Als je haar maar lang genoeg is, zijn er legio manieren om te camoufleren dat je een bad hairday of -cut hebt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
Maar wel een aantal dagen voor lul gelopen,.
maw je heb ze nu uit?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
Ik had vandaag sokken met 1 jaar garantie aan, wat zouden ze daar mee bedoelen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef Gabry het volgende:
Wat een topic/site: kansloos? gelovig? pedo? klik hier!
Er zitten wel een paar aardige bij.
Hoe typisch!quote:"At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves. Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"
Mogge, Iblardi. Voor jou had ik ook nog een liedje voorradig.quote:Op zondag 9 september 2007 03:57 schreef Iblardi het volgende:
Goedenavond.
Dat meen je gewoon niet.quote:Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Wat een hond.quote:Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende dieptepunten ( [afbeelding] ):
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1020241.html
Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.quote:Wapentuig in handen van topcriminelen
door Ron Korver
AMSTERDAM - Een arsenaal wapens uit een geheim wapendepot van de omstreden Nederlandse Gladio-organisatie 'Operaties en Inlichtingen' blijkt begin jaren negentig in handen te zijn gevallen van Nederlandse topcriminelen Sam Klepper en John Mieremet.
De uiterst gevoelige zaak is door de toenmalige Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD) in de doofpot gestopt, zo blijkt uit vertrouwelijke documenten in handen van het KRO-programma Reporter, dat er vanavond een uitzending aan wijdt. Ook aan de roof zelf is nooit ruchtbaarheid gegeven. Het ging om veertig kisten met pistolen, mitrailleurs, handgranaten en explosieven die onder de grond verstopt lagen in de Scheveningse Bosjes bij Den Haag en waarschijnlijk met hulp van ingewijden uit de geheime verzetsorganisatie zijn leeggehaald. VVD-Kamerlid Fred Teeven noemt het zeer ernstig dat het wapentuig in handen van de georganiseerde misdaad is gevallen. Hij wil dat premier Balkenende, en de ministers Hirsch Ballin (Justitie) en Van Middelkoop (Defensie) alsnog openheid van zaken geven. " Stel je voor dat hier moorden mee zijn gepleegd of dat er nog andere depots zijn leeggehaald", aldus de voormalige crimefighter, die vermoedt dat crimineel Mink K., bij wie in 1992 een partij wapens van onbekende afkomst werd aangetroffen, hier ook mee te maken heeft.
Bruinsma
Toen begin jaren negentig, na de dood van Klaas Bruinsma, een machtsstrijd losbarstte in de Nederlandse onderwereld, besloten Mieremet en Klepper dat ze het veiligst af waren in het gevang. Ze reden naar een restaurant in Alkmaar en lieten opzichtig vuurwapens en twee handgranaten in hun wagen achter, waarna ze de politie tipten.
Die arresteerde het tweetal en schakelde de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) in. De granaten bleken geen serienummer te hebben, wat zeer ongebruikelijk is. Reden voor de EOD om de MIVD in te lichten. Daar gingen meteen alarmbellen rinkelen, want de MIVD wist precies waar de granaten vandaan kwamen. Besloten werd de zaak stil te houden "om ongewenste publiciteit te voorkomen", zo blijkt uit een vertrouwelijk MIVD-stuk.
Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Apropos het volgende:
Die Fred Teeven is wel een aanpakker. Werd 'ie niet door Moskowicz of een ander lid van het advocatengajes ervan beschuldigd in dienst te staan van de onderwereld?
Interessant. Ga kijken vanavond.quote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
NorthernStar kan weer uit z'n winterslaap komen:
[..]
Laatst zag ik bij Peter R de Vries er ook al wat over. Volgens hem bestaat Gladio nog steeds.
Teeuwen?quote:Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die Teeuwen is natuurlijk gespeeld verontwaardigd. De VVD heeft de afgelopen 30 jaar de meeste ministers van Defensie geleverd waaronder Bolkestein, Voorhoeve en Kamp. Niet de eerste de beste VVD'er zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |