Dat is moeilijk hoor. Ik heb vandaag gewoon voor het eerst in mijn leven echte hoge hakken aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:30 schreef Sugar het volgende:
Oh ja Max, voeten op de grond vandaag, dat helpt.![]()
Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@xHoe kom je zo?
BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?![]()
's goed. Ik zal manlief eens lief aankijken vanavond. Ik weet niet waar die dingen liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@xHoe kom je zo?
BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?![]()
Ik kan me jou helemaal niet voorstellen als droevig miepje met lompe schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangen
Die van Dudok is echtquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Macka gefeliciteerd! Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:48 schreef Mibos het volgende:
Yoni je gaat gewoon eerst bij Dudok lekker eten en dan neem je nog een puntje taart mee en dan kan je alles aan. Wat leuk joh en dat schrijven komt helemaal goed...
Vanavond in de uitzending van Vermist komt het ook aan de orde.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:32 schreef Ynske het volgende:
Ontvoerde Isra gesignaleerd in Libiė
hadden jullie dat al gelezen?
die kleine is toch familie van een Fok-OUD-user?
Groot gelijk! Je mag ook trots zijn!!! En hyper en springerig en jubelig en en enquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk er ook echt naar uit, en alles kriebeld om straks lekker te werken in een informele sfeer lekker fijn
Sorry ben beetje hyper en voel me zo trots![]()
Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komtquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef dutchie het volgende:
Bar, wat goed zeg. Zoiets wilde je toch al heel lang?
Gefeliciteerd!
Ik moet me omkleden voor ons uitje, maar ik heb nikssss...
Sta maar voor die kast te dralen blgh. Alles wat ik zie is of superzomers of puur en alleen kidsproof. En ik ga hoe dan ook hooggehakt vanavond. Maar wat moet er nou boven?
Het schiet natuurlijk ook niet op dat ik hier mee zit te lezen.
Ik heb net van ellende (geen zin om te koken) een pizza in de oven gegooid, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...
*zuuuuhuuucht* Misschien moet ik eerst eens een slokje van het 1 of ander nemen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...
*zuuuuhuuucht* Misschien moet ik eerst eens een slokje van het 1 of ander nemen
Rok, heb ik, leuk nee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:21 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komt
En ja dit is die kans waar ik eigenlijk alleen maar van kon dromen, en nu nu nu overkomt het mij
Een leuke rok, leuke jurk.... s6 met omkleden
Wouw, wat gaaaaaf!quote:
je klinkt zo schattigquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef dutchie het volgende:
[..]
Rok, heb ik, leuk nee.
Jurk heb ik, leuk nee.
Maar ik ben eruit hoor. Had mijn 'voor al uw bruiloften en partijen' topje over het hoofd gezien.Met spijkerbroek en hoge hakken, beetje plamuur op, luggie op en ik ben good to go! Nu nog wachten op mijn date (is gewoon het mannetje hoor), die is een beetje laat.
![]()
Moet nog even een goede tas erbij zoeken trouwens, waar is dat toch allemaal gebleven?![]()
Dan zou ik voor Terschelling gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Naar een eiland, Rockabella! Wat dacht je van Texel?
Texel is anders ook heel leuk hoorquote:
Ben ook bevooroordeeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Texel is anders ook heel leuk hoor
Gefeliciteerd met je baan trouwensKlinkt echt heel leuk allemaal!
Ben nog wel even vrij hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef _Bar_ het volgende:
Speciaal voor Anitra
Even een speciale Dino update;
Dino is ondertussen jarig geweest, hij maakt het prima, Hij is nog steeds giga ondeugend, heeft nog steeds aardig wat energie.
Kan nog steeds niet tegen knuffelende mensen, dan moet en zal Dino er tussen komen, ongeacht waar....
Het is nog steeds een schat, maar ontzettend waakzaam knuffelig, snoept nog steeds graag, maar verhaard niet normaal meer
bedacht me net dat 't bij jou vandaan makkelijker naar Leiderdorp is dan bij mij vandaan.. Jij pakt de a12 natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ja... ElisaB is wel heul speciaal hoor!
Enneh... Leiderdorp is vanaf hier idd niet zo heel ver hoor.
Althans... Ik vind een half uurtje nog wel meevallen.![]()
Afgezet tegen een week moeten wachten tot ik weet of het wel of niet goedgekeurd is, is dat niets natuurlijk!
Heb je een foto?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
babykamer..misschien moet ik daar ook eens maar gaan beginnen binnenkort
Voorlopig ben ik m`n broedsheid op onze kuikentje aan het botvieren![]()
Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
en we zijn heerlijk gegeten bij barney beer in schiedam
en daarna nog wat in vlaardingen rondgegaan.
dat was overigens wel heel grappig, mijnwas bij een vriend van hem binnen om iets af te leveren en was met luca buiten. die staat wat te darren met een hondje en ik raak in gesprek met de bazin van het hondje. komt het gesprek ineens op kippen. blijkt ze op het dak ook kippen te houden en ze is zelfs moderator van het kippenforum waar ik al jaren bijzit.
grappig toeval he?
ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.
En Vlaardingen![]()
Wel grappig dat je ineens zo iemand tegen komt dan hč. Maar kippen houden op het dak, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Maak me gek!WIj hebben vanavond spruitjes gegeten. Ook wel lekker hoor, maar spareribs...
![]()
Ja, Boris. Maar die zit er ook al jaren hoor. Daar heb ik ook heel vaak gegeten en het is er idd altijd druk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.
ze had eerst kippen op een landje achter dr huis, maar dat moest bebouwd worden, dus nu houdt ze de kippies op het platte dak met hun hok en hun hele hebben en houwen (zelfs aarde om in te spitten)
het eten is nog steeds verrukkelijk bij barney. ik vind vooral de spare-ribs met honing-marinade en ketjap marinade het lekkerst.
ze hebben in vlaardingen overigens op de westhavenkade nu ook een filiaal, maar daar schijnt het altijd bere-druk te zijn.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wat toevallig, die heb ik voor morgen op het programma.
vertel nou niet dat jij morgen spare-ribs eet
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:04 schreef dutchie het volgende:
Heb nog wel een lekker recept voor spruitjes ergens voor de liefhebbers. Vreselijk makkelijk te maken en door iedereen geliefd.
Ja, hier ook een man die geen spruitjes lust. Als ik bij mijn ouders ga eten is dat dan ook wel eens mijn verzoek. Spruitjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef m@x het volgende:
Dutsj, wat een superuitje. Wij hadden gisteren ook al zulk lekker eten: een geitenkaasje gewikkeld in seranoham op een bedje van zwarte pasta, een spies met kalfsoester, biefstuk en kipfilet, gefrituurd kokosijs. Echt superlekker maar ik had net zo lief die spruitjes gegeten. Weer een voordeel van uit elkaar gaan. M. lust geen spruitjes dus die heb ik al een jaar of 7 niet gegeten. Volgens mij is dat het eerste wat ik in mijn nieuwe huisje ga maken. Spruitjes of iets met vis.
met bubbelsquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Nijna het volgende:
Lady, ik ben jaloers, ik wil ook een bad. Is het er een met bubbels enzo of ziet het er gewoon zo sjiek uit?
ik hoop het. (mijn lief en ik hebben vannacht allebei slecht geslapen: hij was constant aan het dromen over het bad dat hij in moest bouwen en ik lag te tobben over alles dat mis kon gaan met zo'n bad.quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef leonieke het volgende:
Lady wat een badHet moet heerlijk zijn om daar in te mogen liggen.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 10:44 schreef m@x het volgende:
Evenstar. heb je die zegels nog ontvangen?
dacht dat ik wel gezegd hadquote:Op zondag 9 september 2007 11:09 schreef Anitra het volgende:
evenstardoos wrom bel je niet ff of smsje of lul je tegen me op wow? Ik had geen idee at het nog steeds niet binnen was en dacht dat jullie vroeg off waren gisteren dat jullie wel weg waren
Dikke
Enneh treinkaartjes mag ook richting hier hoor
Vind het altijd fun als er visite is, dan kan je ff lekker zoveel vergeten enzo he is zo'n ontiegelijk sai dorp hier
wow ladywrb ziet er mooi uit!
Huh, wat raarquote:Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]dacht dat ik een PM gestuurd had
, maar nee
maar had toch de kaart vol gekregen nog
![]()
Hmmm lekkerquote:Op zondag 9 september 2007 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
Chocolade heb ik ook nog voor je Diaan
Straks nog een pastijtje eten...
quote:Op zondag 9 september 2007 21:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuugje wow wat mooi! smaakten ze net zo lekker als ze er uit zien?
Dat zou ik niet doen, na al dat klusgeweld!quote:Op maandag 10 september 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo, vandaag gaan we de sleutel van ons nieuwe huis aan de nieuwe eigenaar geven. Dan is het niet meer van ons, dat huis waar beide kinderen in gemaakt zijn.Ik heb er een goed gevoel over.
quote:Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef lily het volgende:
Die van ons had hem door de brievenbus naar buiten gegooid (de buurvrouw belde gelukkig aan dat er een pasje met onze naam op de stoep lag)..
Dankjewel. Die Beatle-plaat laten we op een soort van plastic afdrukken en komt dan ergens in huis te hangen.quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef dutchie het volgende:
Dat wilde ik ook nog zeggen Diaan, heb ze laatst zitten te bekijken. Leuk geworden! Vooral de Beatle-plaat.
Heeft iemand Poemojn de laatste tijd nog gezien?
ja de eerste keer was in 1993 geloof ik. Toen kwam ik net van school en normaalgesproken zette ik altijd mijn fiets aan de voorkant. Mijn moeder werd dan altijd boos omdat ik 's avodns laat mijn fiets nog om moest rijden. Deze keer dacht ik, goh laat ik mijn fiets eens achter zetten. Ik kwam in de poort aan en zag mijn raam wagenwijd openstaan. Toen ik bij de tuin was zag ik iemand in mijn raamkozijn zitten. Ik heb heel hard gegild en ben naar de bovenbuuf gerend om de politie te bellen, was helemaal van slag.quote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Brighteyes het volgende:Dat is idd niet echt makkelijk Diaan! Wel gelukt?
Idd Vicky, ik ook hoor, bijna elke dag nog als ik 's ochtends naar beneden ga kijk ik of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl er nu een knip en een alarm op zit elke avond.
Maar bij jou was het toch ook nog eens op klaarlichte dag?
Ik ben er ook erg blij mee. Gelukkig is Twan ook geen type die met vreemde mensen meegaat, maar je weet nooit. Hij weet nu ook heel duidelijk dat hij niet mee mag en dat als ze hem proberen op te pakken, hij mag schreeuwen, trappen alles om andere mensen te laten weten dat er iets gebeurt.quote:Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Saffier het volgende:
Diaan dat hoorde ik gister op verjaardags-visite, het lijkt me doodeng maar ik zou erg blij zijn met de maatregelen die school getroffen heeft!
Zodra Amber gaat slapen ga ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Nijna het volgende:
BE, fijn dat jullie een rustige nacht hebben gehad. Dat boek, zal je altijd zien dat soort dingen...
Dat van die kleertjes had ik geloof ik ook gedaan hoor, die zijn heilig daar moet iedereen afblijven!
Gaaf dat je de vloer gaat bestellen, wat voor spul is het? Het klinkt wel leuk met dat werkje, foto's als het er ligt?!.
Vicky, beterschap voor Amber. Heb je vandaag nog kans om wat bij te slapen misschien?
Ja, mij ook wel hoor... en nu weet ik gewoon dat het wel gaat gebeuren en hoe lang we die bergjes babyspullen nog her en der hebben. Dat is ook wel beter dan je afvragen wanneer dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar goed dat je dan vandaag al besteld hebt, anders was het nog later geworden. Zo'n redenering helpt mij een beetje als ik moete wachten op iets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |