Groot gelijk! Je mag ook trots zijn!!! En hyper en springerig en jubelig en en enquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk er ook echt naar uit, en alles kriebeld om straks lekker te werken in een informele sfeer lekker fijn
Sorry ben beetje hyper en voel me zo trots![]()
Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komtquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef dutchie het volgende:
Bar, wat goed zeg. Zoiets wilde je toch al heel lang?
Gefeliciteerd!
Ik moet me omkleden voor ons uitje, maar ik heb nikssss...
Sta maar voor die kast te dralen blgh. Alles wat ik zie is of superzomers of puur en alleen kidsproof. En ik ga hoe dan ook hooggehakt vanavond. Maar wat moet er nou boven?
Het schiet natuurlijk ook niet op dat ik hier mee zit te lezen.
Ik heb net van ellende (geen zin om te koken) een pizza in de oven gegooid, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...
*zuuuuhuuucht* Misschien moet ik eerst eens een slokje van het 1 of ander nemen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef Syrena het volgende:
Hier meelezen helpt ook niet echt met de afwas. En de puinhoop op de badkamer wordt er niet minder van. De was strijkt ook al niet vanzelf...
*zuuuuhuuucht* Misschien moet ik eerst eens een slokje van het 1 of ander nemen
Rok, heb ik, leuk nee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:21 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om zo door de jaren heen ervaringen op te doen, die er dan ook voor zorgen dat je steeds een stapje hoger komt
En ja dit is die kans waar ik eigenlijk alleen maar van kon dromen, en nu nu nu overkomt het mij
Een leuke rok, leuke jurk.... s6 met omkleden
Wouw, wat gaaaaaf!quote:
je klinkt zo schattigquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef dutchie het volgende:
[..]
Rok, heb ik, leuk nee.
Jurk heb ik, leuk nee.
Maar ik ben eruit hoor. Had mijn 'voor al uw bruiloften en partijen' topje over het hoofd gezien.Met spijkerbroek en hoge hakken, beetje plamuur op, luggie op en ik ben good to go! Nu nog wachten op mijn date (is gewoon het mannetje hoor), die is een beetje laat.
![]()
Moet nog even een goede tas erbij zoeken trouwens, waar is dat toch allemaal gebleven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |