quote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Binnetie het volgende:
Gisteravond weer wezen stappen en ik ben opzoek naar de volgende nummers:
- Everlasting love (een dance versie is het). De versies die ik al had gevonden waren niet echt dance. Er zat een goede beat achter. Welke DJ heeft dit gemixed?
- een nummer waarvan ik niet veel weet. Het is van een nl-talige band en je hoord een man heel droog zingen: "ik wil niet dat je aan mijn vriendinnetje zit, ik wil niet dat je aan mijn sikje zit. Het is echt een apres ski nummer.
Op google heb ik gezocht maar ik kom niet de juiste resultaten tegen.
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
nummer 1, rui da silva - touch me?quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef NX het volgende:
ik zat vrijdag avond naar Radio538 te luisteren en programma was van DJ Tiesto Clublife, er kwamen een aantal nummers voor die ik kende maar de namen niet meer wist
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer van eental jaren geleden, kom er niet zo op.
(kun je afluisteren met Media Player Classic of met BSPlayer/KMPlayer/VLC Player/etc.)
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van:
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Ik hoop dat iemand er op komt
Dankjewel, ik ga het eens proberen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
Nee, dat is hem niet. Wel mooie clip overigens van Coldplay, kan hem me nog wel herrinneren van een paar jaar geleden!quote:Op zondag 16 september 2007 16:19 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.
Snelle reactiequote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
nummer 1, rui da silva - touch me?
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.htmlquote:Op zondag 16 september 2007 17:59 schreef SuperRogier het volgende:
Tuup tuup tuup *korte pauze* tuup tuup tuup *volgende lager* tuup tup*
DusBeetje King Samir achtig en Partysquad crazyfunkystyle maar dat zijn ze niet.. iemand een idee?
quote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.html
deze?![]()
![]()
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker niet, je hoort hem ook geregeld in disco's. Hij wordt ook als tune bij tmf "wakker worden" gebruikt.
In ieder geval in een hele andere richtig qua muziekstijl, maar toch bedankt voor de moeite
Held, inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)
zou ik ook wel willen weten jaquote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef zwareshag het volgende:
Welk nummer hoor je in deze clip helemaal op het einde (rond 2:15)?
monrose - hot summerquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef DJqbl5 het volgende:
zomerhit zoek ik, iets van:
it's gonna be a hot hot summer, a hot hot summer.
was net op tmf, in een filmpje van tmf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |