Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
en we zijn heerlijk gegeten bij barney beer in schiedam
en daarna nog wat in vlaardingen rondgegaan.
dat was overigens wel heel grappig, mijnwas bij een vriend van hem binnen om iets af te leveren en was met luca buiten. die staat wat te darren met een hondje en ik raak in gesprek met de bazin van het hondje. komt het gesprek ineens op kippen. blijkt ze op het dak ook kippen te houden en ze is zelfs moderator van het kippenforum waar ik al jaren bijzit.
grappig toeval he?
ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh heerlijk, daar at ik vroeger heeeeeel vaak. Ik ben er nu al zeker een jaar of 7 niet meer geweest trouwens.
En Vlaardingen![]()
Wel grappig dat je ineens zo iemand tegen komt dan hè. Maar kippen houden op het dak, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Maak me gek!WIj hebben vanavond spruitjes gegeten. Ook wel lekker hoor, maar spareribs...
![]()
Ja, Boris. Maar die zit er ook al jaren hoor. Daar heb ik ook heel vaak gegeten en het is er idd altijd druk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze woont in een industriewijk tussen de bedrijven.
ze had eerst kippen op een landje achter dr huis, maar dat moest bebouwd worden, dus nu houdt ze de kippies op het platte dak met hun hok en hun hele hebben en houwen (zelfs aarde om in te spitten)
het eten is nog steeds verrukkelijk bij barney. ik vind vooral de spare-ribs met honing-marinade en ketjap marinade het lekkerst.
ze hebben in vlaardingen overigens op de westhavenkade nu ook een filiaal, maar daar schijnt het altijd bere-druk te zijn.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wat toevallig, die heb ik voor morgen op het programma.
vertel nou niet dat jij morgen spare-ribs eet
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:04 schreef dutchie het volgende:
Heb nog wel een lekker recept voor spruitjes ergens voor de liefhebbers. Vreselijk makkelijk te maken en door iedereen geliefd.
Ja, hier ook een man die geen spruitjes lust. Als ik bij mijn ouders ga eten is dat dan ook wel eens mijn verzoek. Spruitjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef m@x het volgende:
Dutsj, wat een superuitje. Wij hadden gisteren ook al zulk lekker eten: een geitenkaasje gewikkeld in seranoham op een bedje van zwarte pasta, een spies met kalfsoester, biefstuk en kipfilet, gefrituurd kokosijs. Echt superlekker maar ik had net zo lief die spruitjes gegeten. Weer een voordeel van uit elkaar gaan. M. lust geen spruitjes dus die heb ik al een jaar of 7 niet gegeten. Volgens mij is dat het eerste wat ik in mijn nieuwe huisje ga maken. Spruitjes of iets met vis.
met bubbelsquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Nijna het volgende:
Lady, ik ben jaloers, ik wil ook een bad. Is het er een met bubbels enzo of ziet het er gewoon zo sjiek uit?
ik hoop het. (mijn lief en ik hebben vannacht allebei slecht geslapen: hij was constant aan het dromen over het bad dat hij in moest bouwen en ik lag te tobben over alles dat mis kon gaan met zo'n bad.quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef leonieke het volgende:
Lady wat een badHet moet heerlijk zijn om daar in te mogen liggen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |