En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Die Shia is zijn leerling ben ik al door de trailer achtergekomen. Gelukkig geen zoon.
En hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef Heathen. het volgende:
Indy 5 komt er dus ook aan.
Maar in de Indyfilms speelt sarcasme altijd een grote rol, dus in die context bekijk ik hem ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Ik heb het drie keer gekeken en meegekregen, maar volgens mij maak jij een interpretatiefout.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Ik denk wel dat Dementor het ook wel begrepen heeft, misschien is hij minder lam en kan hij je een les Engels geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Is Marion Ravenwood de vrouw van Indiana geworden?
En dat kereltje zegt duidelijk dat hij niet weet dat indy een docent is... dus zijn leerling is het niet.
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Heathen. het volgende:
Over Indy 5 wordt al heel lang gespeculeerd maar het was nooit echt duidelijk wat de rol van die Shia daar in was. Met een 'leerling' sla je de deur open voor een volgende Indy. Kort door de bocht ja... maar je hoeft je niet meer zorgen te maken om de leeftijd van Ford.
En op die eerste vraag, luister nou maar goed naar die trailer
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :pquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Over deel 5 wordt al heel lang gespeculeerd?Man, deel 4 stond al jaren in de planning en is nu pas geproduceerd, waar slaat het op om te zeggen dat er over een 5e deel al lang wordt gespeculeerd
En ook het 'antwoord' op de eerste vraag slaat nergens op, want een opmerking over 'You're a teacher?' hoeft natuurlijk nog he-le-maal niet te betekenen dat Mutt een leerling is van Indy. Sterker nog, dat zou eerder betekenen dat hij juist geen flauw idee had dat Indy een leraar is
Gewoon afwachten!
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Inderdaad, afwachten. Ik wacht dus lekker af wanneer je me gelijk geeft :p
En over deel 5 of eigenlijk vervolgdelen wordt al een tijdje gespeculeerd. On the internetz jeweet.
wtfquote:internetz jeweet
Wat is het verschil tussen speculeren en écht speculeren? Als je bedoelt dat met echt speculeren er meerdere aanwijzingen zijn, ja allicht. Maar waar begint dat en waar eindigt dat bij het aantal aanwijzingen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef Hankster het volgende:
En over vervolgdelen wordt bij élke serie áltijd al gepraat op het internet...maar durf dan wel het gelul van het écht speculeren te scheiden.
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Over het einde der tijden in 2012 ook. Lig niet zo te zeveren en houd je ongefundeerde uitspraken voor je.
Nou, weest gerust...dat zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee liever niet, anders wordt het forum zo sitl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |