quote:Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef lily het volgende:
Die van ons had hem door de brievenbus naar buiten gegooid (de buurvrouw belde gelukkig aan dat er een pasje met onze naam op de stoep lag)..
Dankjewel. Die Beatle-plaat laten we op een soort van plastic afdrukken en komt dan ergens in huis te hangen.quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef dutchie het volgende:
Dat wilde ik ook nog zeggen Diaan, heb ze laatst zitten te bekijken. Leuk geworden! Vooral de Beatle-plaat.
Heeft iemand Poemojn de laatste tijd nog gezien?
ja de eerste keer was in 1993 geloof ik. Toen kwam ik net van school en normaalgesproken zette ik altijd mijn fiets aan de voorkant. Mijn moeder werd dan altijd boos omdat ik 's avodns laat mijn fiets nog om moest rijden. Deze keer dacht ik, goh laat ik mijn fiets eens achter zetten. Ik kwam in de poort aan en zag mijn raam wagenwijd openstaan. Toen ik bij de tuin was zag ik iemand in mijn raamkozijn zitten. Ik heb heel hard gegild en ben naar de bovenbuuf gerend om de politie te bellen, was helemaal van slag.quote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Brighteyes het volgende:Dat is idd niet echt makkelijk Diaan! Wel gelukt?
Idd Vicky, ik ook hoor, bijna elke dag nog als ik 's ochtends naar beneden ga kijk ik of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl er nu een knip en een alarm op zit elke avond.
Maar bij jou was het toch ook nog eens op klaarlichte dag?
Ik ben er ook erg blij mee. Gelukkig is Twan ook geen type die met vreemde mensen meegaat, maar je weet nooit. Hij weet nu ook heel duidelijk dat hij niet mee mag en dat als ze hem proberen op te pakken, hij mag schreeuwen, trappen alles om andere mensen te laten weten dat er iets gebeurt.quote:Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Saffier het volgende:
Diaan dat hoorde ik gister op verjaardags-visite, het lijkt me doodeng maar ik zou erg blij zijn met de maatregelen die school getroffen heeft!
Zodra Amber gaat slapen ga ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Nijna het volgende:
BE, fijn dat jullie een rustige nacht hebben gehad. Dat boek, zal je altijd zien dat soort dingen...
Dat van die kleertjes had ik geloof ik ook gedaan hoor, die zijn heilig daar moet iedereen afblijven!
Gaaf dat je de vloer gaat bestellen, wat voor spul is het? Het klinkt wel leuk met dat werkje, foto's als het er ligt?!.
Vicky, beterschap voor Amber. Heb je vandaag nog kans om wat bij te slapen misschien?
Ja, mij ook wel hoor... en nu weet ik gewoon dat het wel gaat gebeuren en hoe lang we die bergjes babyspullen nog her en der hebben. Dat is ook wel beter dan je afvragen wanneer dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar goed dat je dan vandaag al besteld hebt, anders was het nog later geworden. Zo'n redenering helpt mij een beetje als ik moete wachten op iets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |