abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:08:02 #1
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1150499
Van de frontpage:
quote:
Twaalf jaar na zijn laatste Indiana Jones-film zal Harrison Ford nog eens, als de met de zweep slaande archeoloog en avonturier, voor de camera's staan.

Voor circa 150 miljoen dollar, en daarmee even duur als de spektakelfilms "Titanic" en "Pearl Harbour", wordt een vierde deel gebreid aan de in de jaren '80 zeer succesrijke filmreeks van Steven Spielberg, zo schrijft de New York Post.

Spielberg gaat weer de regie voeren, George Lucas is er opnieuw bij als producent en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:09:00 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1150503
Op zich goed nieuws, ik was altijd wel een liefhebber van de Indy-films. Maar is Harrison Ford inmiddels niet een beetje te oud?
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:11:36 #3
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1150515
Neuh, hoeft niet persé.... Vind em nog in prima staat eigenlijk, al vind ik het ouder worden gegeven wel leuk om in het verhaal te verwerken... let's wait and see
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:12:35 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1150526
"Indiana Jones op zoek naar het gouden kunstgebit van Toetanchamon", oid.
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:16:41 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1150547
Hmmm, lijkt me wel gaaf! Vast geinspireerd door de redelijke successen van The Mummy en de gehypte Tomb Raider..
The Internets, I needs it..
pi_1150631
Ik vind Harrison Ford tegenwoordig over komen als een saaie, arrogante ouwe man. Kunnen we geen leuke Indy jr. krijgen of zo, dan heb je drie generaties?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:33:38 #7
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1150658
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 18:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Harrison Ford tegenwoordig over komen als een saaie, arrogante ouwe man. Kunnen we geen leuke Indy jr. krijgen of zo, dan heb je drie generaties?
Marlon Brando - Sean Connery
Al Pacino - Harrison Ford
Andy Garcia - ????

Zoiets?

BTW, bedenk wel dat Indy (en z'n vader) sinds de laatste film onsterfelijk zijn.

pi_1150688
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 18:33 schreef risk one het volgende:

[..]

Marlon Brando - Sean Connery
Al Pacino - Harrison Ford
Andy Garcia - ????

Zoiets?

BTW, bedenk wel dat Indy (en z'n vader) sinds de laatste film onsterfelijk zijn.

Ik pleit voor Jude Law.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 5 juli 2001 @ 18:40:54 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1150689
quote:

Good point, daar had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Maar dat lijkt me een detail dat de filmmakers ook maar liever 'vergeten', anders is er weinig spannends aan.
pi_1150738
In Clear and present danger werd het hoofd van Harrison Ford ook al met behulp van de almachtige computer op de nek van de stuntman geplakt: scene waar hij aan de heli hangt onder andere. In feite kan Harrison Ford deze rol gewoon in een blauw geverfde garage spelen.
I intend to live forever, or die trying.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 juli 2001 @ 20:55:43 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1151607
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 18:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm, lijkt me wel gaaf! Vast geinspireerd door de redelijke successen van The Mummy en de gehypte Tomb Raider..
Al voor The Phantom Menace werd al gesproken over een Indy4 hoor, dus echt geinspireerd is het niet, meer andersom btw (en dan doel ik op de oude 3 delen)

btw, Harrison Ford was in de Young Indy series al te zien als een grijzende Jones (jaar of 50). Dus dat kan best dacht ik. En Ford's voorkomen is in die jaren zo goed als onveranderd gebleven

quote:
Indy ook? pa wel inderdaad, die dronk. Of dronk Indy daarvoor al?
even nakijken, kom ik zo op terug
*band in videorecorder stopt*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 5 juli 2001 @ 20:58:25 #12
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1151646
waar zitten nazi's nu achteraan? atlantis, net als in de game?
pi_1151742
Plannen voor Faith of Atlantis zijn er al minstens 2 jaar. En Harrison Ford is the one and only... good pick imo... zo'n avontuur met looprekje wordt dan wel íets trager, maar hoeft niet minder spannend te zijn..

De onsterfelijkheid gold trouwens alleen voor degenen die in de tempel bleven om de graal te bewaken d8 me:?

donderdag 5 juli 2001 @ 21:44:53 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1152164
Ik heb er nog geen een film helemaal van gezien Maar ach met een beetje mazzel laat canal+ over een x aantal jaar de nieuwste en de eerdere 3 zien ofzo

Denk wel dat een film met andere acteurs een stuk minder zou zijn.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 5 juli 2001 @ 21:47:55 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_1152196
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja Indy nam een slok als test.
Maar moest je niet de hele graal opdrinken om onsterfelijk te worden?

In ieder geval vind ik dit geweldig nieuws! Harrison Ford is een geweldige acteur en de Indiana Jones films drie van de beste die ik ken.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 5 juli 2001 @ 22:07:41 #16
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1152319
Ben dat nazi gebeuren een beetje beu eigenlijk.... Indy in de fifties lijkt me wel leuk...klopt ook wel met het leeftijdsverschil. Indiana Jones die met rock 'n' roll en de Sovjet Unie geconfronteerd wordt
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1152655
Ik denk wel dat ze z'n ouderdom in het script hebben verwerkt...

Ik kan iig niet wachten!
Harisson Ford met z'n hoed en zweep, geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 05-07-2001 23:12]

donderdag 5 juli 2001 @ 23:40:07 #18
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1152796
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ben dat nazi gebeuren een beetje beu eigenlijk.... Indy in de fifties lijkt me wel leuk...klopt ook wel met het leeftijdsverschil. Indiana Jones die met rock 'n' roll en de Sovjet Unie geconfronteerd wordt
Ja, dat lijkt me inderdaad erg interessant. Maar als het een filmversie van 'Fate of Atlantis' (het spel) is, dan is het weer met de nazi's.
  FOK!fotograaf donderdag 5 juli 2001 @ 23:43:17 #19
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_1152806
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 21:47 schreven TARAraboemdijee en speknek het volgende:

[..]

Ja Indy nam een slok als test.
Maar moest je niet de hele graal opdrinken om onsterfelijk te worden?

Opzoeken? nah, niet nodig

Het eeuwige leven werkte alleen in in de tempel, zolang je de zegel in de vloer niet gepasseerd was

En weer een film, leuk! Kijk er nu alweer naar uit

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_1153071
cool
hij is gewoon de beste voor die rol, hij IS gewoon Indy. En dan moet je niet een of andere jonge acteur erneer zetten om het concept te verpesten (zoals bij Koffietijd, niet dat ik daarnaar keek hoor )
En ook leuk dat ie nu wat ouder is, de serie 'Young Indiana Jones' vond ik ook altijd erg goed (waarom worden goede dingen nooit herhaald op tv?) en ik zou zo'n hele levenscyclus wel mooi van hem vinden (en over 10 jaar weer als ie achter een rollator weer krokodillen gaat vangen ).
  vrijdag 6 juli 2001 @ 02:07:44 #21
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1153554
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Al voor The Phantom Menace werd al gesproken over een Indy4 hoor, dus echt geinspireerd is het niet, meer andersom btw (en dan doel ik op de oude 3 delen)

btw, Harrison Ford was in de Young Indy series al te zien als een grijzende Jones (jaar of 50). Dus dat kan best dacht ik. En Ford's voorkomen is in die jaren zo goed als onveranderd gebleven
[..]

Jawel, maar leek het me een gerucht
The Internets, I needs it..
pi_1154038
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 02:07 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Jawel, maar leek het me een gerucht

dat gerucht heeft anders wel behoorlijk lang stand gehouden...

toen 'the infernal machine' ('t spel) uitkwam, was er ook al zo'n gerucht...

Er is trouwens al een spel van The Fate Of Atlantis...
en dat is een van de beste adventures ooit...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juli 2001 @ 08:39:31 #23
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1154445
volgende keer gaarne zulke berichten pas plaatsen als het echt helemaal zeker is dat ze er aan werken, wat nu nog niet het geval is namelijk
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1158146
Jammer.. Ik weet in ieder geval wel dat als het aan Harisson Ford ligt dat er dan een nieuwe komt. George Lucas is natuurlijk nog duk bezig met zijn 'andere' project, meer hoef ik niet te zeggen denk ik.

Fate of Atlantis is inderdaad geweldig, maar ik denk niet dat ze daar een film van gaan maken.. Ik denk dat ik de films binnenkort maar weer eens ga kijken denk ik.. heb ik best zin in .

Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2001 @ 00:25:23 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1158990
Dit zit al 5 jaar in de planning. Er zijn al diverse scripts in omloop, waaronder IJ opzoek naar de Ark van Noach.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 00:45:41 #26
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1159142
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 07:09 schreef Jordy-B het volgende:

Er is trouwens al een spel van The Fate Of Atlantis...
en dat is een van de beste adventures ooit...

Zeker wel ja.. vooral dat je 3 verschillende spellen in 1 had was erg cool.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 00:48:01 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_1159165
Mja maar was dat verhaal nou echt zo super?

lang geleden, wee'k nie echt meer

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 01:23:54 #28
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1159432
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 18:51 schreef dwerg het volgende:
In feite kan Harrison Ford deze rol gewoon in een blauw geverfde garage spelen.
daar moet je nou echt een goede acteur voor zijn
Yeah Baby..Yeah
  zaterdag 7 juli 2001 @ 01:28:17 #29
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1159457
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 23:43 schreef Marc H het volgende:

[..]

Opzoeken? nah, niet nodig

Het eeuwige leven werkte alleen in in de tempel, zolang je de zegel in de vloer niet gepasseerd was

En weer een film, leuk! Kijk er nu alweer naar uit

ik ook, maar t gold alleen voor de graal zelf, niet voor de onstervelijkheid,wat ik er nog van herinner that is...
Yeah Baby..Yeah
pi_1160656
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 00:48 schreef speknek het volgende:
Mja maar was dat verhaal nou echt zo super?

lang geleden, wee'k nie echt meer

was wel goed (voor 'n adventure, iig...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1160938
Inderdaad, verhaal was best tof.. Ik vond het in ieder geval best spannie ;P
  dinsdag 10 juli 2001 @ 12:10:14 #32
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1180630
Hmm... end of story I guess:
quote:
Indiana Jones vervolg afgeblazen

Na jarenlang speculatie over het lot van een vierde 'Indiana Jones'-film is er deze week weer wat meer bekend geworden over het langlopende project.

Volgens de laatste berichten ligt het niet maken van de film niet langer aan het tijdgebrek van benodigde personen maar aan die eeuwige spelbreker...geld.

George Lucas, Steven Spielberg en Harrison Ford zijn volgens de filmstudio Paramount de absolute hoofd-ingrediënten voor een nieuwe Indiana Jones-film. Deze zwaarwichten moeten de film respectievelijk produceren, regisseren en van hoofdrol voorzien. Genoemde heren hadden de afgelopen jaren geen tijd maar nu er wat ruimte in hun schema's in zich komt blijken het de financiën waarop Indy-4 dreigt stuk te lopen.

Zo heeft Harrison Ford laten weten niet voor minder dan 25 miljoen dollar én een percentage van de winst gestalte te willen geven aan de avontuurlijke held. Spielberg en Lucas willen wel voor minder geld meedoen maar eisen zulke hoge percentages van de winst dat er niets over blijft voor de studio.

Volgens de New York Post zijn Paramount en de het veeleisende trio nog wel 'on speaking terms' en is het groenlicht voor een goed script, ondanks de huidige obstakels, intussen gegeven.

Bron: www.soneraplaza.nl
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_1181063
Ha nee man... Lucas tijd over? Dacht ut niet? 't is niet voor 2006 dat die man weer eens tijd over heeft. Denk ik tenminste. Het zal wel goed komen denk ik
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 juli 2001 @ 13:24:18 #34
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1181077
van dat soort bladen en sites moeten niet van die artikelen plaatsen, zolang ze niet precies weten hoe het zit.

Je kan veel beter op sites lezen waar de laatste nieuwjes staan. www.darkhorizons.com www.aint-it-cool-news.com of www.corona.bc.ca bijvoorbeeld.

vrijdag 13 juli 2001 @ 11:29:55 #35
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_1200046
Of ze pakken gewoon die gast van de TV serie / films erbij..

3 generaties Indiana:

Sean Connery
Harrison Ford
Sean Patrick Flanery

zie ook:

http://us.imdb.com/Name?Flanery,+Sean+Patrick

"That's what Britney Spears said before he died.."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 juli 2001 @ 11:37:27 #36
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1200085
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 11:29 schreef Antikal het volgende:
Of ze pakken gewoon die gast van de TV serie / films erbij..

3 generaties Indiana:

Sean Connery

Connery speelde Indiana's vader, die gast in de tv serie speelt een jonge Indiana.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 12:14:34 #37
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_1200340
Good point. Mwah, ik vind ut toch een aardige optie...

Dan verzinnen ze er maar een onbekende zoon bij of zo.. Het zijn in ieder geval allemaal gasten die de Indiana Jones "Feel" goed zouden moeten kunnen overbrengen.

"That's what Britney Spears said before he died.."
  Redactie Frontpage vrijdag 13 juli 2001 @ 14:34:25 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1201204
Jammer dat River Phoenix niet nog een keer een jonge Indiana Jones kan spelen
  vrijdag 13 juli 2001 @ 15:05:39 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1201360
Uh..heeftie dat gedaan? *denk denk*

Als ze ergens weer een wat jongere Indy vandaan halen moeten ze wel Sean Patrick Flanery nemen...

Redactie Frontpage vrijdag 13 juli 2001 @ 15:25:05 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1201471
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ben je er al uit?
  vrijdag 13 juli 2001 @ 15:25:38 #41
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1201475
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
In het begin van Indy 3, de treinscene.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 juli 2001 @ 18:26:34 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1202252
en er is nog een 4e acteur voor Indiana, de Young Indy series, dat jochie werd gespeeld door Corey Carrier

en ik zou bijna de bejaarde Jones vergeten: George Hall

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 20:31:51 #43
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1202711
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 15:25 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

In het begin van Indy 3, de treinscene.

Oooh..dat! En toch vind ik Sean Patrick Flanery cooler
pi_1258358
quote:
Complications with Indiana Jones IV

FilmThreat.com has an article about some of the problems plaguing the next installment of the Indiana Jones film series. Here's an excerpt:

"... If Lucas and Co. aren't that concerned about abrogating the "Last Crusade," Indiana Jones IV is going to have to be better than the three films combined without looking as though it's trying to be better than the preceding chapters, and I mean trying in an ironic, referential and self-aware kind of way -- like the soft-cock and familial ;Lethal Weapon 4,” which tried to tie up the entire “Lethal Weapon; series with a neat little bow, and failed.
Last week, in an interview with The Calgary Sun, Spielberg's long-time producer, Kathleen Kennedy, gave eager fans an update on the progress of Indiana Jones IV, and in the process, revealed exactly why some fear -- and some hope -- that the Last Crusade is odds on favorite to maintain its status as Indiana Jones' final film foray -- as it was intended to be. Kennedy said, "The truth is there has been a lot of discussion amongst all of us connected with the film but to be honest there is no script because there isn't even a writer in place. It sounds like a slam dunk to do another Indiana Jones, but you have to get everyone available and committed and then you have to get a screenplay that excites everyone. In reality that could probably take years."

The subtext underpinning Kennedy's quote is there for all to see: no writer so far invited to turn in their vision of an Indy IV has been able to lick it. When you consider that the escalating costs associated with making movies in the 21st century makes it hard for good writers to really flex their muscles, and when you consider the great, inescapable fact that George Lucas, Steven Spielberg, Harrison Ford, Lawrence Kasdan and the late Jeffrey Boam engineered an impossible ask by turning in two towering film achievements, including a great -- and purposeful -- send-off for Herr Jones, the likelihood of a fourth Indiana Jones that packs a knock-out punch becomes remote. On top of all that is the compounded greatness of the series' bookends and the crushing weight of the reverence reserved for the films that must be considered, and, overcome. Even thinking up a great storyline, I'm sure, will challenge the most mercurially talented scribes."

Head over to FilmThreat.com for the full article.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-01-2002 00:43]

Redactie Frontpage woensdag 23 januari 2002 @ 13:37:34 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2909205
Van IMDB:

Indiana Jones 4 A Go

Steven Spielberg has confirmed that he will produce a fourth Indiana Jones movie starring Harrison Ford and Spielberg's wife, Kate Capshaw. In an interview with FoxNews.com's Roger Friedman, Spielberg said that the Indiana Jones film will be his priority once he completes Catch Me if You Can, starring Leonardo DiCaprio and Tom Hanks, set for release in December. "We have a title, but we're not ready to announce it," Spielberg volunteered. "I will give you one clue, though. Kate is in it." (Capshaw co-starred in Indiana Jones and the Temple of Doom in 1984.) Friedman also quoted Ford as saying, "It was always about getting the right script, and now we have it." The DreamWorks fansite on the Internet greeted the revelation as "the biggest entertainment news of the new century."

pi_2909722
Spielberg en Ford bevestigen Indiana Jones 4
Gepubliceerd op dinsdag 22 januari 2002
Tijdens de uitreiking van de Golden Globes hebben Steven Spielberg en Harrison Ford bevestigd dat ze Indiana Jones deel 4 zullen gaan maken.

Steven Spielberg en Harrison Ford zeiden wanneer Spielberg Catch Me if You Can, met Leonardo DiCaprio en Tom Hanks, afgerond heeft, dan krijgt Indiana Jones 4 prioriteit. De titel voor Indy 4 is al bekend, maar die gaf Spielberg nog niet kwijt. Het enige wat hij er over wilde zeggen is dat Kate Capshaw, die ook in Indiana Jones and the Temple of Doom speelde en tevens mevrouw Spielberg is, een belangrijke rol krijgt.

Harrison Ford voegde er nog aan toe dat het zo lang heeft geduurd voor ze serieus over Indy 4 na gingen denken, omdat ze, tot voor kort, nog geen goed scenario hadden. Nu dat er wel is, willen ze Indy 4 ook zo snel mogelijk gaan maken.

Ook maakte Steven Spielberg tijdens de Golden Globes bekend dat zijn plannen voor het verfilmen van Arthur Goldens roman Memoirs of a Geisha definitief van de baan zijn.
Bron: Coming Soon
Copyright 2002 PI

pi_2913538
Ok dan! Ik verheug me er nu al op, vond alle Indy films echt super gaaf, heb ze ook op video.....toch maar weer eens het stof eraf blazen.....vond alleen Temple of Doom de mindere van de 3...
pi_2914177
Echt tof dat de film nu uiteindelijk nog uitkomt.
En met zo'n groot budget...zal wel weer smullen worden.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_2914266
shite... 'k weet niet meer wie de lieftallige dame uit Fate of Atlantis is...

*even zoeken gaat...

ahh... Dat was ene Sophia...

pi_2914764
Volgens mij is er nou een Indy op BBC1 bezig.
"I gotta come to term with my sexuality. I gotta know what I'm all about." -Chris Pontius Spermathon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')