quote:
Sadistquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jawel man
Kanker KPN... eindelijk mn telefoon terug, t scherm is nog meer beschadigd dan dat ie al was, mn volumeknop omhoog doet t niet, en mn speaker tript m nog steeds... Heb Hi gebeld, en wordt binnen 2 weken teruggebeld en krijg dan te horen of een nieuwe telefoon, of iets anders... Ik bel ze morgen gewoon weer, en dreig dat als ze t niet snel fixen ik ze geen fuck meer betaal, hoerenzonen
Ook weer 'lekker' overgewerkt, blergh!
Ik ga mn prakje maar eens opeten
Lache zeg, door de regen en wind fietsen en daarna op school direct naar de schoolfotograaf moeten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heerlijk man, in de regen in een sleeveless shirt zonder iets eronder trainen![]()
Wat een kutleven heb je toch ook he ?quote:Op maandag 10 september 2007 21:31 schreef Berenanus het volgende:
bah, ik moet zo weer bier drinken!
Ik train meestal met een trui aan!quote:Op maandag 10 september 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heerlijk man, in de regen in een sleeveless shirt zonder iets eronder trainen![]()
en dan nu op school zitten met een kater, zoals elke dinsdag ochtend...quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je toch ook he ?
Je aait mongolen dag in dag uit, en nou moet je ook nog eens bier gaan drinken....
Ik in de bus met een vest.quote:Op maandag 10 september 2007 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik train meestal met een trui aan!
Ik ook van jou,quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:23 schreef moemoe het volgende:
Stomme Blight.
wehuwhewuheuhwhuhewuhewquote:
Pils.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tette!
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:27 schreef remlof het volgende:
Mčn wat is het warm hier, ben maar even naar binnen gegaan
neequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?
Gelukkig. Ik dacht even dat ik gewoon zo'n zieke geest had.quote:
Whehe, hij is goed. En zij slikt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Hé, bolle. Zeg eens: ligt dit nou aan mij?
nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb een paardestaart.
Nuecken?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb een kaal hoofd.
Nuecken?
PwnjeAnuschquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mag niet meer he![]()
Anders krijg je Pwnyanuswel beter eigenlijk
*Geeft Snien wat heerlijke zelf gezette koffiequote:
Met een wolkje melk ja?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
*Geeft Snien wat heerlijke zelf gezette koffie![]()
Wolkje melk ?quote:
Ja, dat is ook een wolkje toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wolkje melk ?
Warme opgeklopte melk zal je bedoelen![]()
Ik noem het een plens melkquote:
Die staat er ook bij..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr blijft ook in simplon pitten
maar dat wisten sommigen alquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr blijft ook in simplon pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |