SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Geen idee in hoeverre het allemaal klopt, maar het lijkt me best betrouwbaar. Al kan die kerel ook gewoon uit zijn nek lullen natuurlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Klinkt idd op zich prima...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat het klopt. Maar het klinkt op zich niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
De vierde donderdag in november. Valt dit jaar op de 22e dus.quote:Thanksgiving, wanneer is dat eigenlijk? Dan komt de eerste trailer heb ik begrepen.
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef chansadres het volgende:
Wat ziet Karen Allen er trouwens nog fantastisch uit of ligt dat aan mij![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantisquote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, waarom is Sallah (John Rhys-Daviers) eigenlijk niet opgenomen in het script? Geniaal personage vind ik. Maar goed, moet het zich natuurlijk wel afspelen in Egypte of ergens daar in de buurt... Hoewel... Atlantis... vanuit Egypte... misschien komt-ie later opdagen in het filmproces?
Op de extra's bij de DVD's ziet ze er echt vertiefd uitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantis
Een paar jaar terug leek ze eerder te mager, zeker bij de extra's van Animal House.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
Wacht maar tot je I'm Not There ziet, waar ze een naar alle verwachtingen fantastische Bob Dylan naarzetquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Patch het volgende:
een hollywood-dame (Blanchett) die mij nog nooit heeft kunnen bekoren eigenlijk...
Ja, ik snap ook wel dat het daardoor komtquote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!
quote:Bron: IMDbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Verbal het volgende:
Oei, stoute figurant:
[..]
[/spoiler]
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |