abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:23:19 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52998556
idd Tex, kadootjes kopen dus

BE, vanmiddag moet je op vloerenjacht kan je ook niet slapen

Dem, ik moet wat gaan doen. moet nog een hele computer leeghalen, opruimen, huishouden.. nieuwe broek kopen, weekendje weg boeken..
drukdrukdruk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:27:58 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52998637
Zet hem op ET!

Shine it is
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:29:37 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52998667
Maar wel ook leuke dingen, ET. Weekendje weg en een broek kopen. Of is dat een crime al?

Lois, ben je al aan het poetsen? Met muziekje aan gaat het nog beter!
En ik vond het leuk om over Eva's kermisenthousiasme te lezen!

Ik werk vandaag, maar er is weer niks te doen volgens mij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:30:18 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52998682
Oh ja Max, voeten op de grond vandaag, dat helpt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52998688
Bar, spannende dag vandaag. Succes!
En E.T. fijn vooruitzicht dat de heer des huizes weer bijna thuis is!

Ik heb voor vandaag het plan om naar de stad te gaan. Eigenlijk kom ik al tijden de deur niet meer uit vanwege rug, maar zo thuis zitten is me te saai. Luuke is logeren dus alle tijd om door de stad te struinen. Nu nog de moed (en fijne schoenen ) vinden.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:36:56 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52998802
Tukkie tussendoor moet nog wel kunnen E.T.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:53:33 #7
3142 m@x
pi_52999097
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:30 schreef Sugar het volgende:
Oh ja Max, voeten op de grond vandaag, dat helpt.
Dat is moeilijk hoor. Ik heb vandaag gewoon voor het eerst in mijn leven echte hoge hakken aan
pi_52999171
m@x Hoe kom je zo?

BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?
Saartje
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:00:43 #9
3142 m@x
pi_52999233
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x Hoe kom je zo?

BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?
Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangen
pi_52999283
looks over comfort
Saartje
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:05:01 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52999333
Stralen M@x! Lijkt me ook best raar inderdaad. Veel succes en toch ook wel veel plezier natuurlijk!
pi_53000094
M@x
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2007 @ 10:58:38 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53000499
Zo kamer is schoon, de kadootjes zijn ingepakt en de slingers liggen voor het grijpen voor vanavond.
Jeroen is de laatste onderdelen van de kaptafel aan het spuiten, dan kan het vanmiddag nog drogen en vanavond in elkaar en ingepakt. Stoeltje van Ikea wat we erbij hebben gekocht is ook bijpassend gespoten en hangt te drogen, hij is al 2 weken bezig maar een vreselijke perfectionist zodat hij nu toch nog moet haasten.
Strakjes Iris weer uit school halen en wederom naar de kermis en dan morgen feest

Ik had alleen vorige week een enige feestjurk voor Iris op internet besteld en die is er nog niet. Begin hem inmiddels vreselijk te knijpen of dat ding nog wel op tijd komt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:31:38 #14
3011 E.T.
pi_53001349
Sugar, positiebroek it is.. Maar ik denk dat ik dat tot maandag ofzo uitstel (mama-maandag bij prenatal )

Die computer gaat best veel tijd inzitten heb ik in de gaten (tja, moet ik maa rniet tussendoor msn'en met hongkong natuurljk ) en nog huishouden vandaag ook.. Er zijn grenzen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 september 2007 @ 12:32:12 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53002759
Ontvoerde Isra gesignaleerd in Libiė
hadden jullie dat al gelezen?
die kleine is toch familie van een Fok-OUD-user?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:07:22 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53003553
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x Hoe kom je zo?

's goed. Ik zal manlief eens lief aankijken vanavond. Ik weet niet waar die dingen liggen.

Ynske, dat is idd familie van de ex-vriend van Clauwhee.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:18:50 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53003895
Bahbahbah, ik had afgelopen weekend een shirt besteld op internet voor een trouwerij morgen. Krijg ik gisterenavond een mail dat ze mijn maat niet hebben. En hij was zo leuk en helemaal goed voor die bruiloft (ik moet iets met bloemen aan). Grrrr. Nou ja, straks dan maar winkelen
Lekker douchen!
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:24:08 #18
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53004018
Shopmiddag dus begrijp ik? Sluit ik me eind van de middag bij aan.
Kindjes gaan logeren bij oma. Dan heb ik daarna mooi even de tijd om de stad in te duiken voor de WE en de Hennes voor de kinderen.

M@x, ik eis een foto van die hoge hakken. Ben echt benieuwd! (dacht dat ik zo'n beetje de enige was hier die het nog aan durft op hoge hakken te balanceren. het is ook zo onverstandig voor je rug en je enkels, maar damn het staat gewoon goed! )

O ja, en als de kindjes dan toch uit logeren zijn gaan paps en mams maar lekker uiteten.

E.T. wanneer verwacht je Swets weer thuis dan?
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 13:29:27 #19
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53004186
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:00 schreef m@x het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangen
Ik kan me jou helemaal niet voorstellen als droevig miepje met lompe schoenen

En verder...

... omdat ik stiekem jarig ben.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_53004276
dutch je bent de enige niet hoor hoewel ik momenteel iets meer laag bij de grond blijf
Macka gefeliciteerd!
Saartje
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:33:54 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53004279
Hoge hakken is top! Ik loop er ook graag op, juist dan houd ik mijn rug veel rechter. Ik ga dan alleen nog zo'n eind de lucht in...Morgen weer lekker de hele dag mooie schoenen aan!

Macka, gefeliciteerd
Lekker douchen!
pi_53004313
Stiekemerd!
En van harte
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:39:10 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53004409
Sjak, succes. Ik heb gister denk ik tien jurkjes gepast echt wat een crime. Ook voor een gelegenheid morgen. Niet geslaagd overigens

BE, ik heb E.R. inmiddels geregeld. Lief van je. En Maneki, je weet wel dat er vanavond weer Lost komt?!!
pi_53004465
Ja dat weet ik maar goed dat je het zegt! Kan ik even een band regelen aangezien ik vanavond een huis vol visite heb
Saartje
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:41:53 #25
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53004479
Macka gefeliciteerd.

Hoge hakken. Dat is al heeeeel lang geleden. Loop nu hele dagen op stevige werkschoenen. Zoooo charmant
En shoppen....dat wil ik ook. Maar de koopavond hier is op donderdag. En het is me nu al 3 weken niet gelukt. Het zal toch een keer moeten lukken......ja, toch.... ja.
pi_53004896
Macka gefeliciteerd! Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?

M@x, zet 'm op vandaag. Hoge hakken gaat lukken. Oh en Dutch, ik draag eigenlijk ook elke dag hoge hakken hoor. Minder hoog dan vroegāh weliswaar (vanwege een nekblessure) maar toch hakken. En soms trek ik nog wel eens mijn 10 cm hoge hak laarzen aan. Looks over comfort, maar dan heb ik de dag erna wel last...Maar ja, soms moet je dat er voor over hebben.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53004934
TeeVeePee, ik heb verlof, olé olé .
en dan ontdek je thuis dat je een sleutel hebt meegenomen die ze dus gewoon maandag weer nodig hebben op t werk, hehe. Kan ik alsnog die kant op.

Macka van harte gefeliciteerd
Fake it till you make it...
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:03:18 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53005040
Nijna. Dat heb jij weer. heb geloof ik ook nog steeds, na 4 jaar een sleutel van mijn vorige werkgever aan mijn bos hangen. Gelukkig zijn ze inmiddels verhuisd.

Hmmm, ja Macka. Die taart ziet er wel heul lekker uit.
pi_53005413
Macka gefeliciteerd!!
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
Die van Dudok is echt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 14:28:30 #30
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53005738
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Macka gefeliciteerd! Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
de chocolade-truffeltaart
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:31:04 #31
3011 E.T.
pi_53005809
Dudok-taarten... maak me gek!

dutch, morgen om 6.45 landt ie als het goed is weer op schiphol

Net weer even op zoek geweest naar weekendjes weg.. In oktober hebben we 4 hele dagen voor onszelf maar we verzinnen steeds weer wat anders leuks.. Londen, Barcelona, NewYork.. nu aan het kijken naar Schotland.
Morgen nog maar ff naar het reisburo
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:38:26 #32
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53006022
Macka, van harte!
En Nijna, verlof! Joehoe.... Het grote uitslapen en lezen kan beginnen! Geniet ervan.

Lost.... Ik keek eerder met amerika mee maar loop nu zo ver achter dat ik vanavond lekker voor de tv kruip. Met chocolade en koekjes, daar heb ik me toch in!
En net ben ik wel mooi 3 kwartier in de stad geweest. (En ik heb alleen maar broodjes gekocht. )
pi_53006376
Haha chaca!

Dudok-taarten? Misschien maar goed dat ik ze niet ken, want dan zou ik vast verkocht zijn... .

Leuk ET, weekendje weg.

Lishe, ik ga mn best doen . Maandag nog even stadten, ik denk nog kijken of ik nog een leuk boek erbij kan vinden, want ik had een voorraadje aangelegd, maar was er ook stiekum al aan begonnen ...
pi_53007073
Nijna die Dudok taarten zijn echt te lekker. Goed dat je ze niet kent. Elk weekendje een punt hier in huis voor ons allebei

Macka gefeliciteerd met je verjaardag...

ET Lekker even een weekendje SwETs-eren! Lissabon is leuk!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:38:01 #35
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53007483
Macka gefeliciteerd.

Ik word wel erg nieuwsgierig naar die Dudok taarten. Ken ze ook niet.
Ik vind die chocoladetaart van Albert Heijn ook erg lekker. Koop hem alleen maar als ik visite krijg, want om in m'n eentje zo'n taart weg te werken is me toch iets teveel van het goede!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53007575
www.dudok.nl

afdeling pattiserie

Appeltaart en worteltjestaart is ook erg lekker!!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:44:49 #37
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53007664
Waarom klik ik nou op dat linkje? Het water loopt me in de mond.
Helaas geen Dudok hier in de buurt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 september 2007 @ 15:45:09 #38
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53007673
Oeeeh Dudok

De appeltaart van Dudok is ook zoooo lekker. En het gewone eten in het restaurant ook trouwens

Ik ben hyper! Ik ga vanavond naar Pure Jazz. En morgen ook En niet als betalende bezoeker, maar als pers!! Ik fotografeer natuurlijk al een tijdje concerten, maar heb tot nu toe eigenlijk alleen concerten en festivals gedaan die toch al gratis waren, enige verschil was dan dat ik backstage mocht. Dit voelt dus ineens veel echter Met ook best wel grote namen enzo. Heb er zoooo'n zin in

Enige wat wel eng is, is dat ik, door tekort aan schrijvers, ook de recensie schrijven moet. Eeeeeks! Ik kan best schrijven, maar ik ben eigenlijk stiekem een enorme muziek n00b en zo amuzikaal als wat
pi_53007750
Yoni je gaat gewoon eerst bij Dudok lekker eten en dan neem je nog een puntje taart mee en dan kan je alles aan. Wat leuk joh en dat schrijven komt helemaal goed...
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 september 2007 @ 15:55:52 #40
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53007854
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:48 schreef Mibos het volgende:
Yoni je gaat gewoon eerst bij Dudok lekker eten en dan neem je nog een puntje taart mee en dan kan je alles aan. Wat leuk joh en dat schrijven komt helemaal goed...
Hahaha
Ik zie me al lopen daar met m'n appeltaart Camera in de ene hand en een stuk taart in de ander
pi_53007900
Ow jee, het zit ook in Arnhem...
Misschien toch eens proberen...
pi_53008038
Moet kunnen hahaha... Misschien komen er dan helemaal geen foto's want die appeltaart is helemaal heerlijk dat je gewoon Pure Jazz vergeet dus doe maar niet hihi...

Nijna smulze...
pi_53009806
Heej kap es met die taarten Ik heb geen eieren meer en ben te lui om ze te gaan halen, dus als jullie zo doorgaan ga ik me nog genoodzaakt voelen om een snickers in een pitabroodje te frotten en dat in de oven te leggen.

Dat lijkt me best lekker dus ik ga maar gauw gewoon koken als ik daarna nog zoetzin heb horen jullie het resultaat wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:11:24 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_53009869
Macka gefeliciteerd!

Ik krijg helemaal zin in taarten nu... Mjummie!

Vandaag ben ik samen met mijn man gaan shoppen voor een avondjurk en ik ben geslaagd! Bij P&C, een zwartje jurk met op de rok kleine roze borduursels. Overdag een kanten jasje eroverheen en 's avonds strapless. Nu nog schoenen en een hoed en dan is het compleet.
pi_53009942
Hihi ik kreeg door de taarten zin om te bakken dus wat staat hier in de over een lekker chocolade taart en dan straks nog chocoprut erover heen met crispy's en dan vanavond smullen maar...
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:20:06 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53010086
Fijn dat je geslaagd bent Cattie!

Ik zou een tukkie gaan doen vanmiddag. Maar toen belde mijn zus, of het gezellig was als ze even langs kwam 'tuurlijk!'
'Zullen we ook nog even naar de stad lopen'.
Eh ja... 's goed... Even bij mijn moeder langs, die moest werken enzo.

En nu ben ik dus zo gesloopt dat ik niet eens meer de puf heb om eten te maken.
Ik zou voor Chili gaan, dus dat wordt nu een alternatieve. Ipv een berg paprika en ui gaat er nu een zak Italiaanse Roerbakgroente doorheen. Ik heb echt even geen puf meer om te gaan staan hakken en snijden.
pi_53010722
Stuiterd even binnen hoor...

Ik heb de baan
Nieuwe uitdaging ligt voor me
* _Bar_ is happy
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:49:24 #48
108648 cattie
lieve moeder
pi_53010851
Gefeliciteerd Bar! Super!
pi_53011416
Lieve mensen

Ik wilde jullie net gaan informeren, maar attente Ynske is me voor.
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:32 schreef Ynske het volgende:
Ontvoerde Isra gesignaleerd in Libiė
hadden jullie dat al gelezen?
die kleine is toch familie van een Fok-OUD-user?
Vanavond in de uitzending van Vermist komt het ook aan de orde.

Verder gaat alles goed hier, de boel weer aardig op de rails allemaal.

Bar, dat leuke berichtje pak ik mooi even mee!! Super
Voor de rest natuurlijk ook allemaal een dikke !!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_53011426
Vandaag met mijn man en dochter naar het bos geweest waar ik vroeger als kind samen met mijn ouders en zusje kastanjes ging zoeken. Grote tas mee en lekker door het gras lopen en een lol dat ze had met kastanjes zoeken. Mijn man ging voor het eerst ook kastanjes zoeken (deed hij nooit als kind) en die zat met een big smile op zijn gezicht in de auto naast me op weg naar huis. Heerlijk de herfst!
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:25:02 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53011727
Bar! Wat goed! Gefeliciteerd!
Wat voor baan is het? Of lees ik daar totaal overheen?
pi_53011905
Hihi neehoor je leest er niet overheen, ik heb er nog niet al te veel over losgelaten omdat ik eerst aangenomen wilde zijn

Het gaat over een nieuw te openen horecazaak, en een geheel nieuwe horeca concept hier in deze buurt (zeeland ja je leest het goed )
En ik ga daar beetje leiding geven
Het word Loungestyle, met overdag verschillende koffies, met diverse soorten gebakjes, en in de avonden speciale tappas....

Ik maak dit dus vanaf het begin af aan mee, ze zijn nog aan het verbouwen, maar het word zo mooi, zag het vanmorgen alweer helemaal voor me

Het is voor een nieuwe kans een nieuwe uitdaging, heb al wel eens leiding gehad, maar niet op deze schaal zeg maar.

Het is full-time, maar omdat ze nu nog aan het verbouwen zijn, werk ik nu minder maar word helemaal opgebouwd naar full-time toe
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:34:24 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53011960
Oh wat leuk zeg! Klinkt erg leuk en lijkt me je op het lijf geschreven! Super!
pi_53012062
Bar gefeliciteerd!!! Klinkt als een hele leuke zaak en echt iets voor jou!
pi_53012133
Kijk er ook echt naar uit, en alles kriebeld om straks lekker te werken in een informele sfeer lekker fijn

Sorry ben beetje hyper en voel me zo trots
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:45:22 #56
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53012231
Bar, wat goed! Gefeliciteerd. Leuk om de hele opbouw vanaf het begin mee te maken.
pi_53012270
ik kom even uit de lurkstand

Bar; super

dat klinkt echt heel erg leuk! Gefeliciteerd
pi_53012435
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk er ook echt naar uit, en alles kriebeld om straks lekker te werken in een informele sfeer lekker fijn

Sorry ben beetje hyper en voel me zo trots
Groot gelijk! Je mag ook trots zijn!!! En hyper en springerig en jubelig en en en
Het is ook super
pi_53012552
Speciaal voor Anitra

Even een speciale Dino update;

Dino is ondertussen jarig geweest, hij maakt het prima, Hij is nog steeds giga ondeugend, heeft nog steeds aardig wat energie.
Kan nog steeds niet tegen knuffelende mensen, dan moet en zal Dino er tussen komen, ongeacht waar....

Het is nog steeds een schat, maar ontzettend waakzaam knuffelig, snoept nog steeds graag, maar verhaard niet normaal meer
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:10:03 #60
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53012806
Bar, wat goed zeg. Zoiets wilde je toch al heel lang?
Gefeliciteerd!

Ik moet me omkleden voor ons uitje, maar ik heb nikssss...
Sta maar voor die kast te dralen blgh. Alles wat ik zie is of superzomers of puur en alleen kidsproof. En ik ga hoe dan ook hooggehakt vanavond. Maar wat moet er nou boven?
Het schiet natuurlijk ook niet op dat ik hier mee zit te lezen.
pi_53012949
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...

*zuuuuhuuucht* Misschien moet ik eerst eens een slokje van het 1 of ander nemen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:15:24 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_53012961
Bar gefeliciteerd met je nieuwe baan!! dat klonkt leuk en uitdagend!!
stormy waters...
sailin'
pi_53013105
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef dutchie het volgende:
Bar, wat goed zeg. Zoiets wilde je toch al heel lang?
Gefeliciteerd!

Ik moet me omkleden voor ons uitje, maar ik heb nikssss...
Sta maar voor die kast te dralen blgh. Alles wat ik zie is of superzomers of puur en alleen kidsproof. En ik ga hoe dan ook hooggehakt vanavond. Maar wat moet er nou boven?
Het schiet natuurlijk ook niet op dat ik hier mee zit te lezen.
Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komt
En ja dit is die kans waar ik eigenlijk alleen maar van kon dromen, en nu nu nu overkomt het mij

Een leuke rok, leuke jurk.... s6 met omkleden
pi_53013157
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...

Ik heb net van ellende (geen zin om te koken) een pizza in de oven gegooid, lekker makkelijk
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:24:03 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53013175
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:

Aanmaaklimonade dan toch zeker wel!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 september 2007 @ 19:26:11 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53013228
Strakjes in Vermist, nieuws over Isra
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:28:25 #67
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53013295
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:21 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komt
En ja dit is die kans waar ik eigenlijk alleen maar van kon dromen, en nu nu nu overkomt het mij

Een leuke rok, leuke jurk.... s6 met omkleden
Rok, heb ik, leuk nee.
Jurk heb ik, leuk nee.
Maar ik ben eruit hoor. Had mijn 'voor al uw bruiloften en partijen' topje over het hoofd gezien. Met spijkerbroek en hoge hakken, beetje plamuur op, luggie op en ik ben good to go! Nu nog wachten op mijn date (is gewoon het mannetje hoor), die is een beetje laat.
Moet nog even een goede tas erbij zoeken trouwens, waar is dat toch allemaal gebleven?
pi_53013327
Alvast heeeeel veeeeeel plezier?
Wat gaan jullie doen?
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:32:50 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53013363
bar lijkt me erg gaaf en ovetuigd dat je het helemaal gaat lukken
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:33:16 #70
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53013369
We gaan lekker uiteten. Kids zijn de deur uit, dus mag van mij ook wat later worden. Kroegje misschien, we zien het wel.
Tas gevonden, date staat bijna voor de deur.
Bar, vier je nieuwe baan en allemaal een hele fijne avond!
pi_53013391
smulze en geniet lekker van elkaar
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:43:27 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53013541
Dutchie wat lekker! Geniet ze!

Bar gefeliciteerd met je baan. Wauw wat geweldig dat je bent aangenomen!

Ik ben zo trots! Tristan kan fietsen zonder zijwieltjes!
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:45:35 #73
3011 E.T.
pi_53013593
Veel plezier op je date dutch!

Bar, gefeliciteerd!
Klinkt onwijs leuk!
pi_53013730
Feli Bar! Klinkt echt heel leuk!
pi_53014206
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:43 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding]
Wouw, wat gaaaaaf!
Hihi, ik voel me best trots
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:18:59 #76
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53014295
Bar..Wat gaaf en geweldig leuk voor je!! Veel plezier en succes gewenst in je nieuwe job!
pi_53014425
Bar wat goed!!

m@x isset gelukt??

Maneki, ik heb ER ook op de hdd staan, mocht het bij BE niet lukken..

Pff kreeg daarstraks nieuws van mijn moeder dat mijn nicht in coma wordt gehouden/ligt. Die liet een maagverkleining doen en dat is helemaal verkeerd gegaan. Darmen waren geperforeerd waardoor de hele inhoud van haar darmen in haar buikholte is gekomen. Ze is nu nog 2x geopereerd maar tis nog niet goed. Ze wordt nu kunstmatig in coma gehouden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:43:40 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53014860
Oh Vicky dat klinkt echt vreselijk. Wat een naar verhaal. Sterkte.

Bar, gefeliciteerd
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:09:35 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53015477
Vicky wat een naar verhaal

Bar gefeliciteerd

Zo jurkje is vanmiddag met de post gekomen, kaptafeltje en stoeltje zijn droog, klaar en ingepakt en de slingers hangen in de kamer. Wij zijn er klaar voor, morgen vieren we Iris' verjaardag

Spuuglokje wat goed van Tristan! Hij fietst ook zo recht weg, geweldig
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:17:47 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_53015693
-snel even bijgelezen-

Bar, wat goed

Vicky, wat naar zeg. ...

En ook alvast een Hierperdepiep voor Iris

En ik moest veel aan Clauwee (en vooral ex-vriendje) denken. Isra is gezien!!!! *o* In ieder geval een klein kindje die in gesignaleerd is!
En dat nieuws van Madeleine
pi_53015905
Vicky, wat eng

Pffff, zo, even zitten na alle belevenissen van deze week. Met Morris gaat het in ieder geval hartstikke goed. We mogen zelfs op vakantie van de artsen.

Mr.snoopy is vanmiddag met de auto vertrokken naar Toscane en wij volgen morgen met het vliegtuig.
Ik heb vandaag dus ales moeten inpakken voor het hele gezin en hoop dat ik niks vergeten ben want ik neem morgen zelf alleen handbagage, 2 kinderen en een buggy mee. Inchecken heb ik vandaag al gedaan via internet dus we kunnen morgen zo doorlopen. Best spannend allemaal vind ik eigenlijk wel. Zeker na zo'n heftige week
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:28:06 #82
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53015986
Wow spannend morgen Snoop! Wel lekker na zo'n weekje om er eventjes helemaal tussenuit te gaan. Veel plezier alvast
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53016144
Ik moet zeggen dat het wel lekker strak gepland is ja Maar 3 weken Toscane is wel een goeie na zoiets! Morris moet nog een week antibiotica maar ze verwachten verder geen problemen
pi_53016303
Een heel fijne vakantie Snoopy
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:50:29 #85
3011 E.T.
pi_53016618
snoopy fijne vakantie!
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:56:44 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53016806
Fijne vakantie Snoopy!

E.T., nog een paar uurtjes slapen!
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:57:36 #87
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53016830
Heerlijk Snoopy, al die ellende weer achter je kunnen laten en op vakantie gaan!
Veel plezier, en drink gerust een paar wijntjes op onze gezondheid!

Bar, wat goed! Fijn, zo'n nieuwe uitdaging. You go girl!
... ♥ ik mis je ♥
pi_53017011
Ik ga zeker wijntjes drinken Phluph

Oh ja, Macka gefeliciteerd

En Bar ook!

Enne, pffff, ik kan het niet bijhouden geloof ik. Wat was er nou met ET?

Oei, bijna Clauwhee vergeten terwijl ik natuurlijk de hele tijd aan je dacht vandaag!
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:04:09 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53017033
Swets komt morgen weer thuis na een weekje andere kant van de wereld.
pi_53017051
Ahaaa, een weekje Swetsloos dus
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:20:29 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53017477
Maneki, PM me even je adres... het apparaat staat nu te branden dus dan kan het morgen op de bus.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:21:58 #92
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53017521
Jeetje, wat een dingetjes hier!

Vicky, eng van je nichtje. Het klinkt zo onschuldig eigenlijk, zo'n operatie.
Dutch en man, fijne avond samen! Lekker uit eten en op zuip! (Vooral dat laatste, daar ben ik jaloers op!)
En Snoop, heldin, met 2 kinderen het vliegtuig in. VInd het wel een heel slim plan van jullie zo. Lekker al je eigen spul mee, 3 weken is ook best een tijdje!

En Bar!!!! Gefeliciteerd! Wat heerlijk. Klinkt ook als een erg leuke zaak. Ben benieuwd!
Lois, fijn dat alles geregeld is voor morgen, een hele fijne dag alvast!
pi_53017626
Lishe, gebeurt er al wat daar bij jou? Doe nog even snel voor ik vertrek
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:29:38 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53017722
Met alle liefde en plezier Snoopy.... Ik ben zo af aan het wachten nu, ergerlijk. Luuke was te vroeg dus ik verwachtte dit minietje ook wel op tijd. Maarrr, het word nu vast een lekkere spekbil . En da's heel wat wachten waard. (Mantra inzet.) Ik haat het van mezelf dat ik zo ongeduldig ben nu. Maar ondertussen geniet ik nog best van de rust en het vooruitzicht. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar het snoetje. Of ik het herken, hoe Luuke gaat reageren op alles. Gewoon, je snapt het vast. Maar ik zal m'n best doen vannacht, Lief heeft zelfs een ananas meegenomen van de winkel.
pi_53017788
Op een ananas schijn je te moeten gaan zitten. Heb ik ergens gelezen
Ik ga richting bed. Lishe, heel veel succes alvast
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:32:53 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53017823
Nou, dan zal ik dat zo eens even doen.
Geniet van jullie vakantie!!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:34:29 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_53017864
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef dutchie het volgende:

[..]

Rok, heb ik, leuk nee.
Jurk heb ik, leuk nee.
Maar ik ben eruit hoor. Had mijn 'voor al uw bruiloften en partijen' topje over het hoofd gezien. Met spijkerbroek en hoge hakken, beetje plamuur op, luggie op en ik ben good to go! Nu nog wachten op mijn date (is gewoon het mannetje hoor), die is een beetje laat.
Moet nog even een goede tas erbij zoeken trouwens, waar is dat toch allemaal gebleven?
je klinkt zo schattig
jullie zijn natuurlijk allang weg, maar ik wilde nog ff te laat veel plezier roepen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:36:37 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53017924
Bar, dat klinkt als een leuke uitdaging!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:37:48 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_53017961
snoopy, heel veel plezier op vakantie. wat heerlijk, Toscane
jullie vliegen dus en dan een huisje?
wij willen volgend jaar dus tips zijn welkom
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:37:52 #100
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53017963
Snoopy, fijne vakantie.

Vicky, wat naar van je nicht. Veel sterkte.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:52:30 #101
190853 RockabeIIa
pi_53018384
Ik heb ook eindelijk vakantie! We zijn nog op zoek naar een leuke last-minute (midweek of weekje weg) maar we hebben nog niets gevonden wat beter is dan thuis
(Tips zijn welkom!)
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:57:08 #102
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53018549
Naar een eiland, Rockabella! Wat dacht je van Texel?
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:57:13 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53018555
ik ben aan het rommelen voor carnaval, van de week al stoffen gehaald, morgen nog een aantal stoffen halen...
Ducketape is gehaald
En nu ben ik iedeeen aan het verzamelen voor de attributen die we nodig hebben wij het thema

Ontzettend leuk om te doen, elke maandag en vrijdag bij elkaar komen en flink knutselen creatief onderhandelen, maar vooral veel lol samen hebben.

Had al een weblog voor onze groep aangemaakt, en sinds gisteren een eigen hyves, en nu heb ik het dus in mijn hoofd gehaald om de meeste stukken in rijm op te stellen...
En straks over te gaan in het zeeuws...

Ja Pluphy die uitdagingen die ik nu heb zijn ontzettend goed voor mij, merk ook echt dat ik dit nodig heb om verder te kunnen, en steeds meer terug te genieten voor jou zomaar
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:57:44 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53018568
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Naar een eiland, Rockabella! Wat dacht je van Texel?
Dan zou ik voor Terschelling gaan
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:10:34 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53018942
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Dan zou ik voor Terschelling gaan
Texel is anders ook heel leuk hoor

Gefeliciteerd met je baan trouwens Klinkt echt heel leuk allemaal!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:13:20 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53019025
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

Texel is anders ook heel leuk hoor

Gefeliciteerd met je baan trouwens Klinkt echt heel leuk allemaal!
Ben ook bevooroordeeld krijg je ervan als je er een tijdje gezeten hebt

En dank je wel
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:20:14 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53019197
Ik ben één keer met school op Texel geweest en vond er ect geen zak aan Maar ja buiten het seizoen enzow he. Was meer vanwege mijn (nick)naam
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:27:35 #108
190853 RockabeIIa
pi_53019425
Bar, kom jij dan ook? <3
pi_53019536
BE ik ga je ff pmmen
Vicky getver wat een eng verhaal!
Bar gefeliciteerd met je baan, klinkt erg leuk!
Snoopy fijne vakantie en
Tristan knappe vent
Neuk (ik blijf je gewoon zo noemen hoor ) het westen des lands, aan de kust is erg leuk
Saartje
pi_53019620
Ja in Ter Heijde zit een leuk hotel, daar hebben wij weleens gezeten, direct aan het strand. Maar ja, daar is het nu ook niet echt weer voor natuurlijk.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:37:16 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53019677
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Bar, kom jij dan ook? <3
Ben nog wel even vrij hoor
Alhoewel vrijdag staat als werken op de planning, en zaterdag heb ik plannen...

Je mag ook wel naar het mooie zeeland komen hoor overgens
pi_53021235
bar, wat goed!
vicky wat eng,
Clauwhee wat spannend!

Zo om niet met de deur in huis te vallen...

Mike ligt weer in het ziekenhuis. Afgelopen nacht is hij weer flauw gevallen, de doktersdienst kon weinig doen en raadde aan om 's morgens de huisarts te bellen. Deze had de hele dag nodig om de resultaten van bloedonderzoek te krijgen en na overleg met de internist te besluiten dat Mike zich maar even moest melden bij de spoedpost. We waren daar om half zeven, half acht eindelijk in een behandelkamer en om half twaalf eindelijk in een bed . Wat ik begrepen heb is dat hij CMV heeft en naar wat ik via google kan vinden is het geen fijn virus als je weerstand niet zo goed is (geen milt meer).
Medicijnen zijn er wel maar die geven weer nare bijwerkingen. Nu hoop ik dus maar dat ze hem nog even houden tot de koorts weer lager is. Liever geen man in huis dan een die elk moment in kan storten zal ik maar zeggen.
En dan ga ik nu slapen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 07:14:31 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_53023778
jelief jeetje zeg daar word je niet vrolijk van sterkte daar!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 september 2007 @ 07:30:46 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53023790
Zow wat is er veel gebeurd/geschreven....

Bar, wat gaaf van je nieuwe baan en wat ontzettend fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.

Snoopy, een hele fijne vakantie. Heerlijk nu nog even 3 weken naar Toscane...lekker genieten.

Jelief wat schrikken zeg.... en wat Belana zegt, daar word je niet vrolijk van. Heel veel sterkte en beterschap.

Vicky wat een vreselijk bericht van je nicht.... sterkte.

M@x, hoe ging het gisteren? En Dutchie lekker een avondje met zn tweetjes....

Wij zijn gisteren op pad geweest voor vloerbedekking, maar mźn wat is dat duur zeg... .vandaag hopelijk nog even tijd om nog verder te kijken....

[ Bericht 11% gewijzigd door Diaan73 op 08-09-2007 07:37:47 ]
Make love, not war ☮
  zaterdag 8 september 2007 @ 08:06:20 #115
190853 RockabeIIa
pi_53023843
Jelief, wat schrikken elke keer! Hopelijk is hij gauw en vooral goed opgeknapt.

Bar, ik zat al een beetje te koekeloeren naar zeeuwse vakanties maar daar is echt niets te doen! En ik ben bang de hele dag Blurghf op de radio te moeten aanhoren

Diaan, ik ga es effe snel je klustopic bijlezen Spannend he, zo'n nieuw huis, nieuwe geuren en allemaal nieuwe dingen er voor kopen!
  zaterdag 8 september 2007 @ 08:20:23 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53023863
Jelief wat een enge dingen allemaal zeg! Heel veel sterkte en hopelijk knapt Mike snel weer op!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een tweeling Ik was al die tijd ongemerkt zwanger geweest, en waren dus helemaal niet voorbereid. We hadden geen bedjes bijv, dus die heeft mijn moeder toen besteld en kwamen ze dezelfde avond nog brengen Ik was ook lichtelijk in paniek dat we nog geen namen hadden, maar verder interesseerde de meisjes me niet zo, en Noah kwam al helemaal niet voor in mijn droom
©Dumbo
  zaterdag 8 september 2007 @ 08:37:12 #117
103793 kozakken
Living the life
pi_53023924
Jee Lief, wat naar weer!

Tex, wat een droom Wat kan je geest er dan met je vandoor gaan he.

Verder toch nog maar even crossposten: Het nieuwe kozakkenhuis
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 september 2007 @ 09:13:53 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 09:20:25 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53024094
Welkom thuis Swets! Is Saskia al van je af gegaan of zit ze nog steeds in je gekropen?
Mooie foto!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:28:07 #120
3011 E.T.
pi_53024135
het valt me allemaal mee

Ze probeert nu met chopsticks te eten

Jelief.. sterkte!

Lois, ga jij ff gauw taart eten ofzo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 september 2007 @ 09:28:29 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53024137
Saskia zit alweer in de tv verdiept
Tijn was extreem enthousiast.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 8 september 2007 @ 10:20:31 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53024584
Jeetje heftig bankje weer hier..

Bar, gefeliciteerd met je baan! Klinkt super.
Jelief, veel sterkte met Mike. Hopelijk knapt ie snel weer helemaal op.
Vicky, wat een naar verhaal!!! Hopelijk komt 't goed
Snoop, fijne vakantie!

En voor de rest: Goedemorgen
Ik ben brak. Maar het was geweldig gister!

Hoop alleen dat ik nog zo'n avond ga trekken haha
pi_53025052
Mike belde vanmorgen, de internist heeft hem gezien en ze houden hem voorlopig in het ziekenhuis, niet leuk maar wel beter. Ik vond het vooral eng om hem thuis te hebben.

Heb je ook nog mooie plaatjes kunnen schieten Yoni? En is je review al af
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 8 september 2007 @ 11:04:54 #124
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53025176
Ben nu mijn kaartjes leeg aan het halen. Licht was helaas erg slecht, dus het zal niet heel veel soeps zijn. En aan het verslag moet ik nog beginnen

Vervelend dat Mike moet blijven, maar wel verstandig denk ik jelief! Sterkte jullie!

[ Bericht 18% gewijzigd door Chell op 08-09-2007 11:11:04 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:09:28 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53025255
Jelief, wat schrikken joh... Maar ja, idd iemand die elk moment onderuit gaat lijkt me ook eng.

WB Swets!
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:53:49 #126
3011 E.T.
pi_53026124
Een krolse kat in de buurt, een snipverkouden kind en dan om 5 uur de wekker..
En nu moet ik echt opstaan van de bank.. ik moet plassen
pi_53026428
Dutchie nog een leuke gezellige en vooral smakelijke avond gehad?

Jelief beterschap voor je en sterkte met alleen met je meissie zijn

E.T s6 met opstaan

Lois een heel fijn verjaardagsfeest gewenst, en proficiat met Iris

Vanavond stappen hier, ben nu kleding aan het zoeken wat ik aan wil
Themafeestje enzo

Enne Neuk (sorry je andere naam vergeet ik steeds hoe te typen) wat zoek je precies om te doen?

[ Bericht 12% gewijzigd door _Bar_ op 08-09-2007 12:14:38 ]
pi_53026578
Jelief, sterkte voor jou en Mike. Het zal je niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten!
pi_53027469
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef _Bar_ het volgende:
Speciaal voor Anitra

Even een speciale Dino update;

Dino is ondertussen jarig geweest, hij maakt het prima, Hij is nog steeds giga ondeugend, heeft nog steeds aardig wat energie.
Kan nog steeds niet tegen knuffelende mensen, dan moet en zal Dino er tussen komen, ongeacht waar....

Het is nog steeds een schat, maar ontzettend waakzaam knuffelig, snoept nog steeds graag, maar verhaard niet normaal meer

We waren op vakantie, maar hebben zijn verjaardag wel gevierd
Eerst dino opsluiten en dan knuffelen Bar
Met dit weer zal hij zeker verharen als een gek, dan weer warmer, dan weer kouder.
Geef hem een dikke knuffel van mij!

Jelief wat schrikken, maar zoals je zegt beter dat hij in het ziekenhuis goed in degaten gehouden word dan dat hij thuis weer onderuit gaat. Hopenlijk knapt hij snel op!
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:32:16 #130
3142 m@x
pi_53027940
Bar gefeliciteerd met je nieuwe baan

Jelief, sterkte voor jou en Mike

Gisteren was leuk. Het was in het begin nog even een beetje ongemakkelijk (vooral toen de ambtenaar van de burgelijke stand mij in de toespraak als schoondochter noemde ). Maar iedereen was heel lief en volgens de oma van M. blijf ik gewoon altijd haar kleinkind Ohja, en die hakken....... geen centje pijn gehad (Dutsj, het zijn overigens geen sexy naaldhakken van een cm of 10 maar blokhakken van 7 cm met een zedig bandje over de wreef).
pi_53028215
Hakken zijn so wie so goed, of het nou naald- of blokhakken zijn.
Je hebt dus niet dezelfde schoenen als die van mij gekocht? niet dat die van mij wel naaldhakken hadden
Wel goed, dat het leuk geweest is en lief van die oma.
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:47:23 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53028295
Wij hadden wijkdag hier in de buurt. Maar de balonnen waren al op, de suikerspinnen waren we ook te laat voor, en verder was er niet heel veel bijzonders voor Noah's leeftijd. Hij heeft zich wel een eeuwigheid vermaakt met van die bellenblaas "apparaten" waar je grote bellen mee kan maken. En er was ook muziek van zo'n soort Big Band, en dat vond ie ook helemaal geweldig
©Dumbo
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:42:12 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53029242
*plof*
Nog best intensief, ramen zemen.
Geen wonder dat ik het niet vaker doe!

Heb nu alleen achter binnen en buiten gedaan en ben wel weer klaar voor vandaag.
Heb ook al de badkamer half gedaan, moet straks nog verder en ik moet nog steeds verder met mijn queeste naar een witte vloer.
Ga nu zo maar eens bij een zaak langs die Novilon verkoopt, wat ik zo zag op de site zouden ze wit moeten hebben dus wie weet is dat de oplossing wel.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:50:06 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_53029367
we're having a day from hell
we moesten "even" naar de ikea, want Liam slaapt al een tijdje op zijn nieuwe kamer, maar die was nog steeds niet af en het arme kind had er echt last van, dus dit weekend eindelijk tijd om spullen te halen. maaarrr.... over een stuk waar we normaal 35 minuten over doen, daar deden we nu ruim 1,5 uur over door file intussen ws Ezra moe en huilde alleen nog maar, Liam was ook al niet zo gezellig meer en dan moesten we dus nog de ikea door
dat hebben we dit keer heeeeeeeel snel gedaan en toen dus weer terug met 2 huilende kinderen achterin. Nick had ook nog een afspraak bij de kapper waar ie du te laat voor ging komen. thuis gekomen de kids op bed gegooid meteen. arme schaapjes.
en dan moeten de weekboodschappen nog gedaan, er moet nog een cadeautje voor Iris gekocht, Liam's nieuwe bed moet nog in elkaar gezet...
Ik zal zo blij zijn als het vanavond 8 uur is

zo, dit was even een "heb medelijden met mij post"
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:54:04 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53029436
*medelijden richting Belana stuurt...

TErecht hoor... wat een gedoe!

Oh ja, hier staan er ook nog boodschappen op de planning. Gelukkig alleen voor vanavond en morgen, doe maandag wel de weekboodschappen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:57:59 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_53029500
nou, ik denk dat wij de weekboodschappen ook een beetje minder maken
ik kan dinsdag ook nog weer boodschapjes doen, dus dat scheelt.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:43:20 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53030296
Jelief, sterkte voor jou en Mike. Hopelijk is er snel duidelijk dat het iets onschuldigs is.

Bar, gefeliciteeeeeeeeeerd met je baan! Klinkt érg goed!
pi_53030642
Jelief heel veel sterkte voor jullie!
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:36:41 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53031309
Ik heb denk ik DE vloer gevonden!
Maar nu moet ik tot volgende week zaterdag wachten voordat stinkie mee kan kijken of hij het ook mooi vindt...
*zucht* Ik ben ongeduldig. Wil het gewoon af hebben!

[aanvulling]
Lang leve koopzondagen overal in de buurt! Leiderdorp is morgen open en daar zit Hage ook!

[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 08-09-2007 16:41:54 ]
pi_53031408
Ploft ook neer na een dagje intensief schoonmaken, gordijnen wassen, ramen lappen (binnenkant), afstoffen, stofzuigen, keuken schoon gepoetst, speelgoed uitgezocht en deel naar zolder gebracht. Kortom alles glimt hier je tegemoed en ik ben gebroken. Maar ik ben wel blij dat alles schoon is. MOrgen heerlijk een dagje met de benen omhoog en niks doen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:50:40 #141
3011 E.T.
pi_53031573
Leiderdorp.. in de buurt zegt ze
Wel fijn als dat 'm is

Wij hebben vanmiddag ontdekt dat Saskia niet bij iedereen niet heel erg verlegen is.. ElisaB kan heel goed tekenen en voorlezen en mee naar dode muizen kijken enzo
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:54:40 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53031615
Ja, maar ja... ElisaB is wel heul speciaal hoor!

Enneh... Leiderdorp is vanaf hier idd niet zo heel ver hoor.
Althans... Ik vind een half uurtje nog wel meevallen. Afgezet tegen een week moeten wachten tot ik weet of het wel of niet goedgekeurd is, is dat niets natuurlijk!
pi_53031673
babykamer..misschien moet ik daar ook eens maar gaan beginnen binnenkort
Voorlopig ben ik m`n broedsheid op onze kuikentje aan het botvieren
Saartje
pi_53031973
Jelief, sterkte!
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:16:03 #145
3011 E.T.
pi_53032008
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ja... ElisaB is wel heul speciaal hoor!

Enneh... Leiderdorp is vanaf hier idd niet zo heel ver hoor.
Althans... Ik vind een half uurtje nog wel meevallen. Afgezet tegen een week moeten wachten tot ik weet of het wel of niet goedgekeurd is, is dat niets natuurlijk!
bedacht me net dat 't bij jou vandaan makkelijker naar Leiderdorp is dan bij mij vandaan.. Jij pakt de a12 natuurlijk
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:36:17 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53032414
A12 maar een heel klein stukje en dan de N11.
Maar ik heb gecheckt. Het is vanaf hier 33 minuten en vanaf jou 35. Dus dat scheelt niet heel veel.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:37:24 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53032439
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
babykamer..misschien moet ik daar ook eens maar gaan beginnen binnenkort
Voorlopig ben ik m`n broedsheid op onze kuikentje aan het botvieren
Heb je een foto?

Ik ben nu gewoon zo ongeduldig omdat het in principe klaar is om ingericht te worden behalve dan dus dat er nog geen vloer in ligt, en die is dus ook niet zo simpel te vinden.

Overal in huis staan nu baby-spullen en ik zou het graag daar in in die kamer verzamelen.
pi_53032534
Zie F&F voor het topic
Saartje
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:21:53 #149
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53033435
Tex, ik ben heel snel het winkelcentrum over gelopen. Ben blij dat we die bellenblaas niet gezien hebben want ik vrees dat ik dan een uurtje of wat had moeten blijven!

Jelief, sterkte. Wel fijn dat ze Mike voorlopig in het ziekenhuis houden. Het is inderdaad niet leuk, maar wel beter.
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:04:51 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53034327
Pfoe... net eindelijk de film over Edit Piaf af kunnen zien 'La Vie en Rose'. Mooi!
Tranen in mijn ogen aan het eind...

Ik had er 3 kwartier van gezien voor er zoveel turbulentie was in het vliegtuig naar Australie in Juli dat ik ziek werd en niet meer kon kijken.
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 20:38:39 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53036707
Jelief heel veel sterkte en wens Mike maar beterschap

BE ik ben heel benieuwd wat je nu voor vloer hebt gevonden, ik hoop voor jou dat Stinkie het ook wat vind en dan heb je dat obstakel ook weer overwonnen

Dode muizen ET? Elisa is inderdaad heel erg lief, kan me voorstellen dat Saskia dat ook vond.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 20:47:21 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53036903
Vergeet ik nog M@x, heb je al iets gehoord van je collega's met het postcodelot?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:02:55 #153
3142 m@x
pi_53037261
Nog helemaal niks. Ik zag wel wat namen op de site van het AD staan en volgens mij zitten ze er niet bij. Maar ik geloof dat dat niet hoeft te betekenen dat ze helemaal niks hebben gewonnen, alleen dat ze de hoofdprijs niet hebben.

Iemand trek in een kopje uiensoep. Het staat nu te pruttelen op het fornuis. Eigenlijk heb ik het alvast voor morgen gemaakt, maar ik heb weer eens voor een weeshuis gekookt dus wat extra kopjes kunnen er wel van af

Clauwhee, op de bruiloft waar ik gisteren was hadden ze het ook over Isra. Er waren een aantal mensen die vlak achter het huis waar het allemaal is gebeurd wonen. Er wordt heel hard met jullie meegeleefd. Hopelijk vinden ze Isra heel snel en komt ze snel terug naar haar familie in Nederland
pi_53037316
uiensoep
Ik had vandaag uihachee, ook al zo lekker
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 21:06:01 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53037337
Het ziet er goddelijk uit m@x maar ik word heel ziek van uien dus ik bedank.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:09:31 #156
3142 m@x
pi_53037433
Tja, uiensoep zonder uien..........dat is toch geen uiensoep. Ik zou heel verdrietig zijn als ik geen uien mocht hebben. Uien zijn
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 21:12:41 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53037507
Ik ben ook heel lang heel verdrietig geweest hoor, ik mis uiensoep, hachee, cheese-onion chips, sandwich spread, en noem maar op heeel erg. Het scheelt wel dat ik er echt heel naar van word, want anders zou je af en toe nog een hapje willen.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 21:26:03 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53037863
we hebben een rondje zuid-holland gedaan
we hebben een bad gekocht
en we zijn heerlijk wezen eten bij barney beer in schiedam
en daarna nog wat in vlaardingen rondgegaan.
dat was overigens wel heel grappig, mijn was bij een vriend van hem binnen om iets af te leveren en was met luca buiten. die staat wat te darren met een hondje en ik raak in gesprek met de bazin van het hondje. komt het gesprek ineens op kippen. blijkt ze op het dak ook kippen te houden en ze is zelfs moderator van het kippenforum waar ik al jaren bijzit.
grappig toeval he?

[ Bericht 1% gewijzigd door lady-wrb op 09-09-2007 10:26:27 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:35:53 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53038108
Arme Lois, het lijkt mij ook erg jammer en lastig om geen uien te mogen. Cheese onion chips zijn goddelijk. En uiensoep ook!
Lady-wrb wat een toeval! Soms gebeuren er dingen die haast te toevallig zijn he? En een bad lijkt mij ook lekker hoor, nou ja, zelf heb ik er geen geduld voor, maar de kinderen vinden het zo leuk. Ach, als ze naar opa en oma gaan mogen ze daar altijd in bad, dan blijft het iets speciaals.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 21:39:18 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53038197
spuuglokje

ik heb vandaag de lekkerste spare-ribs ooit gegeten
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:41:04 #161
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53038229
Maak me gek! WIj hebben vanavond spruitjes gegeten. Ook wel lekker hoor, maar spareribs...
pi_53038275
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:

en we zijn heerlijk gegeten bij barney beer in schiedam
en daarna nog wat in vlaardingen rondgegaan.
dat was overigens wel heel grappig, mijn was bij een vriend van hem binnen om iets af te leveren en was met luca buiten. die staat wat te darren met een hondje en ik raak in gesprek met de bazin van het hondje. komt het gesprek ineens op kippen. blijkt ze op het dak ook kippen te houden en ze is zelfs moderator van het kippenforum waar ik al jaren bijzit.
grappig toeval he?
Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.
En Vlaardingen
Wel grappig dat je ineens zo iemand tegen komt dan hč. Maar kippen houden op het dak, wat moet ik me daar bij voorstellen?
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:48:37 #163
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53038420
Jelief hoe is het nu met Mike? Vervelend hoor dat hij weer terug moest, maar zoals jezelf al zei; hij kan beter daar zijn. Sterkte.

Vicky bah wat een eng verhaal. Hopelijk loopt het goed af.

Lois hoe was het feestje? Gefeliciteerd nog . (was toch vandaag?)

M@x, had ik het over stiletto's dan? Hakken zijn hakken, dikke punt.

Ons avondje was heerlijk. Lekker ouderwets gegeten. Zo'n traditionele kaart, met garnalencocktail, ossenstaartboullion, cantharellensaus over wild zwijn (dat dan weer wel) en een ouderwets goed dessert. Geen poespas of ingewikkelde creaties. Gewoon lekker. En dan heb je je mooie hakken aan en dan is de vloer zo vreselijk oneffen dat ik zo lang mogelijk gewacht heb met naar de w.c. gaan. Zo min mogelijk opstaan en lopen. Echte zitschoenen dus. Ik zag alle vrouwen waggelend naar het toilet gaan. Je kon gewoon niet zeggen of het de drank of de vloer was.
En wijn, lekkere wijn en ze waren niet zuinig met bijschenken. Dus tegen het dessert aan wilde ik het liefst alleen nog maar op een bank zitten, uitbuiken en
Kroegje hebben we niet meer gehaald.
Zo'n avondje uit met zijn tweetjes, het komt er gewoon bijna nooit meer van. Daarom had ik er zo'n zin in. En het was zeker de moeite waard dat 'investeren in elkaar'. dikke vette
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:56:35 #164
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53038652
Dutchie, je uitje klinkt zeer geslaagd, wat heerlijk!

Ja, ik ben ook erg benieuwd hoe het met Mike is.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 21:57:03 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53038668
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef Igraine het volgende:

[..]

Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.
En Vlaardingen
Wel grappig dat je ineens zo iemand tegen komt dan hč. Maar kippen houden op het dak, wat moet ik me daar bij voorstellen?
ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.
ze had eerst kippen op een landje achter dr huis, maar dat moest bebouwd worden, dus nu houdt ze de kippies op het platte dak met hun hok en hun hele hebben en houwen (zelfs aarde om in te spitten)

het eten is nog steeds verrukkelijk bij barney. ik vind vooral de spare-ribs met honing-marinade en ketjap marinade het lekkerst.

ze hebben in vlaardingen overigens op de westhavenkade nu ook een filiaal, maar daar schijnt het altijd bere-druk te zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 21:59:31 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53038735
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Maak me gek! WIj hebben vanavond spruitjes gegeten. Ook wel lekker hoor, maar spareribs...
wat toevallig, die heb ik voor morgen op het programma.

vertel nou niet dat jij morgen spare-ribs eet
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:03:06 #167
3142 m@x
pi_53038836
Dutsj, wat een superuitje. Wij hadden gisteren ook al zulk lekker eten: een geitenkaasje gewikkeld in seranoham op een bedje van zwarte pasta, een spies met kalfsoester, biefstuk en kipfilet, gefrituurd kokosijs. Echt superlekker maar ik had net zo lief die spruitjes gegeten. Weer een voordeel van uit elkaar gaan. M. lust geen spruitjes dus die heb ik al een jaar of 7 niet gegeten. Volgens mij is dat het eerste wat ik in mijn nieuwe huisje ga maken. Spruitjes of iets met vis.
pi_53038867
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.
ze had eerst kippen op een landje achter dr huis, maar dat moest bebouwd worden, dus nu houdt ze de kippies op het platte dak met hun hok en hun hele hebben en houwen (zelfs aarde om in te spitten)

het eten is nog steeds verrukkelijk bij barney. ik vind vooral de spare-ribs met honing-marinade en ketjap marinade het lekkerst.

ze hebben in vlaardingen overigens op de westhavenkade nu ook een filiaal, maar daar schijnt het altijd bere-druk te zijn.
Ja, Boris. Maar die zit er ook al jaren hoor. Daar heb ik ook heel vaak gegeten en het is er idd altijd druk.
En ik ben nog vegetarier ook, dus hoe die spare-ribs smaken weet ik niet eens.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:04:31 #169
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53038871
Heb nog wel een lekker recept voor spruitjes ergens voor de liefhebbers. Vreselijk makkelijk te maken en door iedereen geliefd.

gevonden!
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:04:49 #170
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53038883
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat toevallig, die heb ik voor morgen op het programma.

vertel nou niet dat jij morgen spare-ribs eet
Nee dat zou toch al te toevallig zijn! We zijn uitgenodigd bij m'n schoonouders om daar morgen goulash te komen eten. Lekker en gezellig.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:05:14 #171
3142 m@x
pi_53038889
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:04 schreef dutchie het volgende:
Heb nog wel een lekker recept voor spruitjes ergens voor de liefhebbers. Vreselijk makkelijk te maken en door iedereen geliefd.
Komt u maar
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:05:55 #172
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53038907
Laat maar doorkomen dutchie, lekkere recepten zijn altijd welkom!
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:06:23 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53038925
*vingers in oren stopt*

Spruitjes!
pi_53038930
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef m@x het volgende:
Dutsj, wat een superuitje. Wij hadden gisteren ook al zulk lekker eten: een geitenkaasje gewikkeld in seranoham op een bedje van zwarte pasta, een spies met kalfsoester, biefstuk en kipfilet, gefrituurd kokosijs. Echt superlekker maar ik had net zo lief die spruitjes gegeten. Weer een voordeel van uit elkaar gaan. M. lust geen spruitjes dus die heb ik al een jaar of 7 niet gegeten. Volgens mij is dat het eerste wat ik in mijn nieuwe huisje ga maken. Spruitjes of iets met vis.
Ja, hier ook een man die geen spruitjes lust. Als ik bij mijn ouders ga eten is dat dan ook wel eens mijn verzoek. Spruitjes.

En soms, zo één keer per jaar dan gooi ik ze d'r hier toch in. Hij heeft vroeger wel geleerd om gewoon alles op te eten wat je voorgeschoteld krijgt, dus...
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:07:40 #175
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53038965
Post aangepast!
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:08:20 #176
3011 E.T.
pi_53038989
Ik krijg honger op deze manier ja..
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:10:23 #177
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53039038
Daar is dit bankje toch ook voor?
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 22:19:39 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53039258
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:08 schreef E.T. het volgende:
* lady-wrb gooit wat repen chocola op tafel..... leef je uit
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:26:27 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53039421
jelief voor jou en je meissie en beterschap voor mike!

ladywrb gezellig zo;n dagje wat is luca trouwens een stuk geworden heel ander koppie

DUtchie klinkt geslaagd
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:27:15 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53039441
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:08 schreef E.T. het volgende:
Ik heb maar een boterham met kaas gepakt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:28:45 #181
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53039470
Ik heb al een overdosis chocolade gehad vandaag (had me gisteren ingehouden omdat ik nog geen foto van mijn bonbons had gemaakt), dus ik houd het bij een zak chips, van die Mexican Peppers & Cream. Mjammie!
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 22:33:09 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53039566
even ons toekomstige bad showen

blij is
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:36:57 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53039658
waarom woon je zo ver weg

en spuug dan willen we natuurlijk foto's zien ja
pi_53039711
Het lijkt wel een wasmachine

Maar het zal vast heeeeerlijk liggen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:49:09 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53039948
Morgen zal ik hem plaatsen, evenstar, het toestel ligt op zolder en ik ga zo slapen. Lady-wrb, van zo'n bad word je inderdaad blij! Wauw!
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:50:00 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53039973
Als je het vergeet kost het je een doos bonbons
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:52:36 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53040029
Afgesproken! Kom je ook op de meeting dan, dan vergeet ik de foto expres.

Igraine, goed beschouwd ķs het letterlijk ook een wasmachine
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:53:42 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53040061
hahaha misschien heb nog een treinkaartje liggen, en een vakantie die niet doorgaat dus moet ff kijken
pi_53040801
Lady, ik ben jaloers, ik wil ook een bad . Is het er een met bubbels enzo of ziet het er gewoon zo sjiek uit?
  zondag 9 september 2007 @ 10:03:14 #190
114177 Diaan73
pi_53044951
Wij hebben juist het bad eruit gesloopt ....:@ maar wij geven dan ook beiden niets om in bad liggen.

Zow vandaag even een relaxdag, geen klussen, misschien wat opruimen/inpakken. En misschien wat leuks doen met Twan want voor hem is het ook vreemd. We zijn/waren erg druk met dingen in het huis. Al heeft hij vandeweek wel meegeholpen...
En we hebben vloerbedekking gevonden die ons aanstaat, en de prijs ook Morgen komen ze opmeten.

Evenstar waarom gaat de vakantie niet door?
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 10:12:50 #191
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045009
de belastingdienst die zijn niet echt snel enzo
  zondag 9 september 2007 @ 10:19:02 #192
114177 Diaan73
pi_53045058
Hmmm balen is dat zeg....
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 10:20:10 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045064
ja anders waren we nu op weg maar ach ja alles gebeurt om een reden denk ik maar
  zondag 9 september 2007 @ 10:22:09 #194
114177 Diaan73
pi_53045086
Mooie gedachtengang.... ga je nog wel wat anders leuks doen?
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 10:24:49 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045104
uh zolang dat geld niet binnen is niet echt
Ik krijg iig een nieuw fototoestel ( ja ja bix eindelijk goede foto's ) en groot deel, mag naar de tandarts voor manlief.
Cz had nl een foutje gemaakt, en ons terug gezet van top naar basis.. maar ze mogen dat wettelijk dus niet terug draaien ook al is het hun fout dus dat gaan dure grapjes worden.
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 10:31:33 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53045161
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Nijna het volgende:
Lady, ik ben jaloers, ik wil ook een bad . Is het er een met bubbels enzo of ziet het er gewoon zo sjiek uit?
met bubbels
en met onderwaterverlichting (geen idee wat daar nou zo handig aan is, maar ja t zit er in)
ik vind het wel een stoer bad.
ik ben dol op al dat glimmende chroom (ik ben poetsfreak, hier glimt altijd alle chroomwerk )
en dat ene is een handdoekhouder en dat kleine glimmende ding is een vakje voor badschuim enzo.
  zondag 9 september 2007 @ 10:44:15 #197
3142 m@x
pi_53045268
Evenstar. heb je die zegels nog ontvangen?
  zondag 9 september 2007 @ 10:53:25 #198
114177 Diaan73
pi_53045365
evenstar wat een gedoe.... en wat een stomme CZ!
Make love, not war ☮
pi_53045474
Lady wat een bad Het moet heerlijk zijn om daar in te mogen liggen.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2007 @ 11:09:34 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53045511
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef leonieke het volgende:
Lady wat een bad Het moet heerlijk zijn om daar in te mogen liggen.
ik hoop het. (mijn lief en ik hebben vannacht allebei slecht geslapen: hij was constant aan het dromen over het bad dat hij in moest bouwen en ik lag te tobben over alles dat mis kon gaan met zo'n bad.

we zijn wel heel erg he?

en nou ga ik het er niet meer over hebben voordat het in werking is (dat duurt nog heel lang) want anders roep ik vast het onheil over me af.
pi_53045514
evenstar doos wrom bel je niet ff of smsje of lul je tegen me op wow? Ik had geen idee at het nog steeds niet binnen was en dacht dat jullie vroeg off waren gisteren dat jullie wel weg waren
Dikke
Enneh treinkaartjes mag ook richting hier hoor
Vind het altijd fun als er visite is, dan kan je ff lekker zoveel vergeten enzo he is zo'n ontiegelijk sai dorp hier

wow ladywrb ziet er mooi uit!
  zondag 9 september 2007 @ 11:17:58 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045601
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:44 schreef m@x het volgende:
Evenstar. heb je die zegels nog ontvangen?
dacht dat ik een PM gestuurd had , maar nee maar had toch de kaart vol gekregen nog
  zondag 9 september 2007 @ 11:23:24 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045678
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:09 schreef Anitra het volgende:
evenstar doos wrom bel je niet ff of smsje of lul je tegen me op wow? Ik had geen idee at het nog steeds niet binnen was en dacht dat jullie vroeg off waren gisteren dat jullie wel weg waren
Dikke
Enneh treinkaartjes mag ook richting hier hoor
Vind het altijd fun als er visite is, dan kan je ff lekker zoveel vergeten enzo he is zo'n ontiegelijk sai dorp hier

wow ladywrb ziet er mooi uit!
dacht dat ik wel gezegd had sorry ben een beetje van de weg af hectisch weekje gehad. en Als het aankomend weekend lukt dan kom ik uiteraard weer even langs als rick geen voetbal heeft
  zondag 9 september 2007 @ 11:29:09 #204
3142 m@x
pi_53045744
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dacht dat ik een PM gestuurd had , maar nee maar had toch de kaart vol gekregen nog
Huh, wat raar Ik heb ze toen direct verstuurd. Nouja, gelukkig toch nog een volle kaart
  zondag 9 september 2007 @ 14:13:09 #205
3142 m@x
pi_53048711
Oh man, kan iemand me even moed inpraten. Ik ben begonnen met het schuren van Kai's nieuwe bed (hoi Rewimo ) maar ik heb na één paneel al geen zin meer. Het ergste zijn nog de buurkindjes die komen kijken waar de herrie vandaan komt. "Ben je een vogelhuisje aan het maken"
pi_53048921
Wow mooi bad Lady!!

Mijn nicht is nu overgeplaatst naar de IC, het ging weer niet goed. Weer een ontsteking...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 september 2007 @ 14:28:23 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_53049111
m@x, ik beGIN niet eens aan dat soort dingen

vicky, wat vreselijk van je nicht zeg...
stormy waters...
sailin'
pi_53049478
Vicky jeetje..eng!
m@x ik weet het ook niet, heb hier al een jaar een eettafel staan die eigenlijk nog eens zwart gemaakt moet worden
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 14:58:53 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_53049740
He Vicky bah, sterkte hoor!

Mike belde vanmorgen, hij heeft toch geen bacterie. Als u het snapt snap ik het ook En hij mag, alsde koorts niet meer bovende 40 komt morgen weer naar huis. Volgensde prognoses die ik her en der heb gelezen duurt deze infectie 2 į 3 weken. Dat zou betekenen dat hij deze week weer aande beterende hand zou moeten zijn. Ik ben wel blij dat hij naar huis mag maar zieer ook wel tegen op. Man verzorgen én huishouden doen én kind verzorgen/ bezig houden is best vermoeiend. Ik denk dat ik gewoon maar ziek word als hij beter is én mijn moeder weer terug is van vakantie
  zondag 9 september 2007 @ 14:59:38 #210
62233 Jelief
ikke lief!
pi_53049750
ow en uiensoep ga ik ook een keer maken en de spruitjes staan in mijn ahkookschrift
  zondag 9 september 2007 @ 15:03:29 #211
3142 m@x
pi_53049848
Wat een gedoe Jelief. Ik kan me voorstellen dat het alles bij elkaar een beetje teveel van het goede is. Je kan natuurlijk ook even lekker een verwenweekend voor jezelf plannen als alles weer een beetje terug naar het normale is.

En bij Vicky in de familie ook al gezondheidsproblemen. Vreselijk dat zo'n relatief 'eenvoudige' operatie zo verkeerd kan lopen. Sterkte

Het schuren is klaar. Althans voor nu. Nu schijn ik de boel te moeten ontvetten maar daar heb ik niet de juiste spullen voor in huis. Misschien dat ik daar woensdag zin voor kan maken
  zondag 9 september 2007 @ 15:13:26 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53050059
Dutchie klinkt als een gezellig avondje
M@x als je daarmee klaar bent... hier staan ook nog wel wat schuurdingen op het programma

Hier nog aan het ontbrakken van een avondje stappen, was wel relatief "vroeg"thuis, was half 3..
Maar was wel leuk en grappig.

Jellief sterkte en hopelijk knapt ie snel op
  zondag 9 september 2007 @ 15:15:05 #213
62233 Jelief
ikke lief!
pi_53050101
Emma heeft nog een nachtje logeren 'te goed' bij haar oom en tante Enik ga van de week gewoon nog even niet werken, dan heb ik twee dagen die ik kan besteden om het huis weer wat op orde te krijgen. Dan maar wat minder geld in het laatje.
  zondag 9 september 2007 @ 15:41:01 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53050635
Vicky sterkte voor jullie en de familie.

Het zijn gewoon erg gevaarlijke operaties en niet eenvoudig.
pi_53053416
Vicky, wat naar van je nicht, sterkte.

Jelief wat vervelend dat ze toch niet helemaal lijken te weten wat het nou is (tenminste zo klinkt het). Ik hoop dat hij gauw opknapt, sterkte.
  zondag 9 september 2007 @ 17:46:57 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53053461
Vicky ik heb helemaal over jou heengelezen...
Wat vervelend en naar en vreselijke moeilijk voor jullie in de fam
  Jubileum moderator zondag 9 september 2007 @ 17:55:45 #217
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53053656
Vicky het verhaal wordt steeds akeliger Sterkte!

Jelief wat fijn dat Mike toch geen bacterie heeft. Ik ga duimen voor een fijne thuiskomst morgen

De kinderen slapen al Vannacht heb ik eerst urenlang Eva horen zingen/lachen/kletsen en daarna werd Iris wakker.
Die wilde perse om kwart over 3 nog even kijken beneden of alle cadeautjes er nog waren Zat ik daar, midden in de nacht met Iris en haar nieuwe spelletje, vallende aapjes. Het duurde natuurlijk ook weer uren voor ze sliep, wakkere dodo.
We werden dus ook na al dit gedoe pas laat wakker vanmorgen, kwart over 9 en hebben de dag doorgebracht met 2 meisjes die duidelijk een afterpartydipje hadden.
Gosh wat was het hier gezellig Om 3 uur is Eva op de bank gaan liggen, en vertelde dat ze heel erg moe was en naar bed wou. Dus wij snel avondeten klaar gemaakt, en Iris die maar volhield dat zij absoluut niet moe was af, en toe gekieteld om haar oogjes open te houden.
De reden waarom wij dit soort dingen dus altijd op zaterdag vieren was gelijk weer glashelder.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 september 2007 @ 18:14:05 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53054045
Vicky sterkte en jelief ook met Mike, pas goed op jezelf ook he!

lois is soms bets gezellig s nachts zo''n hyperkindje heeeeel af en toe hihi

neemt maar een stukje 2 jaartjes alweer
  Jubileum moderator zondag 9 september 2007 @ 18:16:20 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53054087
Nog meer taart Gefeliciteerd Evenstar
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 september 2007 @ 18:38:45 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_53054475
wij hebben vandaag Liam's nieuwe meubeltjes verder in elkaar geet, alleen de kledingkast is nog niet af, das geen ikea kast en dus geen makkelijk in elkaar zet ding
zie foto's van de kinderkamer

en lois, zo hebben wij nog even om het cadeautje te ruilen

ow en overigens was thuis blijven hier ook niet zo erg, ook hier liggen de kids er al een half uur in, voor javva
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 september 2007 @ 19:08:32 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53055139

Rijden we naar Leiderdorp, is Hage dus de enige winkel op het meubelplein die dicht is! Nu weten we dus nog niks over de vloer.
Toen heb ik stinkie maar mee de prenatal in gesleurd.
  zondag 9 september 2007 @ 19:19:03 #222
114177 Diaan73
pi_53055404
Van harte Evenstar met jullie 2-jarig huwelijk

mooie kamer van Liam

BE dat is balen zeg.... moet je alsnog wachten. grmbl.

Wij hebben vandaag lekker geluierd/dvd gekeken. Alleen wat kastjes die hier in de schuur stonden naar het nieuwe huis gebracht. En ik ben toch moe....
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 19:28:21 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_53055606
das balen BE

evenstar van harte

dutch, klinkt als een fijn avondje uit
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 september 2007 @ 20:02:19 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53056434
Iemand zin in een mok champignon creme soep?
  zondag 9 september 2007 @ 20:13:33 #225
114177 Diaan73
pi_53056719
Sorry, ik sla over. Zit achter een kop thee. Een stuk chocolade zou nu erg gewenst zijn, maar door het hele huisgebeuren, heb ik bijna niets in huis.
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 20:20:10 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53056952
Chocolade heb ik ook nog voor je Diaan

Straks nog een pastijtje eten...
  zondag 9 september 2007 @ 20:22:14 #227
3142 m@x
pi_53056999
Actie in de tent hier Ik zag opeens allemaal mensen voor de deur staan en aangezien je hier normaal geen kip op straat ziet 's avonds ben ik toch maar even gaan kijken. Vlam in de pan bij de overburen (geen gewonden gelukkig) maar wel spanning en sensatie met hordes mensen en drie brandweerwagens (beetje overdreven ). En die arme Kai, die zo gek is op alles met sirenes, slaapt er gewoon dwars doorheen.

zondag 9 september 2007 @ 20:24:13 #228
114177 Diaan73
pi_53057046
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
Chocolade heb ik ook nog voor je Diaan

Straks nog een pastijtje eten...
Hmmm lekker

M@x, idd wat spannend zeg en gelukkig dat er niets ernstigs is....is toch wel schrikken lijkt me.
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 20:37:48 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53057449
Evenstar gefeliciteerd! Die taart ziet er lekker uit zeg.
Hier komt de beloofde foto van mijn zelfgemaakte bonbons:

pi_53057523
Spuuglokje Jammie!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 9 september 2007 @ 20:52:46 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53057836
ik heb een nieuwe tv "verslaving" ontwikkeld bij opzoek naar evita
Kippenvel soms, tranen van het lachen, maarvooral genieten
En ik wil naar Evita
pi_53058059
Oehh die zien er lekker uit zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53058199
Spuugje wow wat mooi! smaken ze net zo lekker als ze er uit zien?
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 21:08:33 #234
3142 m@x
pi_53058300
Spuug! Voor mij? Dat had je nou niet hoeven doen
pi_53058350
Oh vergeet ik helemaal Evenstar te feliciteren!

m@x, dat is wel ff spannend geweest bij jullie!

Jelief, balen dat Mike weer in het ziekenhuis ligt! Sterkte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 9 september 2007 @ 21:20:35 #236
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53058654
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuugje wow wat mooi! smaakten ze net zo lekker als ze er uit zien?
pi_53058690
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 21:25:40 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53058827
Ik heb ze gelukkig niet allemaal zelf opgegeten. Slechts een stuk of 7 denk ik. En dan heb ik het nog niet eens over de gespoten chocoladefiguurtjes en chocoladeflikken. Die hebben de foto niet eens gehaald
  zondag 9 september 2007 @ 21:50:53 #239
114177 Diaan73
pi_53059596
Hmmm Spuug ze zien er erg lekker uit, laten we het maar niet over die chocoladefiguurtjes en flikken hebben... ik heb al zo'n trek....
Make love, not war ☮
  zondag 9 september 2007 @ 22:23:37 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53060506
Diaan ik wil even laten weten dat ik jullie trouwreportage helemaal super vind
Echt leuk gedaan
  zondag 9 september 2007 @ 22:36:14 #241
114177 Diaan73
pi_53060909
Dankje Bar... we zijn er zelf ook heel erg tevreden over. Door het klus-huisgeweld, staan het album een beetje op een lagere plaats, maar als de rust weer terug is gekeerd, willen we ook nog daarmee aan de slag wat bestellen enz. betreft. Maar dankjewel!!
Make love, not war ☮
  maandag 10 september 2007 @ 08:36:08 #242
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53066291
Dat wilde ik ook nog zeggen Diaan, heb ze laatst zitten te bekijken. Leuk geworden! Vooral de Beatle-plaat.

Heeft iemand Poemojn de laatste tijd nog gezien?
  maandag 10 september 2007 @ 08:56:07 #243
3011 E.T.
pi_53066543
Die heb ik dit weekend nog ergens gezien, dutch (al was het niet in OUD, maar weet niet meer waar wel)
  maandag 10 september 2007 @ 09:05:19 #244
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53066696
Ik vroeg me af of ze hier nog wel eens kwam.
  maandag 10 september 2007 @ 10:43:32 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53068502
Zo, vandaag gaan we de sleutel van ons nieuwe huis aan de nieuwe eigenaar geven. Dan is het niet meer van ons, dat huis waar beide kinderen in gemaakt zijn. Ik heb er een goed gevoel over.
  maandag 10 september 2007 @ 11:12:40 #246
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_53069014
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo, vandaag gaan we de sleutel van ons nieuwe huis aan de nieuwe eigenaar geven. Dan is het niet meer van ons, dat huis waar beide kinderen in gemaakt zijn. Ik heb er een goed gevoel over.
Dat zou ik niet doen, na al dat klusgeweld!
  maandag 10 september 2007 @ 11:15:40 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53069070
Oh shit, néé!!!!
U begrijpt me.
pi_53070071
Hihi Sugar, doe inderdaad maar de sleutel van jullie oude huis . Lijkt me handiger .
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt!
  maandag 10 september 2007 @ 12:43:04 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53070984
spuug ziet er lekker uit
  maandag 10 september 2007 @ 16:48:43 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53075469
Waar denken jullie dat een peuter een bankpasje zou 'verstoppen'/opruimen?

Noah heeft er zaterdag mee gespeeld ( )en nu kan ik hem nergens vinden. Heb op de voor mij logische plekken gezocht, maar ook op de "Noah-plekken". Heb wel een boel dingetjes gevonden (zoals een plastic patat-vorkje in het hoesje van de digicam ) maar nog geen pasje
©Dumbo
pi_53076492
Die van ons had hem door de brievenbus naar buiten gegooid (de buurvrouw belde gelukkig aan dat er een pasje met onze naam op de stoep lag)..
  maandag 10 september 2007 @ 17:49:50 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53076675
Potten van planten?

Ik krijg inmiddels een punthoofd van die vloer!
Ik net naar die winkel om te vragen of ik dan mss een voorbeeld mee kon nemen 'ja hoor, geen probleem'. Blijkt dat ik natuurlijk net weer iets heb uitgezocht dat vast zit aan een enorme houten plaat dus dat gaat niet.
Nu heb ik maar een foto gemaakt met mijn mobieltje, hopelijk ziet hij het daarop goed genoeg en anders moet ik toch echt geduld hebben tot zaterdag (of vrijdagavond even naar R'dam rijden).
  maandag 10 september 2007 @ 18:06:35 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53076985
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef lily het volgende:
Die van ons had hem door de brievenbus naar buiten gegooid (de buurvrouw belde gelukkig aan dat er een pasje met onze naam op de stoep lag)..

Dat kan hier gelukkig niet, wij wonen op de 3e/4e verdieping en de brievenbus is begane gron

Maar Micha heeft hem inmiddels gevonden Hij lag op de verwarming
©Dumbo
pi_53077725
evenstar nog gefeliciteerd heb de hele dag in bed gelegen nadat ik een ren actie gemaakt had omdat ik binnen djen hoorde huilen buiten, die was erg naar gevallen. Die vriend die de tuin aan het doen as schrok zich rot dt ik overhem heen sprong lol en kwam er dus achteraan. djen d'r been is iig niet gebroken, maar fietsen lukt niet, ze stond vanmorgen mij te bellen halverwge school/huis en is toen toch maar naar school gefietsd en rick heeft haar na school opgehaald, morgen gaat ze dus mooi met de bus n mag ze de krukken meenemen en morgn f lang de dokter me haar. Stom he dat je cht alles kan als er wat mis is met de kinderen, dan kan je als moeder de hele wereld aan

Vicky
  maandag 10 september 2007 @ 18:56:10 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53078117

De @(#*&$(@#$-klootzakjes waarvan ik voor 80-90% zeker van ben dat ze hier vorig jaar hebben ingebroken staan nu hetzelfde trucje bij een ander huis hier schuin tegenover uit te halen... Doelloos in een poort staan ouwehoeren maar ondertussen dus een plan van aanpak bespreken.
Dat hebben ze hier toen ook gedaan. Ik heb hem (degene uit het groepje die ik 'ken') anderhalf jaar lang niet meer in deze buurt gezien en nu ineens wel. Ik was al een soort van verbaasd toen ik hem zag lopen en toen ik dus net terug kwam zag ik hem met 2 anderen in een poortje staan. Deja vu all the way.

Het irritante is alleen dat je er niks mee kan. Behalve dan kijken of ik uit kan vinden over 2-3 weken of er ingebroken is. Dan kan ik de politie namelijk wel wat info geven.
Ik heb bijna de neiging om een briefje in de bus te doen bij die huizen 'zorg dat de boel goed op slot is de komenden nachten', maar ja... dat is ook weer zo wat.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 10 september 2007 @ 18:59:13 #256
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53078200
Waarom niet gewoon doen BE? Of even aanbellen bij die mensen als die jongens weg zijn. Een gewaarschuwd mens, telt voor twee tenslotte. Ik zou zoiets zeker op prijs stellen
  maandag 10 september 2007 @ 19:01:00 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53078246
Aanbellen doe ik sowieso niet, dan denken ze straks 'die is maf'!
Nee, dan is een briefje beter, en dan het liefst vanavond als het donker is. Ik wil die mensen alleen niet zomaar bang maken.

Ik vraag me af of ik niet gewoon de politie moet bellen en die moet waarschuwen dat ze de komende avond een rondje extra moeten rijden hier door de buurt...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 10 september 2007 @ 19:05:32 #258
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53078334
Politie bellen kun je ook nog doen natuurlijk
  maandag 10 september 2007 @ 19:19:26 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53078665
Dat heb ik dus net gedaan en die mevrouw kon zich wel voorstellen dat ik het verdacht vond. Ze heeft het verhaal opgeschreven (was de centrale) en zou het doorgeven aan de politie hier.

Verder sch**t ik nu natuurlijk bagger, ik ben als de dood dat die fijne familie er ooit achter komt dat ik de politie achter hem aan stuur.
pi_53079557
Ik vind dat je gelijk hebt BE

Toen ik jonger was, heb ik ooit de buren de politie laten bellen omdat ik vond dat een man zich heel vreemd gedroeg in de straat (hij was mij en een vriendin al gevolgd toen we uit school kwamen) en bleef heel de tijd op de hoek van de straat staan (mijn vriendin moest nog alleen verder naar huis en durfde niet).
Ik ben toen naar de buren geweest, buurman is met mijn vriendin naar huis gegaan, buurvrouw heeft politie gebeld. Politie was net rond aan het rijden en passeerde 5 minuten later al in de straat en toen liep de man direct weg. Ik heb het altijd zo vreemd gevonden, maar wat een hemelse schrik had ik toen ik alleen thuis zat.
pi_53080162
kan me voorstellen dat je angstig bent hoor BE. Maar wel goed dat je ff de politie gebeld hebt. Zijn ze iig op de hoogte.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 september 2007 @ 20:30:24 #262
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53080358
BE, hier ook nog steeds vreselijk alert op ieder verdacht geluid/persoon. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Die angst is bij mij ook nooit helemaal weggegaan.
Aan jou kan het niet liggen, je hebt nu gedaan wat je kon. Ben benieuwd of de politie nu ook meer gaat controleren bij jullie in de wijk.
Weet je zeker dat hij degene was die bij jullie ingebroken heeft? Overdag, 's nachts, thuis, niet thuis?
  maandag 10 september 2007 @ 20:30:36 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53080365
De politie staat hier nu voor de deur! Zijn al door de straat gereden net, en spreken nu stinkie aan die wat uit de auto moest pakken.
Dit is echt niks voor mij hč, held op sokken. Vanavond stijf in mijn bedje als ik iets hoor.
  maandag 10 september 2007 @ 20:40:02 #264
114177 Diaan73
pi_53080542
quote:
Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef dutchie het volgende:
Dat wilde ik ook nog zeggen Diaan, heb ze laatst zitten te bekijken. Leuk geworden! Vooral de Beatle-plaat.

Heeft iemand Poemojn de laatste tijd nog gezien?
Dankjewel. Die Beatle-plaat laten we op een soort van plastic afdrukken en komt dan ergens in huis te hangen.

Pffff wat een dag... veel rijden, regelen enz. enz. En zie maar eens een mdf-plaat van 174 x 76 cm in een auto zonder hatchback te proppen... pfff.
Make love, not war ☮
pi_53080603
tis al weer een aantal jaar geleden dat ik tot 2x toe een inbraak heb meegemaakt terwijl ik thuis kwam/thuis was maar nog steeds ben ik als de dood voor verdachte geluiden.

Jeetje het lijkt wel herfst buiten. Het stormt en het zeikregent...
Vanmiddag wilde mijn aut niet van het alarm, stond ik 10 minuten in de zeikregen te kloten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 september 2007 @ 20:54:07 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53080801
Hier is het net gestopt met regenen, maar het blijft rotweer zeg.
BE ik had ook de politie gebeld als ik jou was. Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 september 2007 @ 20:54:13 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53080806
Dat is idd niet echt makkelijk Diaan! Wel gelukt?

Idd Vicky, ik ook hoor, bijna elke dag nog als ik 's ochtends naar beneden ga kijk ik of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl er nu een knip en een alarm op zit elke avond.
Maar bij jou was het toch ook nog eens op klaarlichte dag?
  maandag 10 september 2007 @ 20:54:30 #268
114177 Diaan73
pi_53080816
Hier in Enschede loopt een mogelijke onvoerster rond. Ze heeft al 2x geprobeerd een meisje te ontvoeren.... 1 van die meisjes zit bij Twan op school en nu moeten wij de kinderen om kwart voor 12 en 3 uur uit de klas halen. Ook moeten we aangeven wanneer iemand anders je kind komt ophalen. Het is toch wat tegenwoordig.
Make love, not war ☮
  maandag 10 september 2007 @ 20:56:36 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53080865
Diaan dat hoorde ik gister op verjaardags-visite, het lijkt me doodeng maar ik zou erg blij zijn met de maatregelen die school getroffen heeft!
Ylana
  maandag 10 september 2007 @ 20:57:25 #270
114177 Diaan73
pi_53080886
BE, het is idd wel gelukt... alleen eruit halen, lukte mn vader niet. Toen mn vader even iets pakken was, is het me alleen gelukt. Heb nu alleen wel erge spierpijn.
Make love, not war ☮
pi_53080970
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd niet echt makkelijk Diaan! Wel gelukt?

Idd Vicky, ik ook hoor, bijna elke dag nog als ik 's ochtends naar beneden ga kijk ik of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl er nu een knip en een alarm op zit elke avond.
Maar bij jou was het toch ook nog eens op klaarlichte dag?
ja de eerste keer was in 1993 geloof ik. Toen kwam ik net van school en normaalgesproken zette ik altijd mijn fiets aan de voorkant. Mijn moeder werd dan altijd boos omdat ik 's avodns laat mijn fiets nog om moest rijden. Deze keer dacht ik, goh laat ik mijn fiets eens achter zetten. Ik kwam in de poort aan en zag mijn raam wagenwijd openstaan. Toen ik bij de tuin was zag ik iemand in mijn raamkozijn zitten. Ik heb heel hard gegild en ben naar de bovenbuuf gerend om de politie te bellen, was helemaal van slag.

De 2e keer was ik thuis. Was in juni volgens mij. We waren wezen stappen en ik had net gedouched. Was rond uurjte of 2 volgens mij. Het was heel mooi weer en ik hoorde ineens het raam van mijn zusje schuiven en ik hoorde de lamellen rammelen. Ben toen gaan kijken en toen ik uit het raam keek stond ik oog in oog met een hele enge vent. Ik heb hem geslagen en ik heb heel hard gegild. Was ik 5 minuten later geweest had ie binnen gestaan. Stinkie is toen nog heel hard naar buiten gerend maar kon m niet meer vinden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 september 2007 @ 21:09:56 #272
114177 Diaan73
pi_53081223
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Saffier het volgende:
Diaan dat hoorde ik gister op verjaardags-visite, het lijkt me doodeng maar ik zou erg blij zijn met de maatregelen die school getroffen heeft!
Ik ben er ook erg blij mee. Gelukkig is Twan ook geen type die met vreemde mensen meegaat, maar je weet nooit. Hij weet nu ook heel duidelijk dat hij niet mee mag en dat als ze hem proberen op te pakken, hij mag schreeuwen, trappen alles om andere mensen te laten weten dat er iets gebeurt.

Hopelijk wordt deze mevrouw gauw opgepakt.
Make love, not war ☮
  maandag 10 september 2007 @ 21:29:10 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53081634
Ik hoop het ook Diaan, bah wat naar.
Ylana
pi_53083667
Is dat dat supermarktverhaal Diaan?

Hopen dat ze snel opgepakt word idd.

Bij Sven op school moet je sowieso al opgeven wie hem komt halen (er ligt een boek bij de ingang van de klas, daarin kan je schrijven of hij overblijft en als hij door iemand anders opgehaald wordt). Ik vind dat wel een fijn idee.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 10 september 2007 @ 22:47:02 #275
190853 RockabeIIa
pi_53083856
Klinkt ook echt als iets uit de film he. Wij letten nu ook heel erg goed op (ook al loopt ie nog niet zelf weg). Het zal je maar gebeuren dat ie uit de boodschappenkar geplukt wordt terwijl jij staat af te wegen of het tomaten- of champignonsoep moet worden... Gelukkig issie nu wat eenkennig aan het worden en heeft hij een stel goeie longetjes (goed geoefende ook!)
  maandag 10 september 2007 @ 23:09:25 #276
114177 Diaan73
pi_53084490
Het is idd het supermarktverhaal Tex....
Make love, not war ☮
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:33:18 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_53088949
BE, goed dat je de politie hebt gebeld
waren die jongens inmiddels alweer weg?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:35:26 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53089878
Ja, die waren idd al weg toen.

Uiteraard was vannacht de nacht dat er een boek van tafel gleed in de studeerkamer! Ik zat gelijk stijf rechtop 'stinkie, er viel iets!'

Oh, en van te voren had ik hem al biscuitjes (voor nachtelijke honger) en de 'eerste kleertjes' van beneden laten halen. Ik wilde niet, mochten ze toch ook bij ons naar binnen komen, dat ze aan die kleertjes zouden zitten.

Uiteraard is er niks gebeurd, bij ons iig. De rest van de straat zag er ook rustig uit vanmorgen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:51:03 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53090200
Had ik gisteren al verteld dat stinkie het foto'tje op mijn telefoon wel ok vond?
Ik ga dus vanmiddag de vloer bestellen! Eindelijk.
Het voelt zo stom dat de hele kamer af is, maar dat je nog niks ermee kan omdat er geen vloer in ligt.

Oh, en het is dus wit, maar met een soort van werkje. Althans... het is net alsof je een vel papier gekreukeld hebt, en dat weer gladgestreken. Dus met een kreukelpatroon erin.
Niet helemaal effen dus, maar ook niet te tuttig met zo'n plavuizen-kriebeltje erin.
pi_53090424
Goedemorgen
We hebben vannacht weer eens een ritje HAP gehad. Amber is ziek en flink aan het spoken geweest. Ik heb over de hele nacht maar iets vanz 4 uur geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53090546
BE, fijn dat jullie een rustige nacht hebben gehad. Dat boek , zal je altijd zien dat soort dingen...
Dat van die kleertjes had ik geloof ik ook gedaan hoor, die zijn heilig daar moet iedereen afblijven!
Gaaf dat je de vloer gaat bestellen, wat voor spul is het? Het klinkt wel leuk met dat werkje, foto's als het er ligt?! .

Vicky, beterschap voor Amber. Heb je vandaag nog kans om wat bij te slapen misschien?
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:08:49 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53090589
Het is vinyl. Het merk is Tarkett, ik kijken op de site, alle soorten uit dat boek staan op de site behalve deze dus.

Vicky, dat zal er best inhakken dan idd, zo'n nacht.
pi_53090658
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Nijna het volgende:
BE, fijn dat jullie een rustige nacht hebben gehad. Dat boek , zal je altijd zien dat soort dingen...
Dat van die kleertjes had ik geloof ik ook gedaan hoor, die zijn heilig daar moet iedereen afblijven!
Gaaf dat je de vloer gaat bestellen, wat voor spul is het? Het klinkt wel leuk met dat werkje, foto's als het er ligt?! .

Vicky, beterschap voor Amber. Heb je vandaag nog kans om wat bij te slapen misschien?
Zodra Amber gaat slapen ga ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53090760
BE, zal je altijd zien natuurlijk dat dat wat jullie hebben uitgezocht net niet op de site staat. Maar dat maakt het natuurlijk wel exclusief he . Moet je (of moeten we) nog even geduld hebben tot je het kan showen!

Vicky lekker slapen strakkies
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:31:50 #285
3011 E.T.
pi_53091097
Ik zit vandaag de hele dag aan huis gekluisterd

Tussen 15.15 en 19.15 wordt een kast bezorgd .. en "ergens" vandaag komt de TNT met mijn nieuwe speeltje Maar ja, die TNT gasten komen hier altijd tussen 10.30 en 14.30 zo'n beetje... Kan dus niet zo veel vandaag.
Ga mezelf maar nuttig maken nu.. als m'n nieuwe laptop bezorgd is, wil ik daar mee spelen en komt er van nuttige dingen erg weinig gok ik

Vicky, 4 uur is wel erg weinig!

BE, dat boek! Dat kan ook alleen bij jou
Wel goed dat je gister de politie hebt gebeld 14.gif!
pi_53091194
ik wil ook een nieuwe laptop.. moet ik eerst de staats winnen
maar dat is lastig met 5 euro.

Nahh ze zijn volgens mij echt blij vij mijn vorige werk dat ik weg ben. De directeur gaat neemt ook afscheid en mijn ex collegatje die ook weggegaan is heeft wel een uitnodiging gekregen voor een afscheidsborrel en ik niet... vaag...

[ Bericht 50% gewijzigd door Vicky op 11-09-2007 10:56:39 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53093226
ik heb de oppas op het zoontje van een goede kennis van me, is weer even wennen
10 maandjes, zo klein nog

maar wel leuk
pi_53095014
Lekker ET een nieuwe laptop! wat voor eentje?

Vicky wij willen ook nieuwepc en de postcodeloterij werkt ook nie echt mee e de sponsorloterij ook al niet

Bar wennen, maar toch ook erg leuk denk ik. Ik had zaterdag mijn vriendin op bezoek en die had de kleine van haar zus mee 11 maandjes, heerlijk kruipen en zijn eigen gangetje gaan, dat was ff flink genieten. Normaal schijnt hij absoluut niet dor vreemden opgepakt te worden en bij mij zat hij te lachen en te doen en ik was gelijk weer wat kleertjes kwijt, die mijn vriendin hem de volgendedag aan getrokken had dus haar zus helemaal boos: heb je hem weer zo verwend? Nee kmt van Anitra. en zus helemaal verbaasd (ze is alleenstaande moeder dus kan alles goed gebruiken)
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 14:50:54 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_53096799
*komt binnenrennen*
Hoe kan een kind nou met 3 ouders in de burgerlijke stand staan?

Nimir Zé dochter van Mahamad Youssuf Mahamad Babikir en P.S. Bos Raphaela Quinty F. Alting en Y. van Ewijk

oh ehm lama, ik denk dat de site maker van de burgerlijke stand een foutje heeft gemaakt
Nimir Zé dochter van Mahamad Youssuf Mahamad Babikir en P.S. Bos Raphaela
Quinty F. Alting en Y. van Ewijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:26:27 #290
3011 E.T.
pi_53097609
MacbookPro Anitra

Ben er erg blij mee iMac is verkocht en voor de foto's en video's had ik wat meer nodig dan m'n PowerBook (die ook te koop staat). Heb nu een alles-in-een.
pi_53099228
Ligt het aan mij of moet ik me nu suf drinken om op fok te kunnen komen??? Ik krijg er bijna een water/theebuik van...

ET altijd leuk zulk speelgoed!

Vicky al lekker aan het meeslapen?

Moussy ik snap je nog effe niet en het nog een keertje lezen gaat en ondertussen Kaith uit bed plukken gaat.
pi_53100050
Ik zit heel erg te twijfelen tussen ander speelgoed, een playstation pocket of een nintendo Ds. Die PSP kan je ook films op kijken, pleurt het in een soort van handvat aan het autoraam en je kind heeft er tijdens een lange rit ook plezier van. Las ergens dat je ook navigatie software er voor hebt dus heb je gelijk iemand die je de weg kan wijzen, daarnaast kan je er ook nog spelletjes op spelen maar ik vind dat brain training van de DS zo leuk. Worden jullie er nog wijs uit??
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:37:35 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53100415
Faja, ik heb je even een pm gestuurd.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:46:57 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53100649
Nou, hehe... de vloer is besteld!
Moet alleen nog wel even in training voor een potje geduld want ze komen pas 2 okt leggen!

Oh, en ja Mibos... het is af en toe om te huilen zo traag is FOK de laatste tijd.
Maar goed, ik troost me maar met de gedachte dat men ermee bezig is, en dat veel drinken goed voor je is.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:54:00 #295
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53100779
Maar goed dat je dan vandaag al besteld hebt, anders was het nog later geworden. Zo'n redenering helpt mij een beetje als ik moete wachten op iets
pi_53100803
Vicky beterschap voor Amber
BE postbode is geweest Dank je wel
Saartje
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:00:56 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53100965
YW!
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar goed dat je dan vandaag al besteld hebt, anders was het nog later geworden. Zo'n redenering helpt mij een beetje als ik moete wachten op iets
Ja, mij ook wel hoor... en nu weet ik gewoon dat het wel gaat gebeuren en hoe lang we die bergjes babyspullen nog her en der hebben. Dat is ook wel beter dan je afvragen wanneer dan.
pi_53101978
Dat is zeker leuk speelgoed ET!

Faya ik ben helemaal weg van de DS, plus dat je voor de Ds een ding kan kopen, maar das illegaal dus mag ik niet aan prijzen dusals je wl weten hoe f wat pm mar ffies je kan een boel spelletjes iig goedkoper doenenzo ik heb helemaal nikn s met de PSP.

BE 2okt is het voor je het weet, de tjdvliegt, echt waar. Probeer je beetje anders te laten dnken, bedol hoe snel zijn eze weken van de zwangerchap wel niet gegaan?
pi_53102964
Voor de meele(z/v)ers, ik heb Mike gisteren maar meegenomen na het bezoekuur. Hij mag van de artsen thuis verder ziek zijn. De koorts is niet meer boven de 40 geweest en lijkt nu af te zakken (al dachten wedat vorige week woensdag ook).
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:01:53 #300
3142 m@x
pi_53103629
Ik wil ook een DS maar eerst krijg ik op 19 september de sleutel van mijn nieuwe huis en begint het grote klusgeweld Woei
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:14:38 #301
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53103885
Wij hebben een DS, is echt veel leuker

m@x wat goed ik dacht eerst dat jij in het 2e streepjes topic meedeed, maar dat kom omdat er iemand ook een groen icoontje heeft met dat hertje En ik vond het al zo frappant, gezien je situatie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:16:26 #302
190853 RockabeIIa
pi_53103924
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de oppas op het zoontje van een goede kennis van me, is weer even wennen
10 maandjes, zo klein nog

maar wel leuk
kindjes van 10 maand

Faja ik kan je de DS adviseren. Vooral voor jezelf als je 's nachts niet slapen kunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')