Blow is een goede filmquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Johnny Depp @ Blow
Johnny Dep @ Fear and Loathing in Las Vegas![]()
Waar zijn haar tietenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:23 schreef WurM het volgende:
Johnny Depp is overrated
Keira Knightley
Keira heeft idd weinig tiet, maar dat boeit weinig. In Pirates is ze gewoon sexy. En als je haar dan ziet in Domino, wil je weinig anders meer!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar zijn haar tieten
Elisha Cuthbert*insert nog meer lekkere dames met mooie buikjes
*
nieuwe pagina, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, is het trouwens een idee om een stadswandeling met een echte gids of een stadsrondvaart te doen?
Da's op zich niet peperduur.
Een stadswandeling met gids is tot 25 personen en da's precies het aantal middagkomers. Ik ben uitgegaan van 20 personen.
Een stadswandeling duurt twee uur en kost 65 euro. Da's per persoon 3,25. Die gids kent de stad op zijn duimpje, ik ook wel maar hij/zij kent de bezienswaardigheden.
Een stadrondvaart is iets duurder. Dat duurt een uur en kost bij groepen vanaf 20 personen 7 euro pp.
Mocht daar genoeg animo voor zijn dan zal ik eens mailen.
info stadswandeling
info rondvaart
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Keira heeft idd weinig tiet, maar dat boeit weinig. In Pirates is ze gewoon sexy. En als je haar dan ziet in Domino, wil je weinig anders meer!
Maar Eliza Kutbaard is ook heel erg fapbaar![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar zijn haar tieten
Elisha Cuthbert*insert nog meer lekkere dames met mooie buikjes
*
Je krijgt het zodra ik loon heb, ik heb niet echt veel geld meerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:55 schreef enter het volgende:
Update!
Berenanus (betaald)
Brechtje
Enter (betaald)
Isabeau
Kogelmagneet
outsidr (betaald)
Pien85
Q+ (betaald)
remlof (betaald)
Ruzie
Surveillance-Fiets (betaald)
TheSorrow
Vork (betaald)
Komen de overige personen ook nog...? Van Thesorrow weet ik het, maar van de rest niet.
Niet echt mijn type. Te grote borsten, en te rond enzo.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken weinig bekende/beroemde vrouwen die ik echt mooi vind.
Geld ook voor mannen. Op Johnny Depp na.
Neeeee johquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mijn type. Te grote borsten, en te rond enzo.
Dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |