Wat winnen koeien dan zoal? Gratis melk voor de rest van hun leven? Een speciale behandeling in het slachthuis? Muziek van een klassieke componist naar keuze bij het wachten voor de slacht? Meer gras? Een stier voor een kwartier? Ik zie niet in dat koeien ook daadwerkelijk iets winnen in hun leven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:56 schreef moemoe het volgende:
Jawel, koeien winnen altijd!
Oh.. afmeld voor de zekerheidquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:27 schreef RealZeus het volgende:
Nog 3 weken![]()
En dan verzuip ik jullie allemaal in het Verbindingskanaal.![]()
Nee, jou verzuip ik niet. Jij kan jezelf prima verwonden.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jou verzuip ik niet. Jij kan jezelf prima verwonden.![]()
Echt, ik ben zo goed in het uitmelken van gebeurtenissen, ik lijk wel een Telegraaf-redacteur
Ow ik lees hier nooit, kijk alleen naar de laatste posterquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja maar lees nou goed..
Hij gaat iedereen verzuipen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik lees hier nooit, kijk alleen naar de laatste poster plaatjes van bier en tieten
Ok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja tuurlijk.
BOH hij heeft een eendquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dat bedoel ik maar
Hij is, ook in die film, een erg sexy piraat(Oké. Hij is maar piraat voor 5 minuutjes maar toch
)
En ook indiaantje![]()
[afbeelding]
Doet me denken aanquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja die eend he![]()
En wat voor één
![]()
Ja! Jack SparrowAl raad ik Finding Neverland ook aan
Whahaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef Snien het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[afbeelding]
Moet hem toch maar eens huren dan
Niets voor mij, sorryquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, is het trouwens een idee om een stadswandeling met een echte gids of een stadsrondvaart te doen?
Da's op zich niet peperduur.
Een stadswandeling met gids is tot 25 personen en da's precies het aantal middagkomers. Ik ben uitgegaan van 20 personen.
Een stadswandeling duurt twee uur en kost 65 euro. Da's per persoon 3,25. Die gids kent de stad op zijn duimpje, ik ook wel maar hij/zij kent de bezienswaardigheden.
Een stadrondvaart is iets duurder. Dat duurt een uur en kost bij groepen vanaf 20 personen 7 euro pp.
Mocht daar genoeg animo voor zijn dan zal ik eens mailen.
info stadswandeling
info rondvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |