Hahaha dat zegt mijn moeder ook. Die heeft 1 van de eerste Twingo's gehad (uit 1994) en dan hadden we nog een Astra Station zonder stuurbekrachtiging (uit 1997). Dat was meer slagschip dan auto.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!![]()
![]()
Dat heeft deze dus niet!Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
![]()
Is echt even wennen!
Ik welquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef BettyR het volgende:
Hou je van vis Leonieke? Ik heb laatst rijst met zalm en lenteuitjes gemaakt en ik eet ook vaak penne met tonijn en prei![]()
Klinkt lekkerquote:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef BettyR het volgende:
Ook Allerhande-fan, m@x?
Ik kan nauwelijks meer bedenken wat te koken zonder Allerhande...
mmmm ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.
Leonieke, als je voor simpel gaat dan heb ik hier nog wel een aanrader voor je: Indische uiensoep. Een familierecept wat tot nu toe echt bij iedereen in de smaak valt.
Gaaaaan m@x, het wordt vast heeeeeel gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef m@x het volgende:
Goed, wie kan mij motiveren om straks gewoon naar dat concert te gaan. Ik heb er echt geen puf voor, maar het is zo zonde van de kaartjes![]()
Had ik best zin in gehad, maar ik heb helaas al een afspraak vanavondquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef m@x het volgende:
Zin om mee te gaan?
Ik heb Kai maar weer opgehaald bij mijn ouders. Niet genoeg zin en teveel last van mijn maagquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooooi Sugar!
Tis dat ik zo verrot ben en morgen Sjakie jarig is, anders wilde ik wel mee M@x
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef Lishe het volgende:
Mooi Sugar! Nog 1 nachtje, en dan zijn je kinderen jarig! Wiehoe!! Ik wil morgen ook een jarig jobje. Als baby2 dezelfde termijn als Luuke aanhoud, dan komt 'ie morgen.
Dutch, ik vond het weer leuk vanochtend. En dank voor de fijne cremepjes, ik ga ze straks gebruiken.(En wat zag je er goed uit, de vakantie of gewoon topfit?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |