quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, totaal niet illegaal. Echter is 80 procent moslim en is er een kleine groep fanatiekelingen die het probeert te 'verbieden' op hun eigen manier. Dus voorzichtigheid kan geen kwaad. Alles wordt overigens geimporteerd door een staatsbedrijf, dus al zou het illegaal zijn, dan wordt het gewoon een nog grotere corrupte bende dan het nu al is. (Er is veel illegaal geimporteerde drank aanwezig hier)... ook geen probleem, dat is namelijk ietsje goedkoper
bij deze danquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
en het grootste christenland in ZO Aziequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!![]()
Hee indah!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het grootste christenland in ZO Azie
ja, het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. die kater he... da's een flinke zeker?
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
ik moet zo echt aan de aspirines geloven denk ik.
Ik drink me een ongeluk, maar 't mag niet batenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.
Primaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom binnen P, kopje thee?
Had je je zeepje laten vallen?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Had je je zeepje laten vallen?
Zal vast al gevraagd zijn, maar wie is die chick uit je UI?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik moest m'n tenen afdrogen.
mijn chick.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Zal vast al gevraagd zijn, maar wie is die chick uit je UI?
quote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Kloar!quote:
Goed topic!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen last van.
cross: Bevroren taxi
Ik zag 'm al jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen last van.
cross: Bevroren taxi
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat dus. Ben nu al best wel bezopen.
dat dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahjha, je kent het wel.. 3de helluf
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegevenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat dus
5e wedstrijd van t seizoen gehaald
alles nog gewonnen
dat moet je ook niet doe Sjowhanquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
En 7 anderen, dûh!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doe Sjowhan![]()
Hmm dat is klotequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FF in de laatste minuten de wedstrijd uit handen gegeven![]()
Godverderkutzooi
Tof, dankjequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef Houniet het volgende:
eer-ik
Uw UI's:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
kater is bijna weg.
Ik pit 'm nog effe wat bij zo.
Gewoon neerschietenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, is er zo'n kutkind op een motortje aan het rondcrossen![]()
* crossover koopt shotgunquote:
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijnquote:
"Kindvriendelijke" pinguins ftw!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het kind, dat soort uitschot kunnen we missen als kiespijn
ook fijn te horen.. wederzijds trouwensquote:Op zondag 9 september 2007 03:41 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben ook blij dat het goed met jou gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |