quote:Op donderdag 5 juli 2001 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
Van de frontpage:
Twaalf jaar na zijn laatste Indiana Jones-film zal Harrison Ford nog eens, als de met de zweep slaande archeoloog en avonturier, voor de camera's staan.
Voor circa 150 miljoen dollar, en daarmee even duur als de spektakelfilms "Titanic" en "Pearl Harbour", wordt een vierde deel gebreid aan de in de jaren '80 zeer succesrijke filmreeks van Steven Spielberg, zo schrijft de New York Post.
Spielberg gaat weer de regie voeren, George Lucas is er opnieuw bij als producent en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?quote:en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Wouter2006 het volgende:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull,
is dat de nieuwe naam?
Die quote is zes jaar oudquote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef NED het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?![]()
Ow, ik wist niet dat die quote 6 jaar oud was.quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die quote is zes jaar oud![]()
Wellicht dat zijn interesse in de tussentijd wat is afgenomen![]()
Ik vind het een toptitel, heerlijk cheesyquote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het wel een kuttitel trouwens
V.
En nog is hij niet uitquote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, het heeft dan een ruime zes jaar geduurd, maar het vorige topic is eindelijk vol![]()
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Net als met Star Wars.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Er zijn er genoeg die Temple of Doom ook al een aanfluiting vonden na Raiders.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneukenquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raiders Of The Lost Ark: "In 2007, the American Film Institute ranked this as the #66 Greatest Movie of All Time."quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn.
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneuken![]()
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn. Het belangrijkste is gewoon de fun (voor mij dan) en dat kan het team toch wel neerzetten?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.
Die doet niet mee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top! Ik moet de trilogie maar weer eens bekijken, krijg er spontaan zin in
Als Connery ook mee doet is het helemaal geniaal, deel drie vond ik het leukste!
Met een leuk achtergrondverhaal:quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:17 schreef DarkManta het volgende:
Ik moet nu aan die scene denken waarbij Indy, Margon aan het zoeken is terwijl ze gekidnapt is in een grote wasmand. Vervolgens komt ie een man tegen die met een zwaard ligt te draaien.
Indy kijkt vermoeid naar de "zwaarddraaier" en schiet `m neer en vervolgd vervolgens zijn weg.
Heeeeeeerlijke scene
bron: IMDBquote:The infamous scene in which Indy shoots a marauding and flamboyant swordsman was not in the original script. Harrison Ford was supposed to use his whip to get the swords out of his attacker's hands, but the food poisoning he and the rest of the crew had gotten made him too sick to perform the stunt. After several unsuccessful tries, someone made the off-handed remark, "Why doesn't he just shoot him and get it done and over with?" Steven Spielberg immediately took up the idea and the scene was successfully filmed.
quote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Temple de leukste van de drie![]()
Meesterlijke zet inderdaad!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met een leuk achtergrondverhaal:
[..]
bron: IMDB
Short Round is wel annoying ja (al zag ik dat als kind nog niet), maar Willie Scott vind ik hilarisch!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chineze jochie![]()
Yup. Veel gillen, veel bewegen en als eindresultaat minder komisch dan Goldie Hawn.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chinese jochie![]()
apenhersenen zijn okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |