quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kom even ont-verzaken
Ik heb weer een visum voor de komende tijd, en aangezien ik nu slechts 1 meter hoef te rollen met mijn stoel van werk-computer naar internet-computer is mijn leven weer wat aangenamer geworden
Is het echt zo lang geledenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat weet ik me nog te herinneren
geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
waarom is mijn topic op pagina 2 gesloten
eerquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
indah
Alles goed?
Tijd niet gezien hier?
jah, gaat wel goed hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eer
Ja, alles goed, daar?
Klopt, druk met vooral kleine dingen (helaas)
Lees even aldaer!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
waarom is mijn topic op pagina 2 gesloten
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
012. 115 eer-ik
012. 115 Papierversnipperaar
014. 112 Houniet
015. 108 Pheno
016. 106 OA
023. 093 JortK
025. 091 MPG
028. 088 Lenny_Leonard
032. 084 Kuukske
034. 081 Muck
068. 053 Sebasser
144. 033 Frutsel
150. 031 vdvorst
186. 027 boem-dikkie
186. 027 vrolijke-frits
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 september 2007 (0:00 - 23:59)
040. 071 Sjowhan
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kom even ont-verzaken
Ik heb weer een visum voor de komende tijd, en aangezien ik nu slechts 1 meter hoef te rollen met mijn stoel van werk-computer naar internet-computer is mijn leven weer wat aangenamer geworden
precies, gaat me te ver.quote:
quote:
Ok, ik schok alquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schrijffout;moest zijn hobby-computer
Bevroren taxi topic over geopendquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan tover je hem toch weer even boven nul?
neejjj.. werken joh... dat woord bestaat hier amperquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja echt, hoe kut is dat
[..]
Ok, ik schok al
whehe.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neejjj.. werken joh... dat woord bestaat hier amper
hoe kansloosquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:47 schreef Zwans_Klok het volgende:
[..]
Bevroren taxi topic over geopend
kuttopic
niet echt, ben er weinig mee bezig, er komen binnenkort wel wat leuke dames op de website te staanquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Nog mooie platen geschoten lately?
leuke damesquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet echt, ben er weinig mee bezig, er komen binnenkort wel wat leuke dames op de website te staanSlechts twee, maar toch... de overige houd ik lekker voor mezelf
mag je daar gewoon op rijden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb geen motor-rijbewijs trouwens.. die dingen hier zijn 100/125 cc, maar dat is meer dan voldoende natuurlijk. Na 13 maanden hier leef ik ook nog steeds en jij bent vast niet diegene die het slechtst rijdt hier
alleen aan het eind van de maand, als het salaris al op isquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
In indonesië zijn ze niet zo streng geloof ik
Je moest eens weten wat een ongelukken hier gebeuren, maar de meesten zijn tussen motorrijders en bussen, vrachtwagens en dergelijke grote jongens. Dan is wel duidelijk wie er verliest. Maar dat houdt de wegen een beetje schoon hequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:11 schreef Sjowhan het volgende:Kewl.
Zijn er dan wel veel ongevallen met motors en/of auto's? Of valt dat enorm mee?
* Sjowhan is weer weg (sporten), later terug
aan de wattequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien
Effe een avondje aan de mojito's gezeten
't is ook echt goed spul, lekker fris enzo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
aah,
http://en.wikipedia.org/wiki/Mojito
Nou, die zou er bij mij ook wel ingaan. Op zoek naar rum dan maar
ik mag graag iets verfrissends drinken; hier liggen de limoentjes ook altijd klaar om geperst te worden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is ook echt goed spul, lekker fris enzo.
Maar je wordt er zoooo lam van
ja, verzakrsquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
iedereen moet gestrafd worden stelletje verzakrs
je hebt er rum bij gevonden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mag graag iets verfrissends drinken; hier liggen de limoentjes ook altijd klaar om geperst te worden.
nee, daar kom je hier niet zo makkelijk aan als in Nederland. Moet wel lukken hoor, maandag eventjes vragen. Ik ben net terug uit KL, dus de Baileys is wel weer aangevuld, alsmede de Bacardi Lemon.quote:
nee?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, daar kom je hier niet zo makkelijk aan als in Nederland. Moet wel lukken hoor, maandag eventjes vragen. Ik ben net terug uit KL, dus de Baileys is wel weer aangevuld, alsmede de Bacardi Lemon.
oh, ja, ik ook wel, maar toch is het irritant, dat als je er trek in hebt, je allerlei rare capriolen moet gaan uithalen om het te krijgenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Moah, ik kan ook wel zonder alcohol hoor.
Ik weet waar ik het kan krijgen; dus dat is wel zo fijn. Het kost alleen meer dan in Nederland en ik moet even laten weten als ik wat wil komen halen. Iets anders als de slijter om de hoek dus.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja, ik ook wel, maar toch is het irritant, dat als je er trek in hebt, je allerlei rare capriolen moet gaan uithalen om het te krijgen
is drank daar een soort van illegaal ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het kan krijgen; dus dat is wel zo fijn. Het kost alleen meer dan in Nederland en ik moet even laten weten als ik wat wil komen halen. Iets anders als de slijter om de hoek dus.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, totaal niet illegaal. Echter is 80 procent moslim en is er een kleine groep fanatiekelingen die het probeert te 'verbieden' op hun eigen manier. Dus voorzichtigheid kan geen kwaad. Alles wordt overigens geimporteerd door een staatsbedrijf, dus al zou het illegaal zijn, dan wordt het gewoon een nog grotere corrupte bende dan het nu al is. (Er is veel illegaal geimporteerde drank aanwezig hier)... ook geen probleem, dat is namelijk ietsje goedkoper
bij deze danquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
en het grootste christenland in ZO Aziequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!![]()
Hee indah!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het grootste christenland in ZO Azie
ja, het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. die kater he... da's een flinke zeker?
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
ik moet zo echt aan de aspirines geloven denk ik.
Ik drink me een ongeluk, maar 't mag niet batenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.
Primaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom binnen P, kopje thee?
Had je je zeepje laten vallen?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Had je je zeepje laten vallen?
Zal vast al gevraagd zijn, maar wie is die chick uit je UI?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik moest m'n tenen afdrogen.
mijn chick.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Zal vast al gevraagd zijn, maar wie is die chick uit je UI?
quote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Kloar!quote:
Goed topic!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen last van.
cross: Bevroren taxi
Ik zag 'm al jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen last van.
cross: Bevroren taxi
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat dus. Ben nu al best wel bezopen.
dat dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahjha, je kent het wel.. 3de helluf
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegevenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat dus
5e wedstrijd van t seizoen gehaald
alles nog gewonnen
dat moet je ook niet doe Sjowhanquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
En 7 anderen, dûh!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doe Sjowhan![]()
Hmm dat is klotequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
Tof, dankjequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef Houniet het volgende:
eer-ik
Uw UI's:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
kater is bijna weg.
Ik pit 'm nog effe wat bij zo.
Gewoon neerschietenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossen![]()
* crossover koopt shotgunquote:
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijnquote:
"Kindvriendelijke" pinguins ftw!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijn
ook fijn te horen.. wederzijds trouwensquote:Op zondag 9 september 2007 03:41 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben ook blij dat het goed met jou gaat.![]()
direct lezen? Nee, ik moet het topic wel vernieuwenquote:Op zondag 9 september 2007 03:50 schreef Sander170 het volgende:
Dus je kan direct lezen wat ik post of ook nog niet?
in Kuala Lumpur, en verder ga ik volgende week beginnen met wat reisjes te plannen. De vastenmaand komt eraan, dus dan ga ik maar wat reizen hier op het eiland denk ik.quote:Op zondag 9 september 2007 03:51 schreef Sander170 het volgende:
En waar is meneer indah geweest als ik vragen mag?
Kindvrije werelden ookquote:
hehequote:Op zondag 9 september 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
ho wacht, burst of speed opeens
Ah, 5u tijdsverschilquote:Op zondag 9 september 2007 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, gebakken ei.. heb ik ook wel trek in zo om kwart voor drie op de zondagmiddag
quote:Op zondag 9 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 8 september 2007 (0:00 - 23:59)
043. 058 buzzer
071. 044 Sjowhan
074. 042 indahnesia.com
074. 042 Papierversnipperaar
079. 041 eer-ik
203. 021 OA
quote:
Jij bent leegquote:Op zondag 9 september 2007 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
leeg
Daaromquote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
copy that.
toch weer teveel gezopen gister
Feest van een bandlid.quote:Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat heb je gister dan gedaan paul?
ja was het vetquote:
quote:
/madquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef crossover het volgende:
Mijn kruidenbrood was verbrand in de oven
Snap er niks van, gewoon 9 min. op 180 graden.Nu heb ik niks te eten, alleen M&M's
LOL hoe is het mogelijkquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef crossover het volgende:
Snap er niks van, gewoon 9 min. op 180 graden.Nu heb ik niks te eten, alleen M&M's
ik zou even naar de buren lopen voor wat nasi en een stukkie visquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef crossover het volgende:
lol... OA wat vind je van die reclame in die sauna met Mika Hakinnen?quote:
Ja, die is mooi!quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
[..]
lol... OA wat vind je van die reclame in die sauna met Mika Hakinnen?
Ik vind hem echt geweldig
armquote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik mis mdus wat is er leuk/raar/ ofzo op die foto?
Volg die armquote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik mis mdus wat is er leuk/raar/ ofzo op die foto?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 19:16 schreef Houniet het volgende:
me brood voor morgen wordt alvast gesmeerd![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
vooral op zondag
Welke opleiding/school?quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Houniet het volgende:
ik ben nog steeds niet ingedeeld en me school is al een week bezigweet nog niet wat voor boeken ik heb etc
morgen maar eens verhaal halen ipv te mailen/bellen. ben benieuwd
Hogeschool in Nijmegenquote:
Dat:quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:25 schreef buzzer het volgende:
[KSC #451] Verzakers moeten gestraft worden!
daar verder en stoppen met dat gebagger svp...
Ik zegquote:Op zondag 9 september 2007 20:34 schreef Houniet het volgende:
ja zal mij ook niets boeien, ik ben zwart en niet blauw
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
neukze jortk
Of andersquote:
quote:
Halloquote:
Ziekenhuis? Ik ben niet op de hoogte..quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
Alles hier is oké hoor. Volgende week nog naar het ziekenhuis, en dan rustig verder gaan met herstellen.
Begin jij nu ook al?quote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef OA het volgende:
lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |