Wat een kut tvpquote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb me rotgezocht naar dit topic vorige week
Oh natuurlijk het is de Ark!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef =HellFire= het volgende:
De rumours waren dus waar en de Ark lijkt er ook weer in terug te komen. Dit belooft wat!
In die kist zit de Ark?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:06 schreef Zhenar het volgende:
Waar zien jullie de Ark?![]()
Ik zie alleen de storage room waar het ding in is opgeborgen.
Die standee kist? Daar zou de Ark alleen inpassen als 'ie rechtop stondquote:
het hoeft natuurlijk niet op ware groote te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die standee kist? Daar zou de Ark alleen inpassen als 'ie rechtop stond![]()
Het lijkt me logischer dat er een Crystal Skull in zit
Wow, cool...quote:
De spinnewebben zijn weer niet van de lucht dus de onvermijdelijke tuttebel kan zich als vanouds de longen uit het lijf gillen.quote:
"Indyyyyyy, the lights are going oooouuuuuuut!!!!"quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De spinnewebben zijn weer niet van de lucht dus de onvermijdelijke tuttebel kan zich als vanouds de longen uit het lijf gillen.
Is dat een alien achter hem?quote:
ja, die malle Indy ook altijd met zijn strapatsenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha je ziet gewoon aan indy's gezicht dat hij weer iets geks gaat uithalen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, die malle Indy ook altijd met zijn strapatsen
Zodra ze voorbij The Seal stapten was dat niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met zijn onsterfelijkheid en die van zijn vader? Hij zou toch niet echt 'too old for this shit' kunnen worden door het drinken uit de graal.
Ik dacht dat je alleen die graal niet voorbij de zegel mocht brengen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zodra ze voorbij The Seal stapten was dat niet meer van toepassing.
Dat is een interpretatie waar al sinds 1989 over gediscussieerd wordtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen die graal niet voorbij de zegel mocht brengen.
Nou ja, ik zal sinds ik de film heb gezien met hetzelfde probleem hebben gezeten. Ik heb me altijd afgevraagd of die twee nou het eeuwige leven hadden. En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een interpretatie waar al sinds 1989 over gediscussieerd wordt.
En een nazi. Die waren in de films nou niet direkt gezegend met veel gezond verstand. Zie ook de groep die de Ark wilden aanschouwen in Raidersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?
Het lijkt mij wel duidelijk dat de graal niet zou werken zodra die voorbij het zegel zou komen. Ten eerste vertelde het verhaal over de drie ridders / broers die degraail ontdekten dat twee van die broers de woestijn uit kwamen, en kort daarna stierven van extreme oudheid. Oftewel ze werden eerst oud in de grot en begonnen met sterven zodra ze het zegel voorbij waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal sinds ik de film heb gezien met hetzelfde probleem hebben gezeten. Ik heb me altijd afgevraagd of die twee nou het eeuwige leven hadden. En waarom was dat wijf er dan zo op gebrand om dat ding mee naar huis te nemen, dat was toch ook een deskundige?
Maar goed, personages mag je niet zonder meer menselijke eigenschappen toekennen.
Wat alleen niet klopt: die broers die jong blijven in de grot, worden opeens ouder als ze het zegel passeren. Als het effect van de Graal wordt opgeheven wanneer je het zegel passeert, dan zou pa Jones toch ook weer moeten gaan bloeden en doodgaan zodra hij erlangs ging?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:50 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel duidelijk dat de graal niet zou werken zodra die voorbij het zegel zou komen. Ten eerste vertelde het verhaal over de drie ridders / broers die degraail ontdekten dat twee van die broers de woestijn uit kwamen, en kort daarna stierven van extreme oudheid. Oftewel ze werden eerst oud in de grot en begonnen met sterven zodra ze het zegel voorbij waren.
Ten tweede zegt de overgebleven ridder het zelf al letterlijk. Nadat ie zegt dat de graal het zegel niet mag passeren voegt ie toe: "...that's the price of immortality...". Ofwel, je kunt wel onsterfelijk worden, maar enkel als je in de tempel blijft.
Dus nee, geen onsterfelijke Indy. Gelukkig.
Wonden helen of ouderdom helen is allebei het terugdraaien van een achteruitgang van het fysieke gestel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
Wonden helen is iets anders dan van ouderdom sterven.
Haha, misschien... Misschien is Pa Jones wel dood in deze film.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wonden helen of ouderdom helen is allebei het terugdraaien van een achteruitgang van het fysieke gestel.
Echt?! EINDELIJK!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef dvdfreak het volgende:
morgen de trailer ik kan niet wachten
Het is echt compleet langs me heen gegaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten?Morgenavond om 6 uur Nederlandse tijd staat-ie op internet
Cate.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:34 schreef japzooi het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze btw nog nergens staan. Cate is pissed!
Morgenochtend om 09:00 ga ik de trailer op mijn werk proefdraaien (A), komt namelijk morgen binnen bij ons in Almere volgens de planningquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten?Morgenavond om 6 uur Nederlandse tijd staat-ie op internet
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:19 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Morgenochtend om 09:00 ga ik de trailer op mijn werk proefdraaien (A), komt namelijk morgen binnen bij ons in Almere volgens de planning.
In HET warenhuis he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:28 schreef =HellFire= het volgende:
vechtend in een warenhuis.
atlantis...quote:Indiana Jones en Aliens...ik word er niet warm van
Volgens mij was het warenhuis in deel 1 hoger dan hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:31 schreef Hankster het volgende:
[..]
In HET warenhuis he!Ik ben benieuwd hoe ze het ark-verhaal in Indy 4 weten te combineren.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Warenhuis? Is dat een vertaling van 'warehouse'?De V&D, dat is een warenhuis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Indiana_Jones_gamesquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er eigenlijk computergames van Indy? Leent zich uitstekend voor een mooie game à la Tomb Raider.
Zoals gezegd Fate of Atlantis, en ook The Emperor's Tomb is een goede gamequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er eigenlijk computergames van Indy? Leent zich uitstekend voor een mooie game à la Tomb Raider.
En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Die Shia is zijn leerling ben ik al door de trailer achtergekomen. Gelukkig geen zoon.
En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Indy 5 komt er dus ook aan.
Maar in de Indyfilms speelt sarcasme altijd een grote rol, dus in die context bekijk ik hem ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Ik heb het drie keer gekeken en meegekregen, maar volgens mij maak jij een interpretatiefout.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Ik denk wel dat Dementor het ook wel begrepen heeft, misschien is hij minder lam en kan hij je een les Engels geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Is Marion Ravenwood de vrouw van Indiana geworden?
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :pquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?Man, deel 4 stond al jaren in de planning en is nu pas geproduceerd, waar slaat het op om te zeggen dat er over een 5e deel al lang wordt gespeculeerd
En ook het 'antwoord' op de eerste vraag slaat nergens op, want een opmerking over 'You're a teacher?' hoeft natuurlijk nog he-le-maal niet te betekenen dat Mutt een leerling is van Indy. Sterker nog, dat zou eerder betekenen dat hij juist geen flauw idee had dat Indy een leraar is
Gewoon afwachten!
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :p
En over deel 5 of eigenlijk vervolgdelen wordt al een tijdje gespeculeerd. On the internetz jeweet.
wtfquote:internetz jeweet
Wat is het verschil tussen speculeren en écht speculeren? Als je bedoelt dat met echt speculeren er meerdere aanwijzingen zijn, ja allicht. Maar waar begint dat en waar eindigt dat bij het aantal aanwijzingen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef Hankster het volgende:
En over vervolgdelen wordt bij élke serie áltijd al gepraat op het internet...maar durf dan wel het gelul van het écht speculeren te scheiden.
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.
Nou, weest gerust...dat zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |