingt? Want google vindt erg weining op mijn bevindingen.
Bedankt!
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:21 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek het nummer Jessie paints a picture van John Denver
Maar het staat niet eens op de Wikipedia van John Denver
Heb ik de foute artiest dan te pakken of...?
Dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?
..en het nummer heet ook nog eens gewoon "Jessie"quote:Op donderdag 13 september 2007 07:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jemig, al die lyrics-sites nemen de boel klakkeloos van elkaar over:
john denver jessie paints a picture lyrics![]()
Is inderdaad van Joshua Kadison
1e is kut, 2e doet het niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef InProduction het volgende:
Hoi, ik heb dit nummer al een paar keer gehoord in reclames op Slam FM! Jammer genoeg heb ik alleen het laatste deel kunnen opnemen maar misschien herkend iemand het.
http://www.reactormedia.nl/upload/opname.wav
edit:
nog wat nieuws kunnen opnemen
http://www.reactormedia.nl/upload/opname2.wav
Er zijn er zoveelquote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef The6thgate het volgende:
ok ik zoek een remix van blur - song 2. een dance nummer en er staat me van bij dat de gitaren ook wat sneller waren. hopelijk weet iemand welke ik bedoel
http://www.discogs.com/search?type=all&q=blur+song+2+remix&btn=Searchquote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef The6thgate het volgende:
ok ik zoek een remix van blur - song 2. een dance nummer en er staat me van bij dat de gitaren ook wat sneller waren. hopelijk weet iemand welke ik bedoel
enige die er op lijkt is een set van ene leroy thornhill ofzo, maar daar is verder niks van te vinden. volgens mij hoorde ik t nummer iig nog niet zo lang geleden een paar keer in de kroegquote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef n0r het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Kijk eens of hij hier tussen staat
http://www.youtube.com/results?search_query=blur+song+2+remix
klinkt als doctor whoquote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Captain.Mmore het volgende:
Kent iemand de muziek die hier op de achtergrond afgespeeld wordt: http://uncutvideo.aol.nl/videos/86a15f5c47f950c7d78f30f5b426fbda
Vanaf de 17e seconde hoor je het deuntje 't best.
deze misschien:quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Fallen het volgende:
Nou, euh... nieuwe ronde, nieuwe kansen...:
Ik zoek eigenlijk de titel / clip van een nummer, het enige dat ik een beetje kan omschrijven is de videoclip.
Een tropisch eiland waar het geweldig stormt, onweer, bliksem, dames in bikini met dreads en tattoo's, mannen in hawaii-shirts met tattoo's, de regen komt met bakken uit de hemel en volgens mij lijkt de muziek enigszins op de muziek uit dit clipje... http://nl.youtube.com/watch?v=uxApYClZrzA
iemand enig idee? avb.
faith no more - falling to pieces?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zoek een indie rock-achtig nummer waarvan ik de tekst niet duidelijk kan verstaan, volgens een vriendin zit er de zin 'happy to pieces' in en dat wordt dan zo gezongen 'hap-py to pieceeeeees!' () & misschien ook 'all I want is to be happy to pieces' of in ieder geval iets met 'I .. happy to pieces'. Maar pin me niet vast op 'happy to pieces'.
![]()
Hoorde het gister in de Effenaar en kan het niet vinden.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
faith no more - falling to pieces?
bedankt hequote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef debby1973 het volgende:
SRS-Engineering - donderdag 13 september 2007 @ 18:38
Ik zoek het nummer van '' het leven is mooi het is weer vrijdag je fietst het weekend in '' enz
"Het is weer vrijdag" door: Marcel de Groot
misschien Velvet Revolver - Fall To Piecesquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zoek een indie rock-achtig nummer waarvan ik de tekst niet duidelijk kan verstaan, volgens een vriendin zit er de zin 'happy to pieces' in en dat wordt dan zo gezongen 'hap-py to pieceeeeees!' () & misschien ook 'all I want is to be happy to pieces' of in ieder geval iets met 'I .. happy to pieces'. Maar pin me niet vast op 'happy to pieces'.
![]()
Hoorde het gister in de Effenaar en kan het niet vinden.![]()
Ook niet. Laat dat rock maar weg, het is toch meer vrolijke indie.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef debby1973 het volgende:
[..]
misschien Velvet Revolver - Fall To Pieces
Razorlight - fall to pieces? vrolijke indie denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ook niet. Laat dat rock maar weg, het is toch meer vrolijke indie.
Ook al niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:55 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Razorlight - fall to pieces? vrolijke indie denk ik
Is er niet, zelf een topic aanmaken is de beste optie...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat topic met ik zoek muziek zoals?
Ik meende toch echt dat er zo'n topic wasquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is er niet, zelf een topic aanmaken is de beste optie...
Kunnen het ook peaches zijn?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef SnowCockroach het volgende:
Ook al niet.Het is: indie, snel, vrolijk, en waarschijnlijk met happy to pieces.
Ik heb er wel eens eentje gezien, een jaar of drie geleden. Liep niet echt als reeks.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik meende toch echt dat er zo'n topic was.
Yep, da's Christopher Walkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Roa het volgende:
Welk nummer was net op TMF? Beetje kut, clip klaar, geen artiest of nummer?! Snapte er niets van. Kende het nummer wel vaag, misschien van een reclame o.i.d.?
Anyhoe, in de clip is een man die verdomd veel op Christopher Walken lijkt (of hem misschien wel is) een beetje door een leeg hotel aan het springen en dansen en aan het eind ook vliegen.
Iemand? Lekker nr namelijk!
[edit]Never mind, google is my friend:
Weapon of Choice van Fatboy Slim
http://www.youtube.com/watch?v=iZLidy7pIQ8
En volgens mij is het hem echt...?! Christopher Walken dus
[/edit]
Sander van Doorn - Back By Any Demandquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef Th0maszz het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer wat je tegenwoordig vaak hoort op Slam FM Het begint met een stukje (best oud nummer) en dan krijg je een dik house nummer. ik heb dat oude stukje hier onder geupload, dus klik op die link dan kom je bij dat nummer. Als je het weer hartstikke bedankten reageer graag
De Link:
http://media.putfile.com/Dit-nummer
The Dandy Warhols met "Godless".quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Modus het volgende:
Het nummer dat bij de 2e scene gedraaid wordt, vanaf 45 sec. Wie zijn dat?.
http://www.youtube.com/watch?v=WugPsh2PU10
Die band heet "All missing pieces", het liedje is (denk ik) "I want you to know".quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef assie het volgende:
Hoorde van de week al een paar keer een nummer op 3FM van paar jonge "rockertje" uit, volgens mij, Den Haag. Beetje summiere beschrijving maar wordt best vaak gedraaid dus misschien kennen jullie het....
monrose - hot summerquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer met (ik denk) de zin erin; let's get physical...
Is een vrouw die t zingt, en is een soort dance nummer..
Bvd
Is het ook al niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen het ook peaches zijn?
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dubquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef Bonus_B het volgende:
Hallo weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik heb er wel een kort fragmentje van linkje
Of Van Halen- Ain't talkin' 'bout lovequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dub
kijk eens op pagina 2 bij de commentsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
Bacardi - The Muddle (Mojito Song)quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoekenquote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam + artiest van dit liedje, het is in nogal slechte kwaliteit opgenomen want de instellingen stonden verkeerd... en ik zou dus graag een wat normalere versie willen downloaden...
Volgens mij wordt er in de vocal telkens "america" gezegd wat volgens mij ook (een deel van) de titel was maar daar kan ik niks op vinden.
Heb er niet veel aanquote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoeken)
http://nl.youtube.com/watch?v=1n8uYzyF0Nkquote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef kvd het volgende:
okee...eindelijk heb ik er ook eens eentje
k zoek een nummertje van Charly Lownoise and Mental Theo, kan me alleen een gedeelte van de clip herinneren
2 ontzettend lieve kindjes die door een bos rennen (misschien ook iets met ridders) en iets met een lieve vrouw (of vrouwen) die de kindjes uiteindelijk in de armen sluiten....kindjes hebben volgens mij zwart/rode kleding aan met petjes achterstevoren op hun hoofd
heb zelf geyoutubed (is dit al een nieuw werkwoord?!?) maar kan het zelf niet vinden.....wie oh wie?
you´re welcome.quote:
Believer - Dies Irae (Day of Wrath)quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
EDIT: Het is een gothic-metal nummer met een hoge vrouwenstem.
Ik zoek de titel van het nummer dat bij de film CKY2K wordt gedraaid vlak na het slopen van de huurauto(ongeveer de 18e minuut). Thanks avast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |