SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkapt naamtopic-verzoek
Tevens TVP
Dank *insert bier*quote:Op zondag 9 september 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
OP geupdate (en wikilink weggehaald, die loopt toch hopeloos achter).
Meid, ik ben toch zo snelquote:
Tijdens het gangbangenquote:Op zondag 9 september 2007 20:30 schreef outsidr het volgende:
Gangbangen ?
Ik dacht dat we gingen headbangen ?m/
Ik wacht nog altijd op een PM van enter, dat ik de wiki moet aanpassenquote:Op zondag 9 september 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
OP geupdate (en wikilink weggehaald, die loopt toch hopeloos achter).
Hmja, slapend gangbangen/headbangen zou er nog vreemder uitzien inderdaadquote:Op zondag 9 september 2007 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
Ik slaap er ook niet, ik blijf er wakker!
omgquote:Op zondag 9 september 2007 20:39 schreef Snien het volgende:
[..]
Hmja, slapend gangbangen/headbangen zou er nog vreemder uitzien inderdaad.
Ik wil ook langskomenquote:Op zondag 9 september 2007 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij gangbangn in het vakantiehuisje.![]()
![]()
![]()
Ik zal het overleggen, en dan gaat dat goedkomenquote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We beginnen vrijdag al. Jij, BA en die rooie () zijn van harte welkom.
![]()
Ik voel me beledigdquote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We beginnen vrijdag al. Jij, BA en die rooie () zijn van harte welkom.
![]()
Ja hoor... samen met 4 gasten (incl mij) een enorm aantrekkelijke mevrouw gaan leggen douwen...quote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef TheSorrow het volgende:
Jij bent die rooie dus?
Ook al ben je beledigd, gangbangen met PDL, dat is toch een kans die je niet voorbij laat schieten!
Haha sukkelquote:Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ja hoor... samen met 4 gasten (incl mij) een enorm aantrekkelijke mevrouw gaan leggen douwen...
I'll pass if you dont mind
Naar mijn weten is pdl daar alleen met haar vriendquote:Op zondag 9 september 2007 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Haha sukkel
Dan neuken we met 3 gasten een paar dames, denk je nou echt dat ze alleen is?
Zo'n maat van me ook, die was uitgenodigd om eens lekker te gaan neuken met 2 dames.. "Ja, en als je dan binnenkomt doet mn vriend de deur open en begint je lekker te pijpen!" ... Hij heeft toen gelijk afgehaaktquote:Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
Naar mijn weten is pdl daar alleen met haar vriend
quote:Op zondag 9 september 2007 22:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo'n maat van me ook, die was uitgenodigd om eens lekker te gaan neuken met 2 dames.. "Ja, en als je dan binnenkomt doet mn vriend de deur open en begint je lekker te pijpen!" ... Hij heeft toen gelijk afgehaakt!
quote:Op zondag 9 september 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben gewoon een gezellige pre-party.![]()
En een lekkere gangbang ga ik niet uit de weg..
We zaten film te kijken!quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef Snien het volgende:
Kijkt er iemand naar Nu we er toch zijn?
Nope, daar was ik niet aanwezigquote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zeg the sorrow, vergeten te vragen aan je...
stond jij op de dag van die bavaria cityrace in rotterdam nog op een van de perrons op t station?
Jaaaaa maar we hadden even pauze!quote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We zaten film te kijken! [afbeelding]
ik dacht nmlk dat ik je zag lopenquote:
Of je komt ook naar de meet, dan kunnen we elkaar ontmoeten onder het genot van een drankje en een dikke spliffquote:Op zondag 9 september 2007 22:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik dacht nmlk dat ik je zag lopen![]()
misschien volgende x mn stok, hond en bril meenemen
![]()
Vlakbij R'dam, Zwijndrechtquote:Op zondag 9 september 2007 22:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jij komt toch uit R'Dam?
en dan in Grning meeten? nahhh
komt wel een keer wat dichterbij vriend!
( ben trouwens gestopt met blowen, al 2 jaar, na 15 jaar)
yeah man! ben er ook trots op!quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Vlakbij R'dam, Zwijndrecht
Mja tis verdomd ver... maar er komen toffe mensen!
Dat is wel netjes trouwens, 15 jaar is toch een aardige tijd!
quote:Op zondag 9 september 2007 23:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ahhh gossiequote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Snien het volgende:
Ik probeer verdorie twee mooie topics te openen en ze zijn binnen no time dicht![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Snien het volgende:
Ik probeer verdorie twee mooie topics te openen en ze zijn binnen no time dicht![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Snien het volgende:
[..]
Niet!Ik probeerde met je over je gevoelens te praten
Doeiiii! En werkse!quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben douchen en slapen enzo, werkse morgen voor de mensen die moeten werken
Laters
Met een man?quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Snien het volgende:
[..]
Niet!Ik probeerde met je over je gevoelens te praten
Anusch, ik heb mijn piemel net laten groeienquote:Op zondag 9 september 2007 23:47 schreef Berenanus het volgende:
Neuken Snien? Ik ben nog wakker! en geil
avond!quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
avond.
nu toch!!quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef Snien het volgende:
[..]
Anusch, ik heb mijn piemel net laten groeien
Misschien morgen?
Ja daarom. Bier.quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Snien het volgende:
[..]
Geen gevoelens? Maar waarom niet? Je bent toch zeker een mod?
Nee, want bier.quote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef Snien het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch constante irritatie?
Waarom kwel je me zo, nog 6 dagen nuchter blijven !!!quote:
Kom je meebieren in Grunn? Dan mag je weerquote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom kwel je me zo, nog 6 dagen nuchter blijven !!!
Maar goed, dat halen we wel weer toch??
Ik sta toch nog in het lijstjequote:Op maandag 10 september 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je meebieren in Grunn? Dan mag je weer
Ow jahquote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik sta toch nog in het lijstje
Nee je weet het maar nooit met die meetsquote:
Je weet wel, zo'n ding waar je vanaf springt om aandacht te trekken.quote:
Ja, morgenavond om 18.30u beginnen en dan even Amersfoort -> Ternat -> Brussel en weer terug naar de zaak.quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Snien het volgende:
Zucht. Iedereen moet morgen weer aan de bak zeker
Ja, dat kan volgens mij nog. Je kunt enter een PM toe zenden voor de voorwaarden en het rekeningnummer.quote:Op maandag 10 september 2007 00:31 schreef Bils het volgende:
Ik moest nog betalen, maar redelijk durk gehad. Is het nog mogelijk om voor de overnachting te betalen of moet ik het nu zelf regelen?
M.v.g.
Ruzie
Welneequote:Op maandag 10 september 2007 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt die monnik uit je kop gezet??
Toch geen klein kind ophalen hequote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb vakantie, morgen naar Portugal
quote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch geen klein kind ophalen he
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch geen klein kind ophalen he
Fijne vakantiequote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb vakantie, morgen naar Portugal
Ja, die dingen die in Maastricht van de gevel lazeren. Maar ik snapte niet waarom Enter dat woord in die zin zette.quote:Op maandag 10 september 2007 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n ding waar je vanaf springt om aandacht te trekken.
Oh, je ava. Is that all??quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb mijn koetje weer terug.
quote:
Dank voor de meldingquote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Nog steeds: te ver.
Ja. Ik verveel me de tiefus.quote:
Denk je dat Groninger dichterbij zal komen voor die tijd?quote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Wie weet. Als de dijken doorbreken blijft er van Leiden weinig over en zal ik toch érgens naar toe moeten. *ril* .quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk je dat Groninger dichterbij zal komen voor die tijd?
Ik heb een opblaasboot klaarliggen. Mochten ze doorbreken dan peddel ik mooi naar het zuiden, de groeten.quote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie weet. Als de dijken doorbreken blijft er van Leiden weinig over en zal ik toch érgens naar toe moeten. *ril* .
Tjah ik vind het ook nog steeds te ver, maar het isquote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Auto, je mag best mee rijden als het dan minder ver lijktquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Blight het volgende:
Hoe ga je er heen dan?
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef outsidr het volgende:
Moemoe schijnt een plaatsje over te hebben in haar hotelkamer Blight![]()
Waar is mijn bericht heen? Kut FOK!quote:Op maandag 10 september 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
Dan lijkt het wel minder ver, maar dan rest nog het probleem dat ik geen slaapplaats heb. En alles leuk en aardig, maar ik ga echt niet betalen om te logeren omwille van een FOK!-meet.
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef outsidr het volgende:
Moemoe schijnt een plaatsje over te hebben in haar hotelkamer Blight![]()
Jawel manquote:Op maandag 10 september 2007 08:44 schreef outsidr het volgende:
Dit ben jij toch niet TS ?
13-jarige doet vrouw van 64 'vies voorstel'
quote:
Sadistquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jawel man
Kanker KPN... eindelijk mn telefoon terug, t scherm is nog meer beschadigd dan dat ie al was, mn volumeknop omhoog doet t niet, en mn speaker tript m nog steeds... Heb Hi gebeld, en wordt binnen 2 weken teruggebeld en krijg dan te horen of een nieuwe telefoon, of iets anders... Ik bel ze morgen gewoon weer, en dreig dat als ze t niet snel fixen ik ze geen fuck meer betaal, hoerenzonen
Ook weer 'lekker' overgewerkt, blergh!
Ik ga mn prakje maar eens opeten
Lache zeg, door de regen en wind fietsen en daarna op school direct naar de schoolfotograaf moeten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heerlijk man, in de regen in een sleeveless shirt zonder iets eronder trainen![]()
Wat een kutleven heb je toch ook he ?quote:Op maandag 10 september 2007 21:31 schreef Berenanus het volgende:
bah, ik moet zo weer bier drinken!
Ik train meestal met een trui aan!quote:Op maandag 10 september 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heerlijk man, in de regen in een sleeveless shirt zonder iets eronder trainen![]()
en dan nu op school zitten met een kater, zoals elke dinsdag ochtend...quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je toch ook he ?
Je aait mongolen dag in dag uit, en nou moet je ook nog eens bier gaan drinken....
Ik in de bus met een vest.quote:Op maandag 10 september 2007 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik train meestal met een trui aan!
Ik ook van jou,quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
Stomme Blight.
wehuwhewuheuhwhuhewuhewquote:
Pils.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tette!
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:27 schreef remlof het volgende:
Mèn wat is het warm hier, ben maar even naar binnen gegaan
neequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?
Gelukkig. Ik dacht even dat ik gewoon zo'n zieke geest had.quote:
Whehe, hij is goed. En zij slikt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?
nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb een paardestaart.
Nuecken?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb een kaal hoofd.
Nuecken?
PwnjeAnuschquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mag niet meer he![]()
Anders krijg je Pwnyanuswel beter eigenlijk
*Geeft Snien wat heerlijke zelf gezette koffiequote:
Met een wolkje melk ja?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
*Geeft Snien wat heerlijke zelf gezette koffie![]()
Wolkje melk ?quote:
Ja, dat is ook een wolkje toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wolkje melk ?
Warme opgeklopte melk zal je bedoelen![]()
Ik noem het een plens melkquote:
Die staat er ook bij..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr blijft ook in simplon pitten
maar dat wisten sommigen alquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr blijft ook in simplon pitten
Aanstaande overmorgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef enter het volgende:
Opnieuwe reserveren en/of betalen kan nog tot aanstaande donderdag!
Leen het van entuuuuurquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:24 schreef TheSorrow het volgende:
Dus als ik voor donderdag niet betaal heb ik geen reservering?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dan slaap ik wel in een kartonnen doos op straat
Of we gaan met zijn 2en in 1 bed slapenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dan slaap ik wel in een kartonnen doos op straat
Vieze gayquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Ik ga vriendjes met Berenanus worden op de meet.
Ik slaap wel bij Snienquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Of we gaan met zijn 2en in 1 bed slapen
of bij Snien
Met zijn anus of... ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Samen uit samen thuis he !quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Samen uit samen thuis he !
Met ze 23-en dus![]()
ChipsZak. is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.quote:
Dag mevrouwtjequote:
Ze wil je gewoon niet sprekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef WurM het volgende:
[..]
ChipsZak. is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.
Kunnen we de OP al updaten qua betalers?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef enter het volgende:
Moet niet natuurlijk maar het is wel handig![]()
Dubbelquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:55 schreef opa het volgende:
groningen - Geluids- en lichttechnici en een deel van het barpersoneel van Simplon zijn in staking gegaan. Het gaat om oproepkrachten. Zij vinden dat wethouder Karin Dekker haar hoofd in het zand steekt als het gaat om het jongerencentrum aan het Boterdiep
De gemeenteraad van Groningen uitte deze week zijn zorg over de gang van zaken bij Simplon. Groverpop en Zapclub keerden het centrum de rug toe en er is onenigheid tussen de leiding en het personeel.
Een deel van de mensen die bij Simplon werken is erg ontevreden over de koers van de directie. Daarom hebben de oproepkrachten het werk neergelegd.
Mijn laaste update postquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen we de OP al updaten qua betalers?
Is een hoofdmassagerquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja, morgen weer vroeg eruit, blergh
Ik wens je alvast een hele fijne nachtrust Snientje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Maar als vriend moet je ook een keertje mee naar een hardcore feestje, dan haak je af zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, ik wist wel dat jij er zo over zou denken
Nee hoor, zolang ik niet aan de drugs hoef en het wel gezellig is, ben ik in voor alle soorten muziek.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar als vriend moet je ook een keertje mee naar een hardcore feestje, dan haak je af zeker?
Je hoeft niets, mag allesquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang ik niet aan de drugs hoef en het wel gezellig is, ben ik in voor alle soorten muziek.
jaquote:
Ik check, secquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Snien het volgende:
Anusch, check je fobo eenschIk geef je een kado
Staat in de OP. Arma stond er niet bij dus heb ik ook maar op (geen reservering) gezetquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef enter het volgende:
[..]
Mijn laaste update postpagina terug!
Hij heeft zichzelf afgemeldquote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat in de OP. Arma stond er niet bij dus heb ik ook maar op (geen reservering) gezet
quote:
Hee. We doen hetzelfde werk!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat puik hier
Vandaag geen fuck gedaan, beetje in mijn bureaustoel hangen enzo
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wehuweuhuhewuhewuhwe
Op woensdagmiddag 16.00? Ik denk niet dat mijn manager daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg, Blight, beste kerel, hoor jij nu niet dronken te zijn en vrouwtjes lastig te vallen?
Oh. Ik dacht een kantoorlotgenoot gevonden te hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Gedouched, gegeten en een jointje op. Voor de rest hang ik hier maar
Helaasch, is niets voor mij een kantoorbaan. Ik werk in de zorgquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht een kantoorlotgenoot gevonden te hebben.
En net mij gebeldquote:Op woensdag 12 september 2007 15:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat puik hier
Vandaag geen fuck gedaan, beetje in mijn bureaustoel hangen enzo
Heb net andijviestampot met spekkies gemaakt. Beviel me ook goedquote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is frituren!
Patat, Remia mayo, curry, uitjes, 2 frikandellen... Dat wordt weer duivels genieten!!!
Eet jij iedere dag vet ?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is frituren!
Patat, Remia mayo, curry, uitjes, 2 frikandellen... Dat wordt weer duivels genieten!!!
Allemaal?quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:38 schreef enter het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet gegetenbijna
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |