Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef RobbieT het volgende:
Snow Patrol - Chasing Time
Jij hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef Barbossa het volgende:
Chasing cars is van Snow Patrol, voor de rest hebben de nummers van Snow Patrol geen titel met 'Chasing time' erin
Dit komt omdat deze muzieksoort mij niet aan spreekt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dan kan je beter vragen welke nummers je van Die bands gehoord moet hebben, er zijn zeer mooie ballads van metal bands hoor...![]()
Sommigen zweren bij Metallica (Mama said, Nothing Else Matters, Tuesday's gone), Pink Floyd, Ozzy, Slipknot (Circle), enz...
Dus wat zouden we dan moeten luisteren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef KeizerNero het volgende:
ik hou ook niet van metal, maar coldplay en robbie williams is voor wijven en homos
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over als jij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef KeizerNero het volgende:
ik hou ook niet van metal, maar coldplay en robbie williams is voor wijven en homos
jij bent een engerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:39 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over als jij.
Nee, Fade to black moet je gehoord hebben, het beste nummer ooit als je het mij vraagt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dan kan je beter vragen welke nummers je van Die bands gehoord moet hebben, er zijn zeer mooie ballads van metal bands hoor...![]()
Sommigen zweren bij Metallica (Mama said, Nothing Else Matters, Tuesday's gone), Pink Floyd, Ozzy, Slipknot (Circle), enz...
en nerds. ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef KeizerNero het volgende:
Saybia - The Second You Sleep..quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef ee-04 het volgende:
Enkele nummers uit The good, the bad & the ugly en The man with the harmonica uit Once upon a time in the west.
Chris Isaak - Wicked Game
Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye
En persoonlijk vind ik Saybia - the second you sleep en Stone Sour - Bother allebei heel erg mooi maar weet niet of ik vind dat iedereen die gehoord móet hebben...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Saybia - The Second You Sleep..
nummer wel eens gehoord. Nooit geweten dat het dat nummer was.
Zo super!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |