Mooie vrouwen zijn er bestquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaa.
Maar ik wil eerst zien of er nog bekende mooie mannen zijn
Of vrouwen, want die zijn er ook nauwelijks. Nouja. Vrouwen wel. Maar weinig echt mooie bekendeIk vraag me toch echt af waar ze allemaal heen zijn
![]()
Vergeet niet dat ik een speciale koe ben. Deze koe is in staat menselijke prijzen in ontvangst te nemen en daarnaast te profiteren van al het bovengenoemdequote:Op zaterdag 8 september 2007 02:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat winnen koeien dan zoal? Gratis melk voor de rest van hun leven? Een speciale behandeling in het slachthuis? Muziek van een klassieke componist naar keuze bij het wachten voor de slacht? Meer gras? Een stier voor een kwartier? Ik zie niet in dat koeien ook daadwerkelijk iets winnen in hun leven.
Op zich een leuk idee, alleen denk ik dat de mensen snel hun interesse zullen verliezen. Rondlopen en luisteren is volgens mij niet echt aan deze fokkertjes besteed. We zouden ook de Martinitoren kunnen beklimmen? Dan doe je iets samen en ben je niet gebonden aan een gids. Daarnaast ben je niet afhankelijk van het aantal mensen dat al dan niet mee wil doen en hoef je dus vooraf ook geen reserving te maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, is het trouwens een idee om een stadswandeling met een echte gids of een stadsrondvaart te doen?
Da's op zich niet peperduur.
Een stadswandeling met gids is tot 25 personen en da's precies het aantal middagkomers. Ik ben uitgegaan van 20 personen.
Een stadswandeling duurt twee uur en kost 65 euro. Da's per persoon 3,25. Die gids kent de stad op zijn duimpje, ik ook wel maar hij/zij kent de bezienswaardigheden.
Een stadrondvaart is iets duurder. Dat duurt een uur en kost bij groepen vanaf 20 personen 7 euro pp.
Mocht daar genoeg animo voor zijn dan zal ik eens mailen.
info stadswandeling
info rondvaart
vergeet niet, jij geeft chocolademelk !quote:Op zondag 9 september 2007 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik een speciale koe ben. Deze koe is in staat menselijke prijzen in ontvangst te nemen en daarnaast te profiteren van al het bovengenoemde.
Dat mens komt net van de basis school!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zijn er bestAlleen niet echt bekenden. Kate Beckinsale en Sienna Miller zijn de enige die ik kan bedenken.
[afbeelding]
Dit meisje is ook mooi![]()
Echt knappe mannen heb ik nog niet gezien.
Ik ga naar mijn stage over 10min, jij dan?quote:Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Hi
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Stilstaan op de snelweg omdat de motor van je auto oververhit is omdat er geen koelvloeistof in je auto zit, terwijl er een leuke dame naast je in de auto zitquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 14:01 schreef outsidr het volgende:
[..]
Stilstaan op de snelweg omdat de motor van je auto oververhit is omdat er geen koelvloeistof in je auto zit, terwijl er een leuke dame naast je in de auto zit
Ik moest even aan die gast uit Utrecht denkenquote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Pfoeh, van een 2 meter hoog standbeeld afgeflikkerd. Hoofdpijn, last van mn been en dikke schaafplekken op mijn schouder en elleboog whehehe. Mijn hoofd voelt alsof ik een hersenschudding heb.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Pfoeh, van een 2 meter hoog standbeeld afgeflikkerd. Hoofdpijn, last van mn been en dikke schaafplekken op mijn schouder en elleboog whehehe. Mijn hoofd voelt alsof ik een hersenschudding heb.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik moest even aan die gast uit Utrecht denken![]()
Je nek is nog wel heel?![]()
Wat voor feest was het?quote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Had je weer meer gezopen/geblowd dan strikt noodzakelijk?
Ik ben trouwens gisteren op één van de saaiste feestjes ooit geweest. Gelukkig was een vriend van mij er ook en wij hebben mooi lopen ouwehoeren. We zijn er twee uur gweest maar het leek wel een eeuwigheid.![]()
Motor rijden op dat TT standbeeldquote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Wat deed je op dat ding boem?![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Motor rijden op dat TT standbeeldwhehehe.
Ben mijn evenwichtsgevoel ook lichtelijk kwijt, flikkerde net al bijna om in de douche whehe.
En straks een etentje van vrienden en daarna nog verjaardagsfeest.ik ga nog meer dood vandaag.
En RZ ik had wel redelijk veel op. We gingen indrinken met 34 liter bierVoor 5 personen.
Haha. Maar ik viel ook niet op het gras. Maar op de stenen, niet op die schuine stenen maar echt op de grondquote:Op zondag 9 september 2007 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je nuchter bent zie je dat je daar niet op kan zitten![]()
Jaquote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha. Maar ik viel ook niet op het gras. Maar op de stenen, niet op die schuine stenen maar echt op de gronddas wel 2 meter ofzo
!
quote:Op zondag 9 september 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JaDenk dat je blij moet zijn dat je niet nuchter was toen je viel
![]()
Jazekerquote:Op zondag 9 september 2007 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Zo, dat was gisteren eventjes lekker verfrissend, zo in die sloot!Word er trouwens nog geneuqt ofzo?
Zijn house-warming.quote:
Zuidlaardermarkt? Je vergeet Rodernacht!quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn house-warming.
Een feest in een L-vormige woonkamer is het ook niet. Iedereen voorin en wij zaten tegen de keuken aan te loeren.![]()
Sowieso was het volk wat er rond liep ook niet het meest humorvole volk wat ik ken.
Maar ach, we hebben het weer gehad, op naar de volgende feesten:
ik heb zaterdag een verjaardag van een vriendin, de vrijdag daarop de bruiloft van een nichtje (en die wordt waarschijnlijk heel druk), de week daarop is deze meet en twee weken daarna begint de Zuidlaardermarktweek en dan moet ik 5 dagen achter elkaar op stap.![]()
Ben je in de sloot gefietst?quote:Op zondag 9 september 2007 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Zo, dat was gisteren eventjes lekker verfrissend, zo in die sloot!Word er trouwens nog geneuqt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |