wow belana, da's wel 't andere uiterste van wat je laatst overwoog he! maar klinkt zeker interessant (dacht bij bewindvoerder trouwens eerst dat je minister zou worden maar dit is volgens mij íets minder heftig). succes maandag!
piglet, jouw voorstel is zeker een goed idee, maar ik zou daarbij aan willen tekenen: let goed op belana dat ze in dat geval niet TE makkelijk akkoord gaan met minder uren, terwijl ze dezelfde hoeveelheid werk van je verwachten...
jessie WB!
![]()
wat een verhalen zeg, heerlijk dat je zo genoten hebt! maar dat ene kwartier duurde in jouw beleving vast ERG lang...
oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.