Gelukkig ga ik nooit uit in Rodenquote:Op zondag 9 september 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zuidlaren heeft meer kroegen, jullie hebben alleen de Pompstee en Klaas Pruim.
Wij hebben 5 dagen feest. Mijn lever, wat doe je![]()
![]()
Bij wie?quote:Op zondag 9 september 2007 18:32 schreef Snien het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nooit uit in Roden. En besides, we hebben ook nog onder de Linden. Maar Rodernacht staat beter bekend
Niet. Want "Weet je, ik heb best zin in die fok-meet" of iets wat er op lijkt, gaat niet over mijquote:Op zondag 9 september 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk naar jou gericht, hij had zin in jou... Viezerik
[kleutermode] Zij begon[/kleutermode]quote:Op zondag 9 september 2007 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
Gezeik over wat nou beter isHet gaat er toch om dat je je lam kan zuipen? En dat is uiteindelijk jullie doel, dus wat klagen jullie nou!?
Post dat dan gelijk!quote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet. Want "Weet je, ik heb best zin in die fok-meet" of iets wat er op lijkt, gaat niet over mij
IN DE HOEK VERDOMME!quote:Op zondag 9 september 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[kleutermode] Zij begon[/kleutermode]
Er zitten inderdaad een paar tussen die ze beter onder de Prins Bernardhoeve kunen begraven maar we zijn niet allemaal zo.quote:
Nee natuurlijk niet, zou wat zijnquote:Op zondag 9 september 2007 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een paar tussen die ze beter onder de Prins Bernardhoeve kunen begraven maar we zijn niet allemaal zo.
Ik snap niet wat er hip aan mij is, dat is het meer.quote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld hoor, dan toch niet![]()
Tof dan?quote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er hip aan mij is, dat is het meer.![]()
Eetzequote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben beneden maar es checken hoe alles in de frituurpan drijft, om het daarna heerlijk op te peuzelen
Drink het vet ook lekker opquote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben beneden maar es checken hoe alles in de frituurpan drijft, om het daarna heerlijk op te peuzelen
Hat was heerlijk! Wel een beetje warm, maar who gives a shit!quote:Op zondag 9 september 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
Drink het vet ook lekker op
Word je groot en sterk van![]()
Ik zie je nu al groter en sterker worden !quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hat was heerlijk! Wel een beetje warm, maar who gives a shit!
Jou vader schijnt heel beleeft te zijn hoorde ikquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jou vader schijnt heel beleeft te zijn hoorde ik
Gedraag je eens naar je leeftijdquote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef WurM het volgende:
Hallo! Ik ben WurM en ik doe een muis na!
Piep!
Goed topic. TVP.quote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |