Oh Bix, dat is inderdaad schrikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef bixister het volgende:
oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk! Ik kan ook altijd dingen voor je navragen (doktoren, de behandeling) als je daar behoefte aan hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
Nee, hoor, mijn naam staat erbij...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was ik dus....
ik snap precies wat je bedoelt, het geeft exact weer hoe ik me voel ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef jessie het volgende:
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
Een videoprogramma... ik zal eventjes kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?
ja maar het lijkt me dat je toch zelf ook nog wel een keertje iets wil doen met je eigen kinderen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef E.T. het volgende:
Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!![]()
Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.
Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben![]()
tja zeeland hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Vicky het volgende:![]()
Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
nou en dat was het zeker.. We kwamen aan en toen ging de zon schijnen en pas vanmorgen was ht bewolktquote:
Tssssssquote:
Daar heb ik nog eens gewerkt... een maandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef m@x het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen
Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
Nee, het is in Rotterdam en het is volgens mij alleen die redacteurencursus want het duurt maar een dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).
Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.
Moet je naar Delft?
Teeuwen zelden zo inhoudelijk sterk gezien. Briljant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
Hahaha dat zegt mijn moeder ook. Die heeft 1 van de eerste Twingo's gehad (uit 1994) en dan hadden we nog een Astra Station zonder stuurbekrachtiging (uit 1997). Dat was meer slagschip dan auto.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!![]()
![]()
Dat heeft deze dus niet!Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
![]()
Is echt even wennen!
Ik welquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef BettyR het volgende:
Hou je van vis Leonieke? Ik heb laatst rijst met zalm en lenteuitjes gemaakt en ik eet ook vaak penne met tonijn en prei![]()
Klinkt lekkerquote:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef BettyR het volgende:
Ook Allerhande-fan, m@x?
Ik kan nauwelijks meer bedenken wat te koken zonder Allerhande...
mmmm ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.
Leonieke, als je voor simpel gaat dan heb ik hier nog wel een aanrader voor je: Indische uiensoep. Een familierecept wat tot nu toe echt bij iedereen in de smaak valt.
Gaaaaan m@x, het wordt vast heeeeeel gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef m@x het volgende:
Goed, wie kan mij motiveren om straks gewoon naar dat concert te gaan. Ik heb er echt geen puf voor, maar het is zo zonde van de kaartjes![]()
Had ik best zin in gehad, maar ik heb helaas al een afspraak vanavondquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef m@x het volgende:
Zin om mee te gaan?
Ik heb Kai maar weer opgehaald bij mijn ouders. Niet genoeg zin en teveel last van mijn maagquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooooi Sugar!
Tis dat ik zo verrot ben en morgen Sjakie jarig is, anders wilde ik wel mee M@x
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef Lishe het volgende:
Mooi Sugar! Nog 1 nachtje, en dan zijn je kinderen jarig! Wiehoe!! Ik wil morgen ook een jarig jobje. Als baby2 dezelfde termijn als Luuke aanhoud, dan komt 'ie morgen.
Dutch, ik vond het weer leuk vanochtend. En dank voor de fijne cremepjes, ik ga ze straks gebruiken.(En wat zag je er goed uit, de vakantie of gewoon topfit?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |