Aanstaande overmorgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef enter het volgende:
Opnieuwe reserveren en/of betalen kan nog tot aanstaande donderdag!
Leen het van entuuuuurquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:24 schreef TheSorrow het volgende:
Dus als ik voor donderdag niet betaal heb ik geen reservering?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dan slaap ik wel in een kartonnen doos op straat
Of we gaan met zijn 2en in 1 bed slapenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dan slaap ik wel in een kartonnen doos op straat
Vieze gayquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Ik ga vriendjes met Berenanus worden op de meet.
Ik slaap wel bij Snienquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Of we gaan met zijn 2en in 1 bed slapen
of bij Snien
Met zijn anus of... ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Ik ga vriendjes met Berenanus worden op de meet.
Samen uit samen thuis he !quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Samen uit samen thuis he !
Met ze 23-en dus![]()
ChipsZak. is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.quote:
Dag mevrouwtjequote:
Ze wil je gewoon niet sprekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef WurM het volgende:
[..]
ChipsZak. is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.
Kunnen we de OP al updaten qua betalers?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef enter het volgende:
Moet niet natuurlijk maar het is wel handig![]()
Dubbelquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:55 schreef opa het volgende:
groningen - Geluids- en lichttechnici en een deel van het barpersoneel van Simplon zijn in staking gegaan. Het gaat om oproepkrachten. Zij vinden dat wethouder Karin Dekker haar hoofd in het zand steekt als het gaat om het jongerencentrum aan het Boterdiep
De gemeenteraad van Groningen uitte deze week zijn zorg over de gang van zaken bij Simplon. Groverpop en Zapclub keerden het centrum de rug toe en er is onenigheid tussen de leiding en het personeel.
Een deel van de mensen die bij Simplon werken is erg ontevreden over de koers van de directie. Daarom hebben de oproepkrachten het werk neergelegd.
Mijn laaste update postquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen we de OP al updaten qua betalers?
Is een hoofdmassagerquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja, morgen weer vroeg eruit, blergh
Ik wens je alvast een hele fijne nachtrust Snientje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |