Wat doe je me aanquote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Maar voor iets als Band of Brothers (ook Spielberg!) is die 9,5 meer dan terecht!
Over grote LEGO Indy spoilers gesproken!!!!
http://www.ihrspielzeug.de/index.php?cat=c265_LEGO-Indiana-jones.html&XTCsid=ucf1tjjlhlcs69d7hlkpeaprf6
Zou het waar zijn?
Wat daarvan is nu van de nieuwe film?!quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Maar voor iets als Band of Brothers (ook Spielberg!) is die 9,5 meer dan terecht!
Over grote LEGO Indy spoilers gesproken!!!!
http://www.ihrspielzeug.de/index.php?cat=c265_LEGO-Indiana-jones.html&XTCsid=ucf1tjjlhlcs69d7hlkpeaprf6
Zou het waar zijn?
Jungle nog wat... Temple of Akathor.quote:Op maandag 17 december 2007 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat daarvan is nu van de nieuwe film?!
Het filmen is klaar, nu is het de beurt aan John Williams voor de muziek en de editor, etc, etc om de film bioscoop klaar te maken, daarna wordt er nog proefgedraaid voor test-publiek.quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
En is het al zeker dat hier in Nederland Indy 4 ook 22 mei gaat draaien en niet 4 maanden later ofzo?
Volgens forums en ook op de website indiana jones staat zelfs een filmpje dat ze het vieren dat de laatste take genomen was.quote:Op maandag 17 december 2007 21:26 schreef =HellFire= het volgende:
Is het filmen nu al klaar?????????? Alleen principal photography toch?
Dus? Niet heel erg ongewoon hoor...quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef =HellFire= het volgende:
Dus ze hebben het gewoon vanaf eh, juli tot en met november of december gefilmd? Damn.
Een tetralogie.quote:
tsja, die kans is écht nul natuurlijk. Hoewel dat wel ultieme nostalgie zal zijn zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Rocky
Rambo
Terminator
Indiana Jones
What's next is dan de grote vraag...Back to the future?
Daarom zeg ik ook Alien5, AvP hoeft van mij niet neenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Tim86 het volgende:
we hebben al genoeg Alien vs Predator Hankster
Nee, misschien niet. Maar ik was in de veronderstelling dat ze nog wel effe bezig waren tot eh januari ofzo. Naja, zal wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:14 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dus? Niet heel erg ongewoon hoor...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, misschien niet. Maar ik was in de veronderstelling dat ze nog wel effe bezig waren tot eh januari ofzo. Naja, zal wel.Gaat voorspoedig dus.
Williams is ook al zo'n held he. Heel Indiana Jones zit vol met helden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, John Williams is in oktober al begonnen met het schrijven van de muziek. Ookal wilde hij er niets over loslaten, ik geloof dat hij toendertijd zei dat hij in december/januari al wilde gaan opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
Jah had ik ook al gelezen jah, maar ergens hoop ik gewoon dat hij toch de zoon zal spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef huhggh het volgende:
DarkManta,
Ik had begrepen dat Shia LaBeouf (die jonge jongen dus) niet Indy's zoon speelt.
In een of ander interview had Harrison Ford onlangs aangegeven dat de Indy-franchise al een vader/zoon-relatie had, namelijk die tussen Ford's en Connery's karakter.
Overigens had ik wel gehoopt dat hij zijn zoon zou spelen.
En misschien speelt hij het uiteindelijk ook wel, en is dit wellicht weer een manier om misinformatie de wereld in te sturen. Misschien een beetje paranoïde gedacht van mij, maar als ik Spielberg was zou ik het zeker niet nalaten.![]()
Jeetje, nog bijna een half jaar......kan nu al niet wachten.
In Raiders, zou Abner dood zijn volgens Marion, maar Marion kan liegen om haar vader te beschermen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef =HellFire= het volgende:
Is Abner nou wel of niet dood? Of zijn het flashbacks?
Daar was toch heel eventjes sprake van? In animatievorm, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Tim86 het volgende:
What's next is dan de grote vraag...Back to the future?
quote:Een satelliet van Adolf Hitler ontdekt een mysterieuze hittebron op Antarctica. Het is een piramide met kenmerken van zowel Azteekse als Cambodjaanse en Egyptische oude volkeren. Een team archaeologen onder leiding van Indiana Jones wordt naar het niemandsland gestuurd om deze opwindende vondst te onderzoeken. Als ze de piramide binnentreden, blijken ze in de val te zijn gelokt. De piramide is een alien-broedplaats, en er zijn drie jonge Predators gedropt om op de dodelijke wezens te jagen, een soort 'ontgroeningsritueel'. Indiana Jones zit nu middenin een woeste strijd op leven en dood.
WICKED!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef DJJoris het volgende:
De eerste standees zijn in de bioscopen bezorgd, upload morgen wel even een foto, echt volledig in de stijl van Indiana Jones gewoon, was alleen wel flink wat tilwerk.
Het kan niet open helaasquote:Op zondag 23 december 2007 10:03 schreef =HellFire= het volgende:
kan het open dan?Great scott, een tijdscapusle!
bron: Dark Horizonsquote:Shia Takes On New "Indiana" Trilogy
By Garth Franklin
Saturday January 5th 2008 12:38am
"Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull" may well be the film that kicks off a second Indiana Jones trilogy says Jim Windolf in a follow-up piece to his extensive report for Vanity Fair earlier this week.
When Spielberg was asked if this film leaves open room for another one, the director responded with a typical brush off - "Oh, I don't know. I haven't even thought about that. I'm still in the cutting room. I can't even think beyond the next cut."
Producer Frank Marshall is more direct about the possibility - "I don't think so. We're all getting too old. We have to hand the torch to somebody else. I don't know who that's going to be."
This has lead to speculation that Ford will assume a background role as rising star Shia LaBeouf takes the punishment and the glory as an "Indiana Jones, version 2.0--an Indy in black leather for a new generation of adventure-film fans."
Er staat Berlin op de zijkant van die doos heeft dat verder nog enige betekenis behalve dat de trilogie nazi's bevat?quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Het kan niet open helaas, vanavond post ik een scherpe foto in het daglicht
. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de volgende standee, dit was volgens mij maar een teasertje.
Nieuwe foto's
Foto1
Foto2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |