quote:Op donderdag 5 juli 2001 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
Van de frontpage:
Twaalf jaar na zijn laatste Indiana Jones-film zal Harrison Ford nog eens, als de met de zweep slaande archeoloog en avonturier, voor de camera's staan.
Voor circa 150 miljoen dollar, en daarmee even duur als de spektakelfilms "Titanic" en "Pearl Harbour", wordt een vierde deel gebreid aan de in de jaren '80 zeer succesrijke filmreeks van Steven Spielberg, zo schrijft de New York Post.
Spielberg gaat weer de regie voeren, George Lucas is er opnieuw bij als producent en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?quote:en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Wouter2006 het volgende:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull,
is dat de nieuwe naam?
Die quote is zes jaar oudquote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef NED het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?![]()
Ow, ik wist niet dat die quote 6 jaar oud was.quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die quote is zes jaar oud![]()
Wellicht dat zijn interesse in de tussentijd wat is afgenomen![]()
Ik vind het een toptitel, heerlijk cheesyquote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het wel een kuttitel trouwens
V.
En nog is hij niet uitquote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, het heeft dan een ruime zes jaar geduurd, maar het vorige topic is eindelijk vol![]()
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Net als met Star Wars.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Er zijn er genoeg die Temple of Doom ook al een aanfluiting vonden na Raiders.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneukenquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raiders Of The Lost Ark: "In 2007, the American Film Institute ranked this as the #66 Greatest Movie of All Time."quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn.
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneuken![]()
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn. Het belangrijkste is gewoon de fun (voor mij dan) en dat kan het team toch wel neerzetten?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.
Die doet niet mee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top! Ik moet de trilogie maar weer eens bekijken, krijg er spontaan zin in
Als Connery ook mee doet is het helemaal geniaal, deel drie vond ik het leukste!
Met een leuk achtergrondverhaal:quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:17 schreef DarkManta het volgende:
Ik moet nu aan die scene denken waarbij Indy, Margon aan het zoeken is terwijl ze gekidnapt is in een grote wasmand. Vervolgens komt ie een man tegen die met een zwaard ligt te draaien.
Indy kijkt vermoeid naar de "zwaarddraaier" en schiet `m neer en vervolgd vervolgens zijn weg.
Heeeeeeerlijke scene
bron: IMDBquote:The infamous scene in which Indy shoots a marauding and flamboyant swordsman was not in the original script. Harrison Ford was supposed to use his whip to get the swords out of his attacker's hands, but the food poisoning he and the rest of the crew had gotten made him too sick to perform the stunt. After several unsuccessful tries, someone made the off-handed remark, "Why doesn't he just shoot him and get it done and over with?" Steven Spielberg immediately took up the idea and the scene was successfully filmed.
quote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Temple de leukste van de drie![]()
Meesterlijke zet inderdaad!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met een leuk achtergrondverhaal:
[..]
bron: IMDB
Short Round is wel annoying ja (al zag ik dat als kind nog niet), maar Willie Scott vind ik hilarisch!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chineze jochie![]()
Yup. Veel gillen, veel bewegen en als eindresultaat minder komisch dan Goldie Hawn.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chinese jochie![]()
apenhersenen zijn okeequote:
Alleen als ze ijs- en ijskoud... oh wacht.quote:
Willie Scott is om te kotsen zo irritantquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Short Round is wel annoying ja (al zag ik dat als kind nog niet), maar Willie Scott vind ik hilarisch!![]()
![]()
No time for love, dr. Jones!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chinese jochie![]()
"HAA HAA! FUNNY FUNNY!"quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
No time for love, dr. Jones!
Ik vond t maar een stom zinnetje in de film, maar in Clerks issie dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"HAA HAA! FUNNY FUNNY!"
[afbeelding]
Ik vind ook die scene zo mooi dat Indy en Short Round aan het kaarten zijn en Willie op de achtergrond door allemaal jungledieren wordt belaagdquote:
de mammie van Indy Jr.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vraag ik mij af welke rol Karen Allen (Marion) gaat krijgen in de nieuwe film. Ik heb zo'n idee dat het gewoon een soort cameo wordt en dat ze verder niet veel te doen krijgt. Ook aangezien Cate Blanchett volgens mij de (echte) leading lady gaat worden. En aangezien het script al klaar was toen Karen Allen erbij kwam. Ze wisten tijdens het schrijven van het script nog niet of Karen mee kon doen, dus haar rol zal er wel eentje zijn die er makkelijk uitgelaten kon worden![]()
tsja, ik weet ook niet waarom...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
-knip-
Ik weet niet waarom, maar dat vind ik gewoon prachtig![]()
Dat heb ik ook...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef Hankster het volgende:
Ik heb gisteren trouwens na 2x de drie Indy soundtracks opgezet te hebben, 's avonds maar direct Raiders of the Lost Ark in de speler geduwd
Blanchett wordt waarschijnlijk een Russische baddie en er gaan geruchten dat ook Abner Ravenwood zijn opwachting maakt (wat vreemd zou zijn omdat de film zich in de jaren '50 afspeelt en Abner in 1936 al dood was).quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vraag ik mij af welke rol Karen Allen (Marion) gaat krijgen in de nieuwe film. Ik heb zo'n idee dat het gewoon een soort cameo wordt en dat ze verder niet veel te doen krijgt. Ook aangezien Cate Blanchett volgens mij de (echte) leading lady gaat worden. En aangezien het script al klaar was toen Karen Allen erbij kwam. Ze wisten tijdens het schrijven van het script nog niet of Karen mee kon doen, dus haar rol zal er wel eentje zijn die er makkelijk uitgelaten kon worden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:33 schreef Hankster het volgende:
Klinkt cool in ieder geval
oh man man man ... ik ben helemaal in de Indy-mood
*heeft na de Raiders soundtrack nu ToD soundtrack opstaan
quote:Cate Blanchett talks about the new Indiana Jones
11/09/07, 3:03pm EST
Adam B. Vary of Entertainment Weekly had the chance to talk to Cate Blanchett at the Toronto Film Festival gala premiere party for Elizabeth: The Golden and asked her about working on Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
Adam: Speaking of, what can you tell me about the Indiana Jones film?
Cate: "It's phenomenal to be working with Harrison Ford and Spielberg and Karen Allen, all of whom were in one of the most amazing experiences of my childhood, watching that film. And then I'm stepping into the frame. It's a real Zelig moment for me. It was really quite moving when Karen filmed her first entry into the film the other day. You know, Spielberg said, ''I feel so young!'' [Laughs] It was fantastic."
Adam: And what is the Spielberg experience?
Cate: "Look, he's an absolute master. He knows the genre like the back of his hand, and he makes fantastic suggestions. He's really fast and incredibly creative. Like, if a shot's not working, he'd completely change it and do something equally as amazing. And it's weird, because I feel like I know all the movies as an audience [member]. I know all the lighting, I know all the elements. But it's coming together in a new way. And Harrison looks f---ing great."
quote:New Kingdom of the Crystal Skull cast member11/09/07, 2:18pm EST
With all the excitement surrounding the announced title Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull most people seem to have overlooked a new name mentioned in the latest press release at IndianaJones.com. The fourth Indiana Jones film has a new additional cast member, and his name is Igor Jijikine!
"Igor Jijikine who?" you might ask. Well, you may have seen Jijikine before in projects such as J.J. Abrams hit series Alias, in which he was seen at the side of Quentin Tarantino in the double episode named The Box. Or Clint Eastwood's Blood Work in which he played a foreign character named 'Bolotov'.
And according to his official website, Igor Jijikine is currently working "on the new Steven Spielberg production"! Which the latest press release confirms.
Schijnt ie dus echt te kunnen, volgens die Shieaueua (dat joch van Indy)quote:Op maandag 10 september 2007 15:05 schreef chansadres het volgende:
Ik heb de eerste drie videobanden meteen op video gekocht toentertijd
Ik ben benieuwd als Harrison Ford nog kan bungelen aan zijn zweep...
4. Schorpioenen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef Hankster het volgende:
1. slangen
2. insecten
3. ratten
4. ??
Dat vermoed ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Geen idee in hoeverre het allemaal klopt, maar het lijkt me best betrouwbaar. Al kan die kerel ook gewoon uit zijn nek lullen natuurlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Klinkt idd op zich prima...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat het klopt. Maar het klinkt op zich niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
De vierde donderdag in november. Valt dit jaar op de 22e dus.quote:Thanksgiving, wanneer is dat eigenlijk? Dan komt de eerste trailer heb ik begrepen.
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef chansadres het volgende:
Wat ziet Karen Allen er trouwens nog fantastisch uit of ligt dat aan mij![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantisquote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, waarom is Sallah (John Rhys-Daviers) eigenlijk niet opgenomen in het script? Geniaal personage vind ik. Maar goed, moet het zich natuurlijk wel afspelen in Egypte of ergens daar in de buurt... Hoewel... Atlantis... vanuit Egypte... misschien komt-ie later opdagen in het filmproces?
Op de extra's bij de DVD's ziet ze er echt vertiefd uitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantis
Een paar jaar terug leek ze eerder te mager, zeker bij de extra's van Animal House.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
Wacht maar tot je I'm Not There ziet, waar ze een naar alle verwachtingen fantastische Bob Dylan naarzetquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Patch het volgende:
een hollywood-dame (Blanchett) die mij nog nooit heeft kunnen bekoren eigenlijk...
Ja, ik snap ook wel dat het daardoor komtquote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!
quote:Bron: IMDbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Verbal het volgende:
Oei, stoute figurant:
[..]
[/spoiler]
V.
Het valt natuurlijk te bezien of ze dan überhaupt aan een tweede, laat staan derde deel waren toegekomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:36 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Het had niet veel gescheeld trouwens, of de Indiana Jones posters zagen er ongeveer zo uit, met Tom Selleck als Indiana Jones.
Om maar te zwijgen over de hele volksstammen die problemen hadden gehad met Billy Dee Williams als Solo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou minder problemen hebben gehad met Selleck als Indy dan met Nick Nolte als Han Solo.
Een indiana jones gevoel is genoeg voor mij,quote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ben bang dat we iets gaan verwachten, maar dat het lang niet tegen die verwachting kan opleven, ookal zou het op zichzelf een goede film kunnen zijn (snapt iemand dit nog??). Om te tippen aan dat goede oude indy gevoel wordt extreem lastig, voor mij al helemaal aangezien ik vrij jong was toen ik die films zag en dit soort films toen nog een veel grotere impact op me maakten..
Ik zag trouwens een tijdje geleden de DD van High Road To China liggen bij de FRS. Damn, wat is die voorkant een rip-off van Indiana zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:36 schreef DarkManta het volgende:
Het had niet veel gescheeld trouwens, of de Indiana Jones posters zagen er ongeveer zo uit, met Tom Selleck als Indiana Jones.
Hahaha inderdaad. Echt erg. Het verhaal komt ook deels terug in het spel Heart of China trouwens.quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een tijdje geleden de DD van High Road To China liggen bij de FRS. Damn, wat is die voorkant een rip-off van Indiana zegZe gebruiken zelfs het zelfde lettertype
edit: een fotootje
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf al zo moeilijk om überhaupt aan te wijzen waarom de eerste films zo geslaagd zijn... Is het de luchtige toon, het avontuurlijke, de verhaallijnen, de personages...? Ik zou er mijn vinger niet precies op kunnen leggen. Dus weet ik ook niet of de benodigde elementen weer aanwezig kunnen en zullen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ben bang dat we iets gaan verwachten, maar dat het lang niet tegen die verwachting kan opleven, ookal zou het op zichzelf een goede film kunnen zijn (snapt iemand dit nog??). Om te tippen aan dat goede oude indy gevoel wordt extreem lastig, voor mij al helemaal aangezien ik vrij jong was toen ik die films zag en dit soort films toen nog een veel grotere impact op me maakten..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Een local in een of ander gehucht in Amerika heeft in een interview met de lokale krant per ongeluk meer gepoiled over de film dan de bedoeling was!
Er wordt onder andere gezegd welke rollen Cate Blanchett en Shia LeBoeuf precies spelen, dus als je dat nog niet wilt weten, zou ik het niet lezen. Verder een aantal spoilers over het plot, maar nog niets heel erg duidelijks...Lijkt me redelijk uit de duim gezogen aangezien official statement op IMDB staat dat Indiana géén zoon zal krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Geen idee in hoeverre het allemaal klopt, maar het lijkt me best betrouwbaar. Al kan die kerel ook gewoon uit zijn nek lullen natuurlijk![]()
http://www.imdb.com/title/tt0367882/faq#.2.1.17Gewoon afwachten en dan keihard genietenquote:**Back in: July 22, 2002
Good Indy Franchise news! Harrison Ford debunked the rumor that Indy will have a son in Indiana Jones 4 while talking to Chicago Sun-Times. Here's what Cindy Pearlman reported:
Indy's no daddy: Don't call it "Indiana Jones: The Babymaker". Harrison Ford Told this column that the much-awaited next installment of "Indiana Jones" will not feature him training his screen son to take over the franchise. The 60-year-old Chicago native gave us a look of mock horror and said, "Hey, there's only one son in these movies and I'll always be Sean Connery's little boy!"
Now in 2007, despite strong words of confirmation: http://www.variety.com/article/VR1117960739.html?categoryid=13&cs=1
Nothing is confirmed on what role he will play, besides being a: "Greaser"
The name or word, "Mutt" can be read on his leather jacket during their costumed interview at Comic-Con. Whether this is his charactor name, (similiar to Indiana Jones being named after a dog) or has some other meaning, is still to be determined.![]()
Zelf denk ik dat het een ramp zou zijn geworden, ook al was het contract gebasseerd op 3 Indiana Jones films.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet zoiets nooit, ik denk niet dat het een enorme ramp zou zijn geweest. Uiteindelijk is Ford een beperkt acteur die zijn doorbraak te danken heeft aan zijn grijns. Selleck is ook iets stijlvoller ouder geworden, die zou nu misschien iets geloofwaardiger zijn dan Geriatric Jones.
Ik zou minder problemen hebben gehad met Selleck als Indy dan met Nick Nolte als Han Solo.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
oh man man man ... super!
Ik heb hem.quote:Op maandag 3 december 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand hier de Young Indiana Jones box? Heb het ooit gezien toen ik heel jong was en toen vond ik het niet super maar wil het misschien een nieuwe kans geven..geen idee of het iets is
Box ziet er mooi uit
Hij heeft het over de YOUNG Indiana Jones he. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het voordeligste is hier in Nederland, want van de prijzen in o.a. de VS werd ik niet heel erg vrolijk. En zo heel erg bijzonder vind ik de meeste afleveringen ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem.
En alle films nog een keer gezien. Toppie hoor. Zeker de moeite waard. Zo duur is ie ook weer niet geloof ik. 20 euro ofzo voor 3 films?
Oh sorry, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hij heeft het over de YOUNG Indiana Jones he. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het voordeligste is hier in Nederland, want van de prijzen in o.a. de VS werd ik niet heel erg vrolijk. En zo heel erg bijzonder vind ik de meeste afleveringen ook weer niet.
Wat een heerlijke sfeer foto'squote:Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: Ain't It Cool News
joah, maar prijzen van tegen de 80 dollar vind ik toch echt te gekquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ff overheen gelezen.
Die serie krijgt wel een 7,2 op IMDB, dus zou op zich wel de moeite waard kunnen zijn.
KWIJL!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
LOL Daniel Craig met een megasnorquote:Op donderdag 13 december 2007 07:03 schreef JOO het volgende:
trailer van young indy box
http://www.youngindy.com/trailer.html
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:03 schreef JOO het volgende:
trailer van young indy box
http://www.youngindy.com/trailer.html
Ik vond het vroeger ook wel al tofquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!
Ik krijg toch een beetje het idee dat de muziek de trailer leuk maakt, hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!
Series krijgen een veel te hoge rating op IMDB vergeleken met films is me al eens op gevallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ff overheen gelezen.
Die serie krijgt wel een 7,2 op IMDB, dus zou op zich wel de moeite waard kunnen zijn.
Wat doe je me aanquote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Maar voor iets als Band of Brothers (ook Spielberg!) is die 9,5 meer dan terecht!
Over grote LEGO Indy spoilers gesproken!!!!
http://www.ihrspielzeug.de/index.php?cat=c265_LEGO-Indiana-jones.html&XTCsid=ucf1tjjlhlcs69d7hlkpeaprf6
Zou het waar zijn?
Wat daarvan is nu van de nieuwe film?!quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Maar voor iets als Band of Brothers (ook Spielberg!) is die 9,5 meer dan terecht!
Over grote LEGO Indy spoilers gesproken!!!!
http://www.ihrspielzeug.de/index.php?cat=c265_LEGO-Indiana-jones.html&XTCsid=ucf1tjjlhlcs69d7hlkpeaprf6
Zou het waar zijn?
Jungle nog wat... Temple of Akathor.quote:Op maandag 17 december 2007 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat daarvan is nu van de nieuwe film?!
Het filmen is klaar, nu is het de beurt aan John Williams voor de muziek en de editor, etc, etc om de film bioscoop klaar te maken, daarna wordt er nog proefgedraaid voor test-publiek.quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
En is het al zeker dat hier in Nederland Indy 4 ook 22 mei gaat draaien en niet 4 maanden later ofzo?
Volgens forums en ook op de website indiana jones staat zelfs een filmpje dat ze het vieren dat de laatste take genomen was.quote:Op maandag 17 december 2007 21:26 schreef =HellFire= het volgende:
Is het filmen nu al klaar?????????? Alleen principal photography toch?
Dus? Niet heel erg ongewoon hoor...quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef =HellFire= het volgende:
Dus ze hebben het gewoon vanaf eh, juli tot en met november of december gefilmd? Damn.
Een tetralogie.quote:
tsja, die kans is écht nul natuurlijk. Hoewel dat wel ultieme nostalgie zal zijn zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Rocky
Rambo
Terminator
Indiana Jones
What's next is dan de grote vraag...Back to the future?
Daarom zeg ik ook Alien5, AvP hoeft van mij niet neenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Tim86 het volgende:
we hebben al genoeg Alien vs Predator Hankster
Nee, misschien niet. Maar ik was in de veronderstelling dat ze nog wel effe bezig waren tot eh januari ofzo. Naja, zal wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:14 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dus? Niet heel erg ongewoon hoor...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, misschien niet. Maar ik was in de veronderstelling dat ze nog wel effe bezig waren tot eh januari ofzo. Naja, zal wel.Gaat voorspoedig dus.
Williams is ook al zo'n held he. Heel Indiana Jones zit vol met helden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, John Williams is in oktober al begonnen met het schrijven van de muziek. Ookal wilde hij er niets over loslaten, ik geloof dat hij toendertijd zei dat hij in december/januari al wilde gaan opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
Jah had ik ook al gelezen jah, maar ergens hoop ik gewoon dat hij toch de zoon zal spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef huhggh het volgende:
DarkManta,
Ik had begrepen dat Shia LaBeouf (die jonge jongen dus) niet Indy's zoon speelt.
In een of ander interview had Harrison Ford onlangs aangegeven dat de Indy-franchise al een vader/zoon-relatie had, namelijk die tussen Ford's en Connery's karakter.
Overigens had ik wel gehoopt dat hij zijn zoon zou spelen.
En misschien speelt hij het uiteindelijk ook wel, en is dit wellicht weer een manier om misinformatie de wereld in te sturen. Misschien een beetje paranoïde gedacht van mij, maar als ik Spielberg was zou ik het zeker niet nalaten.![]()
Jeetje, nog bijna een half jaar......kan nu al niet wachten.
In Raiders, zou Abner dood zijn volgens Marion, maar Marion kan liegen om haar vader te beschermen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef =HellFire= het volgende:
Is Abner nou wel of niet dood? Of zijn het flashbacks?
Daar was toch heel eventjes sprake van? In animatievorm, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Tim86 het volgende:
What's next is dan de grote vraag...Back to the future?
quote:Een satelliet van Adolf Hitler ontdekt een mysterieuze hittebron op Antarctica. Het is een piramide met kenmerken van zowel Azteekse als Cambodjaanse en Egyptische oude volkeren. Een team archaeologen onder leiding van Indiana Jones wordt naar het niemandsland gestuurd om deze opwindende vondst te onderzoeken. Als ze de piramide binnentreden, blijken ze in de val te zijn gelokt. De piramide is een alien-broedplaats, en er zijn drie jonge Predators gedropt om op de dodelijke wezens te jagen, een soort 'ontgroeningsritueel'. Indiana Jones zit nu middenin een woeste strijd op leven en dood.
WICKED!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef DJJoris het volgende:
De eerste standees zijn in de bioscopen bezorgd, upload morgen wel even een foto, echt volledig in de stijl van Indiana Jones gewoon, was alleen wel flink wat tilwerk.
Het kan niet open helaasquote:Op zondag 23 december 2007 10:03 schreef =HellFire= het volgende:
kan het open dan?Great scott, een tijdscapusle!
bron: Dark Horizonsquote:Shia Takes On New "Indiana" Trilogy
By Garth Franklin
Saturday January 5th 2008 12:38am
"Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull" may well be the film that kicks off a second Indiana Jones trilogy says Jim Windolf in a follow-up piece to his extensive report for Vanity Fair earlier this week.
When Spielberg was asked if this film leaves open room for another one, the director responded with a typical brush off - "Oh, I don't know. I haven't even thought about that. I'm still in the cutting room. I can't even think beyond the next cut."
Producer Frank Marshall is more direct about the possibility - "I don't think so. We're all getting too old. We have to hand the torch to somebody else. I don't know who that's going to be."
This has lead to speculation that Ford will assume a background role as rising star Shia LaBeouf takes the punishment and the glory as an "Indiana Jones, version 2.0--an Indy in black leather for a new generation of adventure-film fans."
Er staat Berlin op de zijkant van die doos heeft dat verder nog enige betekenis behalve dat de trilogie nazi's bevat?quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Het kan niet open helaas, vanavond post ik een scherpe foto in het daglicht
. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de volgende standee, dit was volgens mij maar een teasertje.
Nieuwe foto's
Foto1
Foto2
Wat een kut tvpquote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb me rotgezocht naar dit topic vorige week
Oh natuurlijk het is de Ark!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef =HellFire= het volgende:
De rumours waren dus waar en de Ark lijkt er ook weer in terug te komen. Dit belooft wat!
In die kist zit de Ark?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:06 schreef Zhenar het volgende:
Waar zien jullie de Ark?![]()
Ik zie alleen de storage room waar het ding in is opgeborgen.
Die standee kist? Daar zou de Ark alleen inpassen als 'ie rechtop stondquote:
het hoeft natuurlijk niet op ware groote te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die standee kist? Daar zou de Ark alleen inpassen als 'ie rechtop stond![]()
Het lijkt me logischer dat er een Crystal Skull in zit
Wow, cool...quote:
De spinnewebben zijn weer niet van de lucht dus de onvermijdelijke tuttebel kan zich als vanouds de longen uit het lijf gillen.quote:
"Indyyyyyy, the lights are going oooouuuuuuut!!!!"quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De spinnewebben zijn weer niet van de lucht dus de onvermijdelijke tuttebel kan zich als vanouds de longen uit het lijf gillen.
Is dat een alien achter hem?quote:
ja, die malle Indy ook altijd met zijn strapatsenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha je ziet gewoon aan indy's gezicht dat hij weer iets geks gaat uithalen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, die malle Indy ook altijd met zijn strapatsen
Zodra ze voorbij The Seal stapten was dat niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met zijn onsterfelijkheid en die van zijn vader? Hij zou toch niet echt 'too old for this shit' kunnen worden door het drinken uit de graal.
Ik dacht dat je alleen die graal niet voorbij de zegel mocht brengen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zodra ze voorbij The Seal stapten was dat niet meer van toepassing.
Dat is een interpretatie waar al sinds 1989 over gediscussieerd wordtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen die graal niet voorbij de zegel mocht brengen.
Nou ja, ik zal sinds ik de film heb gezien met hetzelfde probleem hebben gezeten. Ik heb me altijd afgevraagd of die twee nou het eeuwige leven hadden. En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een interpretatie waar al sinds 1989 over gediscussieerd wordt.
En een nazi. Die waren in de films nou niet direkt gezegend met veel gezond verstand. Zie ook de groep die de Ark wilden aanschouwen in Raidersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?
Het lijkt mij wel duidelijk dat de graal niet zou werken zodra die voorbij het zegel zou komen. Ten eerste vertelde het verhaal over de drie ridders / broers die degraail ontdekten dat twee van die broers de woestijn uit kwamen, en kort daarna stierven van extreme oudheid. Oftewel ze werden eerst oud in de grot en begonnen met sterven zodra ze het zegel voorbij waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal sinds ik de film heb gezien met hetzelfde probleem hebben gezeten. Ik heb me altijd afgevraagd of die twee nou het eeuwige leven hadden. En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?
Maar goed, personages mag je niet zonder meer menselijke eigenschappen toekennen.
Wat alleen niet klopt: die broers die jong blijven in de grot, worden opeens ouder als ze het zegel passeren. Als het effect van de Graal wordt opgeheven wanneer je het zegel passeert, dan zou pa Jones toch ook weer moeten gaan bloeden en doodgaan zodra hij erlangs ging?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:50 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel duidelijk dat de graal niet zou werken zodra die voorbij het zegel zou komen. Ten eerste vertelde het verhaal over de drie ridders / broers die degraail ontdekten dat twee van die broers de woestijn uit kwamen, en kort daarna stierven van extreme oudheid. Oftewel ze werden eerst oud in de grot en begonnen met sterven zodra ze het zegel voorbij waren.
Ten tweede zegt de overgebleven ridder het zelf al letterlijk. Nadat ie zegt dat de graal het zegel niet mag passeren voegt ie toe: "...that's the price of immortality...". Ofwel, je kunt wel onsterfelijk worden, maar enkel als je in de tempel blijft.
Dus nee, geen onsterfelijke Indy. Gelukkig.
Wonden helen of ouderdom helen is allebei het terugdraaien van een achteruitgang van het fysieke gestel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
Wonden helen is iets anders dan van ouderdom sterven.
Haha, misschien... Misschien is Pa Jones wel dood in deze film.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wonden helen of ouderdom helen is allebei het terugdraaien van een achteruitgang van het fysieke gestel.
Echt?! EINDELIJK!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef dvdfreak het volgende:
morgen de trailer ik kan niet wachten
Het is echt compleet langs me heen gegaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten?Morgenavond om 6 uur Nederlandse tijd staat-ie op internet
Cate.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:34 schreef japzooi het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze btw nog nergens staan. Cate is pissed!
Morgenochtend om 09:00 ga ik de trailer op mijn werk proefdraaien (A), komt namelijk morgen binnen bij ons in Almere volgens de planningquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten?Morgenavond om 6 uur Nederlandse tijd staat-ie op internet
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:19 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Morgenochtend om 09:00 ga ik de trailer op mijn werk proefdraaien (A), komt namelijk morgen binnen bij ons in Almere volgens de planning.
In HET warenhuis he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:28 schreef =HellFire= het volgende:
vechtend in een warenhuis.
atlantis...quote:Indiana Jones en Aliens...ik word er niet warm van
Volgens mij was het warenhuis in deel 1 hoger dan hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:31 schreef Hankster het volgende:
[..]
In HET warenhuis he!Ik ben benieuwd hoe ze het ark-verhaal in Indy 4 weten te combineren.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Warenhuis? Is dat een vertaling van 'warehouse'?De V&D, dat is een warenhuis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Indiana_Jones_gamesquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er eigenlijk computergames van Indy? Leent zich uitstekend voor een mooie game à la Tomb Raider.
Zoals gezegd Fate of Atlantis, en ook The Emperor's Tomb is een goede gamequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er eigenlijk computergames van Indy? Leent zich uitstekend voor een mooie game à la Tomb Raider.
En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Die Shia is zijn leerling ben ik al door de trailer achtergekomen. Gelukkig geen zoon.
En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Indy 5 komt er dus ook aan.
Maar in de Indyfilms speelt sarcasme altijd een grote rol, dus in die context bekijk ik hem ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Ik heb het drie keer gekeken en meegekregen, maar volgens mij maak jij een interpretatiefout.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Ik denk wel dat Dementor het ook wel begrepen heeft, misschien is hij minder lam en kan hij je een les Engels geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Is Marion Ravenwood de vrouw van Indiana geworden?
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :pquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?Man, deel 4 stond al jaren in de planning en is nu pas geproduceerd, waar slaat het op om te zeggen dat er over een 5e deel al lang wordt gespeculeerd
En ook het 'antwoord' op de eerste vraag slaat nergens op, want een opmerking over 'You're a teacher?' hoeft natuurlijk nog he-le-maal niet te betekenen dat Mutt een leerling is van Indy. Sterker nog, dat zou eerder betekenen dat hij juist geen flauw idee had dat Indy een leraar is
Gewoon afwachten!
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :p
En over deel 5 of eigenlijk vervolgdelen wordt al een tijdje gespeculeerd. On the internetz jeweet.
wtfquote:internetz jeweet
Wat is het verschil tussen speculeren en écht speculeren? Als je bedoelt dat met echt speculeren er meerdere aanwijzingen zijn, ja allicht. Maar waar begint dat en waar eindigt dat bij het aantal aanwijzingen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef Hankster het volgende:
En over vervolgdelen wordt bij élke serie áltijd al gepraat op het internet...maar durf dan wel het gelul van het écht speculeren te scheiden.
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.
Nou, weest gerust...dat zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |