Het valt natuurlijk te bezien of ze dan überhaupt aan een tweede, laat staan derde deel waren toegekomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:36 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Het had niet veel gescheeld trouwens, of de Indiana Jones posters zagen er ongeveer zo uit, met Tom Selleck als Indiana Jones.
Om maar te zwijgen over de hele volksstammen die problemen hadden gehad met Billy Dee Williams als Solo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou minder problemen hebben gehad met Selleck als Indy dan met Nick Nolte als Han Solo.
Een indiana jones gevoel is genoeg voor mij,quote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ben bang dat we iets gaan verwachten, maar dat het lang niet tegen die verwachting kan opleven, ookal zou het op zichzelf een goede film kunnen zijn (snapt iemand dit nog??). Om te tippen aan dat goede oude indy gevoel wordt extreem lastig, voor mij al helemaal aangezien ik vrij jong was toen ik die films zag en dit soort films toen nog een veel grotere impact op me maakten..
Ik zag trouwens een tijdje geleden de DD van High Road To China liggen bij de FRS. Damn, wat is die voorkant een rip-off van Indiana zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:36 schreef DarkManta het volgende:
Het had niet veel gescheeld trouwens, of de Indiana Jones posters zagen er ongeveer zo uit, met Tom Selleck als Indiana Jones.
Hahaha inderdaad. Echt erg. Het verhaal komt ook deels terug in het spel Heart of China trouwens.quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een tijdje geleden de DD van High Road To China liggen bij de FRS. Damn, wat is die voorkant een rip-off van Indiana zegZe gebruiken zelfs het zelfde lettertype
edit: een fotootje
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf al zo moeilijk om überhaupt aan te wijzen waarom de eerste films zo geslaagd zijn... Is het de luchtige toon, het avontuurlijke, de verhaallijnen, de personages...? Ik zou er mijn vinger niet precies op kunnen leggen. Dus weet ik ook niet of de benodigde elementen weer aanwezig kunnen en zullen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ben bang dat we iets gaan verwachten, maar dat het lang niet tegen die verwachting kan opleven, ookal zou het op zichzelf een goede film kunnen zijn (snapt iemand dit nog??). Om te tippen aan dat goede oude indy gevoel wordt extreem lastig, voor mij al helemaal aangezien ik vrij jong was toen ik die films zag en dit soort films toen nog een veel grotere impact op me maakten..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Een local in een of ander gehucht in Amerika heeft in een interview met de lokale krant per ongeluk meer gepoiled over de film dan de bedoeling was!
Er wordt onder andere gezegd welke rollen Cate Blanchett en Shia LeBoeuf precies spelen, dus als je dat nog niet wilt weten, zou ik het niet lezen. Verder een aantal spoilers over het plot, maar nog niets heel erg duidelijks...Lijkt me redelijk uit de duim gezogen aangezien official statement op IMDB staat dat Indiana géén zoon zal krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Geen idee in hoeverre het allemaal klopt, maar het lijkt me best betrouwbaar. Al kan die kerel ook gewoon uit zijn nek lullen natuurlijk![]()
http://www.imdb.com/title/tt0367882/faq#.2.1.17Gewoon afwachten en dan keihard genietenquote:**Back in: July 22, 2002
Good Indy Franchise news! Harrison Ford debunked the rumor that Indy will have a son in Indiana Jones 4 while talking to Chicago Sun-Times. Here's what Cindy Pearlman reported:
Indy's no daddy: Don't call it "Indiana Jones: The Babymaker". Harrison Ford Told this column that the much-awaited next installment of "Indiana Jones" will not feature him training his screen son to take over the franchise. The 60-year-old Chicago native gave us a look of mock horror and said, "Hey, there's only one son in these movies and I'll always be Sean Connery's little boy!"
Now in 2007, despite strong words of confirmation: http://www.variety.com/article/VR1117960739.html?categoryid=13&cs=1
Nothing is confirmed on what role he will play, besides being a: "Greaser"
The name or word, "Mutt" can be read on his leather jacket during their costumed interview at Comic-Con. Whether this is his charactor name, (similiar to Indiana Jones being named after a dog) or has some other meaning, is still to be determined.![]()
Zelf denk ik dat het een ramp zou zijn geworden, ook al was het contract gebasseerd op 3 Indiana Jones films.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet zoiets nooit, ik denk niet dat het een enorme ramp zou zijn geweest. Uiteindelijk is Ford een beperkt acteur die zijn doorbraak te danken heeft aan zijn grijns. Selleck is ook iets stijlvoller ouder geworden, die zou nu misschien iets geloofwaardiger zijn dan Geriatric Jones.
Ik zou minder problemen hebben gehad met Selleck als Indy dan met Nick Nolte als Han Solo.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
oh man man man ... super!
Ik heb hem.quote:Op maandag 3 december 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand hier de Young Indiana Jones box? Heb het ooit gezien toen ik heel jong was en toen vond ik het niet super maar wil het misschien een nieuwe kans geven..geen idee of het iets is
Box ziet er mooi uit
Hij heeft het over de YOUNG Indiana Jones he. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het voordeligste is hier in Nederland, want van de prijzen in o.a. de VS werd ik niet heel erg vrolijk. En zo heel erg bijzonder vind ik de meeste afleveringen ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem.
En alle films nog een keer gezien. Toppie hoor. Zeker de moeite waard. Zo duur is ie ook weer niet geloof ik. 20 euro ofzo voor 3 films?
Oh sorry, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hij heeft het over de YOUNG Indiana Jones he. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het voordeligste is hier in Nederland, want van de prijzen in o.a. de VS werd ik niet heel erg vrolijk. En zo heel erg bijzonder vind ik de meeste afleveringen ook weer niet.
Wat een heerlijke sfeer foto'squote:Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: Ain't It Cool News
joah, maar prijzen van tegen de 80 dollar vind ik toch echt te gekquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ff overheen gelezen.
Die serie krijgt wel een 7,2 op IMDB, dus zou op zich wel de moeite waard kunnen zijn.
KWIJL!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Hankster het volgende:
[ afbeelding ]
LOL Daniel Craig met een megasnorquote:Op donderdag 13 december 2007 07:03 schreef JOO het volgende:
trailer van young indy box
http://www.youngindy.com/trailer.html
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:03 schreef JOO het volgende:
trailer van young indy box
http://www.youngindy.com/trailer.html
Ik vond het vroeger ook wel al tofquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!
Ik krijg toch een beetje het idee dat de muziek de trailer leuk maakt, hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wáárom vond ik dit vroeger niet leuk? Afgaande op de trailer ben ik nu best benieuwd!
Series krijgen een veel te hoge rating op IMDB vergeleken met films is me al eens op gevallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ff overheen gelezen.
Die serie krijgt wel een 7,2 op IMDB, dus zou op zich wel de moeite waard kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |