Das lang geleden!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
je weet wel, toen mensen nog avatars hadden, en sigs...
doe daar 's wat aan danquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:35 schreef tvdleur het volgende:
hey, ik HAD een avatar en ik HAD een sig.... vroegah, ooit lang lang geleden... toen dat nog gaaf jetewaust en te gek was...
Wie?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
kloojoow
nu heb je tvdleur eruit geedit
Zeker eentje waar ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:51 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Moet ik een foto van ons posten qyroz?
Hij staat er al weer bij moblo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
kloojoow
nu heb je tvdleur eruit geedit
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef Q. het volgende:
Oh. Doe dan maar niet. Met bier had wel gemogen.
Ik heb die foto's net ook nog ff bekeken. Was gezellig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef tvdleur het volgende:
hmm, nee eten...
blader, blader... ow en 1 met logician, Isa en Yvonne...
was goed! waren ook meerdere minimeets toen, allemaal te goed! maarja, dit jaar ken ik weinig... dus ben erg benieuwd...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:57 schreef Q. het volgende:
Die 2003-meet was trouwens erg tof. Staat nog hoog op mijn lijst van tofste meets ooit.
ja ik denk ook meteen aan andere plekken bij moblo...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Verwarrend, die Wii-icons.
Afschaffen die dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Verwarrend, die Wii-icons.
Weet ik, wilde hem al weghalen omdat ik hem irritant vind.. maar toch, wie weet!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen.
Jullie winnen toch niets!
Jawel, koeien winnen altijd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen.
Jullie winnen toch niets!
Hier:quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten zo zonder Wiicoontje.
Niet zeuren danquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:02 schreef Q. het volgende:
Ik zou er wel iets creatiefs mee kunnen doen als ik daar zin in zou hebben maar ik ben daar te lamlendig voor..
Ow dat ging makkelijk, braafquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
Okee.
Zo zijn mannen, simpele wezens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:18 schreef Q. het volgende:
Ja, waarom ben ik eigenlijk zo makkelijk?
Wat winnen koeien dan zoal? Gratis melk voor de rest van hun leven? Een speciale behandeling in het slachthuis? Muziek van een klassieke componist naar keuze bij het wachten voor de slacht? Meer gras? Een stier voor een kwartier? Ik zie niet in dat koeien ook daadwerkelijk iets winnen in hun leven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:56 schreef moemoe het volgende:
Jawel, koeien winnen altijd!
Oh.. afmeld voor de zekerheidquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:27 schreef RealZeus het volgende:
Nog 3 weken![]()
En dan verzuip ik jullie allemaal in het Verbindingskanaal.![]()
Nee, jou verzuip ik niet. Jij kan jezelf prima verwonden.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jou verzuip ik niet. Jij kan jezelf prima verwonden.![]()
Echt, ik ben zo goed in het uitmelken van gebeurtenissen, ik lijk wel een Telegraaf-redacteur
Ow ik lees hier nooit, kijk alleen naar de laatste posterquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja maar lees nou goed..
Hij gaat iedereen verzuipen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik lees hier nooit, kijk alleen naar de laatste poster plaatjes van bier en tieten
Ok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja tuurlijk.
BOH hij heeft een eendquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dat bedoel ik maar
Hij is, ook in die film, een erg sexy piraat(Oké. Hij is maar piraat voor 5 minuutjes maar toch
)
En ook indiaantje![]()
[afbeelding]
Doet me denken aanquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja die eend he![]()
En wat voor één
![]()
Ja! Jack SparrowAl raad ik Finding Neverland ook aan
Whahaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef Snien het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[afbeelding]
Moet hem toch maar eens huren dan
Niets voor mij, sorryquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, is het trouwens een idee om een stadswandeling met een echte gids of een stadsrondvaart te doen?
Da's op zich niet peperduur.
Een stadswandeling met gids is tot 25 personen en da's precies het aantal middagkomers. Ik ben uitgegaan van 20 personen.
Een stadswandeling duurt twee uur en kost 65 euro. Da's per persoon 3,25. Die gids kent de stad op zijn duimpje, ik ook wel maar hij/zij kent de bezienswaardigheden.
Een stadrondvaart is iets duurder. Dat duurt een uur en kost bij groepen vanaf 20 personen 7 euro pp.
Mocht daar genoeg animo voor zijn dan zal ik eens mailen.
info stadswandeling
info rondvaart
Blow is een goede filmquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Johnny Depp @ Blow
Johnny Dep @ Fear and Loathing in Las Vegas![]()
Waar zijn haar tietenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:23 schreef WurM het volgende:
Johnny Depp is overrated
Keira Knightley
Keira heeft idd weinig tiet, maar dat boeit weinig. In Pirates is ze gewoon sexy. En als je haar dan ziet in Domino, wil je weinig anders meer!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar zijn haar tieten
Elisha Cuthbert*insert nog meer lekkere dames met mooie buikjes
*
nieuwe pagina, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, is het trouwens een idee om een stadswandeling met een echte gids of een stadsrondvaart te doen?
Een stadswandeling met gids is tot 25 personen en da's precies het aantal middagkomers. Ik ben uitgegaan van 20 personen.
Een stadswandeling duurt twee uur en kost 65 euro. Da's per persoon 3,25. Die gids kent de stad op zijn duimpje, ik ook wel maar hij/zij kent de bezienswaardigheden.
Een stadrondvaart is iets duurder. Dat duurt een uur en kost bij groepen vanaf 20 personen 7 euro pp.
info stadswandeling
info rondvaart
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Keira heeft idd weinig tiet, maar dat boeit weinig. In Pirates is ze gewoon sexy. En als je haar dan ziet in Domino, wil je weinig anders meer!
Maar Eliza Kutbaard is ook heel erg fapbaar![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar zijn haar tieten
Elisha Cuthbert*insert nog meer lekkere dames met mooie buikjes
*
Je krijgt het zodra ik loon heb, ik heb niet echt veel geld meerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:55 schreef enter het volgende:
Update!
Berenanus (betaald)
Brechtje
Enter (betaald)
Isabeau
Kogelmagneet
outsidr (betaald)
Pien85
Q+ (betaald)
remlof (betaald)
Ruzie
Surveillance-Fiets (betaald)
TheSorrow
Vork (betaald)
Komen de overige personen ook nog...? Van Thesorrow weet ik het, maar van de rest niet.
Niet echt mijn type. Te grote borsten, en te rond enzo.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken weinig bekende/beroemde vrouwen die ik echt mooi vind.
Geld ook voor mannen. Op Johnny Depp na.
Neeeee johquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mijn type. Te grote borsten, en te rond enzo.
Dat bedoel ikquote:
Dan moet je wel een aanwijzing geven. Donker? Blond? Slank? Gespierd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen!
Spoor mij eens een mooie bekende/beroemde kerel op.
Ik ken er echt nauwelijks. (Johnny Depp daargelaten)
Donker lang haar plzquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel een aanwijzing geven. Donker? Blond? Slank? Gespierd?
Eens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:46 schreef Snien het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist iets wat een vrouw mooi maakt.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Donker lang haar plz.
En niet te gespierd plz.
Maar uitzondering mág je altijd proberen.
Da's toch mooi? Dan kan er ook geen andere vrouw mij voor zich winnen, ben ik helemaal van jouquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar jij bent niet bekend![]()
Ja hier wel ja
Maar niet wereldwijd![]()
Hij kijkt een beetje lame.quote:
Daag Tomquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:52 schreef TheSorrow het volgende:
Maar ik ben nou eenmaal gewoon heel onzeker en verlegen
HeheFijne avond mensjes, ik ben er weer vandoor
![]()
@ aSj *ruff*
![]()
Ja. Maar ik kon geen leuke langharige foto's vindenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Daar kijktie beter. Maar daar heeftie ook minder lang haar.
Mooie vrouwen zijn er bestquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaa.
Maar ik wil eerst zien of er nog bekende mooie mannen zijn
Of vrouwen, want die zijn er ook nauwelijks. Nouja. Vrouwen wel. Maar weinig echt mooie bekendeIk vraag me toch echt af waar ze allemaal heen zijn
![]()
Vergeet niet dat ik een speciale koe ben. Deze koe is in staat menselijke prijzen in ontvangst te nemen en daarnaast te profiteren van al het bovengenoemdequote:Op zaterdag 8 september 2007 02:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat winnen koeien dan zoal? Gratis melk voor de rest van hun leven? Een speciale behandeling in het slachthuis? Muziek van een klassieke componist naar keuze bij het wachten voor de slacht? Meer gras? Een stier voor een kwartier? Ik zie niet in dat koeien ook daadwerkelijk iets winnen in hun leven.
Op zich een leuk idee, alleen denk ik dat de mensen snel hun interesse zullen verliezen. Rondlopen en luisteren is volgens mij niet echt aan deze fokkertjes besteed. We zouden ook de Martinitoren kunnen beklimmen? Dan doe je iets samen en ben je niet gebonden aan een gids. Daarnaast ben je niet afhankelijk van het aantal mensen dat al dan niet mee wil doen en hoef je dus vooraf ook geen reserving te maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
info stadswandeling
info rondvaart
vergeet niet, jij geeft chocolademelk !quote:Op zondag 9 september 2007 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik een speciale koe ben. Deze koe is in staat menselijke prijzen in ontvangst te nemen en daarnaast te profiteren van al het bovengenoemde.
Dat mens komt net van de basis school!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zijn er bestAlleen niet echt bekenden. Kate Beckinsale en Sienna Miller zijn de enige die ik kan bedenken.
[afbeelding]
Dit meisje is ook mooi![]()
Echt knappe mannen heb ik nog niet gezien.
Ik ga naar mijn stage over 10min, jij dan?quote:Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Hi
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Stilstaan op de snelweg omdat de motor van je auto oververhit is omdat er geen koelvloeistof in je auto zit, terwijl er een leuke dame naast je in de auto zitquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 14:01 schreef outsidr het volgende:
[..]
Stilstaan op de snelweg omdat de motor van je auto oververhit is omdat er geen koelvloeistof in je auto zit, terwijl er een leuke dame naast je in de auto zit
Ik moest even aan die gast uit Utrecht denkenquote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Pfoeh, van een 2 meter hoog standbeeld afgeflikkerd. Hoofdpijn, last van mn been en dikke schaafplekken op mijn schouder en elleboog whehehe. Mijn hoofd voelt alsof ik een hersenschudding heb.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Pfoeh, van een 2 meter hoog standbeeld afgeflikkerd. Hoofdpijn, last van mn been en dikke schaafplekken op mijn schouder en elleboog whehehe. Mijn hoofd voelt alsof ik een hersenschudding heb.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik moest even aan die gast uit Utrecht denken![]()
Je nek is nog wel heel?![]()
Wat voor feest was het?quote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Had je weer meer gezopen/geblowd dan strikt noodzakelijk?
Ik ben trouwens gisteren op één van de saaiste feestjes ooit geweest. Gelukkig was een vriend van mij er ook en wij hebben mooi lopen ouwehoeren. We zijn er twee uur gweest maar het leek wel een eeuwigheid.![]()
Motor rijden op dat TT standbeeldquote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Wat deed je op dat ding boem?![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Motor rijden op dat TT standbeeldwhehehe.
Ben mijn evenwichtsgevoel ook lichtelijk kwijt, flikkerde net al bijna om in de douche whehe.
En straks een etentje van vrienden en daarna nog verjaardagsfeest.ik ga nog meer dood vandaag.
En RZ ik had wel redelijk veel op. We gingen indrinken met 34 liter bierVoor 5 personen.
Haha. Maar ik viel ook niet op het gras. Maar op de stenen, niet op die schuine stenen maar echt op de grondquote:Op zondag 9 september 2007 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je nuchter bent zie je dat je daar niet op kan zitten![]()
Jaquote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha. Maar ik viel ook niet op het gras. Maar op de stenen, niet op die schuine stenen maar echt op de gronddas wel 2 meter ofzo
!
quote:Op zondag 9 september 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JaDenk dat je blij moet zijn dat je niet nuchter was toen je viel
![]()
Jazekerquote:Op zondag 9 september 2007 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Zo, dat was gisteren eventjes lekker verfrissend, zo in die sloot!Word er trouwens nog geneuqt ofzo?
Zijn house-warming.quote:
Zuidlaardermarkt? Je vergeet Rodernacht!quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn house-warming.
Een feest in een L-vormige woonkamer is het ook niet. Iedereen voorin en wij zaten tegen de keuken aan te loeren.![]()
Sowieso was het volk wat er rond liep ook niet het meest humorvole volk wat ik ken.
Maar ach, we hebben het weer gehad, op naar de volgende feesten:
ik heb zaterdag een verjaardag van een vriendin, de vrijdag daarop de bruiloft van een nichtje (en die wordt waarschijnlijk heel druk), de week daarop is deze meet en twee weken daarna begint de Zuidlaardermarktweek en dan moet ik 5 dagen achter elkaar op stap.![]()
Ben je in de sloot gefietst?quote:Op zondag 9 september 2007 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Zo, dat was gisteren eventjes lekker verfrissend, zo in die sloot!Word er trouwens nog geneuqt ofzo?
Beetje lekker geslapen dan ?quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef enter het volgende:
Ik sliep om 24.00 na een hele dag werken![]()
Nee, gedokenquote:
Heerlijk!quote:Op zondag 9 september 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje lekker geslapen dan ?
Oudersquote:Op zondag 9 september 2007 17:09 schreef TheSorrow het volgende:
Leuk, ouders die je PC afsluiten waardoor Azureus hem tript, en al je downloads op wonderbaarlijke wijze gewoon weg zijn
Dat meen je nietquote:Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, gedoken
Ik moest uit paniek wegrennen voor politie en toen moest ik door een gat in de heg, ontwetend als ik was dacht ik om gewoon als een actie held een coole jump te maken. Maar wat ik dus niet wist was dat achter dat heggetje een dikke sloot lagDus op het moment dat ik sprong en naar beneden keek, stond de wereld eventjes stil voor 0,2 seconden, en op dat moment dacht ik:
Kut.
En vervolgens ging ik vol dr inVolgens mij had de politie zo'n medelijden met mij dat ze maar gauw weer weg reden
Jaquote:
Azureusquote:Op zondag 9 september 2007 17:09 schreef TheSorrow het volgende:
Leuk, ouders die je PC afsluiten waardoor Azureus hem tript, en al je downloads op wonderbaarlijke wijze gewoon weg zijn
Jaquote:
Juist!quote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, in het hotel zou jij je klem gaan zuipen
15 oktober pas, nu is het zekerquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Wanneer ga je ook al weer verhuizen ?![]()
HOUDT JE WAFFELquote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Azureus
Torrents
You get the point![]()
Zullen TS en ik helpen behangen en verfen ?quote:
Alles tegen betaling hequote:Op zondag 9 september 2007 17:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zullen TS en ik helpen behangen en verfen ?![]()
![]()
![]()
Geleenstraat is om de hoek !quote:Op zondag 9 september 2007 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alles tegen betaling he
In natura is ook mogelijk uiteraard
Als jij maar komtquote:Op zondag 9 september 2007 17:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal op komen dagen
Ik kreeg vannacht ineens een sms-je van QuoRocks dat hij er zin in heeft. Dus wij zullen wel komenquote:Op zondag 9 september 2007 17:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal op komen dagen
Bah!quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht ineens een sms-je van QuoRocks dat hij er zin in heeft. Dus wij zullen wel komen
Rodernachtquote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Snien het volgende:
[..]
Zuidlaardermarkt? Je vergeet Rodernacht!![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:55 schreef enter het volgende:
[..]
Bah!![]()
Zulke smsjes krijg ik nou nooit![]()
... Dat was voornamelijk gericht naar jouquote:Op zondag 9 september 2007 17:49 schreef WurM het volgende:
Ik ben wel bereid om te neuken zonder behang.
Rodernacht is anders best gezelligquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rodernacht![]()
Zuidlaardernacht![]()
Ik ben geen Roner maar een Zuidlaarder.![]()
Als ik alle zuipfeesten bij langs moet.........![]()
Wat ben je toch een topmeid !quote:
Wat brengt die Wurm het toch subtielquote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij had zin in de meet
Maar...
[..]
... Dat was voornamelijk gericht naar jou
Dat was waarschijnlijk naar jou gericht, hij had zin in jou... Viezerikquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht ineens een sms-je van QuoRocks dat hij er zin in heeft. Dus wij zullen wel komen
WurM breekt liever binnen bij mannen met krullenquote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen het lijkt me sterk dat ze met een 17 jarig jongetje gaat neuken, maar ik ben maar 7 dagen ouders als WurM
Sesamstraat is net afgelopenquote:
Zuidlaren heeft meer kroegen, jullie hebben alleen de Pompstee en Klaas Pruim.quote:
Neuken?quote:
Hij weet mn huis toch niet te vindenquote:Op zondag 9 september 2007 18:16 schreef enter het volgende:
[..]
WurM breekt liever binnen bij mannen met krullen![]()
Gelukkig ga ik nooit uit in Rodenquote:Op zondag 9 september 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zuidlaren heeft meer kroegen, jullie hebben alleen de Pompstee en Klaas Pruim.
Wij hebben 5 dagen feest. Mijn lever, wat doe je![]()
![]()
Bij wie?quote:Op zondag 9 september 2007 18:32 schreef Snien het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nooit uit in Roden. En besides, we hebben ook nog onder de Linden. Maar Rodernacht staat beter bekend
Niet. Want "Weet je, ik heb best zin in die fok-meet" of iets wat er op lijkt, gaat niet over mijquote:Op zondag 9 september 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk naar jou gericht, hij had zin in jou... Viezerik
[kleutermode] Zij begon[/kleutermode]quote:Op zondag 9 september 2007 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
Gezeik over wat nou beter isHet gaat er toch om dat je je lam kan zuipen? En dat is uiteindelijk jullie doel, dus wat klagen jullie nou!?
Post dat dan gelijk!quote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet. Want "Weet je, ik heb best zin in die fok-meet" of iets wat er op lijkt, gaat niet over mij
IN DE HOEK VERDOMME!quote:Op zondag 9 september 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[kleutermode] Zij begon[/kleutermode]
Er zitten inderdaad een paar tussen die ze beter onder de Prins Bernardhoeve kunen begraven maar we zijn niet allemaal zo.quote:
Nee natuurlijk niet, zou wat zijnquote:Op zondag 9 september 2007 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een paar tussen die ze beter onder de Prins Bernardhoeve kunen begraven maar we zijn niet allemaal zo.
Ik snap niet wat er hip aan mij is, dat is het meer.quote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld hoor, dan toch niet![]()
Tof dan?quote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er hip aan mij is, dat is het meer.![]()
Eetzequote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben beneden maar es checken hoe alles in de frituurpan drijft, om het daarna heerlijk op te peuzelen
Drink het vet ook lekker opquote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben beneden maar es checken hoe alles in de frituurpan drijft, om het daarna heerlijk op te peuzelen
Hat was heerlijk! Wel een beetje warm, maar who gives a shit!quote:Op zondag 9 september 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
Drink het vet ook lekker op
Word je groot en sterk van![]()
Ik zie je nu al groter en sterker worden !quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hat was heerlijk! Wel een beetje warm, maar who gives a shit!
Jou vader schijnt heel beleeft te zijn hoorde ikquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jou vader schijnt heel beleeft te zijn hoorde ik
Gedraag je eens naar je leeftijdquote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef WurM het volgende:
Hallo! Ik ben WurM en ik doe een muis na!
Piep!
Goed topic. TVP.quote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |