abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52825005
Je hebt gelijk bix, dat is inderdaad wel even oppassen: dat je niet al het werk dan in minder dagen moet proppen (maar wel minder betaald krijgt).
Spannende tijden voor je vader en jullie zeg. Wel alvast heel fijn dat er geen uitzaaiingen zijn.

En m@x, ik lees er net helemaal overheen: beterschap Het klinkt allemaal niet fijn...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:31:50 #202
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52825107
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef bixister het volgende:
oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.
Oh Bix, dat is inderdaad schrikken . Bij mijn vader hebben ze een aantal jaren geleden ook prostaatkanker geconstateerd. Dit was gelukkig ook niet uitgezaaid, en ze hebben het met een operatie in één keer allemaal eruit kunnen halen. Behalve een grote ritssluiting op zijn buik heeft hij er verder (tot nog toe) niks aan enge dingen aan overgehouden. Hij heeft nog wel steeds controles, maar het is nu geloof ik ongeveer 10 jaar geleden en sinds die tijd hebben ze niks meer gevonden! Evengoed nog heel veel sterkte voor jullie allemaal natuurlijk, het zal een onrustige tijd worden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52825209
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
pi_52825224
Bix, gelukkig positief slecht nieuws, als je snapt wat ik bedoel
jessie welkom terug!
en Belana veel succes met je tweede gesprek
m@x ik heb 4 jaar terug een ontsteking aan mijn 12vingerigedarm gehad en als de pijn die ik daarvan had, vergelijkbaar is met wat jij nu voelt, wens ik je heel erg veel sterkte toe en beterschap! Allemensen wat deed dat pijn zeg
Saartje
pi_52825250
m@x, ook namens mij beterschap natuurlijk!

maneki, het was het best denkbare nieuws van vandaag in elk geval ja. (nou ja, nog beter was geweest als ze hadden kunnen melden dat die vorige resultaten allemaal op een vergissing berustten maar allez ).
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:37:02 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52825289
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
Ja tuurlijk! Ik kan ook altijd dingen voor je navragen (doktoren, de behandeling) als je daar behoefte aan hebt!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:26:39 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_52831427
bix jeetje joh! gelukkig redelijk goed nieuws in het slechte, maar toch sterkte de komende tijd!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:29:18 #208
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52831980
M@x beterschap.

Belana wat spannend dat je een tweede gesprek hebt, Bix fijn dat je toch redelijk goed nieuws hebt ontvangen.... En Bar ook een tweede gesprek.... het gaat goed hier op het bankje. Positieve dingen.

Wij gaan over half uurtje naar ons nieuwe huis voor de vooroplevering. Om 10 uur moeten we bij de notaris zijn en dan is het huis "echt" van ons en kan het echte klussen beginnen... vind het spannend...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:31:12 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52832004
Dat was ik dus....
Make love, not war ☮
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:31:59 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52832016
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was ik dus....
Nee, hoor, mijn naam staat erbij...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:55:03 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52833466
Bix, wat moet dat een opluchting zijn idd!
pi_52836587
Net voor de intake van de bso voor Jans en Bo geweest. Daarna nog over mijn invalcontract gesproken
Ik heb dus een vast contract aangeboden gekregen voor 3 vaste dagen.
Het probleem is dat de woensdag daarbij zit.
Ik kon ook 2 vaste dagen maar ook daar zat de woensdag bij.
Uiteindelijk wil ik 4 dagen gaan werken.
Ga er dus heftig over nadenken.
En waarschijnlijk ga ik het toch doen.
Het voordeel is, dat de bso in hetzelfce gebouw zit waar ik werk en dus als ze uit school komen ik ze nog ff een lekkere pakkerd kan geven enzo.
Ik wil dan de maandag als vaste vrije dag gaan houden.
Eigenlijk bof ik best wel dat ik na 2 weken invallen al een vast contract aangeboden krijg.
Ze gaan verder nog uitbreiden en misschien komt er nog een kdv groep bij. En ik wil dan wel de zekerheid dat als die groep er komt ik daar dan de dagen kan werken zonder de woensdag.
De vastigheid komt me nu zo goed uit dat ik er wel uit ben, ik ga het gewoon doen!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:46:55 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_52836647
wat goed jessie!! gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:49:19 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52836721
Lekker, Jessie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52836812
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_52836869
Mooi zo Jessie!

(Nou ik nog. M'n halfjaarcontract is niet verlengd. Vorige week een sollicitatie gehad waar ik voor dinsdag iets van hoor en woensdag nog ergens een gesprek. Maarja, zwanger worden aangenomen op een sportschool...? Zal me benieuwen of het gaat lukken.)
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:21 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_52836912
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef jessie het volgende:
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
ik snap precies wat je bedoelt, het geeft exact weer hoe ik me voel ook
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:37:25 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52838103
Bix, wat een opluchting.

Jessie, je klinkt zelfverzekerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:12 #219
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52838208
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?
Een videoprogramma... ik zal eventjes kijken.
Van Magix Premium Class
Video deluxe 2007

Je kunt:
  • monteren
  • geluid bewerken
  • branden
    Er zitten menu's voor een dvd op. En wie weet wat allemaal nog meer...

Hij heeft voor een deel filmpjes en voor een deel foto's gebruikt. Sommige beelden was hij nog in de schattige fase....
  • Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:15:44 #220
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_52839218
    Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!
    Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
    Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.

Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:23:31 #221
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_52839507
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef E.T. het volgende:
    Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!
    Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
    Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.

Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben
    ja maar het lijkt me dat je toch zelf ook nog wel een keertje iets wil doen met je eigen kinderen?
    (dat is dan mijn invalshoek, ik heb ook heel lang 5 dagen in de week gewerkt en ik nam wel eens een hele of halve dag vrij om iets met het kind te gaan doen, in de sneeuw spelen bijvoorbeeld of naar de kermis)
    pi_52840115
    De woensdag is ook vrij rustig op de BSO, dat is ook een voordeel. Ze doen meer activiteiten omdat er meer tijd is enz enz. Dus dat is allemaal wel leuk.
    Maar gewoon lekker niks doen met mijn meiden of naar de speeltuin, of weet ik veel wat. Gewoon zelf iets met ze doen dat ga ik zo missen.
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_52840365
    jessie, wel een enorme overgang inderdaad zeg. voor de kinderen maar ook voor jezelf. zou je het zelf niet liever bij die 3 dagen houden dan, of is dat geen optie. dan heb je van alles nog een beetje. ik vind zelf die 2 dagen thuis met de kinderen wel erg fijn. werkt Geer eigenlijk fulltime?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:21:33 #224
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52841417
    Wat gebeurt er hier veel zeg!
    Jessie ik kan me je wel voorstellen van niets naar 4 dagen, da's een beste verandering. Is het niet mogelijk zoals Bix ook suggereerde om met 3 dagen te beginnen? Dan kun je het later misschien uitbreiden naar die 4. Wel goed zeg dat je zo snel een contract aangeboden hebt gekregen. Iets om trots op te zijn.

Belana, pittige functie maar iets wat je absoluut aan kan. Spannend!
    Bar ookal druk met iets anders. Succes!

Bix Fijn dat jullie na die onzekere tijd positief nieuws hebben gekregen. Het herstel is niet makkelijk, maar te overzien als je weet dat het behandelbaar is. Kan ook echt een moment zijn om stil te staan bij wat je hebt. Stertke nog! (ook met terugwerkende kracht )

M@xie aiaiai, dat klinkt niet best. Heel veel beterschap.
    had je nog gelezen dat ik nu ook een fietstas heb?

Zo ik ga eens even wat kleren voor Léon bij elkaar shoppen op de H&M-site. Jammer dat de Zara en WE geen online-shop hebben.
    Als je niet lacht, ben je dood.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:26 #225
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_52841886
    Dutsj ook al aan de fietstassen Ik heb lekker geen fietstassen meer sinds Kai naar achter is verhuisd kunnen de tassen die ik nu heb niet meer op mijn fiets. Nu wil ik een mandje

Bix, wat een stressvolle tijd hebben jullie achter de rug zeg. Nu maar hopen dat het herstel voorspoedig gaat, al zal dat nog een lange weg zijn. Sterkte

Jessie, ik vind je stoer

Belaan, ik vind dat echt zo'n superinteressante functie. Ik heb ooit ook gesolliciteerd voor iets in die richting (alleen dan bij de gemeente), maar natuurlijk werd ik afgewezen.

Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen zodat ik de interne website van onze afdeling kan gaan onderhouden. De collega die dat deed is naar een andere afdeling gegaan en nu mag ik de hele boel in beheer nemen (weekbrieven schrijven, projectpagina voor de hele gemeentelijke dienst onderhouden). Mijn lieve baas heeft besloten dat ik het moet doen omdat het in het verlengde ligt van de studie die ik doe (en die al sinds februari op een heeeeeeel laag pitje staat)

Mijn buurman staat hier een geweldige steigerhouten loungebank in elkaar te knutselen. Ik ben jaloers. Zou zo'n ding op mijn nieuwe ieniemienie-balkonnetje passen?
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:07 #226
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52841990
    Proppen M@x en het is hout dus dat zaag je er toch gewoon een stuk vanaf? Wat moet dat moet!

Hebben jullie trouwens al gelezen dat Roef Ragas is overleden? Vond ik wel shocking nieuws eigenlijk. Ik wist niet dat hij getrouwd was met Susan Visser. 2 kinderen hebben ze. Bah..
    Roef Ragas overleden...
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:23 #227
    3142 m@x
    pi_52841999
    En ik ben een beetje hyper want mijn buik voelt alweer iets minder kramperig (bedankt voor alle -jes), er is weer een bod gedaan op ons huis en vanmiddag hebben we weer een bezichtiging. Merk je niks van, toch?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:39:28 #228
    3142 m@x
    pi_52842035
    Ik las het net inderdaad van Roef Ragas. Heel shocking. Ik vind (of moet ik nu 'vond') zeggen altijd zo'n goede kop hebben. Echt heel naar en veel te jong.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:45:42 #229
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52842229
    Ja M@x idd, zo'n karaktervolle kop.
    pi_52842836
    Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:16:15 #231
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_52843145
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Vicky het volgende:
    Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
    tja zeeland he de meeste zonuren
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
    pi_52843381
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:16 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

tja zeeland he de meeste zonuren
    nou en dat was het zeker.. We kwamen aan en toen ging de zon schijnen en pas vanmorgen was ht bewolkt
    je krijgt wat je toekomt he
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:27:43 #233
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_52843483
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

je krijgt wat je toekomt he
    Tssssss

Ow maar dat verklaard ook weer waarom ik alsmaar super weer had op het eiland en jullie niet
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:46:14 #234
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_52847500
    Leuk, een kind dat zich zo goed kan vermaken met een houten sla couvert! Leuk, als je even niet oplet en de hond heeft de lepel gehalveerd, daarbij overal door de kamer splinters achterlatend...!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:31:22 #235
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52848651
    Altijd fijn idd PM-girl.

Dutch, ik kende de hele man niet. Ik herkende alleen zijn achternaam van 'die ene waar Tooske mee getrouwd is'. Ik ben echt zo niet thuis in Nederlandse acteurs.
    Maar hoe dan ook, 42 is wel heel schokkend jong idd.

m@x, wat fijn dat er al weer en bod is en dat er alweer kijkers zijn!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:37:43 #236
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52852178
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef m@x het volgende:
    Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen
    Daar heb ik nog eens gewerkt... een maand .
    Smartsite 5?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:44:52 #237
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_52852398
    M@x! Waars je hertje?!?!
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:45:11 #238
    3142 m@x
    pi_52852405
    Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:47:26 #239
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52852455
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
    Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
    Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).

Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.

Moet je naar Delft?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:48:34 #240
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_52852480
    Ow, m@x reageerde op Swets, niet op Ireth. Ik snapte het al niet....
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:55:58 #241
    3142 m@x
    pi_52852673
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).

Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.

Moet je naar Delft?
    Nee, het is in Rotterdam en het is volgens mij alleen die redacteurencursus want het duurt maar een dag.

Ireth, mijn hertje is even op vakantie

Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:54:32 #242
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52854209
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
    Teeuwen zelden zo inhoudelijk sterk gezien. Briljant.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:56:10 #243
    3142 m@x
    pi_52854265
    "een belediging is voor sommige mensen een waarheid die ze niet willen horen"
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:23:22 #244
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52856709
    Even binnenvallen met een geinig filmpje

http://www.dumpert.nl/med(...)bilistje_pesten.html

Max sterkte met je maag, Bix fijn dat er goed nieuws is bij dit slechte nieuws
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:26:03 #245
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52856787
    Nog eentje; (ik vind die eerste leuker)

http://www.dumpert.nl/mediabase/24930/01a7c0b4/asjemenou.html
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
    pi_52866890
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Super!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Faja-Lobi op 01-09-2007 14:39:40 ]
      zaterdag 1 september 2007 @ 14:55:43 #247
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52867599
    Oh jongens, ik had het toch vorige week over de canvasdoeken die ik besteld had, waarvan er eentje wel mislukt móest zijn? We hebben ze vandaag opgehaald en we zien geen verschil in kwaliteit: beide doeken zijn prachtig! Oh, we zijn zo blij! Nu hangen er morgen twee prachtfoto's van onze jarige kindjes aan de muur!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      zaterdag 1 september 2007 @ 14:56:48 #248
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52867621
    Hey wat goed zeg!
      zaterdag 1 september 2007 @ 15:02:22 #249
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_52867716
    wat goed sugar!!
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 1 september 2007 @ 15:14:10 #250
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52867955
    Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
    Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!
    Dat heeft deze dus niet! Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
    Is echt even wennen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')