quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat dus. Ben nu al best wel bezopen.
dat dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahjha, je kent het wel.. 3de helluf
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegevenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat dus
5e wedstrijd van t seizoen gehaald
alles nog gewonnen
dat moet je ook niet doe Sjowhanquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
En 7 anderen, dûh!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doe Sjowhan![]()
Hmm dat is klotequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
Tof, dankjequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef Houniet het volgende:
eer-ik
Uw UI's:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
kater is bijna weg.
Ik pit 'm nog effe wat bij zo.
Gewoon neerschietenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossen![]()
* crossover koopt shotgunquote:
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijnquote:
"Kindvriendelijke" pinguins ftw!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijn
ook fijn te horen.. wederzijds trouwensquote:Op zondag 9 september 2007 03:41 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben ook blij dat het goed met jou gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |