Dat is moeilijk hoor. Ik heb vandaag gewoon voor het eerst in mijn leven echte hoge hakken aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:30 schreef Sugar het volgende:
Oh ja Max, voeten op de grond vandaag, dat helpt.![]()
Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@xHoe kom je zo?
BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?![]()
's goed. Ik zal manlief eens lief aankijken vanavond. Ik weet niet waar die dingen liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@xHoe kom je zo?
BE, als je toch kopietjes gaat maken...zou je er dan voor mij ook een willen maken?![]()
Ik kan me jou helemaal niet voorstellen als droevig miepje met lompe schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik als een droevig miepje met lompe schoenen op die bruiloft rond ga hangen
Die van Dudok is echtquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Igraine het volgende:
Macka gefeliciteerd! Is dat de allerlekkerste-chocladetaart-die-ik-ooit-gegeten-heb van Dudok?
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:48 schreef Mibos het volgende:
Yoni je gaat gewoon eerst bij Dudok lekker eten en dan neem je nog een puntje taart mee en dan kan je alles aan. Wat leuk joh en dat schrijven komt helemaal goed...
Vanavond in de uitzending van Vermist komt het ook aan de orde.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:32 schreef Ynske het volgende:
Ontvoerde Isra gesignaleerd in Libiė
hadden jullie dat al gelezen?
die kleine is toch familie van een Fok-OUD-user?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |