Ow jahquote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik sta toch nog in het lijstje
Nee je weet het maar nooit met die meetsquote:
Je weet wel, zo'n ding waar je vanaf springt om aandacht te trekken.quote:
Ja, morgenavond om 18.30u beginnen en dan even Amersfoort -> Ternat -> Brussel en weer terug naar de zaak.quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Snien het volgende:
Zucht. Iedereen moet morgen weer aan de bak zeker
Ja, dat kan volgens mij nog. Je kunt enter een PM toe zenden voor de voorwaarden en het rekeningnummer.quote:Op maandag 10 september 2007 00:31 schreef Bils het volgende:
Ik moest nog betalen, maar redelijk durk gehad. Is het nog mogelijk om voor de overnachting te betalen of moet ik het nu zelf regelen?
M.v.g.
Ruzie
Welneequote:Op maandag 10 september 2007 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt die monnik uit je kop gezet??
Toch geen klein kind ophalen hequote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb vakantie, morgen naar Portugal
quote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch geen klein kind ophalen he
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch geen klein kind ophalen he
Fijne vakantiequote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb vakantie, morgen naar Portugal
Ja, die dingen die in Maastricht van de gevel lazeren. Maar ik snapte niet waarom Enter dat woord in die zin zette.quote:Op maandag 10 september 2007 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n ding waar je vanaf springt om aandacht te trekken.
Oh, je ava. Is that all??quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb mijn koetje weer terug.
quote:
Thanks, maar ik blijf wel gewoon online hoor, tussen het op het strand liggen doorquote:
quote:
Dank voor de meldingquote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Nog steeds: te ver.
Ja. Ik verveel me de tiefus.quote:
Denk je dat Groninger dichterbij zal komen voor die tijd?quote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Wie weet. Als de dijken doorbreken blijft er van Leiden weinig over en zal ik toch érgens naar toe moeten. *ril* .quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk je dat Groninger dichterbij zal komen voor die tijd?
Ik heb een opblaasboot klaarliggen. Mochten ze doorbreken dan peddel ik mooi naar het zuiden, de groeten.quote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie weet. Als de dijken doorbreken blijft er van Leiden weinig over en zal ik toch érgens naar toe moeten. *ril* .
Tjah ik vind het ook nog steeds te ver, maar het isquote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Auto, je mag best mee rijden als het dan minder ver lijktquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Blight het volgende:
Hoe ga je er heen dan?
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef outsidr het volgende:
Moemoe schijnt een plaatsje over te hebben in haar hotelkamer Blight![]()
Waar is mijn bericht heen? Kut FOK!quote:Op maandag 10 september 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
Dan lijkt het wel minder ver, maar dan rest nog het probleem dat ik geen slaapplaats heb. En alles leuk en aardig, maar ik ga echt niet betalen om te logeren omwille van een FOK!-meet.
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef outsidr het volgende:
Moemoe schijnt een plaatsje over te hebben in haar hotelkamer Blight![]()
Jawel manquote:Op maandag 10 september 2007 08:44 schreef outsidr het volgende:
Dit ben jij toch niet TS ?
13-jarige doet vrouw van 64 'vies voorstel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |