quote:Op donderdag 5 juli 2001 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
Van de frontpage:
Twaalf jaar na zijn laatste Indiana Jones-film zal Harrison Ford nog eens, als de met de zweep slaande archeoloog en avonturier, voor de camera's staan.
Voor circa 150 miljoen dollar, en daarmee even duur als de spektakelfilms "Titanic" en "Pearl Harbour", wordt een vierde deel gebreid aan de in de jaren '80 zeer succesrijke filmreeks van Steven Spielberg, zo schrijft de New York Post.
Spielberg gaat weer de regie voeren, George Lucas is er opnieuw bij als producent en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?quote:en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Wouter2006 het volgende:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull,
is dat de nieuwe naam?
Die quote is zes jaar oudquote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef NED het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft hij juist bedankt voor die rol!?![]()
Ow, ik wist niet dat die quote 6 jaar oud was.quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die quote is zes jaar oud![]()
Wellicht dat zijn interesse in de tussentijd wat is afgenomen![]()
Ik vind het een toptitel, heerlijk cheesyquote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het wel een kuttitel trouwens
V.
En nog is hij niet uitquote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, het heeft dan een ruime zes jaar geduurd, maar het vorige topic is eindelijk vol![]()
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Net als met Star Wars.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Er zijn er genoeg die Temple of Doom ook al een aanfluiting vonden na Raiders.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat het een debacle wordt. Een aanfluiting voor een verder uitstekende trilogië. Die gewoon met rust gelaten had moeten worden.
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneukenquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raiders Of The Lost Ark: "In 2007, the American Film Institute ranked this as the #66 Greatest Movie of All Time."quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn.
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Ford en Spielberg iets moois weten neer te zetten dat zelfs alle George Lucassen en Shia's van de wereld niet kunnen verneuken![]()
Belangrijkste is om te onthouden dat de oorspronkelijke films ook niet briljant zijn. Het belangrijkste is gewoon de fun (voor mij dan) en dat kan het team toch wel neerzetten?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een bejaarde Ford mij niet zo tof lijkt.
Die doet niet mee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top! Ik moet de trilogie maar weer eens bekijken, krijg er spontaan zin in
Als Connery ook mee doet is het helemaal geniaal, deel drie vond ik het leukste!
Met een leuk achtergrondverhaal:quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:17 schreef DarkManta het volgende:
Ik moet nu aan die scene denken waarbij Indy, Margon aan het zoeken is terwijl ze gekidnapt is in een grote wasmand. Vervolgens komt ie een man tegen die met een zwaard ligt te draaien.
Indy kijkt vermoeid naar de "zwaarddraaier" en schiet `m neer en vervolgd vervolgens zijn weg.
Heeeeeeerlijke scene
bron: IMDBquote:The infamous scene in which Indy shoots a marauding and flamboyant swordsman was not in the original script. Harrison Ford was supposed to use his whip to get the swords out of his attacker's hands, but the food poisoning he and the rest of the crew had gotten made him too sick to perform the stunt. After several unsuccessful tries, someone made the off-handed remark, "Why doesn't he just shoot him and get it done and over with?" Steven Spielberg immediately took up the idea and the scene was successfully filmed.
quote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Temple de leukste van de drie![]()
Meesterlijke zet inderdaad!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met een leuk achtergrondverhaal:
[..]
bron: IMDB
Short Round is wel annoying ja (al zag ik dat als kind nog niet), maar Willie Scott vind ik hilarisch!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chineze jochie![]()
Yup. Veel gillen, veel bewegen en als eindresultaat minder komisch dan Goldie Hawn.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chinese jochie![]()
apenhersenen zijn okeequote:
Alleen als ze ijs- en ijskoud... oh wacht.quote:
Willie Scott is om te kotsen zo irritantquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Short Round is wel annoying ja (al zag ik dat als kind nog niet), maar Willie Scott vind ik hilarisch!![]()
![]()
No time for love, dr. Jones!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Met dat hysterische wijf en dat vervelende Chinese jochie![]()
"HAA HAA! FUNNY FUNNY!"quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
No time for love, dr. Jones!
Ik vond t maar een stom zinnetje in de film, maar in Clerks issie dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"HAA HAA! FUNNY FUNNY!"
[afbeelding]
Ik vind ook die scene zo mooi dat Indy en Short Round aan het kaarten zijn en Willie op de achtergrond door allemaal jungledieren wordt belaagdquote:
de mammie van Indy Jr.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vraag ik mij af welke rol Karen Allen (Marion) gaat krijgen in de nieuwe film. Ik heb zo'n idee dat het gewoon een soort cameo wordt en dat ze verder niet veel te doen krijgt. Ook aangezien Cate Blanchett volgens mij de (echte) leading lady gaat worden. En aangezien het script al klaar was toen Karen Allen erbij kwam. Ze wisten tijdens het schrijven van het script nog niet of Karen mee kon doen, dus haar rol zal er wel eentje zijn die er makkelijk uitgelaten kon worden![]()
tsja, ik weet ook niet waarom...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
-knip-
Ik weet niet waarom, maar dat vind ik gewoon prachtig![]()
Dat heb ik ook...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef Hankster het volgende:
Ik heb gisteren trouwens na 2x de drie Indy soundtracks opgezet te hebben, 's avonds maar direct Raiders of the Lost Ark in de speler geduwd
Blanchett wordt waarschijnlijk een Russische baddie en er gaan geruchten dat ook Abner Ravenwood zijn opwachting maakt (wat vreemd zou zijn omdat de film zich in de jaren '50 afspeelt en Abner in 1936 al dood was).quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vraag ik mij af welke rol Karen Allen (Marion) gaat krijgen in de nieuwe film. Ik heb zo'n idee dat het gewoon een soort cameo wordt en dat ze verder niet veel te doen krijgt. Ook aangezien Cate Blanchett volgens mij de (echte) leading lady gaat worden. En aangezien het script al klaar was toen Karen Allen erbij kwam. Ze wisten tijdens het schrijven van het script nog niet of Karen mee kon doen, dus haar rol zal er wel eentje zijn die er makkelijk uitgelaten kon worden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:33 schreef Hankster het volgende:
Klinkt cool in ieder geval
oh man man man ... ik ben helemaal in de Indy-mood
*heeft na de Raiders soundtrack nu ToD soundtrack opstaan
quote:Cate Blanchett talks about the new Indiana Jones
11/09/07, 3:03pm EST
Adam B. Vary of Entertainment Weekly had the chance to talk to Cate Blanchett at the Toronto Film Festival gala premiere party for Elizabeth: The Golden and asked her about working on Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
Adam: Speaking of, what can you tell me about the Indiana Jones film?
Cate: "It's phenomenal to be working with Harrison Ford and Spielberg and Karen Allen, all of whom were in one of the most amazing experiences of my childhood, watching that film. And then I'm stepping into the frame. It's a real Zelig moment for me. It was really quite moving when Karen filmed her first entry into the film the other day. You know, Spielberg said, ''I feel so young!'' [Laughs] It was fantastic."
Adam: And what is the Spielberg experience?
Cate: "Look, he's an absolute master. He knows the genre like the back of his hand, and he makes fantastic suggestions. He's really fast and incredibly creative. Like, if a shot's not working, he'd completely change it and do something equally as amazing. And it's weird, because I feel like I know all the movies as an audience [member]. I know all the lighting, I know all the elements. But it's coming together in a new way. And Harrison looks f---ing great."
quote:New Kingdom of the Crystal Skull cast member11/09/07, 2:18pm EST
With all the excitement surrounding the announced title Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull most people seem to have overlooked a new name mentioned in the latest press release at IndianaJones.com. The fourth Indiana Jones film has a new additional cast member, and his name is Igor Jijikine!
"Igor Jijikine who?" you might ask. Well, you may have seen Jijikine before in projects such as J.J. Abrams hit series Alias, in which he was seen at the side of Quentin Tarantino in the double episode named The Box. Or Clint Eastwood's Blood Work in which he played a foreign character named 'Bolotov'.
And according to his official website, Igor Jijikine is currently working "on the new Steven Spielberg production"! Which the latest press release confirms.
Schijnt ie dus echt te kunnen, volgens die Shieaueua (dat joch van Indy)quote:Op maandag 10 september 2007 15:05 schreef chansadres het volgende:
Ik heb de eerste drie videobanden meteen op video gekocht toentertijd
Ik ben benieuwd als Harrison Ford nog kan bungelen aan zijn zweep...
4. Schorpioenen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef Hankster het volgende:
1. slangen
2. insecten
3. ratten
4. ??
Dat vermoed ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Geen idee in hoeverre het allemaal klopt, maar het lijkt me best betrouwbaar. Al kan die kerel ook gewoon uit zijn nek lullen natuurlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Klinkt idd op zich prima...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat het klopt. Maar het klinkt op zich niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
De vierde donderdag in november. Valt dit jaar op de 22e dus.quote:Thanksgiving, wanneer is dat eigenlijk? Dan komt de eerste trailer heb ik begrepen.
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef chansadres het volgende:
Wat ziet Karen Allen er trouwens nog fantastisch uit of ligt dat aan mij![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantisquote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, waarom is Sallah (John Rhys-Daviers) eigenlijk niet opgenomen in het script? Geniaal personage vind ik. Maar goed, moet het zich natuurlijk wel afspelen in Egypte of ergens daar in de buurt... Hoewel... Atlantis... vanuit Egypte... misschien komt-ie later opdagen in het filmproces?
Op de extra's bij de DVD's ziet ze er echt vertiefd uitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch doorgaan over Atlantis
Een paar jaar terug leek ze eerder te mager, zeker bij de extra's van Animal House.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terwijl ik in eerste instantie overal las dat ze hartstikke dik was geworden.
Maar dat valt dus enorm mee![]()
Wacht maar tot je I'm Not There ziet, waar ze een naar alle verwachtingen fantastische Bob Dylan naarzetquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Patch het volgende:
een hollywood-dame (Blanchett) die mij nog nooit heeft kunnen bekoren eigenlijk...
Ja, ik snap ook wel dat het daardoor komtquote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Beetje vanwege Indy and teh Fate of... Atlantis!
quote:Bron: IMDbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Verbal het volgende:
Oei, stoute figurant:
[..]
[/spoiler]
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |