abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53040811
Maar wel een aantal dagen voor lul gelopen, .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53040864
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
Maar wel een aantal dagen voor lul gelopen, .
Als je haar maar lang genoeg is, zijn er legio manieren om te camoufleren dat je een bad hairday of -cut hebt.
pi_53041089
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
Ik had vandaag sokken met 1 jaar garantie aan, wat zouden ze daar mee bedoelen ?
maw je heb ze nu uit?
pi_53041827

I Get Knocked Down - Chumbawamba

Lang geleden dat ik em voor het laatst hoorde. Blijft een heerlijk nummer.
  zondag 9 september 2007 @ 00:20:32 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53041922
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef Gabry het volgende:
Wat een topic/site: kansloos? gelovig? pedo? klik hier!

Er zitten wel een paar aardige bij.
quote:
"At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves. Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"
Hoe typisch!
pi_53042171
Scheppingsverhaal

misschien was god wel onvoorzichtig
toen hij het zoogdier schiep
de leeuw, akkoord, een meesterwerk
maar wat te zeggen van de mens?

en had de olifant niet moeten briesen
de dashond met zijn trieste blik
niet moeten piepen als een muis?
had die mens niet moeten mekkeren?

er waren dichters nodig, beter in geluid
zangers met perfecte strot
om wat verkeerd ging te herstellen:
constructiefouten in zijn schepping

hij schiep er enkele, mijn god
en met zijn vette schommelende lijf
deed hij, tot iedereens vermaak
een walsje in de balzaal op aarde

en of het goed was, zag hij niet

(Luuk Gruwez)

zondag 9 september 2007 @ 01:02:29 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53042536
morgen in buitenhof:

Hirsch Ballin
> De rechtsstaat onder vuur? Nederland telt naar schatting 2500 potentiële moslimactivisten. De roep om meer veiligheid en onorthodoxe maatregelen klinkt met de dag luider. In de strijd tegen het terrorisme kondigde minister Hirsch Ballin van Justitie donderdag een nieuwe wet aan die het mogelijk maakt Nederlandse staatsburgers hun paspoort af te nemen. In Buitenhof gaat hij in op de vraag of de terrorismewetgeving leidt tot het oprekken van de grenzen van de rechtstaat.

René Boomkens
> Polarisatie in de Polder. Het politieke klimaat is verhard. Maar ook in het publieke debat is er weinig ruimte voor nuance en de maatschappelijk omgangsvormen verruwen navenant. Is de Nederlandse samenleving steeds verder aan het polariseren? Buitenhof zal in de serie ‘Polarisatie in de Polder’ wekelijks een gast uitnodigen die met de thermometer in de hand de temperatuur opneemt van ons land. Deze week René Boomkens, hoogleraar sociale en cultuurfilosofie van de Rijksuniversiteit Groningen

Jet Bussemaker
> Baas in eigen buik? Staatssecretaris Jet Bussemaker praat, naar aanleiding van de nota Ethiek, over het abortusbeleid onder het nieuwe kabinet.

> Nieuwe Columnist. Max Pam maakt zijn debuut als columnist.

> Buitenhof in een nieuw jasje! Klik op de site voor een interview met ontwerper Maarten Baas.

--

Max Pam was best okee, totdat hij kanker kreeg en hij zich daarna aan Theodoor Holman begon te spiegelen. Ben benieuwd waar hij zoal mee komt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 9 september 2007 @ 03:57:58 #133
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_53044122
Goedenavond.
pi_53044796
quote:
Op zondag 9 september 2007 03:57 schreef Iblardi het volgende:
Goedenavond.
Mogge, Iblardi. Voor jou had ik ook nog een liedje voorradig.

Doe haar de groeten van me .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53045166
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Dat meen je gewoon niet.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 11:19:09 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53045623
Navond!

Al iemand over de nieuwe boodschap van Bin gesproken?
Hij legt even fijntjes uit hoe fout de VS al jaren is en komt tot de conclusie dat alleen de islam de wereld nog kan redden.

Geef die man een biertje!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_53046622
Er is iets niet helemaal goed met haar borsten...
  zondag 9 september 2007 @ 12:27:56 #142
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53046825
Dat vereist nader onderzoek.

Aha!

[ Bericht 2% gewijzigd door Gabry op 09-09-2007 12:34:13 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zondag 9 september 2007 @ 12:29:09 #143
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53046844
Wat vreemd, een incisie rondom is zeker een nieuwe techniek.

[ Bericht 66% gewijzigd door Gabry op 09-09-2007 12:35:56 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 12:37:44 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_53046990
Berends, tief op.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_53047563
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Wat een hond.
pi_53047740
NorthernStar kan weer uit z'n winterslaap komen:
quote:
Wapentuig in handen van topcriminelen
door Ron Korver
AMSTERDAM - Een arsenaal wapens uit een geheim wapendepot van de omstreden Nederlandse Gladio-organisatie 'Operaties en Inlichtingen' blijkt begin jaren negentig in handen te zijn gevallen van Nederlandse topcriminelen Sam Klepper en John Mieremet.

De uiterst gevoelige zaak is door de toenmalige Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD) in de doofpot gestopt, zo blijkt uit vertrouwelijke documenten in handen van het KRO-programma Reporter, dat er vanavond een uitzending aan wijdt. Ook aan de roof zelf is nooit ruchtbaarheid gegeven. Het ging om veertig kisten met pistolen, mitrailleurs, handgranaten en explosieven die onder de grond verstopt lagen in de Scheveningse Bosjes bij Den Haag en waarschijnlijk met hulp van ingewijden uit de geheime verzetsorganisatie zijn leeggehaald. VVD-Kamerlid Fred Teeven noemt het zeer ernstig dat het wapentuig in handen van de georganiseerde misdaad is gevallen. Hij wil dat premier Balkenende, en de ministers Hirsch Ballin (Justitie) en Van Middelkoop (Defensie) alsnog openheid van zaken geven. " Stel je voor dat hier moorden mee zijn gepleegd of dat er nog andere depots zijn leeggehaald", aldus de voormalige crimefighter, die vermoedt dat crimineel Mink K., bij wie in 1992 een partij wapens van onbekende afkomst werd aangetroffen, hier ook mee te maken heeft.

Bruinsma

Toen begin jaren negentig, na de dood van Klaas Bruinsma, een machtsstrijd losbarstte in de Nederlandse onderwereld, besloten Mieremet en Klepper dat ze het veiligst af waren in het gevang. Ze reden naar een restaurant in Alkmaar en lieten opzichtig vuurwapens en twee handgranaten in hun wagen achter, waarna ze de politie tipten.

Die arresteerde het tweetal en schakelde de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) in. De granaten bleken geen serienummer te hebben, wat zeer ongebruikelijk is. Reden voor de EOD om de MIVD in te lichten. Daar gingen meteen alarmbellen rinkelen, want de MIVD wist precies waar de granaten vandaan kwamen. Besloten werd de zaak stil te houden "om ongewenste publiciteit te voorkomen", zo blijkt uit een vertrouwelijk MIVD-stuk.
Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.
pi_53047823
Die Fred Teeven is wel een aanpakker. Werd 'ie niet door Moskowicz of een ander lid van het advocatengajes ervan beschuldigd in dienst te staan van de onderwereld?
pi_53048097
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Apropos het volgende:
Die Fred Teeven is wel een aanpakker. Werd 'ie niet door Moskowicz of een ander lid van het advocatengajes ervan beschuldigd in dienst te staan van de onderwereld?
Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.
pi_53048210
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
NorthernStar kan weer uit z'n winterslaap komen:
[..]

Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.
Interessant. Ga kijken vanavond.
pi_53048229
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.
Teeuwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')