quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kom even ont-verzaken
Ik heb weer een visum voor de komende tijd, en aangezien ik nu slechts 1 meter hoef te rollen met mijn stoel van werk-computer naar internet-computer is mijn leven weer wat aangenamer geworden
Is het echt zo lang geledenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat weet ik me nog te herinneren
geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
waarom is mijn topic op pagina 2 gesloten
eerquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
indah
Alles goed?
Tijd niet gezien hier?
jah, gaat wel goed hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eer
Ja, alles goed, daar?
Klopt, druk met vooral kleine dingen (helaas)
Lees even aldaer!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
waarom is mijn topic op pagina 2 gesloten
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
012. 115 eer-ik
012. 115 Papierversnipperaar
014. 112 Houniet
015. 108 Pheno
016. 106 OA
023. 093 JortK
025. 091 MPG
028. 088 Lenny_Leonard
032. 084 Kuukske
034. 081 Muck
068. 053 Sebasser
144. 033 Frutsel
150. 031 vdvorst
186. 027 boem-dikkie
186. 027 vrolijke-frits
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
040. 071 Sjowhan
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kom even ont-verzaken
Ik heb weer een visum voor de komende tijd, en aangezien ik nu slechts 1 meter hoef te rollen met mijn stoel van werk-computer naar internet-computer is mijn leven weer wat aangenamer geworden
precies, gaat me te ver.quote:
quote:
Ok, ik schok alquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schrijffout;moest zijn hobby-computer
Bevroren taxi topic over geopendquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan tover je hem toch weer even boven nul?
neejjj.. werken joh... dat woord bestaat hier amperquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja echt, hoe kut is dat
[..]
Ok, ik schok al
whehe.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neejjj.. werken joh... dat woord bestaat hier amper
hoe kansloosquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:47 schreef Zwans_Klok het volgende:
[..]
Bevroren taxi topic over geopend
kuttopic
niet echt, ben er weinig mee bezig, er komen binnenkort wel wat leuke dames op de website te staanquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Nog mooie platen geschoten lately?
leuke damesquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet echt, ben er weinig mee bezig, er komen binnenkort wel wat leuke dames op de website te staanSlechts twee, maar toch... de overige houd ik lekker voor mezelf
mag je daar gewoon op rijden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb geen motor-rijbewijs trouwens.. die dingen hier zijn 100/125 cc, maar dat is meer dan voldoende natuurlijk. Na 13 maanden hier leef ik ook nog steeds en jij bent vast niet diegene die het slechtst rijdt hier
alleen aan het eind van de maand, als het salaris al op isquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
In indonesië zijn ze niet zo streng geloof ik
Je moest eens weten wat een ongelukken hier gebeuren, maar de meesten zijn tussen motorrijders en bussen, vrachtwagens en dergelijke grote jongens. Dan is wel duidelijk wie er verliest. Maar dat houdt de wegen een beetje schoon hequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:11 schreef Sjowhan het volgende:Kewl.
Zijn er dan wel veel ongevallen met motors en/of auto's? Of valt dat enorm mee?
* Sjowhan is weer weg (sporten), later terug
aan de wattequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien
Effe een avondje aan de mojito's gezeten
't is ook echt goed spul, lekker fris enzo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
aah,
http://en.wikipedia.org/wiki/Mojito
Nou, die zou er bij mij ook wel ingaan. Op zoek naar rum dan maar
ik mag graag iets verfrissends drinken; hier liggen de limoentjes ook altijd klaar om geperst te worden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is ook echt goed spul, lekker fris enzo.
Maar je wordt er zoooo lam van
ja, verzakrsquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
iedereen moet gestrafd worden stelletje verzakrs
je hebt er rum bij gevonden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mag graag iets verfrissends drinken; hier liggen de limoentjes ook altijd klaar om geperst te worden.
nee, daar kom je hier niet zo makkelijk aan als in Nederland. Moet wel lukken hoor, maandag eventjes vragen. Ik ben net terug uit KL, dus de Baileys is wel weer aangevuld, alsmede de Bacardi Lemon.quote:
nee?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, daar kom je hier niet zo makkelijk aan als in Nederland. Moet wel lukken hoor, maandag eventjes vragen. Ik ben net terug uit KL, dus de Baileys is wel weer aangevuld, alsmede de Bacardi Lemon.
oh, ja, ik ook wel, maar toch is het irritant, dat als je er trek in hebt, je allerlei rare capriolen moet gaan uithalen om het te krijgenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Moah, ik kan ook wel zonder alcohol hoor.
Ik weet waar ik het kan krijgen; dus dat is wel zo fijn. Het kost alleen meer dan in Nederland en ik moet even laten weten als ik wat wil komen halen. Iets anders als de slijter om de hoek dus.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja, ik ook wel, maar toch is het irritant, dat als je er trek in hebt, je allerlei rare capriolen moet gaan uithalen om het te krijgen
is drank daar een soort van illegaal ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het kan krijgen; dus dat is wel zo fijn. Het kost alleen meer dan in Nederland en ik moet even laten weten als ik wat wil komen halen. Iets anders als de slijter om de hoek dus.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, totaal niet illegaal. Echter is 80 procent moslim en is er een kleine groep fanatiekelingen die het probeert te 'verbieden' op hun eigen manier. Dus voorzichtigheid kan geen kwaad. Alles wordt overigens geimporteerd door een staatsbedrijf, dus al zou het illegaal zijn, dan wordt het gewoon een nog grotere corrupte bende dan het nu al is. (Er is veel illegaal geimporteerde drank aanwezig hier)... ook geen probleem, dat is namelijk ietsje goedkoper
bij deze danquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er zoveel moslims in Indonesië woonde
en het grootste christenland in ZO Aziequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste moslimland, qua inwoners, ter wereld!![]()
Hee indah!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het grootste christenland in ZO Azie
ja, het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. die kater he... da's een flinke zeker?
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
ik moet zo echt aan de aspirines geloven denk ik.
Ik drink me een ongeluk, maar 't mag niet batenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet gewoon veel drinken. Als je aan de asperine gaat moet je dat trouwens ook.
Primaquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom binnen P, kopje thee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |