abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 18:29:04 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53011826
Fight!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_53012131
Whoeps! Sorry dat ik geen nieuw topic heb geopend. M'n laptop vond het leuk om spontaan te rebooten...

Goh, toch nog een bijna naamtopic.
pi_53012165
.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 19:00:33 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53012545
whehehe

hehe
pi_53012597
Geef mij maar een Egyptian Reggae
pi_53012605
First rule of Elsneetje: you do not talk about Elsneetje.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 19:04:11 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53012653
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:02 schreef Apropos het volgende:
En nu in het neerlands, lijert.
pi_53012743
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En nu in het neerlands, lijert.
Geschikt voor de boerenbek ik jou sla.
pi_53012761
O, Canada.
pi_53012776
Nou ja.
'navond.

En het kan me niet schelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53012816
dag jongens, Elsneetje is hier
zusje van sigme
pi_53012832
, Rel over 'racistische zwarte schapen poster'

De dodelijk voorspelbare reactie van de linksen
pi_53012906
Shit, had het kunnen verwachten.

Apropos: gefeliciteerd!
pi_53013019
Nou Elseetje, je hebt een meelevzelende liefhebber. Jij liever dan ik..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53013068
Dat liefhebbende valt nog te bezien. Van mij mag je 'm hebben hoor, ik hoef niet zo nodig een kloonfan.
pi_53013093
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:13 schreef Elseetje het volgende:
Shit, had het kunnen verwachten.

Apropos: gefeliciteerd!
Dank, maar waarmee?
pi_53013149
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dank, maar waarmee?
Dat je gelijk had.
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:02 schreef Apropos het volgende:
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:28:12 #19
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53013286
quote:
Gebiedsverbod voor vandalen buiten rechter om

ANP

DEN HAAG - Burgemeesters en officieren van justitie kunnen voetbalvandalen straks zonder tussenkomst van de rechter verbieden zich in een bepaalde straat of buurt op te houden. Ze kunnen zo'n gebiedsverbod, al dan niet in combinatie met een meldingsplicht, ook opleggen aan hangjongeren en anderen die ernstige overlast veroorzaken.

De ministerraad heeft vrijdag ingestemd met een wetsvoorstel van de ministers Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Ernst Hirsch Ballin (Justitie) dat dit regelt. Burgemeesters kunnen een gebiedsverbod van maximaal drie maanden opleggen.

Officieren van justitie kunnen eisen dat iemand gedurende maximaal een jaar niet op een bepaalde plaats mag komen, zei Ter Horst na afloop van de ministerraad. Bij overtreding volgt een boete of gevangenisstraf.

De maatregelen zijn vooral bedoeld om voetbalvandalisme aan te pakken. In het wetsvoorstel zijn ook elementen meegenomen uit de voetbalwet die de PvdA, CDA en VVD in de Tweede Kamer eind juni zelf presenteerden. De fracties regelden daarin ook een stadion- en omgevingsverbod in combinatie met een meldplicht.

Met het voorstel van het kabinet kunnen de autoriteiten ook beter optreden tegen raddraaiers die buurtbewoners treiteren, maar ook bijvoorbeeld tegen radicale dierenrechtenactivisten.

Daarnaast kunnen de maatregelen volgens de ministers van pas komen bij het bestrijden van geweld tegen homo's. Plegers van geweld tegen homo's kan dan ook verboden worden zich op te houden op plekken waar homo's elkaar ontmoeten.

Burgemeesters en officieren van justitie kunnen de maatregelen direct opleggen. Een vandaal kan daartegen beroep aantekenen, maar dat heeft volgens Ter Horst geen schorsende werking.

Volgens Hirsch Ballin gaat het om een nieuwe aanpak in ons rechtsbestel, omdat de rechter er pas aan te pas komt als er beroep wordt aangetekend. ‘Het is geen panacee, maar wel een belangrijke mogelijkheid om direct in te grijpen als zich overlast voordoet.’

Een officier van justitie kan behalve een gebiedsverbod of meldingsplicht ook een contactverbod opleggen. Ook kan hij eisen dat iemand zich laat behandelen voor agressie of verslaving.
[bron]
Leve de politiestaat

[ Bericht 3% gewijzigd door Aoristus op 07-09-2007 19:35:15 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53014441
Aaahikwordgek stinkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53014813
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
Aaahikwordgek stinkt.
Moet je niet meer aan z'n oksels ruiken, dan merk je het niet.
pi_53014844
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:42 schreef Elseetje het volgende:

[..]

stinkende oksel
pi_53014894
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
Aaahikwordgek stinkt.
Naar kikkers.
pi_53015069
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

stinkende oksel
Je bent echt een wijf.
pi_53015097
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Je bent echt een wijf.
klopt. Want mannen vinden stank heerlijk.
pi_53015217
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:42 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Allah Al Watan Al Malik
pi_53015426
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hou ook van jou.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:40:44 #29
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_53016329
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:53 schreef Apropos het volgende:
Je bent echt een wijf.
Uh-huh.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:43:17 #30
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53016409
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:52:09 #31
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53016667
stinkende oksels zijn tof, tenminste als het je eigen oksels zijn.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:52:50 #32
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53016694
o ja, ik dacht dat dit voor sommigen van jullie wel interessant zou zijn: Politiestaat een feit
pi_53016704
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
Alles van een ander stink altijd harder.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:53:59 #34
Stranger than fiction
pi_53016730
quote:
Het hoort erbij als man
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:54:55 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53016758
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het hoort erbij als man
Net als de zweetreet en stinkvoeten. Gelukkig hebben we absorberende haren op ons lichaam, dat maakt ons een stuk stoerder
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:02:44 #36
Stranger than fiction
pi_53016993
hehe eindelijk thuis. Zo'n 1e week lijkt wel op werken...
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:03:31 #37
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53017017
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
hehe eindelijk thuis. Zo'n 1e week lijkt wel op werken...
Heb je zo intensief koffie lopen rondbrengen?
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:04:52 #38
Stranger than fiction
pi_53017059
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:03 schreef Reya het volgende:

[..]

Heb je zo intensief koffie lopen rondbrengen?
En toiletten gereinigd...
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 22:08:55 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53017170
quote:
o ja, ik dacht dat dit voor sommigen van jullie wel interessant zou zijn: Politiestaat een feit
Het verbaast mij altijd in zulk soort discussies hoe snel mensen rechten weggooien om "een probleem" ... "op te lossen".
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:16:19 #40
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53017355
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het verbaast mij altijd in zulk soort discussies hoe snel mensen rechten weggooien om "een probleem" ... "op te lossen".
Ik kan er ook niet met mijn verstand bij. Linksom of rechtsom, iedereen heeft er last van.
pi_53017440
Nova.-tijd.

heeft iemand nog naar Danny& Jenny de Munk gekeken?

Heb ik iets mist?

Wat hebben Nederlanders met het doorgeschoten sterrendomheid
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:30:16 #42
Stranger than fiction
pi_53017739
waarom zou ik dat moeten gaan kijken?
pi_53018423
Heb ik dat gezegd?
pi_53018500
[Echtgaaf-modus]Alweer een kapitalistische VVD-graaier gepakt[/Echgaaf-modus]

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53018610
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:55 schreef Klopkoek het volgende:
[Echtgaaf-modus]Alweer een kapitalistische VVD-graaier gepakt[/Echgaaf-modus]

Ik wist het. Niet alleen oksels stinken.

[ Bericht 8% gewijzigd door EchtGaaf op 08-09-2007 12:35:16 ]
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:15:10 #46
Stranger than fiction
pi_53019074
quote:
Bush blundert in Australië
Sydney, 7 sept. De voor versprekingen vatbare Amerikaanse president George Bush was vandaag in Sydney ouderwets in vorm.

Hij was aan de vooravond van de economische topconferentie van staten langs de Stille Oceaan (APEC) in het Australische Sydney aan het woord.

Bush dankte in zijn redevoering de Australische premier John Howard dat hij de gastheer was voor de OPEC-top. De in Wenen gevestigde OPEC is de Organisatie van Olie Exporterende Landen en Australië is er geen lid van. Na gelach uit de zaal herstelde Bush zich snel en grapte dat Howard hem voor de OPEC-top van volgend jaar had uitgenodigd.

Later herinnerde Bush eraan dat Howard de Oostenrijkse (Austrian i.p.v. Australian) troepen in Irak had bezocht en hij maakte aanstalten het podium aan de verkeerde kant te verlaten. Howard loodste hem snel naar de uitgang.

Een Amerikaanse correspondent informeerde nog even bij Bush of zijn toespraak in Sydney een nieuwe boodschap bevatte. Bush antwoordde nijdig: ,,Heeft u dan niet naar mijn vorige toespraken geluisterd?'' (ANP)
http://publish.vx.roo.com/newsinteractive/inarticlemini/?channel=National+News&clipid=1094_154124&bitrate=300&format=flash#
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:37:00 #47
Stranger than fiction
pi_53021192
pi_53021867
quote:
Le Pen valt beleid Sarkozy aan

07/09/2007 21:34

De leider van Frans extreemrechts, Jean-Marie Le Pen, heeft vrijdag het beleid van Sarkozy hard aangepakt. Hij stelde dat Sarkozy blijft steken bij "lawaaierige verklaringen" en elke "breuk, hervorming of grondige verandering" vermijdt. De voorzitter van het Front National probeerde zijn positieve verklaringen over Sarkozy van begin augustus recht te zetten. Toen vond hij de beslissingen van Sarkozy nog "rijpelijk doordacht, gewogen, heel goed geïnformeerd en tot nu toe goed uitgevoerd". Volgens Le Pen werden deze uitspraken "fout geïnterpreteerd". "Ik heb een aantal kwaliteiten van Sarkozy opgesomd, maar ik heb eveneens opgemerkt dat het een illusionist was", aldus Le Pen. Om zijn kritiek op het beleid van Sarkozy nog kracht bij te zetten, stak hij de loftrompet over Jacques Chirac, tegenover wie hij tot nu toe meestal een franke afschuw uitdrukte. Volgens Le Pen is Chirac er op zijn minst in geslaagd een buitenlands beleid aan te houden waardoor Frankrijk internationaal onafhankelijk werd. Hij veroordeelde eveneens het fervent atlantisme van Sarkozy. (SVR)
http://www.knack.be/belga(...)2-article106519.html
pi_53022891
quote:
'Wilders' pleidooi is echo van Mussolini'

Gepubliceerd: gisteren 21:56

Update: gisteren 22:06

Het betoog van PVV-leider Geert Wilders voor een verbod op de koran is een echo van Mussolini's pleidooi voor totalitarisme. Dat schrijft hoogleraar strafrecht in Nijmegen Ybo Buruma vrijdag in het Nederlands Juristenblad (NJB).

Wilders' oproep is meer dan een stemverheffing namens 'bedreigde burgers', schrijft Buruma. Het is volgens hem een aanval op de pluralistische democratie die zich onder meer kenmerkt door de erkenning van de waarde van diversiteit. De PVV-voorman zegt hiermee volges Buruma: "Ik, Kamerlid Wilders, vind dat er geen gemeenschap van mensen mag zijn die de zin van hun leven ontlenen aan de koran".

Hierdoor wordt de diversiteit gereduceerd tot 'één allesoverheersende tegenstelling', redeneert de strafrechtgeleerde. "Die tussen het Volk-uit-één-stuk en de Vijand-die-niet-bij-ons-hoort."

Mussolini
Buruma schreef zijn artikel voordat Wilders donderdag voor het eerst in de Tweede Kamer pleitte voor een koranverbod. Eerder had de PVV'er hiervoor in de Volkskrant een lans gebroken. De strafrechtgeleerde toont zich in het NJB ongerust op de 'wat lauwe reactie' op Wilders' betoog. "Zijn pleidooi was immers een echo van Mussolini's slogan: alles binnen de staat, niets buiten de staat, een woeste totalitaire wil."

Tijdens langdurig debat over het WRR-rapport 'Dynamiek in islamitisch activisme' kreeg Wilders donderdag een groot aantal Kamerfracties over zich heen, nadat hij zijn koranverbod officieel in het parlement voorstelde.

'Knettergek
Dat weerhield hem er niet van een motie van wantrouwen in te dienen tegen minister voor Integratie Ella Vogelaar (PvdA), vanwege haar constatering dat de islam in de toekomst een van de wortels van de Nederlandse samenleving wordt, naast het joden- en christendom. "U toont hiermee aan dat u knettergek bent", zei Wilders tegen de bewindsvrouw. Behalve de PVV steunde geen enkele partij de motie.

Buruma is lid van de PvdA en schreef mee aan het verkiezingsprogramma voor de Kamerverkiezingen van 2006. Hij is voorzitter van de zogeheten Toegangscommissie Evaluatie Afgesloten Strafzaken, ook wel commissie Posthumus-II genoemd.
http://www.depers.nl/Binnenland/?ID=100429&ref=rss
pi_53024011
quote:
Kind gemengde school niet milder over andere etnische groepen

Amsterdam - Gemengde scholen leiden niet tot een positiever oordeel over andere etnische groepen. Kinderen op gemengde scholen oordelen niet gunstiger over elkaar dan kinderen op homogeen witte of zwarte scholen. De overheid gaat er te gemakkelijk van uit dat spreiding de etnische verhoudingen bevordert.

Dat concluderen socioloog Joep Bakker en onderwijskundige Eddie Denessen van de Radboud Universiteit Nijmegen na een onderzoek onder 1.287 kinderen uit groep vier tot en met acht. Ze deden hun onderzoek op twaalf basisscholen, in de regio’s Rotterdam en Nijmegen. Sommige van die scholen waren wit, andere zwart of gemengd.

De etnische samenstelling van de klas bleek geen invloed te hebben op de attitude van de leerlingen ten opzichte van andere etnische groepen. Alle kinderen gaven de voorkeur aan vriendjes uit de eigen groep. Die houding was het sterkst bij autochtone kinderen.

Op gemengde scholen hebben kinderen wel vriendjes uit een andere etnische groep, aldus Denessen. Die leiden echter niet tot een gunstiger oordeel over die etnische groep als geheel. Contact zegt weinig over attitude en omgekeerd: sommige kinderen hebben geen vriendjes uit een andere bevolkingsgroep maar wel een positief oordeel.

Volgens Bakker en Denessen zou nauwkeuriger onderzocht moeten worden onder welke condities spreiding de integratie bevordert.
http://www.volkskrant.nl/(...)ere_etnische_groepen

Toch shockerend, dat dit nieuws heet. Wie is er op het stupide idee gekomen dat het zonder meer aannemelijk zou zijn dat gemengde school tot warme gevoelens voor andere etnische groepen dan de eigen zou leiden? En wie was daar in godsnaam nog van overtuigd?
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:21:36 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53024593
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:00 schreef sigme het volgende:
En wie was daar in godsnaam nog van overtuigd?
10 genereraties PvdA ideologen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_53025394
quote:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)ere_etnische_groepen

Toch shockerend, dat dit nieuws heet. Wie is er op het stupide idee gekomen dat het zonder meer aannemelijk zou zijn dat gemengde school tot warme gevoelens voor andere etnische groepen dan de eigen zou leiden? En wie was daar in godsnaam nog van overtuigd?
Je moet goed lezen. Je kunt nl. aan de hand van de gegeven informatie ook beargumenteren dat op de langere termijn mensen elkaar niet meer als Turk of Marrokaan zien maar gewoon als Nederlander.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53025454
quote:

Wie is er op het stupide idee gekomen
Dat idee leeft al vele jaren, misschien wel duizenden jaren..en nogal breed in vele samenlevingen... het meest bekend is het Amerikaans streven in de fifties/sixties de apartheid in het onderwijs te doorbreken.
Uitgaande van de ervaring dat onbekend maakt onbemind, wat de boer wel kent lust hij wel..
Het idee lijkt me nog steeds juist... dit onderzoekje overtuigt me niet.... en ook al is het idee niet juist... waarom die kwalificatie " stupide" ?
pi_53025516
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het idee lijkt me nog steeds juist... dit onderzoekje overtuigt me niet.... en ook al is het idee niet juist... waarom die kwalificatie " stupide" ?
Dat is een politiek correct waarde-oordeel en nogal gratuit dus, maar hey, Blues, zij was toch een keurig nette sociaal-liberaal volgens jou?
I´m back.
pi_53025698
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

Dat is een politiek correct waarde-oordeel en nogal gratuit dus, maar hey, Blues, zij was toch een keurig nette sociaal-liberaal volgens jou?
Ach.. men roept maar 'dat is politiekcorrect' en de mensen schrikken, want immers ...dat schijnt heel erg slecht te zijn, een echte nono...... het doet me terugdenken aan de kreet ' burgerlijkheid' in de seventies... ook zo'n hol bangmakertje...
Als mensen met elkaar omgaan dan doet men meer kennis en feeling voor elkaar op dan als men niet met elkaar omgaat.... lijkt me heel erg logisch en verheven boven links-rechtsgedoe..
Rechts of links komen vanuit dit standpunt tot het idee dat segegratie in het onderwijs ongewenst is..
En Sigme lijkt me idd een keurig nette sociaal-liberaal in beginsel, net als jijzelf...
Prima mensen in mijn ervaring, maar ik zou me niet snel ' liberaal' noemen, omdat het een vage term is en teveel gebruikkt/misbruikt.. net als socialistisch en christelijk...
pi_53025985
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ach.. men roept maar 'dat is politiekcorrect' en de mensen schrikken, want immers ...dat schijnt heel erg slecht te zijn, een echte nono...... het doet me terugdenken aan de kreet ' burgerlijkheid' in de seventies... ook zo'n hol bangmakertje...
Als mensen met elkaar omgaan dan doet men meer kennis en feeling voor elkaar op dan als men niet met elkaar omgaat.... lijkt me heel erg logisch en verheven boven links-rechtsgedoe..
Rechts of links komen vanuit dit standpunt tot het idee dat segegratie in het onderwijs ongewenst is..
En Sigme lijkt me idd een keurig nette sociaal-liberaal in beginsel, net als jijzelf...
Prima mensen in mijn ervaring, maar ik zou me niet snel ' liberaal' noemen, omdat het een vage term is en teveel gebruikkt/misbruikt.. net als socialistisch en christelijk...
Politiek correct staat bij mij een beetje te boek als een vorm van aanpassing aan de heersende politieke mores. Een ander woord voor erbij willen horen door correcte meningen te ventileren. Je had dat in de 70s en 80s erg veel bij hoofdstedelijk links, je ziet het nu (na 9/11, moorden op Fortuyn en van Goh) bij populistisch rechts. Het is in feite een psychologisch fenomeen, vermoed ik, en ja daar kun je bij anderen feeling voor krijgen.

Het grappige is dat sommige van het soort meningen dat nu politiek correct is, in de jaren 70 en 80 gezien werd als recalcitrant, kritisch, eigenwijs, origineel. Vanuit dat idee was het in die jaren ook leuk om te zeggen dat je liberaal was, dat zorgde voor leuke discussie, echter nu liberaal (of liever liberal) bonton is geworden, heeft het dat recalcitrante etc ook verloren.
I´m back.
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:55:05 #57
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53026158
Op gemengde scholen wordt je juist geconfronteerd met allochtoon uitschot.

Ow wacht, het gaat over basisscholen, daar hebben de kinderen vast een sterk ontwikkelde mening.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53026574
nieuws van de dag: Nederland wordt toch niet een stukje kleiner ten bate van Belgie (ook al zou het nieuw stuk Belgie een natuurgebied en waterberging worden)
quote:
Rijk wil Hedwigepolder na koop niet aan België doorverkopen
08-09-2007

Het Rijk gaat de Hedwigepolder niet verkopen aan België. De bedoeling is juist dit gebied aan te kopen, zodat het ontpolderd kan worden in het kader van het Natuurprogramma Westerschelde. Dat schrijft staatssecretaris Huizinga-Heringa (Verkeer en Waterstaat) in antwoord op vragen van de VVD. Als de polder is aangekocht, blijft die eigendom van de Nederlandse staat.

De huidige eigenaar is de Belgische zakenman G. De Cloedt. Hij wil overigens geen afstand doen van zijn grond, zodat onteigening dreigt. Dat de indruk is ontstaan dat de Hedwigepolder aan België wordt verkocht, komt doordat de financiering ingewikkeld in elkaar zit. Hetzelfde bedrag dat Nederland betaalt voor de Hedwigepolder - onbekend is hoeveel dat zal zijn - steekt Vlaanderen in de verdubbeling van de Sloeweg en de Tractaatweg. De aanlegkosten worden geschat op 100 miljoen euro. Het Rijk neemt daarvan 80 miljoen euro voor zijn rekening. Dat staat in een convenant dat Rijk en provincie hebben gesloten naar aanleiding van de Scheldeverdragen met Vlaanderen.

Bron: Ernst Jan Rozendaal, PZC, 8 september 2007.
http://www.scheldenet.nl/nl/nieuws/actualiteit_pagina?story=2447
pi_53026654
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:15 schreef zakjapannertje het volgende:
nieuws van de dag: Nederland wordt toch niet een stukje kleiner ten bate van Belgie (ook al zou het nieuw stuk Belgie een natuurgebied en waterberging worden)
[..]

http://www.scheldenet.nl/nl/nieuws/actualiteit_pagina?story=2447
Joh, de meeste Fok!kers hebben geen feeling met Zeeuws-Vlaanderen.
I´m back.
pi_53027256
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, de meeste Fok!kers hebben geen feeling met Zeeuws-Vlaanderen.
dan nu toch wel
pi_53027292
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

dan nu toch wel
Neuh.
I´m back.
pi_53027294
quote:
Nieuw historisch drama over de Virgin Queen

Elizabeth I was de Engelse Willem van Oranje

De nieuwe televisiedramaserie over Elizabeth I zet de zestiende-eeuwse Virgin Queen als een vrouw van vlees en bloed: gevoelig, ondanks haar driftbuien gematigd in haar opvattingen. Het geromantiseerde beeld blijkt aardig te kloppen met de nieuwste bevindingen van de geschiedschrijving.

Zondagavond kunnen we op televisie kennis maken met Elizabeth I (1533-1603), de Engelse koningin, die er prat op ging dat ze The Virgin Queen werd genoemd. Koud van binnen en ijzig van buiten. Zo is ze de geschiedenis ingegaan, als de 'krijtwitte dame', het bevroren type, waarbij Margaret Thathcher in vergelijking een wonder van gevoeligheid en sentimentaliteit was. Hard als steen. Zo was Elizabeth en zo moest ze wel zijn als eerste protestantse koningin in een omringende vijandige rooms-katholieke wereld.

Maar die tekening van Elizabeth is op zijn minst eenzijdig, en misschien berust ze wel op een mythe. Althans volgens de tweedelige tv-speelfilm, waarin Helen Mirren, die eerder Elizabeth II overtuigend neerzette, de rol speelt van de vroege naamgenoot van de huidige Engelse koningin-moeder. Elizabeth huilt, lacht en pruilt op het tv-scherm, en ze heeft haar voorkeuren, ondermeer voor een paar hoogadellijke mannen (en, jawel, ze is in de film ook niet zo kuis als haar bijnaam suggereert). En -- niet onbelangrijk -- ze is wel hard als het moet, maar ook gevoelig en verstandig.

En precies daar sluit het geromantiseerde kostuumdrama over een 'gekooide' zichzelf bevrijdende vrouw, die 'toevallig' koningin was aan bij de nieuwste geschiedschrijving over de Virgin Queen. Want ze was dan wel protestants, en had, bijna vermoord als ze was door haar halfzus Bloody Mary, en geëxcommuniceerd als ze was door paus Pius V, alle reden haar katholieke tegenstrevers in binnen- en buitenland te vervolgen.

Maar dat deed ze dus niet. Akkoord. Ze liet de samenzweerderige katholieke Schotse troonpretendente Mary Stuart onthoofden in 1587. Ze weigerde te huwen met de fanatiek roomse Spaanse koning Philips II. En in 1588 versloeg ze met Gods stormachtige hulp de Spaanse Armada van diezelfde koning die, alsof hij een beledigde minnaar was, de koningin in haar eigen land een lesje wilde komen leren'. Bij die gelegenheid zou Elizabeth ook de historische woorden hebben gesproken: 'Ik weet dat ik het lichaam heb van een zwakke vrouw, maar ik heb het hart en een maag van een koning, een koning van Engeland zelfs. En ik denk dat iedereen een idioot is als hij de grens van mijn rijk durft te schenden.'

Het eerste deel van die woorden, werd herhaald door Margaret Thatcher op het moment dat zij de Falklandsoorlog begon. Aldus Engeland herinnerend aan de koningin met wie het imperium dat tot ver in de 19e eeuw een wereldmacht was begon. Elizabeth was de moeder des vaderlands, als mythische figuur, maar ook als reëel bestaande personage. Uit de geschiedschrijving blijkt dat ze een soort Willem van Oranje voor Engeland was, een vrouwelijke uitgave van onze tolerante, sluwe, en gematigde Willem. Net als zij moest hij zich handhaven in een wereld vol godsdienstig radicalisme en dwazernij.

Zondag in OVT een gesprek met historicus David Onnekink over Elizabeth I

Zondagavond om 22.50 zendt de NCRV het eerste deel uit van Elizabeth I
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/36615520/
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:44:46 #63
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53028231
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je moet goed lezen. Je kunt nl. aan de hand van de gegeven informatie ook beargumenteren dat op de langere termijn mensen elkaar niet meer als Turk of Marrokaan zien maar gewoon als Nederlander.
dat geloof ik pas als ik die Turken en Marrokanen hoor roepen "alle buitenlanders eruit"..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_53028375
Jouw avatar is wel erg rood voor jouw doen
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:57:49 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53028460
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Jouw avatar is wel erg rood voor jouw doen
ooit was ik een halve communist
pi_53028513
quote:
"You permitted Bush to complete his first term, and stranger still, chose him for a second term, which gave him a clear mandate from you... to continue to murder our people in Iraq and Afghanistan".
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6984102.stm

Hij zegt vaak zinnige dingen, my main man Osama.

Maar niet altijd:
quote:
"It has now become clear to you and the entire world the impotence of the democratic system and how it plays with the interest of the peoples and their blood by sacrificing soldiers and populations to achieve the interests of the major corporations".

"I invite you to embrace Islam," the speaker says.
pi_53028803
Maar George Dubble You Jam Bush, ook een mijner main mans, heeft het af en toe maar zwaar:
quote:
"Thank you for being such a fine host of the OPEC summit," Bush said to Australian prime minister John Howard. He quickly corrected himself, "APEC summit," and joked Howard "invited me to the OPEC summit next year. (Such an invitation would be impossible because neither the US or Australia are members of the Organization of Petroleum Exporting Countries.)

Later in the speech, Bush can clearly be heard on tape thanking Howard for visiting "Austrian troops" in Iraq last year, but White House scrubbers fixed that gaffe for him, changing the official government transcript to "Australian," the Associated Press reported.

(...)

Bush's struggles from the lectern didn't end when he stopped talking either. Press reports indicate he tried to leave the stage through the wrong door, and the Australian prime minister had to point him toward the proper exit, according to the Herald Sun newspaper.
http://rawstory.com//news(...)es_been_in_0907.html
pi_53028839
Een gebiedsverbod, is dat een verbod op het gebieden van van alles en nog wat?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53028927
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:57 schreef Napalm het volgende:

[..]

ooit was ik een halve communist
nu een hele dan ?
pi_53028940
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 14:34:00 #71
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53029108
quote:
DEN BOSCH - De provincie Noord-Brabant heeft de afgelopen jaren vier hoge ambtenaren een gouden handdruk gegeven. Dit blijkt zaterdag uit onderzoek van het Brabants Dagblad dat met succes een beroep deed op de Wet openbaarheid van bestuur.

De provincie gebruikte onterecht belastinggeld voor de vertrekregelingen.

Een voormalig afdelingshoofd krijgt 25 jaar een welvaartsvaste uitkering, schrijft de krant, terwijl hij recht heeft op twee jaar wachtgeld.

De provincie kocht bovendien zijn huis in Sint-Michielsgestel om het meteen weer door te verkopen met 50.000 euro verlies.

Hoofd

De projectleider die aan het hoofd stond van de uit de hand gelopen renovatie van het provinciehuis kreeg ongeveer 225.000 euro mee.

De eerste vrouwelijke directeur bij de provincie bleef na haar vertrek voor 55 procent op de loonlijst staan, zonder daarvoor te hoeven werken.

Ze verhuisde naar Frankrijk, aldus het Brabants Dagblad. Een afdelingshoofd kreeg 50.000 euro ter compensatie van inkomensverlies bij een andere baan.

Procederen

Het Brabants Dagblad moest 3,5 jaar procederen om de gegevens te krijgen. De Raad van State besliste in juni dat de gouden handdrukken, die zijn verstrekt buiten de geldende regelingen om, ten onrechte geheim werden gehouden.
nu.nl
Carpe Libertatem
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:47:18 #72
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53029329
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
ah, de religie van de vrede.
verder een zeer partijdige bron die neit serieus valt te nemen, zelf al claimen ze dat de aarde rond is.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

nu.nl
Als men daar echt wat aan wilde doen konden de CvdK en min BZK maandag opstappen. Ik vermoed dat het blijft bij: "oeh, ah"
pi_53029361
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:
ah, de religie van de vrede.
Eerder de burgeroorlog van de vrede.
quote:
verder een zeer partijdige bron die neit serieus valt te nemen, zelf al claimen ze dat de aarde rond is.
Ik geef toe dat het Amerikaanse leger geen onpartijdige bron is, maar als dat zegt dat de etnische zuiveringen in Bagdad bijna voltooid zijn, dan geloof ik dat wel.
pi_53029405
quote:

[..]

nu.nl
Grappig dat de opdrachtgever niet bekend is of wordt vermeld.... zou soms de immens populaire Gerrit Braks (die is daar zowat heilig) er wat mee te maken hebben?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53029536
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat idee leeft al vele jaren, misschien wel duizenden jaren..en nogal breed in vele samenlevingen... het meest bekend is het Amerikaans streven in de fifties/sixties de apartheid in het onderwijs te doorbreken.
Uitgaande van de ervaring dat onbekend maakt onbemind, wat de boer wel kent lust hij wel..
Kijk, persoonlijk denk ik dat gemengde scholen wenselijker zijn dan gesegregeerde scholen. Maar niet omdat het tot 'wenselijker' kwalificaties leidt over andere etnische groepen. En dát idee vind ik ook tamelijk stupide: het idee dat door een kind op school te zetten met een ander individu die kinderen over elkaar etnische groepen positiever zouden oordelen dan een groep kinderen die niet opgroeien met individuele leden uit een andere etnische groep. Om dát idee klakkeloos als uitgangspunt te nemen vind ik raar. Heel raar.

Ik heb zelf een tijd op een school gezeten met bijna alleen Turkse kinderen. Volgens mij heb ik daardoor een meer genuanceerd beeld van Turken dan veel anderen, met name als het gaat om 'integratie', en vooral over de mate waarin zij zich hebben aangepast, maar ik heb er ook vreselijk rare ervaringen opgedaan, van het soort waar een Wilders van zou smullen.
pi_53029582
quote:

[..]

nu.nl
"De provincie gebruikte onterecht belastinggeld voor de vertrekregelingen."

Wat is 'onterecht belastinggeld'? Prutsers. gebruikte ten onrechte belastinggeld
pi_53030093
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:45:21 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53030349
Hoi.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53030429
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Hoi.
Ik onderstreep dit bericht.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:38:21 #80
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53031341
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 16:42:43 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53031428
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[afbeelding]
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 16:43:25 #82
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53031439
Carpe Libertatem
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:50:56 #84
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53031579
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[afbeelding]
pi_53031584

http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_X-51
quote:
The Air Force Research Laboratory's X-51 Scramjet-Waverider is being built by Pratt & Whitney and Boeing. This scramjet demonstrator is to fly by 2009 at target speeds close to Mach 7 (around 8,050 km/h).
mach 7 .
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:51:32 #86
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53031589
quote:
[afbeelding]
waar blijft de Napalm kaart?
pi_53031609
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:51 schreef Napalm het volgende:

[..]

Da's zoiets als de race card, niks voor goed gezelschap.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:57:46 #88
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53031656
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Da's zoiets als de race card, niks voor goed gezelschap.
pi_53031747
http://en.wikipedia.org/w(...)mber_of_total_troops

Iran staat eerste .

Bush wil toch alleen militaire doelen en militairen vernietigen? Dat wordt een leuke oorlog met 12 miljoen doden.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 17:02:37 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53031752
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:51 schreef Napalm het volgende:
Moet je bij Saviour wezen, hij heeft ze gemaakt.
Carpe Libertatem
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:44:02 #91
Stranger than fiction
pi_53032556
pi_53032682
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Echt?
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:14:29 #93
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53033288
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:

[..]

Echt?
Echt
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:22:14 #94
Stranger than fiction
pi_53033439
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:

[..]

Echt?
Absoluut!
pi_53034811
Nee.
pi_53034974
Wie weet.
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:38:12 #97
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53035006
Menselijke magic 8-balls.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 19:42:12 #98
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53035104
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Menselijke magic 8-balls.
Carpe Libertatem
pi_53035245
PJD heeft minder stemmen dan verwacht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53036018
quote:
[afbeelding]
pi_53036882
Laat me jullie horen zeggen: 'Hoi!'
pi_53036915
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
pi_53036972
quote:
Nog geen ''yo!'', scharminkel.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 20:56:28 #105
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53037102
quote:
hoi
Carpe Libertatem
pi_53037121
Mja, maar in de Osama-hemel naaien ze je toch. Je betaalt 72x maagdenheffing, en je zit daar eeuwig.
pi_53037161
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:04:18 #108
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53037290
knet·ter·gek (bn.)
1 iem. die bezeten is van knappende of ploffende geluiden.
pi_53037484
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:04 schreef Gabry het volgende:
knet·ter·gek (bn.)
1 iem. die bezeten is van knappende of ploffende geluiden.
Ik moest lachen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:22:47 #110
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53037785
Wat een topic/site: kansloos? gelovig? pedo? klik hier!

Er zitten wel een paar aardige bij.
pi_53037907
Die kaarten zijn goed .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53038051
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zit nog steeds erg diep, hè?
Ik denk dat zijn probleem eerder is dat het níet diep zit.
pi_53038095
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:34 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn probleem eerder is dat het níet diep zit.
Het boze jongetjes complex blijkt inderdaad lastig te onderdrukken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:38:22 #114
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53038181
pi_53038264
quote:
Het zal je president maar zijn.
pi_53039463
Ik had vandaag sokken met 1 jaar garantie aan, wat zouden ze daar mee bedoelen ?
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:30:35 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53039512
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
Ik had vandaag sokken met 1 jaar garantie aan, wat zouden ze daar mee bedoelen ?
Geen idee.

Ik had laatst mijn haar laten knippen waarop ik ook garantie kreeg. Vreemde zaak...
pi_53039558
quote:
Als het je niet gelukt is er binnen een jaar een gat in te krijgen ter hoogte van je grote teen, krijg je een nieuw paar.
pi_53039738
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geen idee.

Ik had laatst mijn haar laten knippen waarop ik ook garantie kreeg. Vreemde zaak...
Waaruit bestond die garantie?
pi_53039809
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:40 schreef Apropos het volgende:

[..]

Niet goed, haar terug.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53040043
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet goed, haar terug.
Volgens mij adverteert een Leidse kapper daadwerkelijk met die zin.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:53:39 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53040059
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:40 schreef Apropos het volgende:

[..]

Toen ik ernaar vroeg zeiden ze dat, mocht ik klachten hebben, ze het dan wel ff bij zouden bijknippen + tussentijds even wat bijhouden...

Ik kwam erachter toen ze vroegen of ik de kassabon wilde hebben. Waarop ik vroeg waarvoor dat nodig zou zijn. "Voor de garantie," zeiden ze. " ," deed ik.
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:06:17 #123
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53040374
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Volgens mij adverteert een Leidse kapper daadwerkelijk met die zin.
Maar dan heb je het ook over een achterlijk gat.
pi_53040389
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar dan heb je het ook over een achterlijk gat.
Ik noem het liever ''kruin''.
pi_53040481
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Toen ik ernaar vroeg zeiden ze dat, mocht ik klachten hebben, ze het dan wel ff bij zouden bijknippen + tussentijds even wat bijhouden...

Ik kwam erachter toen ze vroegen of ik de kassabon wilde hebben. Waarop ik vroeg waarvoor dat nodig zou zijn. "Voor de garantie," zeiden ze. " ," deed ik.
Ik ga liever naar een kapper waar ze een paar dagen later nog weten wie je bent. Ik heb een keertje gehad dat ze het echt ontzettend lelijk hadden geknipt. Na een paar dagen dubben toch m'n schroom overwonnen en terug gegaan. "Ja, eh sorry, ik vind het dus eigenlijk helemaal niet mooi." De bazin zelf heeft het weer mooi gemaakt, geen probleem.
pi_53040811
Maar wel een aantal dagen voor lul gelopen, .
pi_53040864
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
Maar wel een aantal dagen voor lul gelopen, .
Als je haar maar lang genoeg is, zijn er legio manieren om te camoufleren dat je een bad hairday of -cut hebt.
pi_53041089
quote:
maw je heb ze nu uit?
pi_53041827

I Get Knocked Down - Chumbawamba

Lang geleden dat ik em voor het laatst hoorde. Blijft een heerlijk nummer.
  zondag 9 september 2007 @ 00:20:32 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53041922
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef Gabry het volgende:
Wat een topic/site: kansloos? gelovig? pedo? klik hier!

Er zitten wel een paar aardige bij.
quote:
"At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves. Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"
Hoe typisch!
pi_53042171
Scheppingsverhaal

misschien was god wel onvoorzichtig
toen hij het zoogdier schiep
de leeuw, akkoord, een meesterwerk
maar wat te zeggen van de mens?

en had de olifant niet moeten briesen
de dashond met zijn trieste blik
niet moeten piepen als een muis?
had die mens niet moeten mekkeren?

er waren dichters nodig, beter in geluid
zangers met perfecte strot
om wat verkeerd ging te herstellen:
constructiefouten in zijn schepping

hij schiep er enkele, mijn god
en met zijn vette schommelende lijf
deed hij, tot iedereens vermaak
een walsje in de balzaal op aarde

en of het goed was, zag hij niet

(Luuk Gruwez)

zondag 9 september 2007 @ 01:02:29 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53042536
morgen in buitenhof:

Hirsch Ballin
> De rechtsstaat onder vuur? Nederland telt naar schatting 2500 potentiële moslimactivisten. De roep om meer veiligheid en onorthodoxe maatregelen klinkt met de dag luider. In de strijd tegen het terrorisme kondigde minister Hirsch Ballin van Justitie donderdag een nieuwe wet aan die het mogelijk maakt Nederlandse staatsburgers hun paspoort af te nemen. In Buitenhof gaat hij in op de vraag of de terrorismewetgeving leidt tot het oprekken van de grenzen van de rechtstaat.

René Boomkens
> Polarisatie in de Polder. Het politieke klimaat is verhard. Maar ook in het publieke debat is er weinig ruimte voor nuance en de maatschappelijk omgangsvormen verruwen navenant. Is de Nederlandse samenleving steeds verder aan het polariseren? Buitenhof zal in de serie ‘Polarisatie in de Polder’ wekelijks een gast uitnodigen die met de thermometer in de hand de temperatuur opneemt van ons land. Deze week René Boomkens, hoogleraar sociale en cultuurfilosofie van de Rijksuniversiteit Groningen

Jet Bussemaker
> Baas in eigen buik? Staatssecretaris Jet Bussemaker praat, naar aanleiding van de nota Ethiek, over het abortusbeleid onder het nieuwe kabinet.

> Nieuwe Columnist. Max Pam maakt zijn debuut als columnist.

> Buitenhof in een nieuw jasje! Klik op de site voor een interview met ontwerper Maarten Baas.

--

Max Pam was best okee, totdat hij kanker kreeg en hij zich daarna aan Theodoor Holman begon te spiegelen. Ben benieuwd waar hij zoal mee komt.
  zondag 9 september 2007 @ 03:57:58 #133
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_53044122
Goedenavond.
pi_53044796
quote:
Op zondag 9 september 2007 03:57 schreef Iblardi het volgende:
Goedenavond.
Mogge, Iblardi. Voor jou had ik ook nog een liedje voorradig.

Doe haar de groeten van me .
pi_53045166
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Dat meen je gewoon niet.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 11:19:09 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53045623
Navond!

Al iemand over de nieuwe boodschap van Bin gesproken?
Hij legt even fijntjes uit hoe fout de VS al jaren is en komt tot de conclusie dat alleen de islam de wereld nog kan redden.

Geef die man een biertje!
pi_53046622
Er is iets niet helemaal goed met haar borsten...
  zondag 9 september 2007 @ 12:27:56 #142
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53046825
Dat vereist nader onderzoek.

Aha!

[ Bericht 2% gewijzigd door Gabry op 09-09-2007 12:34:13 ]
  zondag 9 september 2007 @ 12:29:09 #143
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53046844
Wat vreemd, een incisie rondom is zeker een nieuwe techniek.

[ Bericht 66% gewijzigd door Gabry op 09-09-2007 12:35:56 ]
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 12:37:44 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53046990
Berends, tief op.
pi_53047563
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Wat een hond.
  zondag 9 september 2007 @ 13:19:20 #146
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53047740
NorthernStar kan weer uit z'n winterslaap komen:
quote:
Wapentuig in handen van topcriminelen
door Ron Korver
AMSTERDAM - Een arsenaal wapens uit een geheim wapendepot van de omstreden Nederlandse Gladio-organisatie 'Operaties en Inlichtingen' blijkt begin jaren negentig in handen te zijn gevallen van Nederlandse topcriminelen Sam Klepper en John Mieremet.

De uiterst gevoelige zaak is door de toenmalige Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD) in de doofpot gestopt, zo blijkt uit vertrouwelijke documenten in handen van het KRO-programma Reporter, dat er vanavond een uitzending aan wijdt. Ook aan de roof zelf is nooit ruchtbaarheid gegeven. Het ging om veertig kisten met pistolen, mitrailleurs, handgranaten en explosieven die onder de grond verstopt lagen in de Scheveningse Bosjes bij Den Haag en waarschijnlijk met hulp van ingewijden uit de geheime verzetsorganisatie zijn leeggehaald. VVD-Kamerlid Fred Teeven noemt het zeer ernstig dat het wapentuig in handen van de georganiseerde misdaad is gevallen. Hij wil dat premier Balkenende, en de ministers Hirsch Ballin (Justitie) en Van Middelkoop (Defensie) alsnog openheid van zaken geven. " Stel je voor dat hier moorden mee zijn gepleegd of dat er nog andere depots zijn leeggehaald", aldus de voormalige crimefighter, die vermoedt dat crimineel Mink K., bij wie in 1992 een partij wapens van onbekende afkomst werd aangetroffen, hier ook mee te maken heeft.

Bruinsma

Toen begin jaren negentig, na de dood van Klaas Bruinsma, een machtsstrijd losbarstte in de Nederlandse onderwereld, besloten Mieremet en Klepper dat ze het veiligst af waren in het gevang. Ze reden naar een restaurant in Alkmaar en lieten opzichtig vuurwapens en twee handgranaten in hun wagen achter, waarna ze de politie tipten.

Die arresteerde het tweetal en schakelde de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) in. De granaten bleken geen serienummer te hebben, wat zeer ongebruikelijk is. Reden voor de EOD om de MIVD in te lichten. Daar gingen meteen alarmbellen rinkelen, want de MIVD wist precies waar de granaten vandaan kwamen. Besloten werd de zaak stil te houden "om ongewenste publiciteit te voorkomen", zo blijkt uit een vertrouwelijk MIVD-stuk.
Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53047823
Die Fred Teeven is wel een aanpakker. Werd 'ie niet door Moskowicz of een ander lid van het advocatengajes ervan beschuldigd in dienst te staan van de onderwereld?
  zondag 9 september 2007 @ 13:41:45 #148
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53048097
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Apropos het volgende:
Die Fred Teeven is wel een aanpakker. Werd 'ie niet door Moskowicz of een ander lid van het advocatengajes ervan beschuldigd in dienst te staan van de onderwereld?
Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53048210
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
NorthernStar kan weer uit z'n winterslaap komen:
[..]

Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.
Interessant. Ga kijken vanavond.
pi_53048229
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.
Teeuwen?
pi_53048302
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Teeuwen?
Kijk eens goed naar de taalfouten die jij de afgelopen dagen beging.
  zondag 9 september 2007 @ 13:54:59 #152
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53048313
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Interessant. Ga kijken vanavond.
Het zou me niet verbazen als de onderwereld er middenin zat. In België bleek dat ook al het geval (o.a. de Bende van Nijvel).

Op google video is er ook plenty over te vinden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53048704
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de taalfouten die jij de afgelopen dagen beging.
Ik profiteer van de geweldige redundantie van de Nederlandse taal.

Maar in deze zin ff niet.
pi_53048746
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als de onderwereld er middenin zat. In België bleek dat ook al het geval (o.a. de Bende van Nijvel).

Op google video is er ook plenty over te vinden.
Mij zal het ook niet verbazen. Benieuwd wat reporter vanavond te melden heeft.
  zondag 9 september 2007 @ 14:18:58 #155
Stranger than fiction
pi_53048851
For Shizzle man!

Is er afgelopen week nog iets interessants gebeurd?
pi_53048905
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
For Shizzle man!

Is er afgelopen week nog iets interessants gebeurd?
Goede vraag, Sjors. Heel concreet. Heel contemporain ook, dat ''for shizzle!''
pi_53048911
Maar het antwoord luidt bevestigend.
  zondag 9 september 2007 @ 14:25:25 #158
Stranger than fiction
pi_53049023
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Goede vraag, Sjors. Heel concreet. Heel contemporain ook, dat ''for shizzle!''
Dank je. Fijn dat je het zo kan waarderen. Daar doe je het toch voor.
  zondag 9 september 2007 @ 14:25:46 #159
Stranger than fiction
pi_53049033
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Apropos het volgende:
Maar het antwoord luidt bevestigend.
Welke interessante ontwikkelingen hebben zich voorgedaan?
pi_53049068
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Welke interessante ontwikkelingen hebben zich voorgedaan?
Ik heb pasta gegeten, en haring, en 's nachts een wandeling gemaakt, en zelfs nog meer!
  zondag 9 september 2007 @ 14:33:19 #161
Stranger than fiction
pi_53049222
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb pasta gegeten, en haring, en 's nachts een wandeling gemaakt, en zelfs nog meer!
De kleine dingen in het leven maken het leven aangenaam.
pi_53049343
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De kleine dingen in het leven maken het leven aangenaam.
Klein? Het was een wandeling van 24 kilometer. Lang leve de slapeloosheid.
  zondag 9 september 2007 @ 14:42:28 #163
Stranger than fiction
pi_53049408
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

Klein? Het was een wandeling van 24 kilometer. Lang leve de slapeloosheid.
En dat heb je allemaal s nachts gelopen?
pi_53049850
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Zelden zoveel generalisaties en oppervlakkige conclusies achter elkaar gezien. Bravo.
Het komt ook af van een grootmeester in het genre.
pi_53049932
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal s nachts gelopen?
Dat is zeker ook weer rechts?
pi_53050349
Er zijn neonazi's opgepakt in israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53050529
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is zeker ook weer rechts?
snachts rondhangen is ook een linkse traditie..
maar 24 km ? is dat niet minimaal 6 uur lopen?
petje af..
pi_53050709
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:18 schreef Elseetje het volgende:
Er is iets niet helemaal goed met haar borsten...
Ja, tis gesoept door een andere user waarschijnlijk.
pi_53050974
FOK wordt binnenkort opgeheven als het aan Hirsch Ballin ligt
quote:
14:48 09 September 2007
Valse identiteit internet strafbaar

Minister van Justitie Hirsch Ballin wil het optreden op internet onder een valse identiteit strafbaar maken. De minister wil zo voorkomen dat kinderen seksueel worden misbruikt.

In het tv-programma Buitenhof zei de minister dat veiligheid begint bij het voorkomen. Daarom komt er een wet die het strafbaar maakt dat een volwassene zich via internet bijvoorbeeld als een kind voordoet om zo het misbruik van een kind voor te bereiden.

Steeds vaker proberen volwassenen op die manier via een chatbox kinderen uit de kleren te praten of kinderen te verleiden hun gsm-nummer te vertellen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7F2DD2403AF5F.html
pi_53051078
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

Die Danny.
  zondag 9 september 2007 @ 16:05:48 #171
Stranger than fiction
pi_53051125
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het komt ook af van een grootmeester in het genre.
Het is hopeloos om daar echt inhoudelijk op te reageren. Vooral ook omdat alles wat je zegt wordt afgedaan met: dat is onzin.
pi_53051355
quote:
[..]

Wat een grap zeg, dat zei hij helemaal niet. Hij zei alleen dat het als iemand aanzet maakt tot een afspraak dat het strafbaar is of iets dergelijks.
pi_53051821
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een grap zeg, dat zei hij helemaal niet. Hij zei alleen dat het als iemand aanzet maakt tot een afspraak dat het strafbaar is of iets dergelijks.
hmm, ik had dat gemist... Novum geeft je iig gelijk:
quote:
Online identiteit verwisselen wordt strafbaar

(Novum) - Wie zich op internet voordoet als iemand anders om in contact te komen met jonge kinderen, kan binnenkort door justitie worden vervolgd. Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) hoopt op die manier te kunnen ingrijpen voordat onheil is geschied. De bewindsman zei zondag in het discussieprogramma Buitenhof dat hij aan een wetsvoorstel werkt om dit preventief ingrijpen mogelijk te maken.

Het plan past in het kabinetsbeleid om vaker preventief in te grijpen. De officier van justitie krijgt daarvoor extra bevoegdheden. Dat tast de rechtsstaat geenszins aan, zei Hirsch Ballin in Buitenhof. Deze week werd al bekend dat hangjongeren of voetbalhooligans die voor ernstige overlast zorgen, voortaan zonder tussenkomst van de rechter een gebiedsverbod kunnen krijgen opgelegd.
http://www.trouw.nl/laats(...)elen_wordt_strafbaar
  zondag 9 september 2007 @ 16:45:30 #174
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53052025
Het CDA wordt steeds wereldvreemder
  zondag 9 september 2007 @ 17:38:35 #177
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53053250

Fhefhefhefhefhe

zondag 9 september 2007 @ 17:50:14 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53053529
quote:
[..]

HB had dit natuurlijk gelezen:
quote:
Chinees cyberleger bedreigt superioriteit VS

Door Arie Jan Stapel, zondag 9 september 2007 11:43
Bron: Times Online, views: 14.699

Volgens een rapport van het Pentagon hebben Chinese hackers een gedetailleerd plan opgesteld om met een cyberaanval de Amerikaanse vloot van vliegdekschepen lam te leggen.

Sun Yiming en Yang Liping, twee hackers die voor het Chinese leger werken, hebben het plan gemaakt. Het maakt deel uit van een nieuwe strategie van de Chinese regering om al zijn tegenstanders, maar in het bijzonder de VS, Rusland, Groot-Brittannië en Zuid-Korea, in 2050 de baas te zijn op elektronisch gebied.

Chinese vlag met computerDat aanvallen via internet zeer effectief kunnen zijn werd in februari van dit jaar nog eens gedemonstreerd door Russische hackers. Massaal legden zij computers in Estland plat uit wraak voor het verwijderen van een oorlogsmonument voor gevallen Russische soldaten uit het centrum van Tallinn. Regeringswebsites, telefoonnetwerken en een grote bank gingen plat.

Het aantal cyberaanvallen vanuit China is de laatste jaren sterk toegenomen, terwijl ze tevens steeds agressiever worden. In 2005 registreerde het Pentagon meer dan 79.000 aanvallen, waarvan er 1300 succesvol waren. Beveiliging hiertegen is bijzonder lastig, aangezien het Amerikaanse leger meer dan vijf miljoen computers gebruikt, aangesloten op 100.000 netwerken in 65 landen.

'Hackers ahead'-bordAnalist Sami Saydjari van het Pentagon verklaarde eerder dit jaar in een hoorzitting voor het Congres dat een grote cyberaanval zou kunnen veroorzaken dat 70 procent van de Amerikanen een halfjaar lang zonder elektriciteit zou komen te zitten. Hij zei dat alle grote landen zeer druk bezig zijn met het ontwikkelen van een zo effectief mogelijke cyberaanval, alsmede een verdediging hiertegen.
pi_53054190
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef Sidekick het volgende:
Het blijft leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=iPC9QnwFlRQ
En de volgende "OPEC-summit" wordt niet door Australië georganiseerd. Het is niet eens lid.
pi_53054209
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn neonazi's opgepakt in israel.
Ze hadden filmpjes gemaakt met neonazistische muziek op de achtergrond, aldus RTL Nieuws.
pi_53054353
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:37 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

hmm, ik had dat gemist... Novum geeft je iig gelijk:
[..]

http://www.trouw.nl/laats(...)elen_wordt_strafbaar
Hoe willen ze daar achter komen? Bij elk afspraakje dat een kind maakt politie meesturen?
pi_53054362
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze hadden filmpjes gemaakt met neonazistische muziek op de achtergrond, aldus RTL Nieuws.
Ik zag het ja. Duitse nazimuziek.
pi_53054396
Leuk even met het gezinnetje het nieuws bekijken, meezingen met Du Hast, "neonazistische muziek" horen roepen, "ja, dat is geen neonazimuziek", "hoor", "..."...
pi_53054438
Zet er dan gewoon Slayer achter... Dat komt geloofwaardiger over.
pi_53054533
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:
Zet er dan gewoon Slayer achter... Dat komt geloofwaardiger over.
Hey KANKERLUL! (Zei ik dat echt?)
pi_53054568
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hey KANKERLUL! (Zei ik dat echt?)
Hoi. Wat is er?
pi_53054592
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoi. Wat is er?
Niets !
pi_53054599
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:44 schreef Apropos het volgende:

[..]

Niets !
Okiedokie.
pi_53054673
Met jou is hopelijk ook niets aan de hand ?
pi_53054726
Met mij gaat het redelijk goed, inderdaad. Maar waarom, als ik vragen mag, deze vreemde posts?
pi_53054756
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Monidique het volgende:
Met mij gaat het redelijk goed, inderdaad. Maar waarom, als ik vragen mag, deze vreemde posts?
Banaal escapisme verkocht als absurdisme, zoals altijd.
pi_53054804
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

Banaal escapisme verkocht als absurdisme, zoals altijd.
Allicht.
pi_53054927
Vandaag is het Civdag, denk ik. Hoop ik.
pi_53056323
Monidique gaat douchen.
pi_53056536
quote:
Staatssecretaris Dijksma gaat samen met de basisscholen een plan maken om het niveau van taal en rekenen te verbeteren. Een onderwijsspecialist uit Canada, Michael Fullan, helpt daarbij.

Volgens Fullan moeten leerlingen vaker getest worden op hun vaardigheid met taal en rekenen. Die resultaten moeten dan worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren. Hoe hoger het taalniveau van een land, des te beter het gaat met de economie en het welzijn, aldus Fullan.

Volgens de staatssecretaris gaat het om een cultuuromslag en heeft de methode van de Canadese onderwijsspecialist in het buitenland zijn nut al bewezen.
Maak die vent dan meteen minister....
  zondag 9 september 2007 @ 20:10:55 #196
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53056647
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Maak die vent dan meteen minister....
Met een tijdelijk contract
pi_53056830
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef Monidique het volgende:
Monidique gaat douchen.
Een gesaneerd Indicator, wie had dat gedacht.
pi_53057196
'navond, heren.
  zondag 9 september 2007 @ 20:29:22 #199
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53057219
Jehan, kijk op ned 3: England Spiel

Reporter (KRO)

20:20 - 21:20 Documentaire, Informatief
Teletekst ondertiteld

Weblink links
website
Afl: Gladio.
Reporter
Afl.: Gladio. Kort na de Tweede Wereldoorlog werd in het diepste geheim een clandestiene organisatie opgericht die bij een nieuwe bezetting van Nederland het binnenlands verzet moest gaan organiseren. Operatiën & Inlichtingen beschikte over een netwerk van agenten - vaak gewone burgers die een onopvallend bestaan leidden - die op 'het uur U' in actie moesten komen. Ze waren goed getraind en beschikten over enorme voorraden wapens en explosieven die verborgen lagen in ondergrondse opslagplaatsen. De meeste West-Europese landen beschikten over dit soort stay behind-organisaties, die zó geheim waren dat zelfs ministers van Defensie niet altijd op de hoogte waren van het bestaan ervan. In Italië ontwikkelde de organisatie zich tot een staat binnen de staat. Leden van het Italiaanse Gladio (zwaard) raakten betrokken bij rechts-extremistische complotten om de regering omver te werpen. Explosieven uit geheime opslagplaatsen werden gebruikt bij aanslagen om politiek links in discrediet te brengen. Hoe verging het Operatiën & Inlichtingen in Nederland? In 1992 werd de stay behind-organisatie opgeheven toen inmiddels wel duidelijk was dat de Russen niet meer zouden komen. Reporter sprak met een groot aantal oud-agenten over de opkomst en ondergang van O & I en ontdekte dat de organisatie - vijftien jaar na de opheffing - nog niet helemaal van de aardbodem is verdwenen.
pi_53057959
Generaal Pardon:

"Sorry..."

, , , .
pi_53058242
Die arme Karremans. Voor het karretje gespannen.
pi_53058250
Een zwarte dag voor pianospelers.
pi_53058713
Dank, ik zag het laatste kwartier.
  zondag 9 september 2007 @ 21:23:26 #204
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53058761
Graag gedaan, England Spiel werd even aangehaald, bij wijze van introductie, maar dat is niet de draad van het verhaal.
  zondag 9 september 2007 @ 21:38:23 #205
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53059223
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:23 schreef Aoristus het volgende:
Graag gedaan, England Spiel werd even aangehaald, bij wijze van introductie, maar dat is niet de draad van het verhaal.
Riep veel meer vragen op dan het beantwoorde.

Bemoedigend was iig dat er vandaag de dag nog steeds stay behind netwerken bestaan. Zal ook Wilders wel hebben gerustgesteld vermoed ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 9 september 2007 @ 21:40:12 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53059268
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Riep veel meer vragen op dan het beantwoorde.

Bemoedigend was iig dat er vandaag de dag nog steeds stay behind netwerken bestaan. Zal ook Wilders wel hebben gerustgesteld vermoed ik.
Gelukkig is Nederland te nuchter voor echte interessante netwerken
Wilders zal wel baat hebben bij zo'n Gladio
  zondag 9 september 2007 @ 21:41:39 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53059317
Hallo. Ik ga weer weer even Malinezen afknallen.
pi_53059414
Ik ook zoiets.
pi_53059425
Maar eerst: pivo.
pi_53059452
Heb je Kirmizi eens nodig, zit 'ie vast.
Weet iemand wat NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!! betekent?
pi_53059509
Ik weet wel wat Haber betekent...
  zondag 9 september 2007 @ 21:50:10 #212
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53059575
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:46 schreef Apropos het volgende:
Turks voetbal 4ever
pi_53059608
quote:
Modern biomedical research is an international affair. For students entering careers in medicine, involvement in international aspects of biomedicine can serve a variety of functions. Some of these include an introduction to an expanded community of colleagues and a exposure to novel ideas, methods and a broadening of cultural awareness.

To accomplish those, we designed a series of exchange programs involving students from universities in the US (University of Orgeon, OH, IA) and the Netherlands (University of Leiden and University of Amsterdam UVA). The idea was to take a research program "from bench to bedside".

The theme of this exchange program was 'deafferation pain'. Students were asked to sign a participation agreement and required to complete a survey made to measure student satisfaction. In order of data analysis we asked students to give their opinion on the exchange program.

Hans van den Heuvel: 'I was not quiet familiar with the academic level of United States faculties. But I am impressed. We have seen examples of the basic aspects of biomedicine, including animal models. The program include a variety of neurological topics, especially the alleviation of deafferation pain, which was interesting. We were housed together, near the campus, mixed with the American students. The interaction with American students and profs was very interesting.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 09-09-2007 22:06:52 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53059672
quote:
'I was not quite familiar with the academic level of United States faculty's.
Brrrr.....
  zondag 9 september 2007 @ 21:54:49 #215
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53059693
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:46 schreef Apropos het volgende:
Ne = Wat
Mutlu = gelukkig
pi_53059730
Hey, kids ik ben Turks aan te leren trouwens. Alvast voor als we geïslamiseerd zijn.
Tammam?
I´m back.
pi_53059771
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ne = Wat
Mutlu = gelukkig
Dank. Dan komt het denkelijk neer op ''Welk een geluk, Turk te zijn''.
  zondag 9 september 2007 @ 21:57:55 #218
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53059798
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
Hey, kids ik ben Turks aan te leren trouwens. Alvast voor als we geïslamiseerd zijn.
Tammam?
salam alikum, Allah akbar, ins Allah, baklava, Fenerbarce & PKK. Ikke spreek ook turkisch.
pi_53059836
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
Tammam?
Waarom niet de taal van de Boodschapper (vzmh)?
pi_53059861
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef Napalm het volgende:

[..]

salam alikum, allah akbar, ins allah, baklava, fenbarce & PKK. Ikke spreek ook turkisch.
Kut, ik kan je niet van repliek dienen, heb m'n woordenlijstje elders liggen.
Het is trouwens wel een vrij ingewikkelde taal hoor. Ik weet niet of ik in het toekomstige Nederland zo gauw ingeburgerd raak.
I´m back.
pi_53059891
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarom niet de taal van de Boodschapper (vzmh)?
Plan b.
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 22:03:30 #222
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53059928
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dank. Dan komt het denkelijk neer op ''Welk een geluk, Turk te zijn''.
quote:
diyene…dat woord staat voor ‘zij die de keuze maken om dat te zijn’
pi_53059929
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kut, ik kan je niet van repliek dienen, heb m'n woordenlijstje elders liggen..
Het eerste deel van dat lijstje is niet bepaald Turks, hoor.
pi_53059945
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
Bron? Zeker Civ?
pi_53059979
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het eerste deel van dat lijstje is niet bepaald Turks, hoor.
Hoe weet jij nu wat ik op mijn woordenlijstje Turks heb staan?
I´m back.
pi_53059993
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu wat ik op mijn woordenlijstje Turks heb staan?
Dat van Napalm, Ryan.
pi_53060026
Btw toch een belangrijke kwestie: als we geïslamiseerd worden (alle schijn dat dat zal gebeuren) welke taal moeten we dan spreken? Turks of ehm Arabisch/Berbers???
Ik ga voor Turks.
I´m back.
pi_53060036
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat van Napalm, Ryan.
Cryptisch.
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 22:08:18 #229
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53060039
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bron? Zeker Civ?
Wat een trots om te kunnen zeggen dat je Turk bent
  zondag 9 september 2007 @ 22:15:27 #230
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53060244
Met Russisch kom je verder
pi_53060292
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Btw toch een belangrijke kwestie: als we geïslamiseerd worden (alle schijn dat dat zal gebeuren) welke taal moeten we dan spreken? Turks of ehm Arabisch/Berbers???
Ik ga voor Turks.
Farsi natuurlijk
pi_53060367
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Cryptisch.
Om niet te zeggen
quote:
onbegrijpelijk
pi_53060846
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Aoristus het volgende:
Met Russisch kom je verder
Soyoez Russgaka naroda.
I´m back.
pi_53060896
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Farsi natuurlijk
Ellian probeert wel overal z'n voet tussen de deur te krijgen...
I´m back.
pi_53060951
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Om niet te zeggen
[..]
Ik blijf bij cryptisch.
I´m back.
pi_53061092
  zondag 9 september 2007 @ 22:42:11 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53061099
pi_53061146
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:51 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[ Bericht 13% gewijzigd door EchtGaaf op 09-09-2007 23:01:40 ]
pi_53061473
quote:
Nou... nee. Adolf Hitler was geen racist. Wel nationaal-socialist.
pi_53061504
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef Apropos het volgende:

[..]
Hitler dacht dat de Joden fascisten waren.
I´m back.
pi_53061523
Pauw & Witteman gaan morgen door het stof
pi_53061577
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Pauw & Witteman gaan morgen door het stof
Want?
I´m back.
pi_53061650
Mooi topic in C&H, voor een kutkloon, 'Hitler dacht dat Joden fascisten waren'.
OP: Hitler was nationaal-socialist en dus links, en links heeft kift met rechts, wie was rechts: de Joden, zij waren allemaal rijk en kapitalisten en hij heeft hen dus vervolgd. En terecht.
I´m back.
pi_53061654
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Want?
http://www.telegraaf.nl/b(...)iepati%C3%ABnte.html

Dan ga je af.

Einde carriere???
pi_53061730
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)iepati%C3%ABnte.html

Dan ga je af.

Einde carriere???
Vaag.
I´m back.
pi_53061747
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vaag.
Vaag?

Ik geef wel een nadere link

http://pauwenwitteman.vara.nl/artikelen.php?id=1
pi_53061797
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vaag?

Ik geef wel een nadere link
Ja, wat ik las is vaag, maar ik geloof nooit dat dit de kop van Pauw en Witteman kost, die zitten er nog wel een decennium.
I´m back.
pi_53061808
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat ik las is vaag, maar ik geloof nooit dat dit de kop van Pauw en Witteman kost, die zitten er nog wel een decennium.
Deukje dan?
pi_53061833
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Deukje dan?
Wel nee, linkse media manipulatie, die gaan onze kinderen zelfs nog manipuleren. .
I´m back.
pi_53062058
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog tien jaar zouteloos geouwehoer van twee over het paard getilde eigenheimers?
pi_53062105
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nog tien jaar zouteloos geouwehoer van twee over het paard getilde eigenheimers?
Yep.
I´m back.
pi_53062165
P&W gaan wel door. Dat meiske krijgt d'r operatie wel. EN over 2 weken is iedereen op wat zure jongetjes na het weer vergeten .
pi_53062252
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
P&W gaan wel door. Dat meiske krijgt d'r operatie wel. EN over 2 weken is iedereen op wat zure jongetjes na het weer vergeten .
Hopelijk zitten die zure jongetjes bij Justitie.
pi_53062266
quote:
Nee!

Knevel en Van den Brink gaan het overnemen.
pi_53062280
quote:
Over zure jongetjes gesproken, ik las iets heel vreemds vanmiddag. Sigme lag in bed met PJ... Althans dat zei PJ in een oud POLSC topic.
Is dat waar?
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 23:28:22 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53062294
Ik dacht even dat er hoop was
pi_53062310
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hopelijk zitten die zure jongetjes bij Justitie.
Zure jongetjes op Justitie houden bij wat zure jongetjes op inet brallen.
I´m back.
pi_53062325
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht even dat er hoop was
Hope, joanna.
I´m back.
pi_53062340
pi_53062375
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Apropos het volgende:
[afbeelding]
Dat kan niet zondermeer geaccepteerd worden als pasfoto als jij je paspoort moet vernieuwen hoor.
I´m back.
pi_53062407
Churchill is een klootzak...
pi_53062437
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Monidique het volgende:
Dat mag je niet zeggen.
I´m back.
pi_53062439
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Monidique het volgende:
Maar wel onze klootzak.
pi_53062482
Quote van...?
I´m back.
pi_53062560
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Quote van...?
Vorige week?
pi_53062578
Die opdonder heeft gewoon mijn hoofdstad ingenomen met twee pikemen toen ik niet op zat te letten. En nu gaat Sidekick heel hard lachen, als-ie dit leest.
pi_53062645
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Monidique het volgende:
Die opdonder heeft gewoon mijn hoofdstad ingenomen met twee pikemen toen ik niet op zat te letten. En nu gaat Sidekick heel hard lachen, als-ie dit leest.
Civ1 was leuk.
I´m back.
pi_53062685
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Apropos het volgende:
[afbeelding]
Wat een muil zeg.
  zondag 9 september 2007 @ 23:45:00 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53062774
Eddy Grant coverden ze gister nog bij het buurtfeest
Gimme hope, Jo'anna was ook nog een van de knallers ( Jo'anna - negers kunnen de h niet uitspreken, zoals brabo's de g niet, dus zetten ze er maar een ' voor in de plaats, waar brabo's liever negerzweetreklame gebruiken)
pi_53062836
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Gimme hope, Jo'anna was ook nog een van de knallers ( Jo'anna - negers kunnen de h niet uitspreken, zoals brabo's de g niet, dus zetten ze er maar een ' voor in de plaats, waar brabo's liever negerzweetreklame gebruiken)
Multicultureel feest?
I´m back.
pi_53062864
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
W'at up 'omie, dis apart'eid be 'orrible!
pi_53062873
Het zijn net negers die Brabanders.
I´m back.
pi_53062910
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

W'at up 'omie, dis apart'eid be 'orrible!
Ze hadden het ook nooit moeten afschaffen, toch?
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 23:49:33 #276
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53062932
ik denk dat we de wereld gewoon maar moeten laten voor wat het is. Dat lijkt me het beste
pi_53062954
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat we de wereld gewoon maar moeten laten voor wat het is. Dat lijkt me het beste
Fascistenvriend.
  zondag 9 september 2007 @ 23:51:10 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53062970
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Multicultureel feest?
Ik stond bij de a-tent
pi_53062977
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
We moeten hier achter nog een schutting zetten.
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 23:52:02 #280
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53062996
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fascistenvriend.
Waarom post je niet in het politiestaattopic? Je vindt het toch geen onzin ... ?
pi_53063003
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik stond bij de a-tent
De blanken-tent?
I´m back.
pi_53063011
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waarom post je niet in het politiestaattopic? Je vindt het toch geen onzin ... ?
Welk topic is dat?
pi_53063027
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:

[..]

In BNW zeker. .
I´m back.
pi_53063042
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze hadden het ook nooit moeten afschaffen, toch?
Dan had ik wel gezegd: Die apartheid is die beste instituut des vaders.
pi_53063065
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Welk topic is dat?
Ja, jongen, jij hoort ook bij die 79,5% die afgevoerd kan worden naar BNW. .
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 23:54:37 #286
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53063078
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We moeten hier achter nog een schutting zetten.
Waar is je voc-mentaliteit?
pi_53063092
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jongen, jij hoort ook bij die 79,5% die afgevoerd kan worden naar BNW. .
Oké.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monidique op 09-09-2007 23:55:16 (jaja ja goed gezien, precies, J.) ]
  zondag 9 september 2007 @ 23:56:00 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53063116
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Welk topic is dat?

Studenten lezen toch alles

Politiestaat een feit
pi_53063128
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dan had ik wel gezegd: Die apartheid is die beste instituut des vaders.
Mooi tale ook, mijn vrouw kan, dankzij enkele decaden verblijf aldaar, accentloos Afrikaans praten, echt smullen hoor.
I´m back.
pi_53063147
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Politiestaat een feit
Dat gaat hard.
pi_53063162
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Politiestaat een feit
--> BNW?
I´m back.
pi_53063180
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat gaat hard.
Uit 2005, telt niet mee.
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 23:59:55 #294
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53063200
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat gaat hard.
Je had gelijk. Het is nu niet meer een geloof, maar een werkelijkheid
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

--> BNW?
Binnenkort in een slechte bioscoop in de buurt.

Het staat nu nog in NWS. Yvonne en Iteejer vinden het gelukkig ook zorgelijk
pi_53063271
Joh, iteejer?
  maandag 10 september 2007 @ 00:03:17 #296
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53063284
De komende politiestaat . Chewie is toch wel aandoenlijk, die gelooft nog in het organische verloop, zoals de echte liberaal dat ooit deed
pi_53063306
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je had gelijk. Het is nu niet meer een geloof, maar een werkelijkheid
[..]

Binnenkort in een slechte bioscoop in de buurt.

Het staat nu nog in NWS. Yvonne en Iteejer vinden het gelukkig ook zorgelijk
Het is wat mij betreft niet erg dat iets in BNW terecht komt. Ik snap die heisa daarover helemaal niet. Iedereen heeft wel sterk speculatieve ideeën... Ik heb die ook omtrent de rechtse brullertjes hier bijv. Alles wat ik daarover uitkraam kan ook zo in BNW. BNW is het beginstadium van wetenschap, denk ik. Of van wat wetenschap kan worden.
I´m back.
pi_53063321
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef Monidique het volgende:
Joh, iteejer?
Je kent hem?
I´m back.
  maandag 10 september 2007 @ 00:05:31 #299
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53063327
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is wat mij betreft niet erg dat iets in BNW terecht komt. Ik snap die heisa daarover helemaal niet. Iedereen heeft wel sterk speculatieve ideeën... Ik heb die ook omtrent de rechtse brullertjes hier bijv. Alles wat ik daarover uitkraam kan ook zo in BNW. BNW is het beginstadium van wetenschap, denk ik. Of van wat wetenschap kan worden.
Laten we het op opinie houden
pi_53063361
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kent hem?
Ik ken niemand.
pi_53063401
Beat that. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties