quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef WurM het volgende:
Ik ga vriendjes met Berenanus worden op de meet.
Maar als vriend moet je ook een keertje mee naar een hardcore feestje, dan haak je af zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, ik wist wel dat jij er zo over zou denken
Nee hoor, zolang ik niet aan de drugs hoef en het wel gezellig is, ben ik in voor alle soorten muziek.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar als vriend moet je ook een keertje mee naar een hardcore feestje, dan haak je af zeker?
Je hoeft niets, mag allesquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang ik niet aan de drugs hoef en het wel gezellig is, ben ik in voor alle soorten muziek.
jaquote:
Ik check, secquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Snien het volgende:
Anusch, check je fobo eenschIk geef je een kado
Staat in de OP. Arma stond er niet bij dus heb ik ook maar op (geen reservering) gezetquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef enter het volgende:
[..]
Mijn laaste update postpagina terug!
Hij heeft zichzelf afgemeldquote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat in de OP. Arma stond er niet bij dus heb ik ook maar op (geen reservering) gezet
quote:
Hee. We doen hetzelfde werk!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat puik hier
Vandaag geen fuck gedaan, beetje in mijn bureaustoel hangen enzo
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wehuweuhuhewuhewuhwe
Op woensdagmiddag 16.00? Ik denk niet dat mijn manager daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg, Blight, beste kerel, hoor jij nu niet dronken te zijn en vrouwtjes lastig te vallen?
Oh. Ik dacht een kantoorlotgenoot gevonden te hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Gedouched, gegeten en een jointje op. Voor de rest hang ik hier maar
Helaasch, is niets voor mij een kantoorbaan. Ik werk in de zorgquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht een kantoorlotgenoot gevonden te hebben.
En net mij gebeldquote:Op woensdag 12 september 2007 15:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat puik hier
Vandaag geen fuck gedaan, beetje in mijn bureaustoel hangen enzo
Heb net andijviestampot met spekkies gemaakt. Beviel me ook goedquote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is frituren!
Patat, Remia mayo, curry, uitjes, 2 frikandellen... Dat wordt weer duivels genieten!!!
Eet jij iedere dag vet ?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is frituren!
Patat, Remia mayo, curry, uitjes, 2 frikandellen... Dat wordt weer duivels genieten!!!
Allemaal?quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:38 schreef enter het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet gegetenbijna
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |